Готвят обвинения на бивши шефове на АПИ за пътя-убиец край Своге

Лазаров и Атанасов трябва да се явят в Националната следствена служба в 10,00 часа на 31 август

Обратно в новината

Коментари - Готвят обвинения на бивши шефове на АПИ за пътя-убиец край Своге | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Гърмят бушони, но системата си остава същата ! И тук ли ще подават оставки заместници, а не министри и началници, като при случаят Олимпик ? Кога ще стане яснсо, че заместниците подписват онова, което им наредят началниците ? И затова се маха и министъра и заместниците му, а не да се махнат само заместниците и министъра после пак да си избере нови и да ги кара пак да правят глупости безнаказано ! Сбъркана мутренска групировка - така не се управлява Европейска държава ! Грозно е, невинни хора умират !

Лазаров и за лампата убиец от Витиня е подсъдим!

А Лили Павлова ?

Сега ще гледаме съчетанието от худ. гимнастика - прехвърляне на топката!

Ще си дойдем на думата май. Пътят-убиец! Защото ми беше станало адски тъпо да чета простотиите с много виновния шофьор. Пак се опитаха да ни прекарат с обичайната чалга. На човека живота му го унищожихте. Кажете сега, кой проектира онзи завой, кой го одобри и кой го изпълни. и ги питайте поотделно, къде е акълът им...и как са стигнали до тези постове. Време е да се осъзнае, че абсурдите в България идат от високо. Отнасят го разни шофьори. И много искам да знам, какво мисли Цацаров по един много важен въпрос: Мисли ли, че като натика за дълги години този човек зад решетките, пътят там ще заприлича на нормално проектиран път? Питам понеже там днес са минали доста големи коли, които до една са влизали в насрещното. Даже и с 10 км/час!!!

Както обикновено бай Григор ще го отнесе! Тия ще ги поразкарат малко за забава на балъците, ще ги поощавят да споделят откраднатото и готовоо...

Кой проектира в София ония стрехи за градския транспорт, с прозрачния таван Лятото никой не стои отдолу...кът оранжерия е Кой умник взе парите за тая глупост

Моята дупнишка фирма е доставяла некачественият варовик за асфалта на пътя-убиец . Мислете ли , че и сестра ми не е в далаверата !?

Кара хора без технически преглед. Само това е достатъчно, за да бъде осъден.

Има един Главен Виновник, него дайте на съд!

Бушони, бушони навсякъде :-) И на тези нищо няма да им направят, че да не пропеят кой и защо ги е сложил директори, и от къде всъщност идват заповедите!

Само на тях ли? А нагоре по схемата? Помните ли Батко и Братко?По времето на Тройната коалиция 1,Веселин Георгиев беше шеф на АПИ. Прибра едни 150 млн.Направеното от него тогава е живо и до днес-АМ Тракия цяла отсечка по която в средната лента просто НЕ МОЖЕ ДА СЕ КАРА!!! Съдиха го даже на Н броя инстанции. Резултатът?.....напълно оневинен.

И отново ще затънем в някакви безидейни спорове. Поредния случай в който няма да си направим генералните изводи, а ще хвърлми вината върху един човек. Добре, де и да е виновен не е ли още по-важен въпроса какво точно куца в системата, че ДА Е ВЪЗМОЖНО един или няколко човека да злоупотребят? Аз ще се опитам да ви обясня. Имаме законодателство, което ясно определя участниците в строителния процес, ясно посочва техните отговорности И КАТЕГОРИЧНО отхвърля възможността да са свързани помежду си. Проектантът , надзорникът, лабораториите за сертефициране и изпитване.......ТРЯБВА ДА БЪДАТ НЕЗАВИСИМИ ЕДИН ОТ ДРУГ. Освен това дори обикновения технически ръководител на банда мургави следва да спазва закона, а не нарежданията на шефа си. Същото важи за проектанта, консултанта, главния архитект на Община... С други думи идеята е проектант да изготви проект, консултант да изготви доклад за съответствие. Консултантът се явява контрол на проектанта, той следва да бъде назначен от възложителя по отделен договор. След това идва строителя - тук пак имаме няколко независими субекта - строител, проектанта и консултант. Строителя строи, проектантът го следи дали изпълнява проекта, консултантът следи дали поректантът следи изпълнението на проекта и проверява сертификатите и дали се изпълняват всички законови изследвания. Ако има законови изисквания аз лабораторни изследвания или предписания на проектанта за такива изпитания - консултанта следва да се увери, че те са направени от независим субект. Какви са проблемите при обществени поръчки - държавата прие за нормално масово да се изпълняват проекти на инженеринг. При инженеринг вече имаме категорична подчиненост ан проектант към строител. Няма как подизпънителя да не е в зависимост с главния изпълнител. Лобито на големите фирми се пребори това да се води за нормално - имали големи проектански бюра, дрън-дрън ярина. В много от проектите част от докладите за съответствие на поректите също фигурират в офертите - много често техническия контрол по част конструктивна, както и докладът за съответствие по част ЕЕ. ВЪпреки, че и за двата пише, че трябва да са по отделен договор с Възложителя. В конкретния случай се оказва, че Възложителят е решил да вмени на строителя лабораторните изследвания. Още един елемент, който в духа на закона трябва да се прави от независим орган. В крайна сметка според мен е редно да има сериозен анализ на доста обществени поръчки за да се оцени ЗАЩО се изкривява идеята за независими участници в строителството точно от държавата и как да се промени законодателството за да може да бъде гарантирано на всеки да си гледа добре работата. Другия вариант също е по-добър от същектвуващото БЕЗЗАКОНИЕ - премахваме от законите идеята, че трябва да има независимост между отделните участници и така правилата стават еднакви за всички. Наричам го беззаконие, защото не знам как да нарека дългогодишната практика Държавата да е в правото си да не спазва законите. Премахваме независимите консултанти, премахваме забраната за връзка между строител и проектант и поне ЩЕ Е ЗАКОННО. Искам да ви кажа , че идеята Държавата да не спазва собственото си законодателство е идеология, която НЕ Е ПРЕКЪСВАЛА ДА СЪЩЕСТВУВА НЕЗАВИСИМО ОТ ТОВА, КОЯ ПАРТИЯ Е БИЛА НА ВЛАСТ. АЗ гарантирам, че датира още от времената на БКП, но няма да се изненадам, че датира още от времената на Османската империя и не е прекъсвала и до днес.... И мога да ви обясня защо - защото ако се спазват законите ще се окаже, че Министръ-председателя не може да нареди нито на Главен архитект, нито на инженер-проектант, нито дори на краниста да направи нещо, което НЕ Е ПО ПРАВИЛА. Е няма такъв политик в България, който да не се самоубие ако бъде поставен в такава ситуация....

