Галъп: Българите пишат среден 3,15 за пътищата у нас

Изследването е направено седмици преди трагедията в Своге

Обратно в новината

Коментари - Галъп: Българите пишат среден 3,15 за пътищата у нас | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Колю, докога ще използваш името на Галъп в твоите стъкмистики? Пиши Позитано, въпреки че и наследниците му ще подпукат с дела да не използваш името му!

СРЕДЕН 3,15!!! А какви ли са били преди това!!!?

Българинът е измъчен и обезверен човек. Не го питайте такива въпроси. Всичко ще бъде 2.5-3.15.

А бе, няма лошо да се строят нови пътища /па макар и некачествено/, ама помня едно интервю на Кеворкян с тиквата и го пита: Бойко хубаво е, че строите нови пътища, ама кой ще ги поддържа след това, новите, пък и старите? Отговорът на тиквуня беше: Е там е проблема! Изводът: при строителството на нови пътища далаверата е по-лесна и повече, отколкото при поддръжката на вече построени! С една дума - идиоТ!

Аз само чувам, че се отделят големи суми за пътищата и всичко едва ли не е цъфнало, а то кошмарна работа и по-зле става

Грешиш??? При направата на нов път и при запушването на дупка, участват еднакъв брой, превозни средства и хора? САМО че новото си е ново а дупката губи време а парите едни и същи?

Само изследвания, само крадящи държавни чиновници и нито един разстрелян шеф на такава алчна фирма, която краде милиони. След турското робство пак такива лекета са взели управлението в страната ни и затова са затрили държавата ни. Докато не се вдигнем като народ- единни и задружни, да ги изправим до стената за разстрел няма да спрат боклуците да крадат от всички и от всичко. Управляващите са много силни на маса, но ако един от боклуците бъде разстрелян другите ще се осерат от страх- това е българина!

Я направете същото проучване сега .....

ОТ НАГЛОТО ПОВЕДЕНИЕ НА САМОЗВАНЦИТЕ УПРАВЛЕНЦИИ ИМПЕРСКИ ЧИНОВНИЧЕТА КАЛИНКИ.БОГ ДА ГИ ПРОСТИ ЗАГИНАЛИТЕ И ПРОКЛЯТИЕ И АНАТЕМА ДО ДЕВЕТО КОЛЯНО НА ЦЕЛОКУПНАТА ТЪЙ НАРЕЧЕНА ПОЛИТИЧЕСКА ПАПЛАЧ И ,,СТАРЦИТЕ МЪДРЕЦИ,,.

А ТИ сигурен ли си ЧЕ като дойдеш на ВЛАСТ, няма да КРАДЕШ???

Прав си другарю,много придирчив тоя българин бе,все едно бабите и дядовците ни все на асфалт са се придвижвали от село на село

Аз пък пиша 2 нашата улица никога не е ремонтирана а съм на 47 и живея в варна близо до морската

а,на г-н Борисов, колко му пишат?!Сигурно 6+!!

Реалната оценка е под 2. Кой оценява пътищата като добри при толкова много жертви, изпочупени от дупки, скокчета и всевъзможни препятствия предизвиква и леки птп-та. какво ли не ми се счупи вече на фабрично здравата и сравнително млада 8 годишна кола. То не се чупиха пружини, дебели цял пръст, то не бяха хидравлики, гуми, два пъти така тресна, че помислих, че двигателя се счупи, да ме говорим, че кората отдолу, предната броня и калници ежедневно са подложени на удари, стъргане и какво ли не, включително и по отворените за движение и в същото време в ремонт столични булеварди. Моята оценка за пътищата е, че те стават само за движение на танкова, но том горивото ще е скъпо.

Не пиша, а слагам среден на АПИ и Фъндъка в София!

Питали старите болшевики от село, дето не са излизали от там още от времето на др. им Живков и са виждали само калдаръма по който Гана изкарва говедата...

Пишат среден 3,обаче си гласуват за тези,които ги правят тези пътища.Това е българина-мазохист и овца.

Кой знае кого питат тези със скъпо платените проучвания. Защо мен никой не ме е питал за нищо до сега. От София съм, комуникативна личност съм и в професионален и в личен аспект. Странно при толкова много проучвания.

Като гледам "пътищата" в и около Добрич... Навремето, след като американците бомбандираха Сърбия, техните пътища бяха по-добри. А сега някой неведущ да познае КОЙ печели търговете за ремонт на пътищата в Добрич. Лека подсказка - "Зеленчеко"...Миналата година асфалтираха наново околовръстното и тази година до кв.Балик - дупки.... Така,че оценка 2.00 ще им е много по щестобалната система.

