ИПБ: Най-опасните пътища в България са в областите Русе, Ловеч, Монтана и Варна
Данните са от анкетно проучване на Института за пътна безопасност относно влиянието върху безопасността на движението по пътищата при използването на технически средства за контрол (камери)
Обратно в новинатаКоментари - ИПБ: Най-опасните пътища в България са в областите Русе, Ловеч, Монтана и Варна | Днес.dir.bg
Коментари
Няма опасни пътища,има некадърни шофьори,и особено тия с мляко по устата и зад волана на мощни коли.
боко каза, че ще ни остави да сеем картофи и резултатите са налице. Дупка варна. Никъф герб.
Пътищата 2 и 3 клас в Северна Бълтгария не са пипани от 1989 година. За подръжка на участъци, като чистене, косене, рязане на храсти и дървета, третиране и маркиране не се говори и няма следа. От пътните управления налице са само табелите, но само някъде.
То хубаво ама като прочетеш, че Русе се намира в северозападна България и започваш да се чудиш, за другите неща дето са ги написали дали изобщо имат представа от тях...
В 90+% от случаите не са опасни пътищата , а самоповярвалите си малоумниците дето се движат по тях…
Не най-опасните пътища а най-обезумелите шофьори-джигити, на които чафка им е изпила мозъка са в тези области!
В България безопасни пътища няма ! Освен това не пътищата са главният риск, а шофьорите. И по най-разбития път да минеш, ако няма други шофьори, зависиш само от себе си, а иначе първия наркоман или галфон може да се забие в теб на какъвто и асфалт да караш...
Смешници... Ще правят форум. Поредната глупост. Сигурно ще наемат зала с 50 места за 3000 лева на час, кетъринг и тн... за още 5000. Ще се съберат 10 човека, ще изядат по една бисквита с минералната вода и ще кажат "всичко е добре, те катастрофите на български граждани намаляха... То и хора не останаха, ама... Няма да бутаме нищо"
Най-ме радва, когато си караш по пътя без маркировка от първа категория с винетка и изведнъж усещаш как се озоваваш в нарязан асфалт без предупреждение, зарязан от кой знае кога
Каква инфраструктура очаквате от държава, която поставя хоризонталната маркировка по пътищата с фасадна боя, която издържа две седмици?
В България няма безопасен път ! Почти всички са осеяни с дълбоки кратери и им липсва елементарна поддръжка! Но знаем, че парите не са в поддръжката, а в цялостния ремонт, нали г-да общинари с фирмички и неграмотници от АПИ ? Ако има някъде добре направен пътен участък (1 на 1 000 000), то тогава идва истинската причина за опасностите на пътя : невъзпитаните водачи на превозни средства от всякакъв тип. Масово всички са възпитани от родителите си )с личен пример) да не спазват правилата нито при каране, нито при пресичане. Обществото ни е адски невъзпитано и се държи арогантно на разбитите пътища ! Чудесна комбинация за повече жертви на пътя в България, отколкото във войните наоколо.
Най после някой да го каже в прав текст, че глобите и синята зона са само да си пълнят гушите и не помагат по никакъв начин на това за която ги представят че са.
Къф контрол ве. Това е пълна тъпотия. Между Варна и Бургас има 4 прохода от които само 1 е в задоволително състояние. Дюленския започнаха да го асфалтират наново и спряха на 5-ти км. А трафикът межд Бургас и Варна през курортие с еднолентов път особено сезона е кошмар. Как да няма призшествия. Не е въпросът основно до контрола, а до състоянието на пътната инфраструктура. НАбийте си го в празните хралупи.
Ако бехте оставили Борисов да направи 12 км тунела под Петрохан, сега Монтана щеше да е Бевърли Хиллс. Разстоянието между София и Монтана щеше да е колкото между София и Ихтиман.
Докато пътищата са опасни, такива тунеядци, като въпросния ИПБ ще пълнят гушки за подобни статистики. Полицаите ще пълнят гушки и ще се спят в нови БМВ-та. Дали някой има интерес, това да свърши?
за твое сведение там местни не са загинали, софианци бате. те са диваците, дето бързат за огромните си хотели на морето.
А по опасни от пътищата са джигитите и най вече неграмотните мангали с купените книжки,а по виновни от тях са тия които им взимат парите
В София са станали една тежка и 23 леки катастрофи. Пострадал е един човек. Къде ги намери тия човеци в София бе ? Там няма човеци нито човещина, в София искат пари, много пари. Всички са се увълчили. По правилно би било да напишеш: : Един софийски вълк е пострадал.
Защото е държавна политика на унищожение на северния регион с неизграждането на магистралата. Изр@ди ни управляват.
Където има най-диви селяни там е най-опасно. 80% от катастрофите са в следствие на комплексите на водача на МПС и 15% от пътната настилка и 5 % от състоянието на МПС.
"Данните са от анкетно проучване относно влиянието върху безопасността на движението по пътищата при използването на технически средства за контрол (камери). В периода 10-30 септември са анкетирани 192-ма български граждани в Северозападна България." Невероятна представителност няма що !?!?!? Уважаема НПО , не търсете под вола теле и не се домогвайки всячески до държавните и общинските пари!!!
