Как ще действа тикет системата
Директорът на Центъра за градска мобилност в София Христиан Петров каза, че с тикет системата ще се заплаща за времето и разстоянието на пътуването.
Обратно в новинатаКоментари - Как ще действа тикет системата | Днес.dir.bg
Коментари
Са че Ви обясним: Тикет систем е ремотно плащане от Вашия акаунт и сума акординг систем софтуер. Требе да се чекинвате на улизане в привозното средство и да се чекаутвате като свършите трипа. Ако не ремебвате ще Ви пеналтват 10 лева или 20 лева в завизимост как го десайдват.
Браво ! (и ха да Каже после Човек че НЕ четяли Хората Решенията-Ни Тук ;-) ----- Цената на Единичния билет в Такъв обхват ? ..на картите ? Срокът - Би ли могло да Се попоскъси ? Сумата/бюджета - Е ли за ГрандТотал ? ...и с Изцяло Наше Производство+РазвойнаДейност ?
Не беше ли по-добре да се закупят нови автобуси и трамваи за тези пари?Комисионната пак си е ваша !
Никога едно нововъведение не се прави, за да имате полза от него. Тове е и причината да не се говори никъде в статията за цената на този ТИКЕТ.
чекай,чекай,чекай............ ОБИКНОВЕНО, ХАРТИЕНО БИЛЕТЧЕ, НЕМА ЛИ ДА ИМА? Щот така ше мъгът да ти дърпат от картата колкото си пари поискат. ака тикес система....признах ви. добре, че не пътувам с градския говежди транспорт.
Хипотеза - безконтактен четец, било оптичен (виа профил), било магнитна или оптична ? ...а картите - било Аналогични, било Многократна употреба с пълнене ? ... Включая онлайн (като за ски лифт) ?
Ти па отдека се извъди такъв многознайко? Не се учудвам, че навсякъде вече подскачат "многознайковци" - хванати от гората Дървосекачи! Ей го и тоя Ямболията, какъв шегаджия се извъди, да бяха нацистите направили от неговата кожа ръкавици или абажури за лампа, голям майтап щеше да падне! Но Мутрата си пази горяните, демек, хванатите от гората!
хипотенуза. слизаш от рейса и си олекнал със 160 лева. или напрао са ти завлекли целия кредитен лимит от 5-10 хилки в един миг. и после.............ъъъъъъъъъъъъъъ, ми то, бъг, тва онва. ти! возил ли си се? НАЧИ ПРАВОМЕРНО СМЕ ТИ ЗЕЛИ ПАРИТЕ. КУР ЗА СЕКВИ ДИГИТАЛНИ ТАКСУВАНИА. САМО КЕШ И НА ХАРТИА. ДА СЕ ДИСЦИПЛИНИРА АДМИНИСТРАЦИОН.
Не ми стана ясно как според пътуването ще се плаща след като с един билет може да се пътува метро трамвай и пеша сигурно...И по какъв начин ще принуждаваш хората в калабалъка да си вкарват карти и телефони с лични данни в някаква машинарийка???
Тикет системата ще се интегрира със системата за пръстови отпечатъци в аптеките и в болничните заведения. След това съдът ще я отмени, но парите вече ще са УСВОЕНИ.
И как ще ме накарате да си платя?
Добра идея. Но ще стане като "умните" светофари в София. Дадоха над 8 милиона лева а светофарите станаха по тъпи и от преди. Просто някой прибра едни пари и остави ръцете!
ги бръщолеви този Хрисим Петров?? За каква "сигурност" говори - как да "одерат" още това население, което е на една пенсия или заплата,или как да станат богаташите още по-богати???
Не е ли много по-евтино и много по-универсално да се ползват обикновени ПОС терминали за безконтактно плащане? Влизаш, плащаш, пътуваш. За какво е тази паразитна "тикет-система"?
предполагам управниците целят хората да не слизат от колите си.... метрото до някъде го ползвам но май ще преустановя това.... автобусите са абсолютно неприемливи като транспорт... особено 204...
След като днес за пореден път преседях 40 минути в кола на градския транспорт в задръстване там, където тролеи 2 и 9 се включват в "Иван Гешов", щото дебилите по булеварда им запушват пътя, а сте посмели да ме таксувате на време, а съм ви взривил воглаве с цялото СКГТ. Кретени.
Хайде стига сте крали, бре! Поредната високотехнологична глупост от която "нашите" хора ще се нагушат. И после ще излезе също толкова неефективна като пръстовите отпечатъци в болниците. Дали пък няма по належащи нужди за коита да трябват пари в тая държава? Тротоарите са ни като в Кербала, а ние високотехнологични тикети ще правим.
Ако стойността от 88млн.лв е правилна, това е абсолютна глупост. Това са адски много пари, които ще трябва да се избиват от пътниците.
Поредното безсмислено усвояване на евро средства които да се приберат от определени индивиди!