ама зимата сигурно е топличко

Ще наказваме "бивши", но не и настоящи. Съвсем по ГеРбъфски

а изпълнителят на некачествената услуга кога ще бъде привикан?

А бе защо си се пънал да пишеш романи, какви закони след като ни управляват престъпници, кой ще спазва нещо след като властта се употребява за престъпни цели. Какво стана след доклада в Конгреса на САЩ за Борисов, какво стана с перачницата Бисеров, за която ни сигнализира Интерпол, колко пъти случаите за фалшивикации на изборите, Костенец, всичко излезе на чисто, ами пробивите в митницата, ами заловените митничари ами ...., ами....

Поредните бушони.Изградени са няколко защитни кръга от управляващИзгарят най-външните,следващите получават най-много административно наказание ит това е.Никога няма някой да влезе в затвора и да се конфискува откраднатото при сегашната форма на управление.

Ако може разберете какво значи конфликт на интереси. Конфликт на интереси е да накараш някого да сложи по-скъп материал при положение, че може да сложи по-евтин. Проблемът е следния - хората, които се очаква да носят персонална отговорност и основната работа им е да защитят обществения интерес нямат защитата ан държавата. Държавата не би защитила един технически ръководител, който е отказал да прави глупости на обекта, защото така е решил собственикът мултиилионер, който НЕ Е ПЕРСОНАЛНО ОТГОВОРЕН. И ти какво очакваш - да напусне работа, ами ще дойде друг, няма да спи едни два месеце, ще напусне и той, ама ще дойде и трети. И ще реши да пали свещи да не стане инцидент за да може да си вземе мижавата заплата.... Смяташ ли, че ако технически ръководител бъде уволнен, след това даде показания, че се правят глупости то той ще бъде материално възнаграден от обществото? Ами не. Ще остане без работа. Е като е не - чакайте вие нещо да се оправи.....

Каква форма трябва да е...думай

Автобус-убиец. Път-убиец. Автобус-ковчег. Значи следващото заглавие ще е: "ПЪТ-КОВЧЕГ"

Орешарски и Путин са виновни!

Управляват ни престъпници, защото нямаме никаква идея какво искаме. СЕга всички искат да се намери виновник - а малцина искат ТОВА ДА СПРЕ. Вие сте наивници като смятате, че ако осъдят някого на доживотен затвор и нещата ще се оправят, защото следващия щяло да го е страх. От какво да го е страх - ще му обещаят, че за него ще се грижи лично главния прокурор и няма да го е страх. Защото докато не изискаме ПРОМЯНА, а не ВЕНДЕТА ще се въртим в порочен кръг.

28 години само обвинения и обвиняеми, и на края винаги невинен. Как пък един не го осъдиха до сега!

Само да кажа,че Лазаров е човек на Гергов,а Цацата и той е човек на Гергов.Така,че това няма как да стане.

Интересно тиквуновците гербери пътуващи по ,,Марица” или с други думи магистралната отсечка от ,,Тракия” към Свиленград какво мислят за основата под асфалта. Че тя комай е САМО от сгур. Агро,м,ах педалите в пряк смисъл кой ги гледА? И им плащА?

ЕЕЕЕ и ти се сети да попиташ нещо. А можеш ли сам да се сетиш?

