Готвят обвинения на бивши шефове на АПИ за пътя-убиец край Своге
Лазаров и Атанасов трябва да се явят в Националната следствена служба в 10,00 часа на 31 август
Обратно в новинатаКоментари - Готвят обвинения на бивши шефове на АПИ за пътя-убиец край Своге | Днес.dir.bg
Коментари
Цолето да привикат в следствието преди пок да я направят министър и да продължи с имитациите на магистрали и пътища,по които всеки ден загиват невинни.
Преди два дни министър Наков не е казал по-големи количества варовик от допустимото,а си вижте статията от 28,в която е казал,че е недопустимо при положение,че той е отговарял като заместник министър при Лиляна Павлова за нормативните актове на министерството,в т.ч. и за стандартите,които ги е предлагал,а преди два дни се оказа,че ни ги познава,така че не се старайте да го изкарате компетентен.Може и някой нещо да му е казал през тези два дни,след безсмислената проба със солна киселина,с която се установява дали има или няма варовик в дадена смес,а има защото така е по стандарт.
Намират се на работа каква е играта да се занинават с това че тоя спал бог да прости хорицата а тоя да му тегне до края на живота министрите им виновни да нее блеел министъра като знае чее шофиор да поема отговорност отговоста на пътя нее цирк докато това не разберат милите ни господа ще теглим здраво
А за сегашните безхаберници кога??? Това че съм построил калпава ''къща'' дали освобождава от обвинения сегашния и стопанин дето си е затварял очите???? Всички са в един кюп ама явно някой ги изтикват отгоре за да покрият другите..
И защо нанков като свидетел след като последните години той не си е вършил работата като хората след като е на този пост.. Само да попитам в бокостан каква е работата и отговорността на министрите и кабинета или са само за мангизи и ред в сивито...
Уважаеми читатели, уважаеми граждани на Република България, слуховете за тотална корупция в тази все още държава, са силно преувеличени! Който не вярва, да попита министър - председателя! Той ще ви потвърди, че корупция няма и че едни гадове, пускащи такива слухове искат да Му развалят стабилното правителство и управление, с аргумента, че "на тях ин'ги спират, а на нас ни ги пускат"! Силен и необорим аргумент! А отрицателните доклади на ЕК за България ги пишат гадове, помещаващи се на ул "Позитано" № 20, София, които са гадни комунисти и всячески се мъчат да му подложат динена кора! Вие вярвайте на него, щото Той е истината, Той е правдата, Той ще ви нахрани, Той ще ви построи църква, в която да ви опеят, ако "случайно" се утрепете по Неговите магистрали и ще ви уреди погребение...за Негова сметка...
На тия двамата министър нали им беше Свинетка. Тя сега си почива някъде и чака следващото назначение
не се научихе 21 век , че тъпите ватенки могат да си регистрират фирма в всяка една държава и да излизат с номера че видиш ли била външна , че била английска , турска ала бала от кипър , а то дефакто са си същите ватенки ... ама уви ... липса на интелект ... до това води... Терминал(НО)2
После се чака едно 4-5-6 години без нищо да се пипа ( много е важно, така хората свикват...) и се обвинява възложителя в лицето на някой бивш служител, а държавата търси начин да си припомни как на англииски да си общува с новия си предсравител по касуза. А изпълнителя не се пипа защото той изпълнява нови поръчки ...
До тук : в българия се “строи” ( силно казано), с български милиони се плаща, а българската държава е представена от англ. фирма. Най верояно с цел да си упражняват англииския тия от министерството !
Няма какво Бойко да открива нови институции за контрол , то тези институции си ги има и сега само трябва виновните да се вкарат в пътя т.е.пандиза. Тогава следващите "кандидати" много добре ще се замислят ,как да работят! Сега това се прави да се замете всичко под килима и накрая виновен само шофьора.
Нищо няма да им направят на тия. Прости сме ние,че вярваме на пожарникаря,че строи магистрали. Не виждате ли навързал мутрата английска фирма,италианска фирма. Ами не се спомням при бай Тошо да е имало такива чужди фирми,но пътищата бяха здрави. А тук еврогейците уж дават пари,а ние ги връщаме обратно. Със съдействието на пожарникаря и физкултурника държавата върви на затриване. Съветвам младите да поемат към терминал 2. Аз отдавна го направих и не съжалявам. Сега поне имам възможност да помагам на всичките си роднини.
