Строителството на ”Струма” ще е изпит за строителния бранш

„Реализацията на лот 3.2 на АМ „Струма“ ще е взет изпит за българския строителен бранш заради сложността на участъка и бързината, с която трябва да се изгради.

Обратно в новината

Коментари - Строителството на ”Струма” ще е изпит за строителния бранш | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

2023 !!!???Нещастници!!!След 33 години демокрация може би ще имаме 200 км завършена магистрала.Толкова време им трябваше,за да се разберат кой и колко ще открадне!Всички управляващи са за линч и разстрел.

Ми като са сложни Струма и дефилето да направят магистрала през Маказа-Кърджали-Хасково вливаща се в магистрала Марица и после който иска надясно към Бургас и през магистрала ЧерноМоре до Варна, а който иска наляво към София -Белград И продължение от Хасково през Димировград- Стара Загора та до Русе. С две думи Супер вертикална магистрала.

И така правим връзка и до трите пристанища и до Александрополис и до Кавала и до Солун

Ми то неслучайно горе долу по същия маршрут през Александропулис и вертикално наогре до Русе и ж.п. железницата ще се оптимизира. Много перспективен коридор е

Верно ще е изпитание - хем да се открадне половината, хем да има нещо наяве. Ама вече няма будали да им работят за без пари и задачата става нерешима!

Изпит по крадене ли?

Абе тежко тежко, ама ми се чини, че проектирането и строителството може да се окаже толкова тежко колкото е било за магистрала Марица! А именно държавата даде 5 милиона лева за проектиране а фирмата проектант копира проекта от фондовете на бай-Тошо който го е направил преди 30 и нагоре години! Та ясно е каква "голяма" е била тежеста! Та сега със Струма и Хемус май май на там отиват нещата! Тя Хемус си е проектирана от бай Тошово време, но е необходимо да се дадът още едни пари за copy-paste! За Струма ще се открият много други парично зависими трудности, дето няма как да се решат освен ако не се дадът въпросните пари на "наще" хора! Сега тъй като нещата се отработени в детайли, то трябва да се очаква, че и Струма и Хемус - 2, най-много 3 седмици след откриването си да се наложи да се ремонтират ОСНОВНО, поради пропадания и други "леки" проблеми!

Абе, експерт си по магистрали и строителство гледам, ама защо не вземеш малко да си пооправиш правописа, а? дадЪт, наЩе....това на какъв език е? Не е български със сигурност. И като толкова много е направил и проектирал "бай ти Тошо", къде са му магистралите? За 40 години направи магистрала от София до тъпото си село и още една от София до "преди Пловдив"....за 40 години!:)

Преди да започне строителството има проектно-проучвателни работи. Едва ли знаеш какво е това, но ако това не беше свършена от времето на Живков работа, Бойко Борисов все още нямаше да започнал източването на еврофондовете отпускани за издръжка на репресивния апарат на колониалната администрация в България! Разбира се, пари, отпускани под формата на пари за магистрали, но със задължително завишени десетина пъти цени, от където да се крадат парите за издръжка на колониалната администрация.. Наивниците се заблуждават, че това са добронамерено дадени пари....

Струма е най важната магистрала за страната ,тя свързва най.близкото голямо пристанище със София и съседните държави ,освен това и ще се пътува бързо и леко до прекрасните гръцки морета които българите все повече посещават.

И тоя е една калинка -бушон

За по-бързо да поставят павета! Стрина Фандъчка е натрупала планина от павета, жълти, сиви и шарени на точки.

Ако я бяхте дали на австрийци, швейцарци или италианци да я построят, до сега да сме забравили. Но не! Само фирми свързани с руски олигарси могат да строят в България.

Нека управляващите да отидат с кола до Игуменица в Гърция и да видят как се прави магистрала с 200 тунела и толкова акведукта и после да говорят за сложност. Хъбаво, че Другаря Тодор Живков направи Витиня, защото още неговия охранител щеше да се чуди и дасе вайка как да го прави

И като след повечето изпити ще има поправителен, поне докато е гаранцията.

"Всичко мъчно, всичко тежко е за нас Аз не зная, аз не мога общ е глас" Но не е бил прав Славейков, естествено! Можем, и още как! Но да намираме кусурите на чуждата работа. Пък като ти връчат на теб кирката и се започва "ама заплатата ниска", "ама много тежко". Няма човек, дето да е доволен от качеството на чуждата работа. И колкото и да е смешно, не се усещат, че това включва и него...

Ако "Струма" е изпитание, тогава Витиня какво беше ? Постижение.

Шилo

Препоръчвам на министърчето да отиде и да огледа магистралата северно от Генуа, посока Тортона, да види какво е сложен терен и трудно строителство! Е, когато строителите са некадърни и се краде като за световно, тогава не само е трудно, ами и резултатите са плачевни - справка: магистрала Тракия около Стара Загора и Карнобат.

Там строи Черепа.

Около Стара Загора магистралата е като кратерите на Луната

Няма, споко! Пак ще я направят колкото да отчетат дейност, след което ще си говорим за гаранции, допълнителни ремонти и т.н. - както всичко в тази държава! Аз лично не виждам никакво изпитание в случая :)

Ако пак възложат строителството на Трейс, пишете работата бегАла. Като гледам как некадърно правят Дондуков... представям си ако правят магистрала... "участък ще бъде разделен на три подучастъка с трима отделни изпълнители, каза министърът." А така! ми редно си е повече наши фирми да се докопат до софрата, не може само една.