Германия обяви какво ще прави с по-старите дизелови коли
Одобрените мерки ще действат в градовете, в които има най-голямо замърсяване
Обратно в новинатаКоментари - Германия обяви какво ще прави с по-старите дизелови коли | Днес.dir.bg
Коментари
От 1990 до преди 6 години в Германия, Франция, Вликобритания бяха в сила под различна форма финансови стимули при закупуване на дизелови автомобили. В същия период цената на дизеловото гориво се повиши ДВОЙНО спрямо преди 1990 година. Та, това си беше една добре планирана и изпълнена кампания за драстично увеличаване печалбите на петролните компании, основно в Европа. За сравнение - в Япония почти е невъзможно да видите по улиците лек автомобил с дизелов двигател. На природен газ - пълно. Бензин, електро и хибридни. Японците сигурно не са глупави, а!
ВИДИМО На снимката Кола, БЪЛВА КОНДЕНЗ, защото Изпускателните колектори и гърнето са студени и в тях нахлува врял въздух. Получава се сутрин, когато температурите са под ДЕсетина градуса. Същото се получава и с хората, когато е студено и им излиза пара от устата.
На снимката: Стара кола бълва дим и замърсява въздуха в Есен Когато дими дизел, димът е черен - заради неизгорялата нафта. Това на снимката в никакъв случай не е дизел.
Демек нормалната държава Германия ще подпомогне замяна на автомобилите. После автомобилите ще се продадат втора ръка на държава "втора ръка" - демек България. И после не-нормалната държава България ще наложи яки данъци на притежателите...
На всички е ясно къде ще отидат старите дизелови коли, пак тук на автомобилното гробище наречено Горубляне. Да ни са честити!
Демек, няма да има евтини дизеляци за Ганьо, както побързаха да обявят малоумните медии на същият Ганьо. Е, ще има евтини де, но както и преди . На по 400 хиляди километра
Така както извъртяха въпроса, утре ще се окаже че и бензиновите мнооо замърсяват и че изобщо колите с ДВГ се забраняват от движение.
И като имам дизелова кола с евро 5, та какво? Данъка ми е според кубатурата, и няма никакви отстъпки за това, че е по - екологична. От общината говорят глупости за замърсяване на столицата, за по - чист въздух и пр., но НЯМА преференции за новите коли, за това че замърсяват по - малко. Що не увеличат драстично данъка на колите с остарели евростандарти, за 3-5 години хората сами ще се откажат от таратайките и този тип гориво при подмяната им. Така полека ще сменим автопарка в страната по естествен път.
Кажи честно, пука ли ти за екологията? Истината е, че на никой не му пука. Това е просто начин да се разкара стара продукция от пазара и да се замени с нова.
Насам народе, насам- дизели на килограм -топли, топли!! Купувай народе,че днеска има утре няма!!!
Колите с електрически двигатели са измамата на века. Акумулаторното производство е мега мръсно и замърсяването с тежки метали се равнява на замърсяването, което обикновенна кола прави за 300 000 километра. Отделно производството на ток 80% не е чисто! Има много по чисти двигатели и това са тези на метан. Метан се прави от всичко, което гние, води се парников газ(ерго трябва да се употребява не пуска в атмосферат), неизчерпаем е и е по-чист от всеки ДВГ. Ама нещо не ги рекламират много тези двигатели...
Така е. Това на снимката е пара, демек конденз, който при палене се изпарява. Възможно е колата да е на газ. Ама толкова си му е капацитета на автора на статията.
Дрън-дрън! Само едно малко изригване на вулкан е развосилно на работата на всички дизелови автомобили в Германия за 10 години. Смешници ...
Не е на никой. На бедните не им пука. Щото едвам свързват двата края и няма как да си купят нова кола. А повечето българи са така. На западняците им пука. Щото разбраха, че замърсяването им носи болести и лошо качество на живот. И най-важното - могат да си позволят.
Те и тия с вътрешно горене са били измама преди да открият как се рафинира петрола. И парния двигател е бил измама едно време... Фактите са това, ДВГ си отиват и това няма нищо общо с екологията. Просто светът се развива а това дали го отичаш или не е без значение.