Любим пожват на търсачите на не-истината е да разменят мястото на причина и следствие!
От статията разбрах, че някой си поискал да подведе под отговорност двама от шефовете на АПИ, тъй като са виновни за загуби от... милиони, забележете, че става дума не за... триста лева, а за милиони, но нямал айкю-то, за да го стори, следователно, кой, каквото откраднал, халал да му е:)))!!! Тъжното в случая обаче е това, че ние, обикновените тиквеници, които се явяваме по една чиста случайност и данъкоплатци в тази кочина, плащаме от джобовете си заплатите, както на крадците, така и на онези, които трябва да ги подвеждат под съдебна отговорност:)))!!! Куриозно, нали?!?
Стига с фантазиите,четете добре статията и ще ви стане ясно,че единият вече е обвинен в престъпление по служба и в безстопанственост,а не в причиняване на катастрофи.За катастрофите си отговарят участниците в движението,които са ги причинили.
път убиец завой убиец автобус ковчег смъртоносен асфалт седя си аз, гледам пътя, не мърда! и асфалта не шава и автобуса на паркинга на хотела срещу нас си кротува та да питам, пък вие ми кажете, като как тия палавници ги правят тия поразии бе?
Което означава, че от шофьора на автобуса трябва да бъдат приспаднати техните присъди? И едно кило сланина от задника на Свинетка Павлова, която ни убеждаваше, или по-точно заявяваше как вдигат винетките, за да "поддържат пътищата"? Нали? Или богаташите и политиците ще се окажат накрая с "липса на доказателства", а за виновен ще изкарат шофьора?
всеки да мачка наред,защото тези си разчистват сметките ли?Естествено,че шофьорът е виновен,а тези ако ги обвинят няма да е по неговото дело,ако си мислиш това,нито ще слушат бабите колко добйр човек бил и как пътят е виновен.Все още сме далеч от подобен цирк да се случи,такива простотии се случват само при революции,но у нас не остана материал дори и за това.
експерти по медиите и дамите медии.Пътното покрие е доказало своята ефективност поради факта,че се минали и минават стотици камиони и автобуси на ден и само този е паднал и един завъртял се камион за четири години.Дори участъкът не се води в регистрите на КАТ като място с автопроизшествия над средното,дори е далеч под средното.Където и да вземат проба да не си мислиш,че ще е съвсем по стандартите?Важното е да е дава добро сцепление и това го установява автотехническа експертиза,която си е комплексна по принцип с 30-40 въпроса за далеч по-леки катастрофи със средна телесна повреда.Вероятно ще позволява участъкът да се преминава с двойно по-висока скорост от ограничението,дори при 40 ако включим и леко навлизане в накрещното платно от половин до един метър,тъй като по закон движението трябва да е по средата на платното за движение и ако не се спазва и това е нарушение,дори вина - съпричиняване при катастрофа,та при това условие вероятно без подхлъзване с навлизане до метър ще е дори със 120 км/ч възможно да се премине безопасно,а одрасканите два автомобила вероятно са се движили в крайно ляво на своето платно за движение,което също се води съпричиняване по експертиза.
От къде я изровиха тази британска инженерингова компания "Мот Магдоналд" ,проектант,изпълнител и надзор!ИЕто на ,външно ЮЛ надзор и още по зле!Извикали ги да ни се подиграват ,известна фирма били е и?Или играчите са ги убедили ,че тук всичко може с фалшиви проби ,документи и външно забулване на проблемните участъци!Изпълнители,подизпълнители и под и под и колко % се отделят на джоб и накрая некачествена работа от далавери или некомпетентност!Безобразие!И всички са частни фирми ,само възложител е АПИ!
Това с тази измислена фирма по трасето на корупцията е ефикасен начин за изнасяне на национален капитал. С нейна помощ след всяко разплащане се сепарираха парите за рушветите на чиновници по министерството до най-високо ниво и след това безпрепятственото им превеждаха сумите в швейцарски, австрийски и други банки по желание на корумпираните чиновници - все експерти, гл. специалисти, доценти, професори...
много е готино това бивши шефове! бсп наистина ще остане без спонсори! бенчо, зърнените босове, нелегалният булгартабак, сега и хасвалта!
