Нова версия за Хитрино: Стърчаща релса е пробила цистерната

Вероятно стърчаща от земята релса е пробила една от дерайлиралите цистерни в Хитрино. Това заяви за Би Ти Ви Димитър Баев, зам.-управител на „Булмаркет”.

Обратно в новината

Коментари - Нова версия за Хитрино: Стърчаща релса е пробила цистерната | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Погледнете пак видеото от прелеза, как мислите, дали композицията се движи с повече от 50км/ч? И кой кри до сега това видео (повече от месец)? Плямпането на всичките Бъчита с какво помогна за разследването. Цял месец се плямпоти за машинисти, но никой и дума не обели за стрелочника. Едни негови приказки се появиха на втория ден и...толкоз!

Далаверата със скоростта може да се провери от самия запис, който знае как,ще го направи, елементарно е. Не вярвам на изнесените данни от "черните" кутии.

От БДЖ-то са останали само буквите и началниците му. Но според мен това си беше атентат, още повече, че една седмица преди това британските тайни служби ни предупредиха.

Ключа към бараката в тоя случай е че проблема е само при една от цистерните. Ако проблема беше по релсовия път или със стърчащи и забити релси покрай него, то тогава щяхме да имаме поне няколко разпорени цистерни. Как така всички цистерни са чисто здрави и пълни, а само на една нещо й е станало, което никой не може да го обясни! Какво прави тая цистерна толкова особена и различна от другите? Интересно също е че цистерната е в средата на влака!

Положението е следното: 1. В следвтеие на това, че управниците са крадливи, работниците некадърни, а управата назначена по шуробаджанашка линия състоянието на железопътната ни структура е окаяно (каквото е и на другите пътища). 2. Със сигурност във фирмата-превозвач не знаят как се превозват опасни товари и не са спазили изискванията. Това обаче не се разследва, защото зад нея стои някой мастит политик-мафиот. 3. Разследващите "експерти" освен че са некадърници, са и под натиск, което ги прави пълни смешници. При това положение следва единствения изход, при който всички, които са откраднали милиони, да излязат чисти: записа се манипулира, изкарват че влака се е движил с превишена скорост и натопяват машиниста. Простичко, нали?

е това си е чист тероризъм

ЖП гарите са устроени така: главен коловоз по който се пропускат бързите и транзитни товарни влакове, а товаро - разтоварни дейности и изчакване на влакови композиции към допълнителните коловози се преминава чрез стрелки с радиус 1:300 или1:190 или бретели и т.н. Стрелките в гаровите райони не се изпълняват с надвишения , които биха позволили преминаването с по висока скорост. Теоритично и практически, преминаването с по висока скорост от 40 км\час от прав участък прав участък в крива с радиус даже и 300 е катастрофално. Резултатът е налице.

Голямо замитане беше цяла седмица в Хитрино за да не се окаже че тоя и оня министър е виновен за ужасното състояние на железният път. А и аз продължавам да питам къде изчезна пътническият влак с който е трябвало да се разминат цистерните

ТАКА И С КАТАСТРОФАТА ВСИЧКО Е МЪГЛА , ВАЖНОТО Е ПАРТИИТЕ ДА СА НА ВЛАСТ ВЕДНО С ЧЛЕНУВАЩАТА МАСА В ТЯХ

В неделя надвечер видях влак с цистерни на "Булмаркет" да влиза в гара Труд (то пък една гара). Не го знам, какво е превозвал. Идваше от Пловдив. Ако във Филибето стане такава авария, няма да ни стигнат горите за ковчези. Мисля, че докато не се разнищи докрай случая и не се установи истината, тези цистерни трябва да се спрат. И ако държавата е виновна за трагедията в Хитрино, "Булмаркет" да и одере кожата. Ако вината е в "Булмаркет" (претоварени или лошо подготвени машинисти, неподдържани вагони и пр.) то на собствениците на фирмата да се направи принудително харакири.