Тези двамата ще изгорят, ясно. Имам усещането, обаче, че главният бушон в случая ще е Лилето. Тъкмо се чудят какво да я правят. Пък е и с подходящо потекло.

ДИР, нали сте наясно, че с подобни заглавия като нищо могат да ви осъдят въпреки изписаните последствие в статията "може би", "ако", "а дано" и пр. ?!?

Ах,ама домъчня ми за аналлизатора Харизанов, за блюдолизеца Биков,за една деси - миризлива била, за дебелата Берта Павлова - партизанска унука,за ...ах ЦЕЦО бе ,Карадайъ… Забравих тонята Тодоров писател и селски хитрец? Покажете се бре - хората вече не са живи... Пък кажете нещо и за ТР ,и за КТБ?

'айдееее, Боце започна да отвива/сваля бушоните

Предната беше долу-горе добре. Не повече от 1% от населението имаше право да краде, всички останали като ги хванеха, чукаха чакъл. Депутати милионери нямаше. Нямаше и една камара партии, дето знаят само да лъжат и да цуцат. Лигльовците, веганите, джендърите и т.н. мераклии да бъдат "себе си", също бяха малко, щото като ги опънеха в казармата, забравяха какво точно им е обратното. А, и гаргите не бяха такава напаст.

Рошава форма.

в Ловеч, в затвора. Там им е мястото

За коментиране. Апи и това ми било професоналисти,самият проект е направен от калинки и никаквият инвеститорски контрол,ДАЖЕ ПОДПИСАЛИ БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКИ.АКО НЕ БЕШЕ СТАНАЛА ТАЗИ ТРАГЕДИЯ ,ЕЙ ТАКА ЩЯХА ДА ОТМИНАТ НЕЩАТА,не ,че сега ще има правосъдие в държава на мутри свързани с Дпс,Бсп и закриляни от Герб,за съжаление така всичко ще си продължи по старому,ПРОКЛЕТИ ДА СА ВИНОВНИЦИТЕ

Ма Трейс груп Своге много хубаво трасе е направила ? Я да оправят пътя сега !

Не смятам,че някой сериозно се интересува ,но какво правят логотата на фейсбук и туитър под всеки коментар?

Ти дебеланчо и и вожда да не ви гледат само сайра.Всички играете хорото заедно в кръг,а в средата са парите,кой колко може да докопа от тях

Ли да бъде съден тъпият проектант да не могът два тира да се разминават без да се ударат,проект да циганки каруци,а не за севременен всякакъв транспорт

Преди злополучният автобус да излети от пътя е имало множество катастрофи там, и то наскоро. В тези катастрофи шофьорите едва ли са бъбрели с някой в колата им, и въпреки всичко пак са катастрофирали. Тезата, че една лелка е заприказвала шофьора и това е причината е най-малкото нелепа. Асфата и сцеплението - там е заровено кучето.

Прах в очите на хората. Нека позная! Накрая шофьора ще го разкарват тежко окован с белезници и ще го ръчкат с прикладите барети, а шефът на Трейс и чааветата му с откраднатите милиони ще пият шампанско на Малдивите в компанията на силиконови селски пръчки и ще смърка бело...

А с мис ПИГИ що става?Какво казва главния цървул на републиката,назначил другите цървули а той се взел за галош.

Като се обърне каруцата, каръци много. Пътища още повече. Ако е карал с 50 км. в час, както показва тахографа - или каруцата е калпава, или пътя. Каруцата няма да е калпапава, въпреки пропуснатия преглед. Ако е пътя - не е крив който го е правил, а който го е проектирал и който го е приемал. Ако е спазил проекта за правенето. И пак - колективната отговорност е равна на лична безотговорност. Най-простия и най-бедния по веригата ще лежи. Ама, дотогава ще е на подписка. И може да се дислоцира. Защото ако лежи, може да каже нещо интересно. По-добре на подписка. И да може да пътува извън страната...

Колективна отговорност - лична безотговорност. Десест дела, през десет долини в десета да се водят... все тая. Битият - бит, умрелият - умрял.

Комунягите са крали когато били на власт. Нищо особено. Някой да е учуден?

KILL'EM ALL - METALLICA

Къде е глигана павлова ? А цецка цачева ? А биков и партньора му тодоров ? Къде сте бе мишки - говорете бе отворковци ! Обяснете за милионите изхарчени по пътищата, за търговският регистър, за Олимпик, за десетките хиляди избити здрави животни - говорете з атова, реалността е такава - обяснете, нали пълзите в краката на мутрата ? Страх ли ви е ?

Дали ще се яви лицето Лазар Лазаров, че нещо от доста време го няма? Ама нема страшно ако не дойде ще го обявим за общодържавно търсене и готово.

Лазаров и Атанасов са шефове на АПИ при Орешарски. Трябва да ги емнат и за кръговото при Враца тъй като откраднаха 15 милиона а не се построи нищо.

Лазаров и Атанасов са шефове на АПИ при Орешарски. Трябва да ги емнат и за кръговото при Враца тъй като откраднаха 15 милиона а не се построи нищо.