Изграждат 6 нови спирки по третата линия на метрото

Приетият вариант на трасе е с дължина около 6 км в границите на административни райони "Оборище", "Слатина" и "Младост"

Обратно в новината

Коментари - Изграждат 6 нови спирки по третата линия на метрото | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На бас, че тоя проект ще се промени поне 2-3 пъти в движение.

Защо се изостави продължението на втора линия посока Витоша. Трябваше да е към студентски град. Голям лобизъм има.

Отклонението от метро №3 тръгва от изпълнената вече при изграждането на трета метролиния шахта при ул. “Шипка” в зоната на Военна академия, а краят му на “Цариградско шосе” и ул. “Йерусалим”. Разположението на метростанциите е следното: - МС 1 - кръстовището на ул. “Гео Милев” и ул. “Черковна”: - МС 2 - кръстовището на ул. “Гео Милев” и ул. “Н. Коперник”: - МС 3 - кръстовището на ул. “Гео Милев” и ул. “Слатинска”: - МС 4 - кръстовището на бул. “Асен Йорданов” и бул. “Шипченски проход”: - МС 5 - Зала “Арена Армеец”: - МС 6 на бул. “Цариградско шосе” след Окръжна болница.

ввв

Правиме метрото до Цариградско зареди един мол, вместо до кв. Дружба. Лобизма в столицна община удря тавана.

Ние в южните райони по Цар Борис да го ядем викате...

Реално трамвай 5, ако "прескочи" 3-4 светофара, които му трупат забавяне е като надземно метро и няма смисъл да влиза изцяло под земята.

Живея в района и метрото ще е добре дошло, но нека някой обясни кой е този гениален ум който не свръза тази линия с другата метро линия отиваща към младост 4 и бизнес парка, а то реално излиза под Цариградско шосе до мола при положение че и сега от обръщалото се движат близо 3,4 автобуса, които минават точно по същия маршрут. За да се ползва това разклонение ще падне едно прикачване и смяна на хиляда места.

точно панацея е, защото е бързо и удобно и с него успяваш да се придвижиш достатъчно бързо до работа или закъдето си тръгнал. Тоест решава проблема на градския транспорт в един голям град. Ако не знаеш, в доста държави имат добре развито метро. Не го развиват при нас достатъчно бързо , по няколко причини. Първо, че не може да се краде толкова много от него, от други неща се краде повече и затова не се дава достатъчно финасиране за метрото. Друго, то е на ток и не може да се краде нафтата от автобусите. Имаш и лоби на такситата( едни богаташи свързани с политици), които спират бързото развитие на метрото. В метрото има полиция и манговците не може да влизат без да си платят билете, докато в автобусите си се возят безплатно. Тоест никой не се интересува да се оправи този проблем на града, никой не се интересува от хората, всичко е интереси на едни богаташи и политици. Само погледни бюджета на софия, ще видиш за какви малоумия са дадени пари и то много пари, които не решават нищо. Тези хвърлени пари на вятъра може спокойно да се дадат всяка година за направа на една метростанция, и проблема с градския транспорт да бъде решен, но никой не иска да го решава този проблем. За пример, дадени пари за засаждане на цветя, които се засяват лятото и те умират септември, и това са пари колкото една метростанция. Не че е лошо да се сеят цветя, хубаво е , но то трябва да бъде направено след като се решат други проблеми. Друг пример, едни калинки щели да правят система с едно билетче да пътуваш за време. Не е лошо, не са го измислили те, а са го видели на запад като са ходили, НО, НО тази система струва колкото две метростанции и не решава пак проблема. Тоест повсевместно крадене вместо решаване на проблема.

Бате, принципно си прав, ама реалността е съвсем друга. Ти на метрото возил ли си се?! Редовно разни пишлигарчета прескачат огражданията на входа. Е не са мангали, тийнейджъри са. Ако не знаеш и контрольори има в метрото, те к'во проверяват ако не може да се пътува гратис. Да не говорим, че хич не и работа на милицията да гони разни гратисчии, пък и честно казано няма нужда. Не можело да се краде!?! Ти къде живееш?! Искам да ти кажа, че метрото се строи, като всичко държавно у нас - Батко казва колко ще струва и кога ще се прави. То готово, проектите му още неодобрени в общината. Е как без проекти и проектно-сметна документация сметна колко ще струва!? Ще ти кажа, струва колкото трябва плюс ресто за партийната касичка. Освен краденето, всичко е криво у нас дори и с прави намерения, защото купчина юрисити и две купчини икономисти търсят изгодно решение две години и после хвърлят "изгодното" решение на двама инженери, които за два месеца да го реализират. С'а аз не съм в системата ама бас ловя, че примерно в АПИ работят повече счетоводители, юрисконсулти, деловодители и прочие администрация отколкото инженери. Да не говорим, че всичките младежи сте, о-о-о-о, аз искам на бюро от 10 часа с костюмче, няма да уча висши математики, механики, статики и прочие сложнотии, че после да се разправям с мангали на терен за мизерни пари.

На Сердика в час пик 5-6ч постоянно влизат през "изхода" Сигурно и на другите места е така. Но да, предпоалгам возещите се без билет в метрото като цяло са по-малко от тия в автобусите и другия наземен градски транспорт,

Грешно заглавие Правилното е: Държавата изгражда и тези 6 нови спирки на метрото. Между другото, кога София ще си плати парното?

Напишете кой ще финансита! Столичния ОС пак ли е “разпоредил “ на МС да плати и това метро. Нахалници!

Няма да е с твоето възнаграждение за коментатор.

точно плаща за коментара? Герб, Радев или ДБ?

Ама Фандъкова ли ги изгражда? С нейни пари или с откраднатото от Софиянци?

Как се прави Метро за нуждите на жителите на София с откраднати пари бе нещастник? Що не си ходиш на село да копаеш нивата и да псуваш кмета в кръчмата.

Софиянци не са платили и лев за метрото си. Всичко е национално финансиране. Фандъците крадат от него.

От Европа. Тези които при вас ги спират за корупция и не отпускат и едно евро за да не го откраднете. Другите вече взеха милиарди от фонда за възстановяване и икономиката им е по-добре от отколкото преди ковида. И по останалите фондове усвояват огромни средства. В България и един евроцент от договорените от ГЕРБ 100 милиарда за този програмен период няма да вземем. Още с "приватизацията" разграбихте до кокал България и оставихте народа милиони без препитание, а останалите с 3 долара месечна заплата...

че фи спряха. Иначе щяха да ги изхарчат А глупости и да ги откраднат

дава по-добри показатели - ко речи? по-добри от кое, брат?

За това, колко бързо ще се наводнят и спрат да се ползват

Метро до МФСЗ Арена Армеец си трябва. Транспорта до там е слаб и по време на концерти е ад.

Ако достъпа до транспорт на Цариградско шосе е слаб интересно докъде е добър - мотрисата в коя трибуна тряябва да спира и колко концерта и спортни прояви се организират там годишно -20-30 -50?По-евтино ще бъде дасе пускат допълнителни автобус и градски транспорт до залата в пикови часове отколкото дасе се построй не използваема спирка. Метрото трябва да излее извън града като бърза надземна железница обслужваща голям брой хора, с големи буферни паркинги, хората се ориентират да живеят извън София.

Споко, като направят метрото до залата тогава Арена Армеец ще стане МОЛ :)

Да пуснат повече метролиний. Да се намали движението по Цариградско.

Дано се изгради и до Студентски град. Това ще облекчи много градския транспорт.

Нямаш грижи - вече са го облекчили - интервалът на 280 сутрин е 8 минути...още малко като го облекчат и ще е мине интервала на 123...

Нерде трета линия нерде спирки по Цариградско при Армеец?

Е, не! Тия все едно играят Mini Metro. Дай метро насам, натам. Визия нулева.

Метрото не е панацея! Проблемът на управляващите е далновидна стратегия за интегриран градски транспорт!

Ко? Не!

Най-добре въобще не са да не се строи нищо. Или да се строи като едно време-само на приказки. Абе писна ми от селянчета да коментират неща които въобще не разбират. Я спри малко да пишеш коментари и отиди сутрин да видиш колко хора се возят в метрото.