Икономисти: Без промени и реформи БДЖ няма да оцелее
Без реформата, БДЖ няма да може и като кредитополучател да получи средства, които са нужни на компанията, за да се развива.
Обратно в новинатаКоментари - Икономисти: Без промени и реформи БДЖ няма да оцелее | Днес.dir.bg
Коментари
9 млн за 12 хил заплати (2000 човека по 6) прави 750 лева средна заплата. На година това са 200012750=18 млн спестени разходи. Дори да приемем, че задължително трябва да се съкращават хора при 800 млн заеми ако това е единствената реформа заемите ще се върнат след 45 години. Явно мноого е източвано от БДЖ
В по-голямата част от ЕС железният транспорт е основен, защото е най-екологичен и бърз. Градовете са обслужвани от метро, крайните квартали - от скоростни влакове, междуградските линии - от свръхскоростни. В тях е супер комфортно. Возила съм се във Франция и Италия. Предполагам, че влаковете са подобни и в останалите развити държави.
Само в нашата мила страна е възможно да се закрият железниците-при умираща икономика и автобусни линии,дублиращи влаковите.А виждаме тези автобусни линии колко са надеждни и сигурни,какви трошки превозват хората и колко катастрофи имаше.Но БДЖ беше съзнателно доведено до това състояние от всички правителства до сега.Автобусните фирми са на депутати,министри и подобни.Браво,благодарим ви господа управляващи!!