Както е описана в статията тази система, разходите за градски транспорт в София ще нараснат не с проценти с пъти! Автобусните линии са вече така нагласени, че по повечето линии, интервала между два автобуса е 40 минути! И не само това ...
Е как така "тикет система", пък ще продава билети ? Трябва да продава тикЕти, иначе хората ще се объркат ! Трябва да се научат хората да казват на гишето - "може ли едно тикЕтче" ? А контрольорката да казва - "Всички карти и тикЕти за проверка". Над водачите на автобуси да има табелка - "Водачът на буса продава тикЕти само при точно приготвени мъни" и т.н. Като ще се цивилизоваме, нека да е по всички правила на евроатлантизма. Иначе европейците ще ни спрат парите.
ДЕТО НАЛИТАТ ДА БИЯТ КОНТРОЛЬОРИТЕ И НЕ ЗНАЯТ, КАКВО Е ТОВА БИЛЕТ, СИСТЕМАТА КАК ПО-ТОЧНО, ЩЕ СЕ СПРАВИ???????????????????????
Това българите сме пълни дупедавци... Толкова много чужди побългарени думи в речта ни ! ... Просто шок ...и това явление ни го насаждат журналисти... Явно е станало официална политика - затриването на българския език ! Тикет система....???? Билетна система... Тикет си е чист англицизъм и няма място в СМИ ....Както е тръгнало всички ще се превърнем в по англичани от англичаните !
Поредният нагъл пладнешки грабеж на Столичната община! Реално се канят да увеличат двойно цената на билета, а парите потъват в мафиотски фирми!
Станахме много международни, глобални даже... не билетната система или системата за таксуване ами "тикет...". Има една комедия на Добри Войников. Май трябва да ни я пускат периодично.
:) Ех, не разбираш ти приятелю, високият полет на мисълта, родила поредния проект за създаване на система от пунктове за отарифяване и отикетяване на пътникопотока транзитиращ в масовия софийски транспорт...
Още един интересен детайл: Сумата от 88 милиона разпределена върху 15500 RFID устройства прави по 5000 лева на парче (като остава достатъчно за закупуване на сървъри и писане са софтуер). Не малко, а доста е скъпичко!
Не ме разбирайте погрешно, не съм против прогреса и новостите. Против пладнешките обири съм. Реалната цена на тази тикет система е поне 10 пъти по-ниска.
Включи и 10 годишна поддръжка. Като си познавам мат`риала ще трошат апаратите поне веднъж годишно. Абе, ако накарат циганите да си плащат системата ще се изплати
Не си прав! А от къде комисионни за кмет и заместници? От както вдигнаха цените на "тикетите", подвижните тротоари между Орлов мост и СУ не работят. През същото време не работи и единият ескалатор на същата спирка на метрото.Явно мислят за това, че хората трябва да ходят пеша, "здравословно е" пък и парици за нашите хора остават...
вярно е, че са предвидени 'ДО' 88 млн. лв, но офертите пак ще са над 80 млн. Само на мен ли ми се струва странно, че за '15000' устройства + софтуер за интеграция т.е. някакви интерфейси между сегашната система и устройствата, тази цена е космически висока? Те тия камери и устройства по-скъпи от читав лаптоп идват! Или ще кажат то поддръжката е много скъпа...
Няма смисъл от конкурси и подобни - така или иначе проектът ще бъде спечелен от Телелинк или техен сателит. В Пловдив например по документи фирмата изпълнител е испанска, но е подизпълнител на Телелинк. Вече трета година не могат да пуснат нищо да работи както трябва, и все се оправдават с някакви идиотщини. Последната просототия, измислена от тотев беше, че много се бавели долументите - докато стигнели до Испания, после докато ни ги върнели и отивали минимум 20 дни.... ама така е - след като "електронна" система я поръчват и правят хора, за които в 21 век документите са на хартия, и не знаят какво е електронен подпис...
Първо вдигнаха цените на билетите с оправданието, че ще изградят система за таксуване според време и разстояние на пътуване. Сега започнаха да обещават как след две години ще имаме такава система. След две и повече години, когато пуснат това безумие ще кажат, че са изградили такава система, че тя струва пари и затова трябва да вдигнат цената на билетите. Добро утро на всички жители и гости на София!
Пътувал съм по белите страни и въпросните тикетинг системи са нещо положително. Проблема е, че по белите страни хванат ли те да нарушаваш правилата ти съдират кожата от гърба. Лично в Лондон видях как циганка с две големи циганета си вади oyster карта и чинно се чекира при влизане и излизане. Кога видя и при нас да се случва нещо подобно ще приема, че има смисъл от тикетинг системата. А иначе в момента е просто едно хвърляне на немалко пари на вятъра.
контрола на подобна тикетинг система се извършва при спряло на спирка превозно средство в присъствието на няколко контрольора И Полиция. Ти ако искаш им скачай на бой. Или пътувай без да си чекиран. (Когато не става с добро, става с кютек)
С новата система пак ли ще им се даде възможност на тъмнозелените да са недосегаеми?