Много бивши тия двамата. Те все предишните са откраднали всичко. Нито една от фирмите, строили некачественно не е спонсорирала партия с три букви. Добрите хора от тая партия десет години си пишат с въпросните фирми да оправят бакиите от предишните правителства, ама ........ А за спонсорите баце.... тези дето цоцат спонсорират всички, за това цоцат, ама то и ти. Та какво ли ти пиша.
ми кво ли ми пишеш я хал хабер си немам! а ти смяташли, че курнелия колкото и да клати държавата ни, някога ще стане премиер? не,баце! никога! дойде ли ред бсп да става управляваща партия, курнелия няма да я има там! това ти го казвам само на тебе, запиши си го да не го забравиш! и си помисли защо е тъй
Лазаров и Атанасов са шефове на АПИ при Орешарски. Трябва да ги емнат и за кръговото при Враца тъй като откраднаха 15 милиона а не се построи нищо.
Дали ще се яви лицето Лазар Лазаров, че нещо от доста време го няма? Ама нема страшно ако не дойде ще го обявим за общодържавно търсене и готово.
Къде е глигана павлова ? А цецка цачева ? А биков и партньора му тодоров ? Къде сте бе мишки - говорете бе отворковци ! Обяснете за милионите изхарчени по пътищата, за търговският регистър, за Олимпик, за десетките хиляди избити здрави животни - говорете з атова, реалността е такава - обяснете, нали пълзите в краката на мутрата ? Страх ли ви е ?
Лазаров и Атанасов са шефове на АПИ при Орешарски. Трябва да ги емнат и за кръговото при Враца тъй като откраднаха 15 милиона а не се построи нищо.
Колективна отговорност - лична безотговорност. Десест дела, през десет долини в десета да се водят... все тая. Битият - бит, умрелият - умрял.
Като се обърне каруцата, каръци много. Пътища още повече. Ако е карал с 50 км. в час, както показва тахографа - или каруцата е калпава, или пътя. Каруцата няма да е калпапава, въпреки пропуснатия преглед. Ако е пътя - не е крив който го е правил, а който го е проектирал и който го е приемал. Ако е спазил проекта за правенето. И пак - колективната отговорност е равна на лична безотговорност. Най-простия и най-бедния по веригата ще лежи. Ама, дотогава ще е на подписка. И може да се дислоцира. Защото ако лежи, може да каже нещо интересно. По-добре на подписка. И да може да пътува извън страната...
А с мис ПИГИ що става?Какво казва главния цървул на републиката,назначил другите цървули а той се взел за галош.
Прах в очите на хората. Нека позная! Накрая шофьора ще го разкарват тежко окован с белезници и ще го ръчкат с прикладите барети, а шефът на Трейс и чааветата му с откраднатите милиони ще пият шампанско на Малдивите в компанията на силиконови селски пръчки и ще смърка бело...
Преди злополучният автобус да излети от пътя е имало множество катастрофи там, и то наскоро. В тези катастрофи шофьорите едва ли са бъбрели с някой в колата им, и въпреки всичко пак са катастрофирали. Тезата, че една лелка е заприказвала шофьора и това е причината е най-малкото нелепа. Асфата и сцеплението - там е заровено кучето.
Не смятам,че някой сериозно се интересува ,но какво правят логотата на фейсбук и туитър под всеки коментар?
Ах,ама домъчня ми за аналлизатора Харизанов, за блюдолизеца Биков,за една деси - миризлива била, за дебелата Берта Павлова - партизанска унука,за ...ах ЦЕЦО бе ,Карадайъ… Забравих тонята Тодоров писател и селски хитрец? Покажете се бре - хората вече не са живи... Пък кажете нещо и за ТР ,и за КТБ?
За коментиране. Апи и това ми било професоналисти,самият проект е направен от калинки и никаквият инвеститорски контрол,ДАЖЕ ПОДПИСАЛИ БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКИ.АКО НЕ БЕШЕ СТАНАЛА ТАЗИ ТРАГЕДИЯ ,ЕЙ ТАКА ЩЯХА ДА ОТМИНАТ НЕЩАТА,не ,че сега ще има правосъдие в държава на мутри свързани с Дпс,Бсп и закриляни от Герб,за съжаление така всичко ще си продължи по старому,ПРОКЛЕТИ ДА СА ВИНОВНИЦИТЕ
ДИР, нали сте наясно, че с подобни заглавия като нищо могат да ви осъдят въпреки изписаните последствие в статията "може би", "ако", "а дано" и пр. ?!?