Основаната причина, а именно откраднатите от цигани закрепващи скоби, упорито се премълчава, поради криво разбрана политическа коректност

А може просто някои да са се опитвали да отрежат релса, както заплашително често става, но да не са успели. Вече са ни сваляли от влак за такъв случай и когато попитах работниците друг път дали се е еслучвало, ми отговори, че да. Косата ми се изправи. Но дори и това да е причината, със сигурност ще се потули по познатите причини за толерантност.

Айде сега срезана релса, абе хора, колко трябва да си малоумен че да крадеш релса в града, където всеки може да те види и то на стрелката точно... Изобщо мислите ли като ги пишете тези неща или просто така, да прокараме още една теза за масите та да има какво да четат.

Доколкото властите знаят, че това ти е етническа особеност, едва ли ще ти попречат.

Човекът ти говори, не за мислене. Оня елнос е по действието, а не по мисленето...!

Е ама те този клип ни го сервират на части ве! Сега изтекоха други кадри дето показват незаключената стрелка. Също и коментари на властта, че изключват версията да е стрелката. Е да ама добре е да вярваме какво виждаме е не какво ни говорят.

Все пак вижте КОЙ стои за тази фирма

При всички катастрофи от високите скорости в нормалните преди това матинели по пътищата остават изкривени и стърчащи железа.

При толкова интелигентни деца математици, което и да е по кадрите от видеозаписа може да се сметне скоростта на влака; и скоростта въобще не е висока! Може да се сравни с коли преминаващи по улицата. За мене скоростта е около 40 -45 километра. Просто задачата поставена на разследващите държавни следователи е да бъде прехвърлена вината на машинистите! Задължително!!! Има алгоритъм който от кадрите може да реши къде съм заровено!

Какво правим ако видеото е пипано и скоростта е невярна?

Видеозапис не е доказателство. Една от причините е, че може да се фалшифицира. Абе те (конспираторите) изфабрикуваха фалшиво интервю със Стенли Кубрик, в което уж казва че кацането на Луната е фейк, колко му е да забавиш един влак?

Може да не е доказателство в съда обаче се ползва в досъдебното производство. Я да ти покажа запис на жена ти на калъп пък после тя да отрича. То и снимките могат да се манипулират обаче има си експерти и те се произнасят.

Като вица за двамата полицаи, от които на единия името е Лазар. А другия казва че скоростта е отчетена от Лазер.

zeddd

Няма какво да ми спорите защо днес една теория, а утре друга. При подобни инциденти винаги е така. Теории много и всяка трябва да се докаже, за да може да се приеме или отхвърли. Това отнема време - разследване и опити. На който му е омръзнало от тази новина да не я чете. Простичко.

По принцип българина е търпелив до глупост!Така,но да приказват,доказват,показват хиляда пъти различни причини,идва малко в повече!Що не се съберат тези "независими" експерти от различни фирми и да представят единно мнение за причината да се случи това.Простичко е,но както винаги има интереси,в повечето случай парични,и то доста парични,знаете за какво говоря!Дано някой ден да стане ясно какво се е случило.Пожелавам на всички ранени да се въстановят напълно и да се върнат към нормалният си начин на живот.

Ето как управляващите негодници и техните слуги- продажните медии занимават и пълнят главите на белите роби с глупости. Ето как ги манипулират и отклоняват вниманието им от действителните им проблеми, от скотското им положение, мизерия, беднотиВиновните са ясни- фирмата собствениек и превозвачът не са спазили елементарни изисквания. Няма какво повече да разтягаме локуми. А КАКВО стана с КТБ, кой я източи? Всяко чудо за три дни, а? Нещастни демагози и манипулатори.

