Германия обяви какво ще прави с по-старите дизелови коли

Одобрените мерки ще действат в градовете, в които има най-голямо замърсяване

Обратно в новината

Коментари - Германия обяви какво ще прави с по-старите дизелови коли | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Започва кампания за подобряване на джоба на някои предприемачи...внеси дизеловите немски буклуци в България.

А самолетите дето горят тонове гориво какво???

Какво ще ги правят? Ще ги изнесат в България и в бедните части на Африка.

"Без да дава категорични отговори на тези въпроси текстът, който бе представен днес от правителство, дава възможност на собствениците на стари дизелови коли да ги модифицират за сметка на производителя, или да ги заменят срещу нова кола или употребявана с отпускани премии, които са различни за различните марки." А в България кога? България има много по-сериозни проблеми не само с дизеловите автомобили, а с възрастта и техническата изправност на целия автопарк.

.....Германия обяви какво ще прави с по-старите дизелови коли.... Ще ги изпрати на бедните и гладни Източноевропейци. Те да им берат грижите, а и после - да мислят как да си платят еко-глобите.

Бедни и гладни източногерманци? Пич, ти кога за последно си бил в източна Германия?

Къв акъл имате да карате дизел при положеие, че газчицата е левче...Те бакшишите сигурно са будали да карат на метан ....Аре със здраве овчи глави....

Деца,деца-а-а,бъдещето е на колите с ел. двигател. Ние имахме основате за проиводство,ел карите ни бяха на световно ниво, поддържахме представителства дори и в Швеция. Със акум. батерии съвсем скоро няма да е проблем.Карах навремето един Голф единица 1.5 дизел произведен през 1978г. Всичко е до тоците,но няма кой и как да прави АЕЦ, а за нас най евтино е ВЕЦ, но акъл няма. Китаеца вече организира производство -масово на ел. автомобили,ще има и слънчеви панели към тях за дреболиите, света върви напред, а ние тъпчим назад!

Сигурен ли си? Батерии откъде? Дори и сега България произвежда значителни количества електродвигатели, но с какво това прави ел колите по-работещи? Трябва да се прави разлика между каране на кола за 3 или 10 км до работа и пътуване с кола из България, примерно, на разстояние 300 км. Обобщенията как ел колите са бъдещето са просто грешни.

Не включвал Берлин....В Берлин се карат почти и само дизели, но явно не искат да закачат турската общност която е половината град и карат само дизели...

Там са добри дошли !

Малка подробност ! Това е поредната полу новина ! Правителството взе решение да се разгледа въпроса , а не е решило какво да се прави ! Някой средно грамотен да вземе да прочете немската преса ! Това дира е страшна клюкарница :)

Да ви кажа честно, мисля че животът на Земята ще приключи заради човешката глупост, а не заради проблеми с екологията. Дори и чист планински въздух да бълват таралясниците ни, пак ще се избием ... и всичко живо покрай нас.

А какво става с ТИР-овете, тракторите и цялата строителна техника ?

пред входа на всеки по-голям град . Оттам превоз с каруцета и мулета . 15 Евро на всеки тур .

За тракторите не знам, но тировете са оборудвани със система АДБЛУ която пречиства изгорелите газове. Но защо не въвеждат и във автомобилите не е ясно.

Ще ги продадат на нас на по-ниски цени, а след няколко години, когато техният брой значително намалее в Германия, ще обявят забраната им в ЕС.

След Брексит такива глупости нямат да важат там .

...И малоумните немци ще се придвижват с коне и каруци ,като герберските избиратели...

Смешно е да очакваш от производители на автомобили да се бръкнат за да удължат живота на автомобилите. Ами тяхната цел е обратна - по-често да се сменят автомобилите. А дали щели да се обезценят стари автомобили им е през онази работа. Така че политиците пак взвха ялови решения.

Ами с газовите "бомби" в БГ-то , кво шa, праим???;))

питай холанците ....или си по таркиат от тях....

да ги подарят на мигрантите...

такива таратейки карат даже в Ню Юрк ! Не виждам никакъв проблем за намиране на купувачи .

На снимката, министеро показва колко му е голема пишката. Апропо, некой купува ли си още нафтови печки?

Чрез местната екология направо в местната онкология

а старите им дизелови коли на пазара в България нали?? Вшта ма-ма продажна лицемернааа. Евроза-дницииииии

Евростандарта в България има значение само в Тиквата на Горанов и Фандъка в София които си мислят че като си с Евро 6 примерно ще изпускаш по-малко вредни газове от Евро 4 или 5. Ама единият счетоводител а другата мома и дай по примера на голямата глава от Банкя да преасфалтира по няколко пъти едини и също булеварди в една и съща година

