Германия обяви какво ще прави с по-старите дизелови коли

Одобрените мерки ще действат в градовете, в които има най-голямо замърсяване

Обратно в новината

Коментари - Германия обяви какво ще прави с по-старите дизелови коли | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Свиня Шулце?

От 1990 до преди 6 години в Германия, Франция, Вликобритания бяха в сила под различна форма финансови стимули при закупуване на дизелови автомобили. В същия период цената на дизеловото гориво се повиши ДВОЙНО спрямо преди 1990 година. Та, това си беше една добре планирана и изпълнена кампания за драстично увеличаване печалбите на петролните компании, основно в Европа. За сравнение - в Япония почти е невъзможно да видите по улиците лек автомобил с дизелов двигател. На природен газ - пълно. Бензин, електро и хибридни. Японците сигурно не са глупави, а!

ВИДИМО На снимката Кола, БЪЛВА КОНДЕНЗ, защото Изпускателните колектори и гърнето са студени и в тях нахлува врял въздух. Получава се сутрин, когато температурите са под ДЕсетина градуса. Същото се получава и с хората, когато е студено и им излиза пара от устата.

Ще ги изпрати в булгаристана!!!!

Абе фърляйте ги тези дръгели у БГ бре!

На снимката: Стара кола бълва дим и замърсява въздуха в Есен Когато дими дизел, димът е черен - заради неизгорялата нафта. Това на снимката в никакъв случай не е дизел.

Демек нормалната държава Германия ще подпомогне замяна на автомобилите. После автомобилите ще се продадат втора ръка на държава "втора ръка" - демек България. И после не-нормалната държава България ще наложи яки данъци на притежателите...

На всички е ясно къде ще отидат старите дизелови коли, пак тук на автомобилното гробище наречено Горубляне. Да ни са честити!

А ние какво ще ги прави всичките тези боклуци като дойдат у нас.

Демек, няма да има евтини дизеляци за Ганьо, както побързаха да обявят малоумните медии на същият Ганьо. Е, ще има евтини де, но както и преди . На по 400 хиляди километра

Така както извъртяха въпроса, утре ще се окаже че и бензиновите мнооо замърсяват и че изобщо колите с ДВГ се забраняват от движение.

Колите ще отидат там където има кой да ги купи. Какъв е проблема с това?

Е па ше черпим приятели, колеги...Нов фнос си е това.

И като имам дизелова кола с евро 5, та какво? Данъка ми е според кубатурата, и няма никакви отстъпки за това, че е по - екологична. От общината говорят глупости за замърсяване на столицата, за по - чист въздух и пр., но НЯМА преференции за новите коли, за това че замърсяват по - малко. Що не увеличат драстично данъка на колите с остарели евростандарти, за 3-5 години хората сами ще се откажат от таратайките и този тип гориво при подмяната им. Така полека ще сменим автопарка в страната по естествен път.

Въпрос на време е да се заменят с електрически двигатели.

Кажи честно, пука ли ти за екологията? Истината е, че на никой не му пука. Това е просто начин да се разкара стара продукция от пазара и да се замени с нова.

Насам народе, насам- дизели на килограм -топли, топли!! Купувай народе,че днеска има утре няма!!!

боклука ти е в чутурата проста

Колите с електрически двигатели са измамата на века. Акумулаторното производство е мега мръсно и замърсяването с тежки метали се равнява на замърсяването, което обикновенна кола прави за 300 000 километра. Отделно производството на ток 80% не е чисто! Има много по чисти двигатели и това са тези на метан. Метан се прави от всичко, което гние, води се парников газ(ерго трябва да се употребява не пуска в атмосферат), неизчерпаем е и е по-чист от всеки ДВГ. Ама нещо не ги рекламират много тези двигатели...

Така е. Това на снимката е пара, демек конденз, който при палене се изпарява. Възможно е колата да е на газ. Ама толкова си му е капацитета на автора на статията.

От цялата екология най-ми хареса името на Свиня Шулц.

Дрън-дрън! Само едно малко изригване на вулкан е развосилно на работата на всички дизелови автомобили в Германия за 10 години. Смешници ...

Айдеее отиде.... дюзи, турбо и демпфер.... Сервизите да се зареждат яко!

Не е на никой. На бедните не им пука. Щото едвам свързват двата края и няма как да си купят нова кола. А повечето българи са така. На западняците им пука. Щото разбраха, че замърсяването им носи болести и лошо качество на живот. И най-важното - могат да си позволят.

Хората да си затварят устата да не ги настъпи Евро 6

Доста българи,ако им дадат 10 000 Евро,ще сменят директно автомобила.

