Коментари - ИПБ: Най-опасните пътища в България са в областите Русе, Ловеч, Монтана и Варна | dnes.dir.bg
назад

ИПБ: Най-опасните пътища в България са в областите Русе, Ловеч, Монтана и Варна

Данните са от анкетно проучване на Института за пътна безопасност относно влиянието върху безопасността на движението по пътищата при използването на технически средства за контрол (камери)

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - ИПБ: Най-опасните пътища в България са в областите Русе, Ловеч, Монтана и Варна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мисля че всички пътища в БГ са опасни поради причината че приличат на лунен пейзаж.Дупка до дупка.

"Според оценка на риска на ИПБ областите в Русе, Ловеч, Монтана и Варна са с най-висок риск от настъпване на тежки ПТП." Питам само - а, т.н. магсистрала Тракия що не я споменават или тя е извън "класацията".

Щото нея основно Бойко я е строил. А този "институт" е НПО, което беше изсмукало поръчки за над 2 млн. лева само за София от герберската кметица. Демек хора на Бойко са и няма как да му хейтят пътищата.

..когато пътищата в България приличат на танкодруми не са опасни,опасни са когото приличат на самолетни писти...

Нарочно мангалите софийски не правят нищо в Северна България, защото Южна България ще я дават на анадолските си гусподари.

Глупости на търкалета. Най-опасния път е магистрала Тракия, на второ място е пътят за Кулата, на трето за Маказа. На първия няма ден без катастрофа, на другите са по две тежки на седмица.

Да, най безотговорните и неадекватни шофьори с допълнение и от Перник.

Да редят колчета , както в кресненското дефиле.

В монтанско циганите карат в насрещното.

Най-големите проблем са ниската квалификация на болшинството от шофьорите и лошата поддръжка на голяма част от пътищата. В комбинация тези два фактора прави пътищата смъртоносни.

В централна северна България където са Ловеч и Русе, няма 1 км. построена магистрала. Ама пък за сметка на това какво метро и дъга има в Софя, а?

Как най-лесно се ремонтира разбит път? Много лесно, слагаш знам 50 и полицай с камерка. БГ тарикатлъци

опасните пътища са нейде в индия и пакистан, андите, кордилерите, хималаите и урал това там си е хубав път! опасни са малоумниците които се движат по този път

Няма опасни пътища, има шофери кретени, а най-големите кретени са от други области, хахаха Иначе падал съм в дупка, изкривявал съм джанта, возили саме с пътна помощ, окачването овендъж отиде за регулиране ама чак пък опасно .... Не се кара плътно зад автомобил, не се изпреварва без видимост, не се бърза в дъжд, сняг и мъгла, контролирайте си нервите и си сдържайте егото

Мисирките и НПОто ще ни убедят как трябват камери да се купуват чрез държавни поръчки от фирмите със собственици свързани с мисирките и НПОто. В България се краде най-добре с мисирско НПО прикритие.

що ревеш бре мизиецо? пътищата в северна българия напълно съотвенстват на пътищата в любимата ти рассия!

Горките немци, да им пратим Боко, та да им "оправи" магистралите, а?

Сега остава да кажете и че на някого от държавните хрантутници му пука за тази статистика..... Дали ще умрат 5 или 500 за държавните търкачи на столове няма значение! Вали, гърми... заплата им влиза в сметките.

Тези колчета .. единствено в територията ги има, защото няма Държава. В други страни това е Предпоставка за ПТПроишествия

Заключението е добро. Действително се разчита повече на глоби, шофьорите са като дойни крави, а не се привеждат пътищата в добро състояние. Много недомислици има, не може да се отрече. Не само по настилката, а и маркировка, обезопасявания, опростявания, кръгови и пр.

В цял свят най-малко са ПТП с жертви на магистрала. И у нас е така -- на магистрала жертвите са по-малко, отколкото на всеки от другите видове пътища, вкл. третокласните и общинските.

Два трилентови пътя с мантинела между тях ограничават възможните глупости и все пак възможностите на шоферите идобщо не са малки

Не искам да вкарваме управляващите в затвора - искам на всички министър - председатели / без тези на служебните кабинети / , министри на финансите и шефове на АПИ - да им дадем по 1 кола за 8-10 хил лева и да ги накараме лично - да минават 2-3 пъти месечно - Русе - София и Русе - Стара Загора - отиване и връшане - за 1 ден... Всякакви институти , многознайковци пътни специалисти и др. приказвачи по телевизии - си нямат и идея - какво е сравнително често да се кара по тези пътища. - Проектирани и построени - 1950-1960 - нищо не е пипнато в Северна България през последните 35 г... - само ги преасфалтират от време на време...

Малко се глобява, трябва повече. Особено за скорост, преминаване на късно жълто и червено (което си е за вземане на книжката), агресивно навлизане в кръстовище, отнето предимство на кръстовище, хахаха Хем приходи, хем дисциплина Днешните камери дават възможности за скорост, бързо ще се изплатят, хахаха

Не са виновни само пътищата. Този в Ловешка област при Микре си е съвсем нормален път. Обаче пък местните аборигени карат като дрогирани.

Нарочно мангалите софийски не правят нищо в Северна България, защото Южна България ще я дават на анадолските си гусподари.

Не говоря за пътищата аналдолецо.

