Градският транспорт в София в готовност за ефективна стачка
Искането е за 30% увеличение на заплатите със задна дата
Обратно в новинатаКоментари - Градският транспорт в София в готовност за ефективна стачка | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Гласът на Северозапада (нерегистриран)
за кво да им вдигат заплатите? няма инфлация, има банани, ще ни наритат в шенгената, натуту ни пази, европата ни цивилизова...! за кво са им пари? алчни са тия от транспорта!
Гласът на Северозапада (нерегистриран)
нагли и алчни софианци! не стига че им се возя в транспорта, ами и карти и билети да си купувам! и да ги валидирам! безобразие!
спокоен (нерегистриран)
Ей най-после прогсъюзите в градски транспорт се събудиха. А ние от факултето как ше се возим , тъкмо си купихме карти за да се валидираме и нема да можем да ги ползваме ?!
дааа (нерегистриран)
Ако стачката е едночасова, може даже да не я усетим.
човече (нерегистриран)
Бъркаш нещо, ние софиянци ползваме градския транспорт а "софиянците в повече" го управляват воглаве с кметицата ...
Хуморист (нерегистриран)
Скоро и в други сектори, освен обществените предприятия, ще се завърти една перфектна буря за финансовия министър, ще издъним бюджета, ще вдигнем инфлацията и бюджетния дефицит и ще се спасим от еврозоната, хи хи хи, който е взел поръчката за тая мошенгия ще се извинява хи хи хи хи хи
как защо (нерегистриран)
искат всички дупетати, министери президенти и прочее да ползват градския транспорт и затова стачкуват, чустват се пренебрегнати от тях!
Ачо (нерегистриран)
Цяла България трябва да скочи на стачка....
Име (нерегистриран)
Билетите поскъпнаха с 33 %, с колко са се променили приходите не казват. Спрях да им се возя, с колата е по-малко скъпо.
Ко речи? (нерегистриран)
С колата е малко по-скъпо, малко по-задръстено и малко по-егоистично. А, че и на тях им се вдига тока и горивата, не го броиш.
Мда (нерегистриран)
От тук нататък това чака ограбената ни територия. Всеки ще се спасява поединично. Пари няма да има за нещо. Само кредити и увеличаване на външния дълг.
тъй тъй (нерегистриран)
Едно и също. В Булгаристан всеки иска и смята, че е велик и му плащат малко. Ами не, в България е пълно с хора учили, недоучили и с претенции. Конкретно тези от градски транспорт да поразгледат малко стари снимки и да видят какви условия на труд са имали техните предшественици преди 40г.
аз (нерегистриран)
Много ясно, че ще искат!!!! Цените се вдигнаха, качиха цената на билетите, е как да не искат!!!! Освен това, знаете ли колко е натоварена работата на един професионален шофьор?!?!?! Знаете ли колко професионални шофьори си заминаха без време, защото работата им е изключително натоварена!!?!? Казват - трудно им било на учителите.... Глупости!!! 40 години си приказваш едно и също, 3 месеца ваканция, половин ден работа... Никакви увеличения за тях! Да, ама за да може "умният" учител да иде на работа му трябва шофьор нали?!?! Поне в София на 90% е така...
Иванова (нерегистриран)
Напълно ги разбирам и подкрепям. Животът стана безумно скъп,а хората имат семейства. Чудя се как ние пътниците да обясним на общинарите, че всички спирки трябва да имат навес. Завчера валя цял ден и то много силно.Имаше и студен доста силен вятър, който обръщаше и чупеше чадърите. Беще невъзможно да останем сухи. Мисля, че колкото и да са важни разни атр инсталации и озеленяване , могат да почакат докато всяка столична спирка получи навес.
Абе (нерегистриран)
Някой да ви е вързал насила някъде? Който не му изнася кере на борсата.
аз (нерегистриран)
Ами що ти не идеш ан борсата, ако си толкова сигурен в себе си??!?! Хората искат да работят това, посветили са живота си да карат автобуси и тролеи и трамваи и ще го правят, защо не?! Не може да има само професори и програмисти, нали?
Краят (нерегистриран)
Предлагам вместо служебни автомобили на столичните общинари и на всички държавни агенции да се раздава по една карта за градски транспорт. Така поне няма да четем толкова неадекватни ''експертни'' становища по темата.
analgin (нерегистриран)
Интервалите на движение са такива,че може и да не усетим стачката.
skk (нерегистриран)
Ти катп ония Борис ще ме убеждаваш, че видиш ли било скъпо и гр.транспорт е на загуба. Занчи се опитваш да ме убедиш, че аз с моята кола возейки се сам или 2 души ми е по евтино, а те возят 50 човека и са на загуба.