Те и тия с вътрешно горене са били измама преди да открият как се рафинира петрола. И парния двигател е бил измама едно време... Фактите са това, ДВГ си отиват и това няма нищо общо с екологията. Просто светът се развива а това дали го отичаш или не е без значение.

Какво общо има екологията с това, че си беден? А това за замърсяването е леко смехотворно. Лозонгът е за тъпаците на които се пробутва хомеопатия. За щастие, от подобни индивиди нищо не зависи :)

Хората много-много не вярват на резултатите от тестовете.

sawo

Карам японски дизелов пикап от 94-та, няма катализатор дори, вижда се някакво изпушване само при палене и не винаги, немските варели 2004-2008ма ги виждам всеки ден как пушат в пъти повече, за тези с махнати катализатори изобщо не говорим. Как става това?

Сега като се намножат кафевите, те само нови електрички ще карат - само стой та гледай... Подготвяй се, германецо, за невероятна цигания и мизерия... където дизеловите автомобили ще са ти последният проблем...

Както е известно, от някъде към тридесет години всички боклуци на Западна Европа идват в България.

а някои дори и жената!

И в Норвегия също реваха допреди няколко години да се купуват дизелови коли с Евро 5 и 6 че замърсявали много по-малко от другите И народа си купи а сега пък ново 20 - Ел коли. Като са толкова загриженони да ги направят евтини и ще си взема защото са от 50000 до 200000 лв. Така че дизелчето ще го сменя ама друг път.

Усмивкавия, ти тъп ли си? Няма ли връзка между оловото и други елемнти от периодичната таблица, замърсяващи въздуха и водата и раковите, а и много други заболявания? А? Верно ли няма? И какво общо има с хомеопатията, дето някой ми я "пробутал"? Защо в богатите държави, където се взимат мерки срещу замърсяването, като Швейцария например, продължителността на живота е най-висока?

какво бълват автомобилите у нас.....половината са без никакви катализатори. Тази на снимката бълва пара заради разликата в температурата докато у нас бълва чита отрова

А други - всичките жени

с дим или без дим колата ти е незаконна и трови въздуха който дишаш ти и децата ти. Но едвали ти е толкова багажа че да се трогнеш от този факт.

sawo

Не е незаконна по никакъв начин, освен това очевидно трови многократно по-малко от автомобили, които се твърди, че имат някакви евростандарти покрити.

Незаконна, а? Ти нещо не си добре с кратуната! Или това са някакви твои мечти?

И тъщата! И тъщата!

а бе хора Евростандарта 4,5,6 е фабричен т.е на чисто нова кола , след като минете 50-100 хиляди километра тоя евростандарт няма да отговаря вече на фабричният що си правите гимнастики все едно купуваш кола Евро 6 и цял живот докато движиш с нея ще си отговаря на Евро 6 айде стига митове и легенди. Бъдещето е във електромобилите , но първо няма инфраструктура както е с Тесла в Америка и в Германия второ трябва да започнат да правят електромобили първо в ниският ценови клас защото там търсенето ще е най голямо и по-масово ще се наложи като стандарт а от там натък в годините да обхваща средният и високият клас автомобили. В обозримо бъдеще тука в България това няма да се случи скоро , по белият свят хората тръгват от бедните нагоре а по нашите земи тръгват от богатите надолу а за бедните ако стигне (обиновенно не стига до там)

Средна цена на ел. автомобил в която и да е европейска държава е от 20 000 до 50 000 евро. Тук цените стартират от 60 000 лв. Нещо има сбъркано в Бг!!!! Специално проверявах за Рено и се оказа, че ми е по евтино да го взема от Итялия от колкото от представителя тук и то с 50%. Незнам как я разбират тази работа. Но вече взимам втора кола директно от Италия, че тук цените са по високи.

Когато им наредят на дУпетатите от Брюксел и ще приемат закон с който да ги забранят. От нашите продажници нищо, ама НИЩО не зависи. ВСИЧКО се решава в центъра на империята. А там се консултират на масонските (и други подобни) сбирки.

Я не се бъркай в работата на Джурналистите! Те са добре обучени, какво и как да се показва на простолюдието!

а старите им дизелови коли на пазара в България нали?? Вшта ма-ма продажна лицемернааа. Евроза-дницииииии

Я не се бъркай в работата на Джурналистите! Те са добре обучени, какво и как да се показва на простолюдието!

Евростандарта в България има значение само в Тиквата на Горанов и Фандъка в София които си мислят че като си с Евро 6 примерно ще изпускаш по-малко вредни газове от Евро 4 или 5. Ама единият счетоводител а другата мома и дай по примера на голямата глава от Банкя да преасфалтира по няколко пъти едини и също булеварди в една и съща година

Чрез местната екология направо в местната онкология

На снимката, министеро показва колко му е голема пишката. Апропо, некой купува ли си още нафтови печки?