Себестойността на 1 пътуване е 39 стотинки. Новата "тикет-система" е легален начин печалбата, над тези 39 стотинки, да бъде изкарана от ЦГМ и да бъде разпределена в частни ръце. На печелившите честито!
ЦГМ не е благотворително дружество.
И как го изчисли?
ТОЯ МЛАДЕЖ ЩО НЕ СИ КАРА КОЛЕЛОТО, А СЕ УПРАЖНЯВА ВЪРХУ СОФИЯНЦИ И ГОСТИ НА СТОЛИЦАТА?
Уан уей тикет, уан уей тикет, то дъ Моон...
Ако градският транспорт се ползва ежедневно от 880 000 (половината) софиянци, то за да се изплати тази "Тикет-система" трябва да се вземат от всеки пътуващ по 100 лева... Аз лично бих отишъл да счупя някоя "умна" глава, дето ги измисля тези схеми за обир на гражданите.
колко от коментиращите тук зомби, са се качвали в градски транспорт из Европа?
ХРИСТИЯН ПЕТРОВ, ПОЗДРАВИ ЗА ИЗМИШЛЬОТИНАТА БРАТ, Я СЕ СТЕГНИ И СИ ГЛЕДАЙ РАБОТАТА, ЗАЩОТО СИ ИЗПУСНАЛ ЮЗДИТЕ И ТЪРСИШ ОПРАВДАНИЕ... АКО ТИ Е ТРУДНО БРАТ, СЛЕЗ ОТ ТОВА КРЕСЛО, МОЖЕ ПЪК НЯКОЙ ДРУГ ДА СЕ СПРАВИ...
Все по-големи тъпотии, измишльотини, за да може тези милиони да бъдат опоскани ... "Имам необходимост от построяване на хотел на морския бряг...хахаха"... Точно от тук мога да си отчупя от "баницата" и какво?
Хаха - поредното издевателство и крадене на пари! Аз бих направил транспорта напълно безплатен, а парите бих ги събирал чрез данъците! Няма да има нужда от системи за билетчета, от контрольори, от администрация и от куп други неща! А за тях се плаща в момента от всички нас!
ти би, ама надали! от къде на къде аз, чрез данъците си, ще ти плащам на тебе да си возиш дирника из градският транспорт, пък аз в рейс, тролей и трамвай не съм се возил от 30 години?
Колко ще е печалбата от абонамента на крадците, които ще гледат кой кога не си е в къщи?
Това няма да има ефект,не харчете 88 милиона на вятъра.Намалете цената на билета и тези милиони ще ги спестите.Къде е видяхте тази тикет система?Пък и с по ниската цена ,някой ще спрат колите си и ще пътуват с градски транспорт.И въздуха в София ще е по чист.Мислете логично.
Защо "тикет-система", бе мозъци? Откога на български има дума "тикет"?
Глупавите, както и простаците, като не могат да измислят ефективно решение на даден проблем, замислят нещо, лепват му някакво неизползвано до сега име и започват да се хвалят с "откритието си"...
Долу горе от когато я има българската дума "стикер" - пише я даже в нормативни актове. Например "...удостоверяват със залепн на предното стъкло стикер...". Или от както наричат хордите "тангенти" - демек допирателни. Пример "Северна скоростна тангента" - допирателна към какво е тази тангента? Гледана от околовръстното си е хорда. А улица "Източна тангента" нито е допирателна към нещо, нито е хорда, защото не е свързана с околовръстното.
като ти дойде на гости ще и кажеш да си вземе смартфона.
бабати ще си купи билет от шофьора.
Цитат: "15 000 устройства да бъдат монтирани в над 1350 превозни средства" Ще има следене отвсякъде. ЦРУ ще ги хакнат или просто ще им предоставят достъп и ще пуснат видеата през постоянна сървърна обработка, минимум за разпознаване на лица. Точно както в Пакистан ловяли терорист, разпознат по говор по телефон. Очевидно и там целият поток се следи.
Най-големият терорист (вносните са без значимост) е самата крадлива мафиотска ДС-арска псевдодържава, поддържана и финансирана от EU и УСА, която законно краде от банкови влогове, от здраве, от съдби, от природа, нагла, лъжеща и мизерна като народа си робски!
"Тикет" система?! Вече ставате смешни с тези чуждици.
"Билет" също е чуждица, неграмотнико!
Първо, дума тикет на български все още няма. В момента се прави опит да се наложи. Второ, думата билет не е чуждица, а заемка /ако знаеш каква е разликата/ и от век и половина е част от българския речников фонд, най-вероятно от времето когато Османската империя изгражда първата ж.п. линия Варна - Русе. Аналогичен е случаят с думите "дозатор" и "диспенсър" . Българската дума, заемка най-вероятно от френски е "дозатор" с глагол "дозирам". "Диспенсър" е никому ненужна чуждица, която на английски не означава нищо по-различно от дозатор. Защо се употребява ли? Причина 1 - неграмотност. Причина 2 - чуждопоклонничество.