Хахахах (нерегистриран)
Супер коментар!
Нййй (нерегистриран)
Проблемите са трупани с години , най вече от Банкянски и самоковски селяни. А и каквото и да стачкуват, останалите селяни няма да слязат от колите. Така че най-добре да се закрие тоя транспорт и шофьорите да ходят да карат в друг град.
тапанар
Да, Иванова, ама днес, като ти направят навеси, утре ще са барабар с гредите на вторични. А манго с 3 литра ракия и шепа амфетамин напред. А ченгелите ескортират престъпници, вместо да се грижат за реда. Навързани са нещата. А и като цяло, в София има достатъчно хора, без собствен транспорт и панаира си върви. Много от възрастните не се оправят с метрото и си предпочитат наземната класика. Макар, че познати, живущи в столицата, да споделят, че в метрото рядко се возят цигани. Щото там авантата е почти невъзможна.
Ева (нерегистриран)
Да, ама на шофьора му трябва учител, за да има знания и умения. Шофьорът не сваля от автобуса циганите без билет, но учителят е длъжен да учи циганина, да го приобщава към социалната среда, но и... да му търпи циганките. Макаренко в училищата е забранен!
Що? (нерегистриран)
Що? Кое не Ви харесва?
moiraine (нерегистриран)
За да може шофьорът да стане професионален такъв, му трябва образование, нали? Е, вярно, може да си купи и диплома за средно, и книжка, и всичко. Дано, неуважаемий, не се случва на теб и близките ти да те вози подобно недоразумение. А толкова мразените от теб учители са превърнати в звероукротители, защото трябва да се занимават с лигави, невъзпитани, агресивни и доста често тъпи чавета на също толкова лигави, невъзпитани и агресивни родители. И не, за разлика от теб, неуважаемий, не противопоставям двете професии. Просто ми омръзна всички да прехвърлят проблема с липсата на възпитание, простащината и нахалството от семейството на учителите. Докато семейството е такова, добрата новина ще продължава да бъде намаляващата раждаемост. По темата: всеки труд е ценен и би трябвало да получи достойно заплащане, включително шофьорският, включително лекарският, учителскиият и който още се сетите. Една от предпоставките да стане това е Ганьо да спре да гледа завистливо в канчето на другите, а да изпълнява стриктно и съвестно собствените си задължения.
....... (нерегистриран)
На базата на какво ? На високо ниво на обслужване ли ? По-голямата част от шофьорите в градския транспорт са особено нагли, невъзпитани и несъобразителни с това, че возят хора. Не можеш да караш газ-спирачка, докато превозваш 100 човека, повечето от които са прави! Уволнете некадърните шофьори и тогава им повишете заплатите.
Иванова (нерегистриран)
Опита показа, че нито ''Един човек'', нито ''Бронзовата къща'' станаха на ракия както казваш, но да се радваме на изкуството можем само когато сме сухи и здрави.
22 (нерегистриран)
Ами и те искат от това увеличение цената на градския ''транспорт'' което си направиха от ЦГМ и общинарите за което продължават да отричат макар да е очевадно...
66 (нерегистриран)
На база увеличението което направиха на цената на транспорта.. Няма само началниците им да лапат от джоба на хората.
ЦГМ (нерегистриран)
капути първо да минат курс за потегляне и спиране! не карат картофи и това не е дръгливата им 20 годишна вектра! и да разберат най=накрая , че НИЕ им плащаме заплатите , а не ги берат от дърветата! пример, бай капут - шофер на автобус 11. спирката е К. Величков. от метрото излиза тумба хора, бай капут вместо да ги изчака да се качат, потегля с мръсна газ и спира 10 метра по-напред на червен светофар!!!! а сега кажете - бай капут заслужава ли 30% увеличение?
ХИч (нерегистриран)
Хич ми не пука, аз карам велосипед в София, и стигам от точка А до точка В, по бързо от колкото с кола или градски транспорт! Не съм глупав, камо ли беден!!!
към пътуващите! (нерегистриран)
Драги селяни, драги гости на София! В метрото и автобуса НЕ СЕ СТОИ на вратите!!! Навътре има достатъчно място, никой ще слезете, не е останал да спи в превозното средство! И към "туристите" - не знам какво мъкнете в тия раници - храна и вода за 3 дена, но с тях заемате място за 3ма!!! Като искаш раница свали я на земята на не да ти стои на гърба и да ругаш с нея хората през цялото време! И да не забравя - къпането И през седмицата НЕ Е ЗАБЕАНЕНО!!!
хаха (нерегистриран)
ако сложиш и седалката няма да имаш стигане! Педал!
Пакистан (нерегистриран)
Ако накарат Банго Васил да си плаща билета ще могат да ги дигнат и с 100% заплатите.