Тези двамата ще изгорят, ясно. Имам усещането, обаче, че главният бушон в случая ще е Лилето. Тъкмо се чудят какво да я правят. Пък е и с подходящо потекло.
Интересно тиквуновците гербери пътуващи по ,,Марица” или с други думи магистралната отсечка от ,,Тракия” към Свиленград какво мислят за основата под асфалта. Че тя комай е САМО от сгур. Агро,м,ах педалите в пряк смисъл кой ги гледА? И им плащА?
Само да кажа,че Лазаров е човек на Гергов,а Цацата и той е човек на Гергов.Така,че това няма как да стане.
28 години само обвинения и обвиняеми, и на края винаги невинен. Как пък един не го осъдиха до сега!
Автобус-убиец. Път-убиец. Автобус-ковчег. Значи следващото заглавие ще е: "ПЪТ-КОВЧЕГ"
Поредните бушони.Изградени са няколко защитни кръга от управляващИзгарят най-външните,следващите получават най-много административно наказание ит това е.Никога няма някой да влезе в затвора и да се конфискува откраднатото при сегашната форма на управление.
Каква форма трябва да е...думай
Предната беше долу-горе добре. Не повече от 1% от населението имаше право да краде, всички останали като ги хванеха, чукаха чакъл. Депутати милионери нямаше. Нямаше и една камара партии, дето знаят само да лъжат и да цуцат. Лигльовците, веганите, джендърите и т.н. мераклии да бъдат "себе си", също бяха малко, щото като ги опънеха в казармата, забравяха какво точно им е обратното. А, и гаргите не бяха такава напаст.
а изпълнителят на некачествената услуга кога ще бъде привикан?
Ако може разберете какво значи конфликт на интереси. Конфликт на интереси е да накараш някого да сложи по-скъп материал при положение, че може да сложи по-евтин. Проблемът е следния - хората, които се очаква да носят персонална отговорност и основната работа им е да защитят обществения интерес нямат защитата ан държавата. Държавата не би защитила един технически ръководител, който е отказал да прави глупости на обекта, защото така е решил собственикът мултиилионер, който НЕ Е ПЕРСОНАЛНО ОТГОВОРЕН. И ти какво очакваш - да напусне работа, ами ще дойде друг, няма да спи едни два месеце, ще напусне и той, ама ще дойде и трети. И ще реши да пали свещи да не стане инцидент за да може да си вземе мижавата заплата.... Смяташ ли, че ако технически ръководител бъде уволнен, след това даде показания, че се правят глупости то той ще бъде материално възнаграден от обществото? Ами не. Ще остане без работа. Е като е не - чакайте вие нещо да се оправи.....
И отново ще затънем в някакви безидейни спорове. Поредния случай в който няма да си направим генералните изводи, а ще хвърлми вината върху един човек. Добре, де и да е виновен не е ли още по-важен въпроса какво точно куца в системата, че ДА Е ВЪЗМОЖНО един или няколко човека да злоупотребят? Аз ще се опитам да ви обясня. Имаме законодателство, което ясно определя участниците в строителния процес, ясно посочва техните отговорности И КАТЕГОРИЧНО отхвърля възможността да са свързани помежду си. Проектантът , надзорникът, лабораториите за сертефициране и изпитване.......ТРЯБВА ДА БЪДАТ НЕЗАВИСИМИ ЕДИН ОТ ДРУГ. Освен това дори обикновения технически ръководител на банда мургави следва да спазва закона, а не нарежданията на шефа си. Същото важи за проектанта, консултанта, главния архитект на Община... С други думи идеята е проектант да изготви проект, консултант да изготви доклад за съответствие. Консултантът се явява контрол на проектанта, той следва да бъде назначен от възложителя по отделен договор. След това идва строителя - тук пак имаме няколко независими субекта - строител, проектанта и консултант. Строителя строи, проектантът го следи дали изпълнява проекта, консултантът следи дали поректантът следи изпълнението на проекта и проверява сертификатите и дали се изпълняват всички законови изследвания. Ако има законови изисквания аз лабораторни изследвания или предписания на проектанта за