Нарочно мангалите софийски не правят нищо в Северна България, защото Южна България ще я дават на анадолските си гусподари.
Не са виновни само пътищата. Този в Ловешка област при Микре си е съвсем нормален път. Обаче пък местните аборигени карат като дрогирани.
Не искам да вкарваме управляващите в затвора - искам на всички министър - председатели / без тези на служебните кабинети / , министри на финансите и шефове на АПИ - да им дадем по 1 кола за 8-10 хил лева и да ги накараме лично - да минават 2-3 пъти месечно - Русе - София и Русе - Стара Загора - отиване и връшане - за 1 ден... Всякакви институти , многознайковци пътни специалисти и др. приказвачи по телевизии - си нямат и идея - какво е сравнително често да се кара по тези пътища. - Проектирани и построени - 1950-1960 - нищо не е пипнато в Северна България през последните 35 г... - само ги преасфалтират от време на време...
Заключението е добро. Действително се разчита повече на глоби, шофьорите са като дойни крави, а не се привеждат пътищата в добро състояние. Много недомислици има, не може да се отрече. Не само по настилката, а и маркировка, обезопасявания, опростявания, кръгови и пр.
Малко се глобява, трябва повече. Особено за скорост, преминаване на късно жълто и червено (което си е за вземане на книжката), агресивно навлизане в кръстовище, отнето предимство на кръстовище, хахаха Хем приходи, хем дисциплина Днешните камери дават възможности за скорост, бързо ще се изплатят, хахаха
Не, че не си прав. Но това е друга тема за контрола по пътищата. Има доста хора, които катастрофират заради пътни недомислици или не изчистени пътища. Абсолютно всичко полицията свежда до "несъобразена скорост" и пак опираме до глоби... Но за изправността на пътищата никой не мисли, само заплати взимат...
Сега остава да кажете и че на някого от държавните хрантутници му пука за тази статистика..... Дали ще умрат 5 или 500 за държавните търкачи на столове няма значение! Вали, гърми... заплата им влиза в сметките.
Мисирките и НПОто ще ни убедят как трябват камери да се купуват чрез държавни поръчки от фирмите със собственици свързани с мисирките и НПОто. В България се краде най-добре с мисирско НПО прикритие.
Няма опасни пътища, има шофери кретени, а най-големите кретени са от други области, хахаха Иначе падал съм в дупка, изкривявал съм джанта, возили саме с пътна помощ, окачването овендъж отиде за регулиране ама чак пък опасно .... Не се кара плътно зад автомобил, не се изпреварва без видимост, не се бърза в дъжд, сняг и мъгла, контролирайте си нервите и си сдържайте егото
В цял свят най-малко са ПТП с жертви на магистрала. И у нас е така -- на магистрала жертвите са по-малко, отколкото на всеки от другите видове пътища, вкл. третокласните и общинските.
опасните пътища са нейде в индия и пакистан, андите, кордилерите, хималаите и урал това там си е хубав път! опасни са малоумниците които се движат по този път
Как най-лесно се ремонтира разбит път? Много лесно, слагаш знам 50 и полицай с камерка. БГ тарикатлъци
В централна северна България където са Ловеч и Русе, няма 1 км. построена магистрала. Ама пък за сметка на това какво метро и дъга има в Софя, а?
Най-големите проблем са ниската квалификация на болшинството от шофьорите и лошата поддръжка на голяма част от пътищата. В комбинация тези два фактора прави пътищата смъртоносни.
Да редят колчета , както в кресненското дефиле.
Глупости на търкалета. Най-опасния път е магистрала Тракия, на второ място е пътят за Кулата, на трето за Маказа. На първия няма ден без катастрофа, на другите са по две тежки на седмица.
Нарочно мангалите софийски не правят нищо в Северна България, защото Южна България ще я дават на анадолските си гусподари.
..когато пътищата в България приличат на танкодруми не са опасни,опасни са когото приличат на самолетни писти...
"Според оценка на риска на ИПБ областите в Русе, Ловеч, Монтана и Варна са с най-висок риск от настъпване на тежки ПТП." Питам само - а, т.н. магсистрала Тракия що не я споменават или тя е извън "класацията".
Щото нея основно Бойко я е строил. А този "институт" е НПО, което беше изсмукало поръчки за над 2 млн. лева само за София от герберската кметица. Демек хора на Бойко са и няма как да му хейтят пътищата.
Защото по магистрала тракия не ти летят румънци, които мърдите от кат не глобяват, не ти се тъпчат украински тирове нацапани със зелена боя и возещи кой знае какво и не се опитват румънските, молдовските и българските тирове да те смажат в сандвич докато се изпреварват по двулентовите пътища. Трябва да отбележа, че на фона на другите дебили турските тираджии мното са се очовечили напоследък. Почнаха да оставят разстояние и да не карат залепени на влачке 4-5 един зад друг.