Гръцките железничари се вдигат на стачка след катастрофата, спират влаковете за 24 часа
Служителите на железниците в южната съседка недоволстват от жп инфраструктурата
Обратно в новинатаКоментари - Гръцките железничари се вдигат на стачка след катастрофата, спират влаковете за 24 часа | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Кой не скача е червен (нерегистриран)
Частни железници - железни катастрофи. Както при Тачър преди 30 години.
Гореща кръв са (нерегистриран)
гърците, италианците и българите. Стачките им са за да се поохладят, за да не се сварят отвътре. И после пак - по старому.
ДА (нерегистриран)
хахаха-къде видя стачка при българите,бре!?Няма по-големи овце от нас!А за оставка-да не говорим!Стачки правят гърците,масови,национални-къде се сравняваш,такова животно у нас няма!
Значи началникът на гарата пуснал двата влака едни и също друг (нерегистриран)
Обаче инфраструктурата виновна.....
Бивш жпеец (нерегистриран)
При една нормална инфраструктура това няма как да стане, защото има куп защити и сигнализации.
Ма верно ли (нерегистриран)
Интересно защо за всички железопътни катастрофи по татово време се твърдеше че били заради човешка грешка. Преди години в испания мисля че беше, влак от тия супер бързите дерайлира заради огромна скорост. Въпреки цялата сигнализация въпреки всичките защити. Просто защото машиниста говорил по телефона.
Бивш жпеец (нерегистриран)
Ако не ме лъже паметта, беше карал доста по бързо от разрешеното на някакъв участък със завой защото проспал знака за ограничение.
Точно така проспал го (нерегистриран)
Защото говорил по телефона и въпреки всички знаци сигнализации и така нататък, се усетил прекалено късно. При това говорил точно по служебния телефон с началника на гарата дето би трябвало също да следи за движението на тоя влак. Така че както виждаш каквато и сигнализация да сложиш-все тая.
Всяка нормална инфраструктура (нерегистриран)
е дело на нормални хора. Същото е за ненормалната - дело на ненормални хора.
Манчо (нерегистриран)
Гърчолята правят, струват - все на стачки за пари (заплати) го избиват :–)
Нали (нерегистриран)
И затова живеят все пак двойно по-добре от нас. А ние правим, струваме, все на тарикатлък и нагаждачество го избиваме.
Някой (нерегистриран)
Думичката "инвестиции" за повишаване на сигурноста, означава повишаване на цените на билетите. Може би с малкия, а може да е и с много. Гръцките граждани да кажат дали са съгласни да им се увеличи цената на билета или пък данъците. Ние сме като гърците хем искаме това и онова, хем после ревем, че били много скъпи билетите, цените, таксите... Получаваш качеството, за което си платил, ако искаш по-високо качество, трябва да платиш по-висока цена, при същата ниска заплата.
Ама изобщо не означава това. (нерегистриран)
Германия например, е с високи доходи и достъпни цени за храна и бит. И изобщо не се налагат такива крадливи инвестиционни икономически модели.
читателка (нерегистриран)
не съм против инвестиции,щото можело евентуално да се повишат цените вледствие на тая същата инвестицея,против кражбите съм.Ако всичко е точно и ясно никой няма да е против инвестиции,та даже да се вдигнат цените
Я па тоя (нерегистриран)
Бат'Боко, не то ли омръзна да бръщолевиш за великата пазарната кумномика?
минута мълчание (нерегистриран)
прилича ми, че на последната гара преди катастрофата е била правена маневра- местили са някакъв жп-състав от коловоз на коловоз и след това са забравили да върнат стрелките. Така пътническият влак се е озовал в "насрещното". Нали нямали сигнализация... Не в 21-ви, в 19-ти век са им железниците. Горките хора... То не може само да се краде, ама след като еврозоната го позволява... Като ни вкарат в еврозоната и ние ще се озовем на същия хал.
emigrant (нерегистриран)
На комуняите в БГ-то все ЕС и САЩ са им виновни.
Бла (нерегистриран)
При тези системи за безопасност е трудно на човек да си представи, че може два влака да бъдат вкарани в един и същи коловоз един срещу друг. Интересно е да се разбере, дали това не е терористичен атентат. Следователите трябва да видят какъв е бил товарът на композицята.
уточнение (нерегистриран)
В България се говореше как с парите от концесията на летище София ще се инвестира в ЖП транспорта. Някой да е чул за парите от тази концесия?
Какви пари (нерегистриран)
Като крупен работодател концесионера на летище София е освободен от плащания към България за 50 години
Berry (нерегистриран)
Подробно описание на проблема, но явно не са предприети особено активни действия: https://www.balcanicaucaso.org/eng/All-the-news/Greece-s-deadly-rail-tracks-199485
стига с това Темпе (нерегистриран)
Прохода се казаха ТЕМБИ!
Орсола (нерегистриран)
Да забрани влаковете в ЕС, като прекалено опасни за ползване от хора с умствен капацитет на изваксени европедерци.
Смях (нерегистриран)
Твоят идол путин е ваксиниран. Както и всички държавни служители в русия.
аха (нерегистриран)
Навсякъде хората се вдигат, като имат някакви проблеми, само ганьо е доволен и блее и колкото оповече му серат в устата, толкова е по-доволен и примирен!
ГЕРБ=БСП=ДПС (нерегистриран)
Те гърците от много стачки ето докъде се докараха. Всичките пари да ходят за заплати и субсидии за фермери и да не се инвестира в безопасност... (А в последните 10 години за изплащане на огромен държавен дълг резултат от стачки и корупция.) Гърция е типичен пример какво става, когато няма баланс между това, което изработват и онова което потребяват/заплатите, които получават/ . Лошото е, че не е само в Гърция така. И в останалата Южна Европа/Италия, Испания, Португалия, също и Франция/ е същото. Също и в Турция, Аржентина ...
WOW (нерегистриран)
имам си едно наум ,това да не е опит за въвеждане на искуствения интелект
44магнум (нерегистриран)
Спрете само с катастрофи и земетресения занимавайте хората!Коментирайте и това!...https://www.youtube.com/watch?v=etO8RH4JCV0
Лили (нерегистриран)
В ЕС е така. Няма пари , затова трябва да ядем хлебарки с изпражненията и да теглим заеми .
Русе (нерегистриран)
Хаха,синдикати стачкуват за инфраструктура. Ама не го направиха преди,а след катастрофата. Двуличници.Преди е само за заплати.
А кво да кажат в САЩ? (нерегистриран)
Там екологична катастрофа последва от великата им жп инфраструктура.
123 (нерегистриран)
Хаха - елате в Лайнария да видите какво е, пък тогава стачкувайте. Сигурно в Конго е по-добре.
Зевзек (нерегистриран)
В Конго със сигурност е по-добре, защото ги няма рекетьорите Газпром/МАсква/, Булгаргаз, ТОПЛОФИКОЦИЯ... Няма зима, няма рекет за отопление и топла вода.
НАЙ
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие