Коментари - Авария в метрото предизвика хаос и разгневи хиляди софиянци | dnes.dir.bg
назад

Авария в метрото предизвика хаос и разгневи хиляди софиянци

Хиляди софиянци се оказаха блокирани снощи в софийското метро, след като авария спря влаковете по линията "Люлин" - "Младост", предаде Нова телевизия.

Обратно в новината

Коментари - Авария в метрото предизвика хаос и разгневи хиляди софиянци | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да се извини и да плати на хората пътя поне за седмица, за да успокои духовете. Да видим. Нали уж божам европейци?

все на метро се е возила,я да яхат пак магаретата или метлите

Типично по български... това че е станала авария, не е проблем - аварии стават навсякъде по света. Проблемът е, че няма информация! Ако бяха съобщили по говорителите / в сайта / по какъвто и да е начин каква е причината, колко евентуално ще отнеме отстраняването на аварията, всичко щеше да е мирно и спокойно. А паниката може да доведе до ужасяващи трагедии.

крият ли крият коментарите на хората... това няма да ви спаси от неразрешимите проблеми и с метрото и с инфраструктурата...

който е можел да предизвика неконтролируеми действия от страна на изнервените пътници! Нима е толкова сложно и технически неосъществимо по протежение на всички метролинии да има микроклетки за мобилните телефонни комуникации?! Не е нито технически нерешимо, нито е толкова скъпо за мобилните оператори и управата на метрото, защото колкото и завой да има по метролиниите между тях има достатъчноголеми прави участъци и поставените при завоите клетки ще покриват трасето от завой до завой. За някого това може да е "неосъществима мечта" но е необходимост в днешният ни урбанизиран и изцяло зависим от технологиите живот! Ако например в която и да е мотриса се случи така, че човек да се нуждае от спешна помощ как сега ще бъдат оповестени медиците за състоянието му и къде се намират в момента. Това, разбира се, е само един от многото примери, в които пътниците на метрото остават в комуникационен вакум и на практика са оставени на милостта на здравината на транспортните средства и на собствените си нерви!

Наистина ли си вярваш на писанките? Наистина ли си толкова зле?

Пак си изберете Фъндъка! Винаги е изненадана, като вали сняг, винаги е изненадана, като има извънредна ситуация.... то май тя си е изненадана по рождение. Даже се изненада, когато Тиквата с главно Т я направи кмет, пардон, там едни тиквени избиратели я направиха такава .....

В момента Мутреско решава сложния проблем. Кой да посочи за виновен. С избирането на генерал Радев списъка с дежурните виновници нарасна.

Колко още такива моменти ще има никой не знае.При положение ,че строежа е правен на ръба,за да се открадне по голяма част от парите/има още места за строежи дюни бол/Какво да се очаква.А милицията както винаги е била неадекватна.Тези момченца още като се влеят в редиците на мврто мислят колко им остава до пенсия.При една обективна ревизия в НОИ ще се види ,че половината от тези тунеядци са се пенсионирали чрез фалшификация на документите.Така скоро много скоро /като свършат европарите/НОИ ще се закрие.

Питайте Игнат Раденков!

Явно не си наясно, какво значи ТЕХНИКА и че се чупи, тогава когато най не трябва(закон на Мърфи)А злобата ти към кмета и Борисов ............червена простотия?

От19 23г. до сега, все едни и същи правят диверсии те?

"Причината за аварията снощи е повреда в токоприемник на метровлак, вследствие на което е била увредена контактна релса, поясни Георгиев"- КОЙ ВНЕСЕ С ЕВРОПАРИ РУСКИ МОТРИСИ? ФЪНДЪКОВА В РУСКА МАШИНА ЛИ СЕ ВОЗИ?

Човекът е странно нещо - не става по-умен с вековете! Не се научава, че колкото по-сложен и пренаселен е околният свят, толкова повече аварии и бели ще има. Вижда в техниката и електрониката само напредък, а те винаги имат и друга страна. Особено електрониката. С техниката може щетите да са по-локални и да се оправят по-лесно, но електрониката може в определени моменти да блокира всичко! Абе... усложняването на живота с цел да стане по-удобен трябва да има граници, разбира се, нямам предвид, че не трябва да има метро - метрото е чудесно нещо, но за подготвени хора. Говоря по принцип. По принцип е ужасно пренаселването на градовете, тежките трафици, скупчването на множество хора на определени места - направо е ужасно!

Прехваленото "Метро като слънце"!!!! Не са виновни мотрисите, а цялостното изпълнение на метрото......!Отчита се километраж, но за сметка на качеството и удобството на хората. За естетическите качества на станциите изобщо не говоря, защото всичко е на принципа: "сам си го правих с подръчни материали и колкото мога".

Ако бяха френски, щяха да се сблъскат. Да беше заминал за Будапеща, щом толкова ти харесва. Има разлика между руски цивилни и стратегически технологии.

Електрониката спасява животи и предотвратява аварии. Електрониката може да разбере за настъпваща авария предварително. Питай японците как им спира метрото при земетресение, още преди да е ударило.

Метрото си е супер и на всякъде стават аварии, то самолети падат та каму ли аварии в метрото. Въпроса тук е, че при такива ситуации, би трябвало да се реагира с извънредни транспортни средства които да поемат пътниците и да ги извозват по линията на метрото. В такъв случай хората няма да търчат по булевардите в опит да спрат някое такси, та да се предвижат до някъде!

А днес в метрото едно спокойно...

