Коментари - Гръцките железничари се вдигат на стачка след катастрофата, спират влаковете за 24 часа | dnes.dir.bg
назад

Гръцките железничари се вдигат на стачка след катастрофата, спират влаковете за 24 часа

Служителите на железниците в южната съседка недоволстват от жп инфраструктурата

Обратно в новината
| Редактор : Ива Капкова

Коментари - Гръцките железничари се вдигат на стачка след катастрофата, спират влаковете за 24 часа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хаха - елате в Лайнария да видите какво е, пък тогава стачкувайте. Сигурно в Конго е по-добре.

Там екологична катастрофа последва от великата им жп инфраструктура.

Хаха,синдикати стачкуват за инфраструктура. Ама не го направиха преди,а след катастрофата. Двуличници.Преди е само за заплати.

В ЕС е така. Няма пари , затова трябва да ядем хлебарки с изпражненията и да теглим заеми .

Спрете само с катастрофи и земетресения занимавайте хората!Коментирайте и това!...https://www.youtube.com/watch?v=etO8RH4JCV0

Е нали рекламите и лъжите бяха големи за ЕС и САЩ, но ето истината лъсна наяве.

имам си едно наум ,това да не е опит за въвеждане на искуствения интелект

Навсякъде хората се вдигат, като имат някакви проблеми, само ганьо е доволен и блее и колкото оповече му серат в устата, толкова е по-доволен и примирен!

Да забрани влаковете в ЕС, като прекалено опасни за ползване от хора с умствен капацитет на изваксени европедерци.

Прохода се казаха ТЕМБИ!

Подробно описание на проблема, но явно не са предприети особено активни действия: https://www.balcanicaucaso.org/eng/All-the-news/Greece-s-deadly-rail-tracks-199485

В България се говореше как с парите от концесията на летище София ще се инвестира в ЖП транспорта. Някой да е чул за парите от тази концесия?

В лошата Русия имат няколко стотин влака Сименс и щяха още да купуват. Но деди Джо и жокейката Урсула сложиха край на тази успешна търговия. Много е лоша Русия, нали?

При тези системи за безопасност е трудно на човек да си представи, че може два влака да бъдат вкарани в един и същи коловоз един срещу друг. Интересно е да се разбере, дали това не е терористичен атентат. Следователите трябва да видят какъв е бил товарът на композицята.

На комуняите в БГ-то все ЕС и САЩ са им виновни.

прилича ми, че на последната гара преди катастрофата е била правена маневра- местили са някакъв жп-състав от коловоз на коловоз и след това са забравили да върнат стрелките. Така пътническият влак се е озовал в "насрещното". Нали нямали сигнализация... Не в 21-ви, в 19-ти век са им железниците. Горките хора... То не може само да се краде, ама след като еврозоната го позволява... Като ни вкарат в еврозоната и ние ще се озовем на същия хал.

Думичката "инвестиции" за повишаване на сигурноста, означава повишаване на цените на билетите. Може би с малкия, а може да е и с много. Гръцките граждани да кажат дали са съгласни да им се увеличи цената на билета или пък данъците. Ние сме като гърците хем искаме това и онова, хем после ревем, че били много скъпи билетите, цените, таксите... Получаваш качеството, за което си платил, ако искаш по-високо качество, трябва да платиш по-висока цена, при същата ниска заплата.

Гърчолята правят, струват - все на стачки за пари (заплати) го избиват :–)