Петър74 (нерегистриран)
Когато плюете по човек, които иска да му увеличат заплатата, помислете добре, дали и, вие заслужавате увеличение на заплатата
Да...... (нерегистриран)
А в рейсовете по линия 309 , които в интерес на истината са нови, хубави и модерни, редовно шофьорите пушат и особено в късните вечерни часове понякога е нетърпимо. Онзи ден една майка се развика, понеже малкото и дете постоянно я питаше защо мирише толкова лошо. Та е добре да има и някакъв контрол на персонала, а не да измислят глупости като това да ме глобяват, защото не съм си чекнал картата. Нали за това съм си купил карта за цяла градска, да не се блъскам по перфоратори и валидатори. Циганите дето през живота си стотинка не са дали за транспорт никой не ги глобява, а щели редовните да глобяват.
Добре (нерегистриран)
А ще спрат ли шофьорите да говорят постоянно по телефоните си ?
Абе (нерегистриран)
Всеки който си върши работата заслужава добро заплащане, но преди да искаш увеличение трябва да си дадеш сметка и ТИ КАКВО ДАВАШ!
Фандъкова (нерегистриран)
Ако ти го накараш имаш дамаджана ракия от мен.
KGB (нерегистриран)
Я да видим откога поскъпнаха нещата . От около две години. За 12 години управление на ББ нещата бяха нормално. Нямаше инфлация, нямаше поскъпване . После дойдоха трапосерковците на Лайньо Радев и всичко отиде по дяволите. Кирчо лъжеца и Кокорчо крадеца ни закопаха окончателно. Искахте промяна, получихте промяна. Ама не е това, което сте искали. Ами да сте мислили.
Знаем (нерегистриран)
Ти си краля на педалите.
112233 (нерегистриран)
Едночасова не е достатъчно, едноседмична ще е по-ефективно. Още на втория ден общината ще клекне. Лошото е ,че и в транспорта има много връзкари на топла работа и се раздува щата.
10 годишно банго василчо кара кон в столицата без да познава знаците (нерегистриран)
Полицайчетата вместо да дебнат и рекетират учениците за 1 цигара марихолана , да вземат да проверяват дали Банго Василчетата си плащат билета в градския транспорт и да спрат каруците .
112233 (нерегистриран)
Поскъпването започна след ковида, за да се приберат помощите обратно. Нищо не зависи от нашите толупи, те са просто послушни подлоги.
Аз (нерегистриран)
С униформи,избръснати,учтиви,каращи нормално особено автобуси с автом.скоростна кутия.Излитат с 30/40 от спирките а вътре мелета.Сега без извънреден труд взимат чисто1900 / 2100 лева.Всеки иска повече,но какво дава насреща
KGB (нерегистриран)
Нищо не са направили от ЦГМ. Видяли някъде нещо, направиха същото и очакват резултатите да са като в Германия. Да, ама не. Ще трябва да си внесем и германци. Който е пътувал без билети продължава да си пътува гратис. Без постоянен контрол и пропускна система като в метрото няма да стане. А бай Мангал сега е най щастлив. Прави се че не е разбрал....
KGB (нерегистриран)
Съмнявам се. Нали сме във валутен борд, вързани към Евро. Защо нашата инфлация е два пъти по висока от еврозоната. Официално. А неофициално поскъпването на малката кошница е от 50 процента до два пъти. Та и повече. Лайньо Радев да обясни какви са ги свършили неговите матрапази.
Поздрави (нерегистриран)
Със снимката и Пейзажа-посткомунистическа дупка
1 (нерегистриран)
То и война нямаше и газ щеше за стотинки да има ако вожда беше на власт нали?
Ами (нерегистриран)
така е. Собствениците нито си подържат фасадите на къщите, нито почистват пред тях.
НАЙ
Дъждът не попречи на магията в първата вечер на LUNAR 2024
Шест патрулки и жандармерия преследваха кандидат-депутат в центъра на София
"Маркет Линкс" при избори днес: ГЕРБ и ДПС със 121 депутати
Забраняват вноса на коли с еко стандарт по-нисък от "Евро 4"
Нов фронт: Руските сили започнаха сухопътна атака в Харковска област
Нов фронт: Руските сили започнаха сухопътна атака в Харковска област
"Маркет Линкс" при избори днес: ГЕРБ и ДПС със 121 депутати
Галъп: Разликата между ГЕРБ-СДС и ПП-ДБ достига 10%
Милен Керемедчиев: Северна Македония поема към сближаване със Сърбия, Русия, Китай и Унгария
Мицкоски отвърна на Главчев: Ще чакаме да дойде някой разумен, с когото да можем да разговаряме