Жп линията към Сърбия блокирана заради дерайлирали вагони

Временно са отменени влаковете по линията София – Драгоман, съобщи БДЖ.

Обратно в новината

Коментари - Жп линията към Сърбия блокирана заради дерайлирали вагони | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да техническа е причината,ковачки няма вина.Когато Държавата липсва ,такива неща ще са ежидневие вече.Горко ни.

Някой прави ли си труда да брои авариите по влаковете? Дерайлирания, пожари, блокаж на контактната мрежа. Има ли друга такава държава?

Абе Перо а да обясниш как "блокира"контактна мрежа????????

Няма техническа грешка?! Но тогава значи, че има управленска грешка. Не е възможно да са толкова безхаберни, че да не предвидят резултата от бездействието си в продъжение на години...

Бай Тошо умря и хората построили тази линия също. Време е и линията да умре.

Това старите вагони на Ковачки ли са?

Наближава девети сиптември и партизаните почнаха пак да обръщат влакове.

Ши почнат скоро да нападат мандрити

Ти май не можеш да четеш. "причината за инцидента е техническа"

По негово време също имаше инциденти, но нещата се потулваха.

Не бе. Ковачки е виновен. Той е обърнал влака.

Някой цигаром си е предал чинно жп стрелката на вторични.

Коментарът беше към първия вариант на "новината". Но даже и след поправката, забележката ми продължава да е валидна...

Те тва се вика берекет-беритба - ем кюмюр, ем джилязу, бакър, халуминт, пиринч и житца. Нема да сме на студено и гладни зимъска.

Това е от т.нар. косвени разходи по циганите. Релсите струват няколкостотин хиляди лева и вече веднъж сме ги платили. Сега ще ги платим отново. Към това като добавим загубите от спирането на трасето и други. подобни сумата се увеличава значително. И така ден след ден, година след година. И после, защо сме бедни?

Ами ако влакът беше пътнически, колко живота щяха да отнемат варварите? Циганите вън! До един

930 тона в 7 вагоне не е ли малко претоварено - така на око, около 50%.

"Материала" ще става все по некачествен тук в БГ-то! В отговорни сфери ще постъпват все по неможещи и незнаещи млади хора или амортизирани пенсионери!

Кой и кого ще разследват?На тази територия няма нито разследващи, нито съдебна система.Всичко се изродило в ТЪРГОВЦИ.Всичко е Търговска система.И така до свършика на ДЪРЖАВАТА вече цели 26г.

Цялата композиция е тежала 930 тона. ЧЕТИ.

И е била от 8 вагона и локомотив. Общо 9 "единици". Вагоните са с двуосни талиги. Локомотива не знам колко осен е бил, но едва ли повече от 6. И сега сметнете колко оси имаме и по колко тона на ос? Локомотива си е останал на релсите, значи претоварването им не е дошло от него.

Абе те едни въглища не могат да превозят какво остава хора да могат?

Само за протокола. Съставът е бил от 13 вагона. Смятай пак.

МИРИШЕ МИ НА ЦИГАНСКА НАМЕСА, ПРИКРИВАНА ОТ ВЛАСТИТЕ!

цИГАНИ СИГУРНО СА ОТВЪРТАЛИ БОЛТОВЕ И КРАЛИ РЕЛСИ

Преди време имаше предложение от БДЖ, кражбите по жп трасетата да се криминализират като тероризъм, ама избори идат, политкоректното "технически проблем" се консумира добре.

Последно - от сайта на НКЖИ: "Национална компания Железопътна инфраструктура (НКЖИ) започна възстановяване на железния път след дерайлирането на седем вагона с въглища в района на гара Петърч. Инцидентът е станал в неделя, 28.08 т.г. около 16.10 ч. в гара Петърч при транзитно преминаване на товарен влак с дванадесет вагона. Екипи на НКЖИ през цялата нощ извършваха възстановителни дейности по разчистване на участъка. На мястото работи тежка механизация и жп кран за освобождаване на трасето на жп линията от дерайлиралите вагони. Рано сутринта беше открит габарит и незабавно започнаха възстановителни дейности по разрушения железен път. Предстои полагане на около 200 метра нов железен път, регулиране на контактната мрежа и възстановяване на движението на влаковете. Назначена е оперативна група за запазване, регистриране и съхраняване на веществените доказателства от железопътното произшествие, която работи от момента на възникване на произшествието. Комисия ще определи техническите причини за инцидента и ще се оценят щетите по инфраструктурата.".