Коментари - Гръцките железничари се вдигат на стачка след катастрофата, спират влаковете за 24 часа | dnes.dir.bg
назад

Гръцките железничари се вдигат на стачка след катастрофата, спират влаковете за 24 часа

Служителите на железниците в южната съседка недоволстват от жп инфраструктурата

Обратно в новината
| Редактор : Ива Капкова

Коментари - Гръцките железничари се вдигат на стачка след катастрофата, спират влаковете за 24 часа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Частни железници - железни катастрофи. Както при Тачър преди 30 години.

гърците, италианците и българите. Стачките им са за да се поохладят, за да не се сварят отвътре. И после пак - по старому.

хахаха-къде видя стачка при българите,бре!?Няма по-големи овце от нас!А за оставка-да не говорим!Стачки правят гърците,масови,национални-къде се сравняваш,такова животно у нас няма!

Обаче инфраструктурата виновна.....

При една нормална инфраструктура това няма как да стане, защото има куп защити и сигнализации.

Интересно защо за всички железопътни катастрофи по татово време се твърдеше че били заради човешка грешка. Преди години в испания мисля че беше, влак от тия супер бързите дерайлира заради огромна скорост. Въпреки цялата сигнализация въпреки всичките защити. Просто защото машиниста говорил по телефона.

Ако не ме лъже паметта, беше карал доста по бързо от разрешеното на някакъв участък със завой защото проспал знака за ограничение.

Защото говорил по телефона и въпреки всички знаци сигнализации и така нататък, се усетил прекалено късно. При това говорил точно по служебния телефон с началника на гарата дето би трябвало също да следи за движението на тоя влак. Така че както виждаш каквато и сигнализация да сложиш-все тая.

е дело на нормални хора. Същото е за ненормалната - дело на ненормални хора.

Гърчолята правят, струват - все на стачки за пари (заплати) го избиват :–)

И затова живеят все пак двойно по-добре от нас. А ние правим, струваме, все на тарикатлък и нагаждачество го избиваме.

Думичката "инвестиции" за повишаване на сигурноста, означава повишаване на цените на билетите. Може би с малкия, а може да е и с много. Гръцките граждани да кажат дали са съгласни да им се увеличи цената на билета или пък данъците. Ние сме като гърците хем искаме това и онова, хем после ревем, че били много скъпи билетите, цените, таксите... Получаваш качеството, за което си платил, ако искаш по-високо качество, трябва да платиш по-висока цена, при същата ниска заплата.

Германия например, е с високи доходи и достъпни цени за храна и бит. И изобщо не се налагат такива крадливи инвестиционни икономически модели.

не съм против инвестиции,щото можело евентуално да се повишат цените вледствие на тая същата инвестицея,против кражбите съм.Ако всичко е точно и ясно никой няма да е против инвестиции,та даже да се вдигнат цените

Бат'Боко, не то ли омръзна да бръщолевиш за великата пазарната кумномика?

прилича ми, че на последната гара преди катастрофата е била правена маневра- местили са някакъв жп-състав от коловоз на коловоз и след това са забравили да върнат стрелките. Така пътническият влак се е озовал в "насрещното". Нали нямали сигнализация... Не в 21-ви, в 19-ти век са им железниците. Горките хора... То не може само да се краде, ама след като еврозоната го позволява... Като ни вкарат в еврозоната и ние ще се озовем на същия хал.

На комуняите в БГ-то все ЕС и САЩ са им виновни.

При тези системи за безопасност е трудно на човек да си представи, че може два влака да бъдат вкарани в един и същи коловоз един срещу друг. Интересно е да се разбере, дали това не е терористичен атентат. Следователите трябва да видят какъв е бил товарът на композицята.

В България се говореше как с парите от концесията на летище София ще се инвестира в ЖП транспорта. Някой да е чул за парите от тази концесия?

Като крупен работодател концесионера на летище София е освободен от плащания към България за 50 години

Подробно описание на проблема, но явно не са предприети особено активни действия: https://www.balcanicaucaso.org/eng/All-the-news/Greece-s-deadly-rail-tracks-199485

Прохода се казаха ТЕМБИ!

Да забрани влаковете в ЕС, като прекалено опасни за ползване от хора с умствен капацитет на изваксени европедерци.

Твоят идол путин е ваксиниран. Както и всички държавни служители в русия.

Навсякъде хората се вдигат, като имат някакви проблеми, само ганьо е доволен и блее и колкото оповече му серат в устата, толкова е по-доволен и примирен!

Те гърците от много стачки ето докъде се докараха. Всичките пари да ходят за заплати и субсидии за фермери и да не се инвестира в безопасност... (А в последните 10 години за изплащане на огромен държавен дълг резултат от стачки и корупция.) Гърция е типичен пример какво става, когато няма баланс между това, което изработват и онова което потребяват/заплатите, които получават/ . Лошото е, че не е само в Гърция така. И в останалата Южна Европа/Италия, Испания, Португалия, също и Франция/ е същото. Също и в Турция, Аржентина ...

имам си едно наум ,това да не е опит за въвеждане на искуствения интелект

Спрете само с катастрофи и земетресения занимавайте хората!Коментирайте и това!...https://www.youtube.com/watch?v=etO8RH4JCV0

В ЕС е така. Няма пари , затова трябва да ядем хлебарки с изпражненията и да теглим заеми .

Хаха,синдикати стачкуват за инфраструктура. Ама не го направиха преди,а след катастрофата. Двуличници.Преди е само за заплати.

Там екологична катастрофа последва от великата им жп инфраструктура.

Хаха - елате в Лайнария да видите какво е, пък тогава стачкувайте. Сигурно в Конго е по-добре.

В Конго със сигурност е по-добре, защото ги няма рекетьорите Газпром/МАсква/, Булгаргаз, ТОПЛОФИКОЦИЯ... Няма зима, няма рекет за отопление и топла вода.