В една нормална държава кмета ще си подаде оставката. Не може половин София да е под земята, а нашата Фандъчкова да се крие в миша дупка. И по радиото и телевизията да тръбят - след десет минути ще пуснем метрото, а тези 10 минути се оказаха след 6 часа! Позор, не че е нещо ново за Гербаджийската пасмина, но така не може да се върви напред.

На кой завой няма комуникации? Да не би всички да са вдигнали телефоните и да са запълнили капацитета?

Отмъщението на Цецка:-) Няма да гласувате за мен ? А ?

Влизал ли си в германски или австрийско метро? НАВСЯКЪДЕ Е ТОПЛО! ТУК, КОГАТО ВАЛИ СНЯ,Г В МЕТРОВЛАКА СЪЩО ВАЛИ СНЯГ ОСОБЕНО КОГАТО ТРЪГВА ОТ ЛЕТИЩЕТО!

В Париж много от метровлаковете са БЕЗ МАШИНИСТИ!

Между другото има едно заложено по план или по-скоро по изпълнение място, където рано или късно ще стане преобръщане на влак. Между станциите Опълченска и Сердика има страхотно разминаване между релсите, когато са строени и набързо са ги съединили с някаква "S"-образна връзка, която кара целия влак при малко по-висока скорост да се изклатушка здраво. Това не вярвам да е заложено в проекта, предполагам изпълнителите са объркали центроването на тунелите. След време от страничните удари релсите ще поддадат и влака ще излезе от тях с непредвидими последици. Или по-скоро са предвидими - удар в контактната мрежа, искри и запалване.

Как новината беше "преработена" от диражиите, за да не стане ясно, ЧЕ РУСКАТА МОТРИСА Е ПРИЧИНИЛА АВАРИЯТА!

Че се случват навсякъде аварии, случват се. Но, че метрото "Слънце" е правено така, че да се открадне възможно повече, никой не може да отрече. Скоростната пътека между Университета и Орлов мост вече е напълно извън строя.

Путин им виновен той наредил аварията :))

Като кажат - нямаше информация- абе ясно е, че е авария и ще отнеме време- тръгваш си на автобуса и трамвая и се оправяш- обаче народа седи и мрънка безпомощно да дойде някой да му помогнел... бате да дойде като батман с цецка

Ролтовата дъга се получава при изключване на индуктивен консуматор от мрежата! НЕ ТИ Е ВИНОВНА МРЕЖАТА , А КОНСУМАТОРА-РУСКА СТАРА МОТРИСА!

Аварии стават, но защо се реагира толкова бавно. Хората продължиха да си купуват билети и да си чекират картите, което не се случва за първи път.

ВОЛТОВАТА ДЪГА СЕ ПОЛУЧАВА ПРИ ИЗКЛЮЧВАНЕ НА ИНДУКТИВЕН КОНСУМАТОР ОТ МРЕЖАТА-СТАРА РУСКА МОТРИСА!

това доказа колко е нужно и ефикасно метрото. аварии стават по цял свят.трябва да сме търпеливи и толерантни. чакаме новите лъчове на метрото.

сладурче, ами нали т. нар. консуматор също иска поддръжка.....като са толкова калпави въпросните мотриси, защо са били закупени!? за да ни е пак путин виновен ли!? не ставай смешен!

Знам, че може. Казах само, че може да направи и обратното!

А бе хора, пак Путин е виновен!

Става ясно, че Фирмата експлоатираща метрото на София не се ръководи добре! Не може и не трябва, при авария в която няма механични нарушения, които пречат на предвижване на авариралата мотриса до първата възможна спирка, да трае цял ден, практически! Видно е, че процедурите описани за справяне със ситуацията при очаквани различни видове авярии, отлежват в някоя канцелария, а отговорността се стоварва на най-ниското ниво ремонтни работници, която практика за метрото не работи! Къде са били разните видове ръководители и какви са техните функции в такъв случай? Колко време по процедура се предвижда отстраняването на такава типова авария? Оставка за Фандъкова, или поне когото тя посочи от отговорните за неспазване на процедурите по отстраняване на аварии, каквито задължително трябва да съществуват!

Влакчетата са руски.

ВОЛТОВАТА ДЪГА СЕ ПОЛУЧАВА ПРИ ИЗКЛЮЧВАНЕ НА ИНДУКТИВЕН КОНСУМАТОР ОТ МРЕЖАТА-СТАРА РУСКА МОТРИСА!

Питах ги. Казаха ми, че не ползват електроника в метрото и затова нямат аварии от 50-а година. А в АЕЦ Фукушима са ползвали.

е жалката пародия на метро в другите градове и държави по света. За теб това метро може и да нещо страхотно, защото не си виждала нищо друго, а за мен е пълна селяния и пълан мизерия.

А ЗАЩО СА БИЛИ ЗАКУПЕНИ ИМЕННО ТЕЗИ МОТРИСИ-РАЗСЛЕДВАНЕ!

Милиони бяхме!

Виждал съм как е в ПАРИЖ и ВИЕНА! МНОООГО ПО РАЗЛИЧНО Е!

Ограбнето на народа с десетки милиарди живи левове прахосвани през продажници на власт доввде д о обезлюдяване н а БЪлгария и презаселване на софия

електротехниците, които не си гледат работа и не проверяват мотрисите редовно, както това се прави навсякъде по света, ще спира софийското метро. Но най-важното, че в БГ никой и никого не онформират - аджеба, какво е станало и до кога ще продължи? Това касае метрото, летището, гарите - това касае всичко!

В Русия такива мотриси в метрото се движат почти цел век, ама няма такава ужасяваща мудност, при решаване на възникнал проблем! У нас макар и да има процедури за отстраняване на възникнали авари в метрото, те изглежд прашасват в някоя канцелария и няма кой да ги приложи!