такива изпитания - консултанта следва да се увери, че те са направени от независим субект. Какви са проблемите при обществени поръчки - държавата прие за нормално масово да се изпълняват проекти на инженеринг. При инженеринг вече имаме категорична подчиненост ан проектант към строител. Няма как подизпънителя да не е в зависимост с главния изпълнител. Лобито на големите фирми се пребори това да се води за нормално - имали големи проектански бюра, дрън-дрън ярина. В много от проектите част от докладите за съответствие на поректите също фигурират в офертите - много често техническия контрол по част конструктивна, както и докладът за съответствие по част ЕЕ. ВЪпреки, че и за двата пише, че трябва да са по отделен договор с Възложителя. В конкретния случай се оказва, че Възложителят е решил да вмени на строителя лабораторните изследвания. Още един елемент, който в духа на закона трябва да се прави от независим орган. В крайна сметка според мен е редно да има сериозен анализ на доста обществени поръчки за да се оцени ЗАЩО се изкривява идеята за независими участници в строителството точно от държавата и как да се промени законодателството за да може да бъде гарантирано на всеки да си гледа добре работата. Другия вариант също е по-добър от същектвуващото БЕЗЗАКОНИЕ - премахваме от законите идеята, че трябва да има независимост между отделните участници и така правилата стават еднакви за всички. Наричам го беззаконие, защото не знам как да нарека дългогодишната практика Държавата да е в правото си да не спазва законите. Премахваме независимите консултанти, премахваме забраната за връзка между строител и проектант и поне ЩЕ Е ЗАКОННО. Искам да ви кажа , че идеята Държавата да не спазва собственото си законодателство е идеология, която НЕ Е ПРЕКЪСВАЛА ДА СЪЩЕСТВУВА НЕЗАВИСИМО ОТ ТОВА, КОЯ ПАРТИЯ Е БИЛА НА ВЛАСТ. АЗ гарантирам, че датира още от времената на БКП, но няма да се изненадам, че датира още от времената на Османската империя и не е прекъсвала и до днес.... И мога да ви обясня защо - защото ако се спазват законите ще се окаже, че Министръ-председателя не може да нареди нито на Главен архитект, нито на инженер-проектант, нито дори на краниста да направи нещо, което НЕ Е ПО ПРАВИЛА. Е няма такъв политик в България, който да не се самоубие ако бъде поставен в такава ситуация....
А бе защо си се пънал да пишеш романи, какви закони след като ни управляват престъпници, кой ще спазва нещо след като властта се употребява за престъпни цели. Какво стана след доклада в Конгреса на САЩ за Борисов, какво стана с перачницата Бисеров, за която ни сигнализира Интерпол, колко пъти случаите за фалшивикации на изборите, Костенец, всичко излезе на чисто, ами пробивите в митницата, ами заловените митничари ами ...., ами....
Управляват ни престъпници, защото нямаме никаква идея какво искаме. СЕга всички искат да се намери виновник - а малцина искат ТОВА ДА СПРЕ. Вие сте наивници като смятате, че ако осъдят някого на доживотен затвор и нещата ще се оправят, защото следващия щяло да го е страх. От какво да го е страх - ще му обещаят, че за него ще се грижи лично главния прокурор и няма да го е страх. Защото докато не изискаме ПРОМЯНА, а не ВЕНДЕТА ще се въртим в порочен кръг.
Само на тях ли? А нагоре по схемата? Помните ли Батко и Братко?По времето на Тройната коалиция 1,Веселин Георгиев беше шеф на АПИ. Прибра едни 150 млн.Направеното от него тогава е живо и до днес-АМ Тракия цяла отсечка по която в средната лента просто НЕ МОЖЕ ДА СЕ КАРА!!! Съдиха го даже на Н броя инстанции. Резултатът?.....напълно оневинен.
Бушони, бушони навсякъде :-) И на тези нищо няма да им направят, че да не пропеят кой и защо ги е сложил директори, и от къде всъщност идват заповедите!
Моята дупнишка фирма е доставяла некачественият варовик за асфалта на пътя-убиец . Мислете ли , че и сестра ми не е в далаверата !?