НЕ българина ?? А социалиста капиталист др. Райчев?

Странно имам кола вече на 15 години и около 350 000 км, купена поръчкова чисто нова от вносител едва на 8 км. За тези км съм сменял предните пружини и амортисьори два пъти и задните веднъж. Два пъти всички тампони на предната окачване, веднъж радиатор на 100к км (но тя си губеше по малко антифриз още от нова). Имам омазняване на хидравликата, тоест скоро и това ще се прави, но за тези км си е нормално за мен. Масло, ремъци, спирачна течност, чистачки гуми според износването или интервала препоръчан за смяна. Или ти е калпава колата или не можеш да караш.

Класната Курни ли?Кънчовците сякаш са предвидили трагедията до Своге,че са спретнали анкетата за пътищата,седмица преди катастрофата.Бе те като екстрасенси и шамани,бе?Всестранно развити личности са това Кънчовците - журналисти,анализатори,социолози,бизнесмени,голфъри,пу,пу,пу да не им е уроки.

И кво не им аресват на пътеките дето им утъпках през великата прерия? Льош матрял, льош.

Аз повече от 2 не давам

Хората пътуват и сравняват. И не само пътищата на Германия

Какво става с вдигането на цената на гражданската отговорност. Чакам да кажат двойно, тройно, по етапно и все пак колко и кога ще я вдигнат. Нали беше належащо и всеки момент заради фалита на някакви си мошеници. Каква е причината поради която така рязко спря да се говори за толкова належащото вдигане на цената на гражданската отговорност. Сещам се за една причина, но ако е тя значи яко сме го закъсали от към управляващи. Ще я вдигннат пак, но тихомълком. Пари не им стигнаха.

КАКВИ МАГИСТРАЛИ,ПЪРВОКЛАСНИ,ВТОРОКЛАСНИ ПЪТИЩА ИМАХМЕ.НАПРАВО САМОЛЕТНИ ПИСТИ.ДОЙДОХА ГЕРБ И БОЙКО И НАВСЯКЪДЕ ИЗ БЪЛГАРИЯ СТАНАХА ПЪТИЩАТА СОКАЦИ.

АНОНИМЕН "помияр", си ти "А1" !!!

Господин агент буда да отиде в турция да види пътищата и да попитам защо там няма винетки ?? А господин доносник заклет комунист

Пътищата в България са пълен смрад,но за сметка на това винетката е 100 лв,а гражданската вече 300лв! Данъка ти 200 лв,нови гуми - 300 лв,преглед - 50 лв и накрая ти излиза,че за година само за тези неща си дал повече пари,от колкото ти струва бракмата,която си закупил... Да не говорим,че си потрошваш колата в скапаните пътища,които след ремонтите се скапват за нула време. Напълно нов път за 2 години максимум и вече не става!? Защо??? Старите пътища издържаха повече от 30 години,а новите максимум 2 години... Това ли строи Борисов?!?!? Строи ла.нени пътища,пътища от тор! Това са му строежите и яко крадене,може би не самият той,но фирмите,които правят инфраструктурата крадат та се сцепват... Държавата,в която хората нямат доходи и постоянно се вдигат цените на всичко и то главоломно,как да издържи човек тук,та то е пълен жас!!!

Добър ден. Радвам се, че след толкова години зацепихте, че пътищата са опасни и заради тях умират много хора. Добре е, че вече повече хора се сетиха да мислят така. Вече ме беше обзела безнадежност по въпроса. Жалко за загиналите и пострадали хора.

Здрасти! Що се отнася до старото качество, причината може би е в това, че старите пътища са строени от доброволци, а новите с готови милиони от ЕС. Важното е кой и за какво стои.

Ето защо има толкова много катастрофи - пътищата,които се строят са некачествени,спестявало се е от материали,крало се е яко и след това хиляди жертви,всички тези жертви трябва да лежат на съвестите на крадците,но явно на тях не им пука,важни са били парите! Пътищата,които се строят сега са пълна трагедия!!! Започнете да строите качествени пътища,стига крадохте бре гадове такива!!!! Не ви ли пука за хилядите,които се избиват по пътищата ни??!?!? ВВярно е,не всички се избиват заради калпавите пътища,но едни 50% точно заради това загиват... Всички горе сер.т,а един минава с валяка и заглажда,това ни е асфалта...