Искрите са от спирачките. на входа на гарата има два семафора, влака е минал през първия семафор, на който е давал направление за главния коловоз. Това означава преминаване през гарата с висока скорост, но ръководител движение смена в последствие за отклонение и това машиниста го вижда чак на втория семафор и започва да спира интензивно. (това е и причината за катастрофата в Калояновец) Защо да минава със 70 км/ч, като може да мине с повече, но ръководител движение на гарата спи спокойно сега, а може би не. Минали са машините плюс първите пет вагона през стрелката. Обикновено при висока скорост се дерайлира в началото следващите вагони вече ги влачи в посоката предните. Някой провери ли борда на колелата на дерайлиралата цистерна. Минават машините и пет вагона, ако бордовете са износени и остри се вклинват в стрелката без да е незаключена. Омръзна ми да гледам, слушам и чета мнения на специалисти, а звучат като обяснения за пред детска градина.

С една дума да си дойдем на думата....правителството и в лицето на министъра на транспорта, в това число държавата е виновна за не добро стопанисване и подръжка на съоръженията на жп транспорта!

Нали беше куката на предишния вагон, сега пък стърчаща релса - хахахах! Аз на снимките и клипчетата никъде не видях да има стърчащи релси. И на клипчето на бТВ не се виждат да стърчат релси. И как така влака е преминал през тези стърчащи релси? Кой лъже и защо? Постоянно ни пробват с различни версии, да видят на коя ще се хванем. Докато не чуя едно логично обяснение какво точно е станало с тоя вагон, за мен той си остава взривен, което е най-близко до акъла!

Дирчо, пробват те защото не си учил и не можеш да си направиш сам заключения на базата на знания по химия и физика. Затова си склонен да вярваш на всякакви конспирации и задкулисни игри. Това е трагичен инцидент, който е вследствие на тотална некомпетентност на държавни служби, отговорни лица като машинисти, ръководите движение и шефове в БДЖ.

Дирчо

Прекалено много съвпадения има за да е трагичен инцидент. БГ беше заплашена с атака само няколко дни преди това. Инцидента се случва с влак, точно когато влиза в село, където къщите са на няколко метра от линията и е най-подходящото място за атака, а такива места не са много. Никой не може да обясни какво точно е станало и версиите постоянно се променят, което е много странно. 10 дена не пускат никой в селото без никаква причина за това, явно нещо се крие там. Всички цистерни са здрави и пълни, само на една нещо й е станало. Взрива е толкова голям, че ударната вълна отива на 20 км. до Шумен, което е трудно обяснимо за малък теч от няколко секунди. Мирише отвсякъде!

След като има толкова жертви и огромни щети БУЛМАРКЕТ са длъжни да си направи собствено разследване.Несериозно е да се твърди че само високата скорост е причината за взрива.Ограничение на скоростта защото се преминава през населено място, или защото е калпав релсовия път?Малко по-високата скорост причина ли е за дерайлиране на влак?

Малко по-висока викаш, ама само дето не е малко а доста по-височка, почти двойно. На показания клип дори се вижда как са намили спирачките на вагоните за да може да се намали скоростта на влака и колко искри прехвърчаха. Щом не е било необходимо защо набива спирачки влака, много ясно че е трябвало да намали преди завоя а не в завоя където инерцията от цялото това нещо може и е изхвърлила влака от релсите. Ясно е че след това може се е пробила цистерната но това по никакъв начин не е толкова интересно колкото факта, че влака е излезнал от релсите, от там тръгва цялата работа. Ясно е, че ще има дело и собствениците ще се гънат като тръстика(това е в техен интерес) с факти и теории, но нищо не омаловажава факта, че тяхната фирма е превозвала опасни вещества и техния влак не е спазил ограничението за скорост вследствие на което е предизвикано цялото произшествие. Защо и как е пробита цистерната е друг въпрос, интересен наистина но е само прах в очите на хората и медиите.

Всеки вагон минава през уличните стълбове за 1сек. Един вагон е дълъг 17м. V=S/t което означава, че в момента на дерайлирането влака се е движил с 17м/с Което прави точно 61.2 км/ч. Обаче на талигата се случи нещо точно на бариерата. Влака не е катурна от превишената скорост, а може би от удар в железопътния път при стрелката. Тоя с джипа може и да е надбягал облака газ, обаче белия микробус беше застигнат. Явно експлозията е станала от него. Нещата се развиват толкова бързо , че не виждам кога втория машинист е наскачал да пуска ръчните спирачки на вагоните. Явно е станало много по-късно след експлозията. А бе дайте го това видео има го на всякъде.

