Как ще действа тикет системата
Директорът на Центъра за градска мобилност в София Христиан Петров каза, че с тикет системата ще се заплаща за времето и разстоянието на пътуването.
Обратно в новинатаКоментари - Как ще действа тикет системата | Днес.dir.bg
Коментари
Най-големият терорист (вносните са без значимост) е самата крадлива мафиотска ДС-арска псевдодържава, поддържана и финансирана от EU и УСА, която законно краде от банкови влогове, от здраве, от съдби, от природа, нагла, лъжеща и мизерна като народа си робски!
Цитат: "15 000 устройства да бъдат монтирани в над 1350 превозни средства" Ще има следене отвсякъде. ЦРУ ще ги хакнат или просто ще им предоставят достъп и ще пуснат видеата през постоянна сървърна обработка, минимум за разпознаване на лица. Точно както в Пакистан ловяли терорист, разпознат по говор по телефон. Очевидно и там целият поток се следи.
Не бре, вадиш си една кредитна карта, дето да е оборотна - за роднини и приятели като ти дойдат на гости. После плащаш всичко, дето са похарчили.
Искам да видя как шофьорите ще продават билети и колко време ще им трябва сутрин рано, когато в автобус за 100 човека има около 250.
Това няма да има ефект,не харчете 88 милиона на вятъра.Намалете цената на билета и тези милиони ще ги спестите.Къде е видяхте тази тикет система?Пък и с по ниската цена ,някой ще спрат колите си и ще пътуват с градски транспорт.И въздуха в София ще е по чист.Мислете логично.
Първо, дума тикет на български все още няма. В момента се прави опит да се наложи. Второ, думата билет не е чуждица, а заемка /ако знаеш каква е разликата/ и от век и половина е част от българския речников фонд, най-вероятно от времето когато Османската империя изгражда първата ж.п. линия Варна - Русе. Аналогичен е случаят с думите "дозатор" и "диспенсър" . Българската дума, заемка най-вероятно от френски е "дозатор" с глагол "дозирам". "Диспенсър" е никому ненужна чуждица, която на английски не означава нищо по-различно от дозатор. Защо се употребява ли? Причина 1 - неграмотност. Причина 2 - чуждопоклонничество.
Колко ще е печалбата от абонамента на крадците, които ще гледат кой кога не си е в къщи?
Хаха - поредното издевателство и крадене на пари! Аз бих направил транспорта напълно безплатен, а парите бих ги събирал чрез данъците! Няма да има нужда от системи за билетчета, от контрольори, от администрация и от куп други неща! А за тях се плаща в момента от всички нас!
Глупавите, както и простаците, като не могат да измислят ефективно решение на даден проблем, замислят нещо, лепват му някакво неизползвано до сега име и започват да се хвалят с "откритието си"...
Все по-големи тъпотии, измишльотини, за да може тези милиони да бъдат опоскани ... "Имам необходимост от построяване на хотел на морския бряг...хахаха"... Точно от тук мога да си отчупя от "баницата" и какво?
ти би, ама надали! от къде на къде аз, чрез данъците си, ще ти плащам на тебе да си возиш дирника из градският транспорт, пък аз в рейс, тролей и трамвай не съм се возил от 30 години?
Почна се с българската простотия и глупост! Ами в момента и ти плащаш много повече - откъде мислиш че идват тия пари за системи за билетчета, дофинансиране на градския транспорт и куп други неща? Нали пак плащаш щеш не щеш!
ХРИСТИЯН ПЕТРОВ, ПОЗДРАВИ ЗА ИЗМИШЛЬОТИНАТА БРАТ, Я СЕ СТЕГНИ И СИ ГЛЕДАЙ РАБОТАТА, ЗАЩОТО СИ ИЗПУСНАЛ ЮЗДИТЕ И ТЪРСИШ ОПРАВДАНИЕ... АКО ТИ Е ТРУДНО БРАТ, СЛЕЗ ОТ ТОВА КРЕСЛО, МОЖЕ ПЪК НЯКОЙ ДРУГ ДА СЕ СПРАВИ...