а бе хора Евростандарта 4,5,6 е фабричен т.е на чисто нова кола , след като минете 50-100 хиляди километра тоя евростандарт няма да отговаря вече на фабричният що си правите гимнастики все едно купуваш кола Евро 6 и цял живот докато движиш с нея ще си отговаря на Евро 6 айде стига митове и легенди. Бъдещето е във електромобилите , но първо няма инфраструктура както е с Тесла в Америка и в Германия второ трябва да започнат да правят електромобили първо в ниският ценови клас защото там търсенето ще е най голямо и по-масово ще се наложи като стандарт а от там натък в годините да обхваща средният и високият клас автомобили. В обозримо бъдеще тука в България това няма да се случи скоро , по белият свят хората тръгват от бедните нагоре а по нашите земи тръгват от богатите надолу а за бедните ако стигне (обиновенно не стига до там)

стаа пич то Мъск есе опитва по крадливост да надмине бай Стиви ама още йок...))) що тто Дания има инфрастурктура ама ТеслитЕ фют фют ...щот о там 500 км били 200 през змимата че и по-малко ...ади със здраве и много здраве на бъдещето

ае братуха Теслата на Мъск бе само пример. То и BMW имат изцяло на ток коли ако става дума за големи Немски производители ама за да веведеш масово подобна технология се изисква време и инвестиций. Аз затова казвам че тука преди да опитат нещо да се въведе парите ще са у сметката на некой държавен тарикат. Просто е тъпо да мислиш че като си купиш Евро 6 колата вина ще отговаря на Евро 6. Такава ми бе мисълта, щото има хора които си мислят че като имаш кола с Евро 6 и тя е на 100-150 хиляди километра пак е Евро 6 наивно е ама има и такива хора

какво бълват автомобилите у нас.....половината са без никакви катализатори. Тази на снимката бълва пара заради разликата в температурата докато у нас бълва чита отрова

И в Норвегия също реваха допреди няколко години да се купуват дизелови коли с Евро 5 и 6 че замърсявали много по-малко от другите И народа си купи а сега пък ново 20 - Ел коли. Като са толкова загриженони да ги направят евтини и ще си взема защото са от 50000 до 200000 лв. Така че дизелчето ще го сменя ама друг път.

Средна цена на ел. автомобил в която и да е европейска държава е от 20 000 до 50 000 евро. Тук цените стартират от 60 000 лв. Нещо има сбъркано в Бг!!!! Специално проверявах за Рено и се оказа, че ми е по евтино да го взема от Итялия от колкото от представителя тук и то с 50%. Незнам как я разбират тази работа. Но вече взимам втора кола директно от Италия, че тук цените са по високи.

Ел.автомобил от 20хиляди евро няма. Това са хибриди и плугини. Чист ел автомобил само батериите му са 20К.

Акумулаторен Джамбаз ! Но търсят вече 2569 неработещи специалсти за пренасочване към новият пазар на труда . 15 Евро заплата на час .

язе таклованкана питам за теслите у Норвегия колку съъъъ мноцу ли съъъ пу колку килумитри карат чи чувам идни рабути чи оня мушеник зад океана бая послъгвал

Както е известно, от някъде към тридесет години всички боклуци на Западна Европа идват в България.

Сега като се намножат кафевите, те само нови електрички ще карат - само стой та гледай... Подготвяй се, германецо, за невероятна цигания и мизерия... където дизеловите автомобили ще са ти последният проблем...

sawo

Карам японски дизелов пикап от 94-та, няма катализатор дори, вижда се някакво изпушване само при палене и не винаги, немските варели 2004-2008ма ги виждам всеки ден как пушат в пъти повече, за тези с махнати катализатори изобщо не говорим. Как става това?

с дим или без дим колата ти е незаконна и трови въздуха който дишаш ти и децата ти. Но едвали ти е толкова багажа че да се трогнеш от този факт.

sawo

Не е незаконна по никакъв начин, освен това очевидно трови многократно по-малко от автомобили, които се твърди, че имат някакви евростандарти покрити.

Незаконна, а? Ти нещо не си добре с кратуната! Или това са някакви твои мечти?

Хубаво си написал за въздуха, но има един интересен факт за който не подозираш. За да се произведе една електрическа батерия изпусканите вредни емисии в атмосферата се равняват на 5000 хиляди дизелови коли за един месец движение. Така, че дяволът е в детайлите.

Доста българи,ако им дадат 10 000 Евро,ще сменят директно автомобила.

а някои дори и жената!

А други - всичките жени

И тъщата! И тъщата!

А някой, и за жени(за курви)!!??;))

Айдеее отиде.... дюзи, турбо и демпфер.... Сервизите да се зареждат яко!

Дрън-дрън! Само едно малко изригване на вулкан е развосилно на работата на всички дизелови автомобили в Германия за 10 години. Смешници ...

6+ па язе да добавя ко стаас тежките камиона ва? нящу ич не стаат бинзинуви ...пък и оня мушмурок Мъск уж щеше електрокамион да праи...нящу нищу ни съ чува ки)))))

Насам народе, насам- дизели на килограм -топли, топли!! Купувай народе,че днеска има утре няма!!!