Какво общо има екологията с това, че си беден? А това за замърсяването е леко смехотворно. Лозонгът е за тъпаците на които се пробутва хомеопатия. За щастие, от подобни индивиди нищо не зависи :)
Карам японски дизелов пикап от 94-та, няма катализатор дори, вижда се някакво изпушване само при палене и не винаги, немските варели 2004-2008ма ги виждам всеки ден как пушат в пъти повече, за тези с махнати катализатори изобщо не говорим. Как става това?
Сега като се намножат кафевите, те само нови електрички ще карат - само стой та гледай... Подготвяй се, германецо, за невероятна цигания и мизерия... където дизеловите автомобили ще са ти последният проблем...
Както е известно, от някъде към тридесет години всички боклуци на Западна Европа идват в България.
И в Норвегия също реваха допреди няколко години да се купуват дизелови коли с Евро 5 и 6 че замърсявали много по-малко от другите И народа си купи а сега пък ново 20 - Ел коли. Като са толкова загриженони да ги направят евтини и ще си взема защото са от 50000 до 200000 лв. Така че дизелчето ще го сменя ама друг път.
Усмивкавия, ти тъп ли си? Няма ли връзка между оловото и други елемнти от периодичната таблица, замърсяващи въздуха и водата и раковите, а и много други заболявания? А? Верно ли няма? И какво общо има с хомеопатията, дето някой ми я "пробутал"? Защо в богатите държави, където се взимат мерки срещу замърсяването, като Швейцария например, продължителността на живота е най-висока?
какво бълват автомобилите у нас.....половината са без никакви катализатори. Тази на снимката бълва пара заради разликата в температурата докато у нас бълва чита отрова
с дим или без дим колата ти е незаконна и трови въздуха който дишаш ти и децата ти. Но едвали ти е толкова багажа че да се трогнеш от този факт.
Не е незаконна по никакъв начин, освен това очевидно трови многократно по-малко от автомобили, които се твърди, че имат някакви евростандарти покрити.
а бе хора Евростандарта 4,5,6 е фабричен т.е на чисто нова кола , след като минете 50-100 хиляди километра тоя евростандарт няма да отговаря вече на фабричният що си правите гимнастики все едно купуваш кола Евро 6 и цял живот докато движиш с нея ще си отговаря на Евро 6 айде стига митове и легенди. Бъдещето е във електромобилите , но първо няма инфраструктура както е с Тесла в Америка и в Германия второ трябва да започнат да правят електромобили първо в ниският ценови клас защото там търсенето ще е най голямо и по-масово ще се наложи като стандарт а от там натък в годините да обхваща средният и високият клас автомобили. В обозримо бъдеще тука в България това няма да се случи скоро , по белият свят хората тръгват от бедните нагоре а по нашите земи тръгват от богатите надолу а за бедните ако стигне (обиновенно не стига до там)
Средна цена на ел. автомобил в която и да е европейска държава е от 20 000 до 50 000 евро. Тук цените стартират от 60 000 лв. Нещо има сбъркано в Бг!!!! Специално проверявах за Рено и се оказа, че ми е по евтино да го взема от Итялия от колкото от представителя тук и то с 50%. Незнам как я разбират тази работа. Но вече взимам втора кола директно от Италия, че тук цените са по високи.
Когато им наредят на дУпетатите от Брюксел и ще приемат закон с който да ги забранят. От нашите продажници нищо, ама НИЩО не зависи. ВСИЧКО се решава в центъра на империята. А там се консултират на масонските (и други подобни) сбирки.
Я не се бъркай в работата на Джурналистите! Те са добре обучени, какво и как да се показва на простолюдието!
а старите им дизелови коли на пазара в България нали?? Вшта ма-ма продажна лицемернааа. Евроза-дницииииии
Я не се бъркай в работата на Джурналистите! Те са добре обучени, какво и как да се показва на простолюдието!
Евростандарта в България има значение само в Тиквата на Горанов и Фандъка в София които си мислят че като си с Евро 6 примерно ще изпускаш по-малко вредни газове от Евро 4 или 5. Ама единият счетоводител а другата мома и дай по примера на голямата глава от Банкя да преасфалтира по няколко пъти едини и също булеварди в една и съща година