По-важно е да се спрат московските нашественици, затова е по-важно да има парите за Украйна. Не ги съжалявайте гръцките от 2000 г. до 2010 г. прахосаха за популизъм 300 млрд. След което ЕС им опрости 100 млн евро дълг и им отпусна още 100 млрд евро на ниска лихва за да рефинансира държавния си дълг. Още 40-50 години докато изплащат този 200 млрд дълг в Гърция няма да има пари за нищо. Алтернативата е Гърция да фалира, което ще доведе или до голяма финансова криза в ЕС или до фалит и на ЕС. Всяка криза в ЕС ще ни се отрази сериозно независима дали сме приели еврото или не сме. Зашотото 70% от икономиката ни изнася/работи/ за общия европейски пазар. Всякаква евентуална криза в Русия ще ни се отрази мнаго по слабо, защото почти не изнасяме стоки за руския пазар. Единствено внасяме енергоносители/газ, петрол, уран/ от там, а за гях има алтернатини доставцици. Проумейте го най-после, преди 33 години България беше отказана от московския локомотив. И след това от 20 години България е прикачена за европейския локомотив. Затова за нас е важно европейския локомотив да продължава да се движи, защо ако спре, спира и българския вагон/иконамика/ закачен за него.

Обаче инфраструктурата виновна.....

Ама вие сте може би най-големия идиот сред платените руски тролове.

Платени коментара да напишеш пак си оставаш продажник и платкен руски трол. Направо се чудя защо не си заминал доброволец във вагнер.

Те гърците от много стачки ето докъде се докараха. Всичките пари да ходят за заплати и субсидии за фермери и да не се инвестира в безопасност... (А в последните 10 години за изплащане на огромен държавен дълг резултат от стачки и корупция.) Гърция е типичен пример какво става, когато няма баланс между това, което изработват и онова което потребяват/заплатите, които получават/ . Лошото е, че не е само в Гърция така. И в останалата Южна Европа/Италия, Испания, Португалия, също и Франция/ е същото. Също и в Турция, Аржентина ...

Ти не си разбрал какво съм написал. Аз съм на страната на Европа и Украинците и съм против "вагнерците" на Путин. Няма как да отида да се бия за Путин. По-скоро ще отида да се бия срещу Путин. А германския композитор Вагнер го харесвам, за разлика от московската частна армия Вагнер, която не харесвам.

При една нормална инфраструктура това няма как да стане, защото има куп защити и сигнализации.

Твоят идол путин е ваксиниран. Както и всички държавни служители в русия.

Интересно защо за всички железопътни катастрофи по татово време се твърдеше че били заради човешка грешка. Преди години в испания мисля че беше, влак от тия супер бързите дерайлира заради огромна скорост. Въпреки цялата сигнализация въпреки всичките защити. Просто защото машиниста говорил по телефона.

В Конго със сигурност е по-добре, защото ги няма рекетьорите Газпром/МАсква/, Булгаргаз, ТОПЛОФИКОЦИЯ... Няма зима, няма рекет за отопление и топла вода.

Ако не ме лъже паметта, беше карал доста по бързо от разрешеното на някакъв участък със завой защото проспал знака за ограничение.

гърците, италианците и българите. Стачките им са за да се поохладят, за да не се сварят отвътре. И после пак - по старому.

Защото говорил по телефона и въпреки всички знаци сигнализации и така нататък, се усетил прекалено късно. При това говорил точно по служебния телефон с началника на гарата дето би трябвало също да следи за движението на тоя влак. Така че както виждаш каквато и сигнализация да сложиш-все тая.

е дело на нормални хора. Същото е за ненормалната - дело на ненормални хора.

Германия например, е с високи доходи и достъпни цени за храна и бит. И изобщо не се налагат такива крадливи инвестиционни икономически модели.

хахаха-къде видя стачка при българите,бре!?Няма по-големи овце от нас!А за оставка-да не говорим!Стачки правят гърците,масови,национални-къде се сравняваш,такова животно у нас няма!

не съм против инвестиции,щото можело евентуално да се повишат цените вледствие на тая същата инвестицея,против кражбите съм.Ако всичко е точно и ясно никой няма да е против инвестиции,та даже да се вдигнат цените

Частни железници - железни катастрофи. Както при Тачър преди 30 години.

Бат'Боко, не то ли омръзна да бръщолевиш за великата пазарната кумномика?

Като крупен работодател концесионера на летище София е освободен от плащания към България за 50 години

И затова живеят все пак двойно по-добре от нас. А ние правим, струваме, все на тарикатлък и нагаждачество го избиваме.