"Данните са от анкетно проучване относно влиянието върху безопасността на движението по пътищата при използването на технически средства за контрол (камери). В периода 10-30 септември са анкетирани 192-ма български граждани в Северозападна България." Невероятна представителност няма що !?!?!? Уважаема НПО , не търсете под вола теле и не се домогвайки всячески до държавните и общинските пари!!!

Не, че не си прав. Но това е друга тема за контрола по пътищата. Има доста хора, които катастрофират заради пътни недомислици или не изчистени пътища. Абсолютно всичко полицията свежда до "несъобразена скорост" и пак опираме до глоби... Но за изправността на пътищата никой не мисли, само заплати взимат...

Трудно е човек да разбере какво искаш да кажеш. При положение че в София са 2 000 000 а в изброените от теб райони я има 200 000 я не

Където има най-диви селяни там е най-опасно. 80% от катастрофите са в следствие на комплексите на водача на МПС и 15% от пътната настилка и 5 % от състоянието на МПС.

Защото е държавна политика на унищожение на северния регион с неизграждането на магистралата. Изр@ди ни управляват.

В София са станали една тежка и 23 леки катастрофи. Пострадал е един човек. Къде ги намери тия човеци в София бе ? Там няма човеци нито човещина, в София искат пари, много пари. Всички са се увълчили. По правилно би било да напишеш: : Един софийски вълк е пострадал.

А по опасни от пътищата са джигитите и най вече неграмотните мангали с купените книжки,а по виновни от тях са тия които им взимат парите

за твое сведение там местни не са загинали, софианци бате. те са диваците, дето бързат за огромните си хотели на морето.

Докато пътищата са опасни, такива тунеядци, като въпросния ИПБ ще пълнят гушки за подобни статистики. Полицаите ще пълнят гушки и ще се спят в нови БМВ-та. Дали някой има интерес, това да свърши?

Да де, то не случайно всички се натикахте в София, защото в останалата част е леш.

Ако бехте оставили Борисов да направи 12 км тунела под Петрохан, сега Монтана щеше да е Бевърли Хиллс. Разстоянието между София и Монтана щеше да е колкото между София и Ихтиман.

Не колчета а бетонни заграждения трябва. А това дали я има или не държавата е друг въпрос.

Къф контрол ве. Това е пълна тъпотия. Между Варна и Бургас има 4 прохода от които само 1 е в задоволително състояние. Дюленския започнаха да го асфалтират наново и спряха на 5-ти км. А трафикът межд Бургас и Варна през курортие с еднолентов път особено сезона е кошмар. Как да няма призшествия. Не е въпросът основно до контрола, а до състоянието на пътната инфраструктура. НАбийте си го в празните хралупи.

НПО ли изнесе с чували и сакове 70 млн. лева за озеленяване на още непроектирана отсечка на историческата магистрала Хемус?

Най после някой да го каже в прав текст, че глобите и синята зона са само да си пълнят гушите и не помагат по никакъв начин на това за която ги представят че са.

В България няма безопасен път ! Почти всички са осеяни с дълбоки кратери и им липсва елементарна поддръжка! Но знаем, че парите не са в поддръжката, а в цялостния ремонт, нали г-да общинари с фирмички и неграмотници от АПИ ? Ако има някъде добре направен пътен участък (1 на 1 000 000), то тогава идва истинската причина за опасностите на пътя : невъзпитаните водачи на превозни средства от всякакъв тип. Масово всички са възпитани от родителите си )с личен пример) да не спазват правилата нито при каране, нито при пресичане. Обществото ни е адски невъзпитано и се държи арогантно на разбитите пътища ! Чудесна комбинация за повече жертви на пътя в България, отколкото във войните наоколо.

Каква инфраструктура очаквате от държава, която поставя хоризонталната маркировка по пътищата с фасадна боя, която издържа две седмици?

Защото по магистрала тракия не ти летят румънци, които мърдите от кат не глобяват, не ти се тъпчат украински тирове нацапани със зелена боя и возещи кой знае какво и не се опитват румънските, молдовските и българските тирове да те смажат в сандвич докато се изпреварват по двулентовите пътища. Трябва да отбележа, че на фона на другите дебили турските тираджии мното са се очовечили напоследък. Почнаха да оставят разстояние и да не карат залепени на влачке 4-5 един зад друг.

То пътищата поне да имаха лоша поддръжка, но ний и за туй си мечтаем на сън!

Най-ме радва, когато си караш по пътя без маркировка от първа категория с винетка и изведнъж усещаш как се озоваваш в нарязан асфалт без предупреждение, зарязан от кой знае кога

Най-опасните пътища в България са навсякъде

Смешници... Ще правят форум. Поредната глупост. Сигурно ще наемат зала с 50 места за 3000 лева на час, кетъринг и тн... за още 5000. Ще се съберат 10 човека, ще изядат по една бисквита с минералната вода и ще кажат "всичко е добре, те катастрофите на български граждани намаляха... То и хора не останаха, ама... Няма да бутаме нищо"

В България безопасни пътища няма ! Освен това не пътищата са главният риск, а шофьорите. И по най-разбития път да минеш, ако няма други шофьори, зависиш само от себе си, а иначе първия наркоман или галфон може да се забие в теб на какъвто и асфалт да караш...