Да кажеш, че пътищата в последните 1 години не са се променили към добро е абсурдно. Да, със сигурност има какво да се иска от качеството, но: правени са от българи и са правени евтино. Пътят от София до Кулата е по-добър, отколкото от Кулата до Солун.

Виденовите пътища бяха много по-добри! Какво безобразие, че сега има магистрали, междуградските пътища, до морето се стига за 3-4 часа!

далавери. Това дори имитация на нормални пътища не са.

Как не ги е срам! Пътищата са гордостта на цар Тиква! 6, даже 7 им давам! Уникални пътища, каквито няма в Германия, Япония и Щатите! Е, малко им е сцеплението и стават локви при всеки дъжд, но ЩЕ ВНИМАВАТЕ и ще карате с 40!

Аз лично пиша оценка слаб 2. При настоящия ремонт на пътя Костинбод-Петрохан новият асфалт друса явно от квадратния валяк и магистралата от Стара Загора до София е проходима само в скоростната лява лента. Пълно е с предпоставки за произшествия и нехайство от страна на отговорни лица.

Не съм даскал, че да пиша оценки. Което не ми пречи да виждам на какво приличат пътищата. Ще кажа само за един, основният ремонт на който приключи преди 2 месеца. Платното, продължение на АМТ, на входа на Бургас. В момента има една кръпка по цялата ширина на дясната лента, дълга около 30 метра. На още две места, пак дясната лента явно е поддала и е пропаднала. Там където са работили на етапи, когато се преминава границата, колата подскача. На входа на града, 150-200 метра преди колелото са го оставили "непипнато", подходът към колелото е със силно ограничена видимост към колите, които вече са в него. Дясната лента, отклонението към уж обходния път за южното черноморие го копаха, зариваха, асфартираха и т.н. поне 3 пъти, включително и след приключване на ремонта. Та, ако имах право да оценявам - твърда нула.

Част от пътя до Солун е пълна трагедия, но като цяло пътищата в Гърция са повече и много по-добри. Гърция не е Халкидики, не знам дали знаеш :) А и като си почнал да сравняваш, защо не видиш магистралите в Хърватска. Хърватска е от "нашата черга", не е Германия. Обаче магистралите им нямат нищо общо с бутафориите на Бойчо Банкянски и обръчите на ГЕРБ - Трейс, Мейс и Спейс.

Абе, асфалту не се яде...давайте кюфтаците...

Попитайте Лиляна Павлова и Лазар Лазаров защо обекти рехабилитирани по време на тяхното управление на МРРБ и АПИ са за ремонт въпреки ,че са предадени в експлоатация през 2015 и 2016 г. а именно: АМ "ХЕМУС" в участъка пътен възел Каспичан-- пътен възел Провадия нов участък осеян с кръпки,. Северна тангента в участъка пътен възел Требич -- Пътен възел Ботевградско шосе множество неравности опасни фуги на мостовите съоръжения, АМ "Марица" участъци с пропадания на пътните платна и множество свлачища в прилежащите откоси и т.н. и т.н.

Искрено се надявам някой значим за държавата човек да чете коментарите ни.

Според зависи къде човек кара. Ако пътува по основните пътища и магистрали, като цяло положението се подобрява, и то значително. Ако трябва да се движи по по-малки пътища, със сигурност няма да има подобно мнение - междуселските пътища са в абсолютно окаяно състояние - или не са ремонтирани с години, или ремонтът е толкова нискокачествен, че след 2-3 години пътят е почти в състоянието преди ремонта.

На завой с ограничение 40 ще караш с толкова. Освен ако не искаш да свършиш в дерето с БМВ-то. Правилата се спазват, не се коментират.

Няма как да са по-зле, щото преди нямаше пътища. Иначе е вярно, че ги правят калпаво. Те, ако бяха като германските, сградите ако бяха като германските..България щеше да е като Германия..Приказката , че на Ганьо само децата му са хубави, щото ги прави без ръце, не от вчера... И си е чиста истина

Хърватска никога не е била от нашата черга. И не ме интересува пътищата в Германия. Интересува ме, че преди десет години нямаше път без дупка, нямаше магистрали. Май сте забравили как до морето се стигаше за 8 часа. Сега има, макар и със забележки, каквито Ганьовците намират на всичко, което не е правено от тях.

И да чете на него не му пука ! Интересува ги "тяхната" фирма да спечели търга, за да раздава после пликчетата с пари по веригата.

Яде се, яде се! Ама само от някои и то под форма на трюфели, черен хайвер и марково шампанско. За останалите е само парата от супата, докато я духа.

Какво да чете...Искаме всичко сега и веднага...Ако може за без пари...