Ако видеото е с непроменена скорост на заснеманото, както изглежда по скоростта на движение на хората, абсурд е показваната скорост да е повече от 60 км. в час. И още нещо. Баламосват ни повече от месец с експертизи за скоростта. Защо не обявят каква е била тя, съответно регистрираната от GPS-а на локомотива. Всички са в комбина да изкарат машинистите виновни. Нищо, че от Булмаркет се правят, че работят за друга теза.

Има тахометър за измерване на скоростта, няма как да излъжат. Освен това машинистите не отричат.

Версиите са много и причината за катастрофата не е само една - това е и скоростта и състоянието на релсите и некомпетентността на разследващите и почистващите след това. Не е нормално 10 ЖП цистерни да се дегазоват 10 дни и всичко живо наоколо да не се допуска до дома си. Ние си патим най-вече от простотията си (всеки разбира от всичко), липсата на достатъчно информация, изкривяване на информацията от така наречените "медии"(на тях се пуска предварително подготвена информация, а освен това и предаващите от мястото започват да правят изводи, което не е правилно!). Машинистите много късно са разбрали какво става.

и сами ще се затрием чрез немърливост и липса на средства. Къде е оная калинка дето спряла средства за ремонт на участъка?

"От кадя на кадя,бе!? Кой та на това научи твойта....!?" Кой те вкара в района на местопроизшествието - да ровиш и да мърляш,а следователите са допуснати "след дъжд качулка"?

Има видеозапис на движението на влака. Вижда се скоростта му не по голяма от 30 километра. вижда се ясно искра и кал нешо се врязва във влака и как излиза газ. Какви 70 км. Влака се движеше с не повече от 30.

Видеозаписа може да се манипулира лесно, това не е сериозно доказатеслтво. Влака си има тахометър, запечатан.

А може и летящата пантофка на Снежанка да го е сторила!

Държавата е виновна. Никой не си върши работата и подава топката на другия даже и една свестна експертиза за случая не могат да направят а и акъл не искат най лесно машинистите виновни и готово.

Ако щете вярвайте, но направих това предположение още на втория ден след инцидента, когато видях видео на раздрънканите коловози.

Изобщо не вярвам че службите си вършат работата както трябва. Най лесно е да се каже че причината е превишена скорост ! Добре че и фирмата се е ангажиаЛа и може би истината ще излезе наяве.

От къде стигнахте до този извод?,Вероятно сте следовател или сте просто човек,компетентен по всички въпроси? Да почакаме официалната експертиза на компетентните лица -става ли?

Останалите цистерни бяха понесли катастрофа и пожар и никоя не се беше взивила. За да се наруши целостта на такава цистерна е нужно да бъде приложена голяма сила на малка площ. Това може да се случи само, ако релса или част от друга цистерна се заклини по начин,по който да пробие цистерната точно под 90 градуса, което е много трудно да се случи. Ако детайлът пробил цистерната не е абсолютно прав пак няма да стане. Оказва се обаче, че коловозите били разхлопани. Излезе любителско видео от лятото. Това разхлопване с времето води до умора на метала.

специалист беее... викаш точно под 90 грдауса... айде разбирачи, давайте... Българите все сме разбирачи, за тва все такава ни е работата... Един карал с двойно по- висока скорост, другия не заключил релсата... и резултата... Иначе по форумите по- големи от нас няма!

От БУЛМАРКЕТ търсят под вола теле вместо достойно да си признаят вината - разбира се че единствения виновник е първия машинист.

На някои, които не си вършат работата от години е много изгодно частната фирма да е виновна за всичко.

Е с какво е виновен машиниста, че половината вагони тръгнали по другата релса?

Много си обективен, няма що. От какво се разбира, че причината е само в машиниста. Истината се търси, докато няма неопровержими доказателства за вина. А не като теб - аз казах, това е, точка.