И като имам дизелова кола с евро 5, та какво? Данъка ми е според кубатурата, и няма никакви отстъпки за това, че е по - екологична. От общината говорят глупости за замърсяване на столицата, за по - чист въздух и пр., но НЯМА преференции за новите коли, за това че замърсяват по - малко. Що не увеличат драстично данъка на колите с остарели евростандарти, за 3-5 години хората сами ще се откажат от таратайките и този тип гориво при подмяната им. Така полека ще сменим автопарка в страната по естествен път.

Кажи честно, пука ли ти за екологията? Истината е, че на никой не му пука. Това е просто начин да се разкара стара продукция от пазара и да се замени с нова.

От цялата екология най-ми хареса името на Свиня Шулц.

Не е на никой. На бедните не им пука. Щото едвам свързват двата края и няма как да си купят нова кола. А повечето българи са така. На западняците им пука. Щото разбраха, че замърсяването им носи болести и лошо качество на живот. И най-важното - могат да си позволят.

Какво общо има екологията с това, че си беден? А това за замърсяването е леко смехотворно. Лозонгът е за тъпаците на които се пробутва хомеопатия. За щастие, от подобни индивиди нищо не зависи :)

Хората много-много не вярват на резултатите от тестовете.

Така както извъртяха въпроса, утре ще се окаже че и бензиновите мнооо замърсяват и че изобщо колите с ДВГ се забраняват от движение.

Въпрос на време е да се заменят с електрически двигатели.

Колите с електрически двигатели са измамата на века. Акумулаторното производство е мега мръсно и замърсяването с тежки метали се равнява на замърсяването, което обикновенна кола прави за 300 000 километра. Отделно производството на ток 80% не е чисто! Има много по чисти двигатели и това са тези на метан. Метан се прави от всичко, което гние, води се парников газ(ерго трябва да се употребява не пуска в атмосферат), неизчерпаем е и е по-чист от всеки ДВГ. Ама нещо не ги рекламират много тези двигатели...

Те и тия с вътрешно горене са били измама преди да открият как се рафинира петрола. И парния двигател е бил измама едно време... Фактите са това, ДВГ си отиват и това няма нищо общо с екологията. Просто светът се развива а това дали го отичаш или не е без значение.

Демек, няма да има евтини дизеляци за Ганьо, както побързаха да обявят малоумните медии на същият Ганьо. Е, ще има евтини де, но както и преди . На по 400 хиляди километра

А ние какво ще ги прави всичките тези боклуци като дойдат у нас.

Е па ше черпим приятели, колеги...Нов фнос си е това.

боклука ти е в чутурата проста

Когато им наредят на дУпетатите от Брюксел и ще приемат закон с който да ги забранят. От нашите продажници нищо, ама НИЩО не зависи. ВСИЧКО се решава в центъра на империята. А там се консултират на масонските (и други подобни) сбирки.

На всички е ясно къде ще отидат старите дизелови коли, пак тук на автомобилното гробище наречено Горубляне. Да ни са честити!

Колите ще отидат там където има кой да ги купи. Какъв е проблема с това?

Демек нормалната държава Германия ще подпомогне замяна на автомобилите. После автомобилите ще се продадат втора ръка на държава "втора ръка" - демек България. И после не-нормалната държава България ще наложи яки данъци на притежателите...

На снимката: Стара кола бълва дим и замърсява въздуха в Есен Когато дими дизел, димът е черен - заради неизгорялата нафта. Това на снимката в никакъв случай не е дизел.

Така е. Това на снимката е пара, демек конденз, който при палене се изпарява. Възможно е колата да е на газ. Ама толкова си му е капацитета на автора на статията.

Я не се бъркай в работата на Джурналистите! Те са добре обучени, какво и как да се показва на простолюдието!

Абе фърляйте ги тези дръгели у БГ бре!

Ще ги изпрати в булгаристана!!!!

ВИДИМО На снимката Кола, БЪЛВА КОНДЕНЗ, защото Изпускателните колектори и гърнето са студени и в тях нахлува врял въздух. Получава се сутрин, когато температурите са под ДЕсетина градуса. Същото се получава и с хората, когато е студено и им излиза пара от устата.

Хората да си затварят устата да не ги настъпи Евро 6

Я не се бъркай в работата на Джурналистите! Те са добре обучени, какво и как да се показва на простолюдието!

От 1990 до преди 6 години в Германия, Франция, Вликобритания бяха в сила под различна форма финансови стимули при закупуване на дизелови автомобили. В същия период цената на дизеловото гориво се повиши ДВОЙНО спрямо преди 1990 година. Та, това си беше една добре планирана и изпълнена кампания за драстично увеличаване печалбите на петролните компании, основно в Европа. За сравнение - в Япония почти е невъзможно да видите по улиците лек автомобил с дизелов двигател. На природен газ - пълно. Бензин, електро и хибридни. Японците сигурно не са глупави, а!

то на Гейропа и Кравария им трябват бая години да настигнат японците....не случайно един приятел -японец казваше ктао дойда в Европа има чувство , че се връщам 10 г назад

Свиня Шулце?