Ако градският транспорт се ползва ежедневно от 880 000 (половината) софиянци, то за да се изплати тази "Тикет-система" трябва да се вземат от всеки пътуващ по 100 лева... Аз лично бих отишъл да счупя някоя "умна" глава, дето ги измисля тези схеми за обир на гражданите.
ТОЯ МЛАДЕЖ ЩО НЕ СИ КАРА КОЛЕЛОТО, А СЕ УПРАЖНЯВА ВЪРХУ СОФИЯНЦИ И ГОСТИ НА СТОЛИЦАТА?
с ЕДНА prepaid RFID карта обикалям ЦЯЛАТА СТРАНА с автобус и влак.Никой не ме пита от Кюстендил ли съм, или от Париж.
Себестойността на 1 пътуване е 39 стотинки. Новата "тикет-система" е легален начин печалбата, над тези 39 стотинки, да бъде изкарана от ЦГМ и да бъде разпределена в частни ръце. На печелившите честито!
Пътувал съм по белите страни и въпросните тикетинг системи са нещо положително. Проблема е, че по белите страни хванат ли те да нарушаваш правилата ти съдират кожата от гърба. Лично в Лондон видях как циганка с две големи циганета си вади oyster карта и чинно се чекира при влизане и излизане. Кога видя и при нас да се случва нещо подобно ще приема, че има смисъл от тикетинг системата. А иначе в момента е просто едно хвърляне на немалко пари на вятъра.
Първо вдигнаха цените на билетите с оправданието, че ще изградят система за таксуване според време и разстояние на пътуване. Сега започнаха да обещават как след две години ще имаме такава система. След две и повече години, когато пуснат това безумие ще кажат, че са изградили такава система, че тя струва пари и затова трябва да вдигнат цената на билетите. Добро утро на всички жители и гости на София!
простотията си я писал ти, смотльо! аз бих направил транспорта напълно безплатен?? кой транспорт?
контрола на подобна тикетинг система се извършва при спряло на спирка превозно средство в присъствието на няколко контрольора И Полиция. Ти ако искаш им скачай на бой. Или пътувай без да си чекиран. (Когато не става с добро, става с кютек)
И какво? Какъв е проблема да си плащаш за всяко пътуване? Някой пита ли те от Кюстендил ли си или от Париж? По-интересния въпрос, за "умници" като тебе, е, искаш ли да платиш 100 лева от джоба си само за тази екстра? Щото точно ще струва на всеки пътуващ.
Няма смисъл от конкурси и подобни - така или иначе проектът ще бъде спечелен от Телелинк или техен сателит. В Пловдив например по документи фирмата изпълнител е испанска, но е подизпълнител на Телелинк. Вече трета година не могат да пуснат нищо да работи както трябва, и все се оправдават с някакви идиотщини. Последната просототия, измислена от тотев беше, че много се бавели долументите - докато стигнели до Испания, после докато ни ги върнели и отивали минимум 20 дни.... ама така е - след като "електронна" система я поръчват и правят хора, за които в 21 век документите са на хартия, и не знаят какво е електронен подпис...
вярно е, че са предвидени 'ДО' 88 млн. лв, но офертите пак ще са над 80 млн. Само на мен ли ми се струва странно, че за '15000' устройства + софтуер за интеграция т.е. някакви интерфейси между сегашната система и устройствата, тази цена е космически висока? Те тия камери и устройства по-скъпи от читав лаптоп идват! Или ще кажат то поддръжката е много скъпа...
Още един интересен детайл: Сумата от 88 милиона разпределена върху 15500 RFID устройства прави по 5000 лева на парче (като остава достатъчно за закупуване на сървъри и писане са софтуер). Не малко, а доста е скъпичко!
Не ме разбирайте погрешно, не съм против прогреса и новостите. Против пладнешките обири съм. Реалната цена на тази тикет система е поне 10 пъти по-ниска.
Включи и 10 годишна поддръжка. Като си познавам мат`риала ще трошат апаратите поне веднъж годишно. Абе, ако накарат циганите да си плащат системата ще се изплати
участвай в конкурса, спечели с оферта 40 000 000 , и действай! всички ще сме очаровани!
Станахме много международни, глобални даже... не билетната система или системата за таксуване ами "тикет...". Има една комедия на Добри Войников. Май трябва да ни я пускат периодично.