Галъп: Българите пишат среден 3,15 за пътищата у нас
Изследването е направено седмици преди трагедията в Своге
Обратно в новинатаКоментари - Галъп: Българите пишат среден 3,15 за пътищата у нас | Днес.dir.bg
Коментари
"а под 1% са онези, които поставят шестица" Не знам тези, които са правили проучването не са ли усетили сарказма в отговора на този един процент?
Не може да се отрече, че през последните години бяха построени нови пътища и ремонтирани много отсечки от старите. Мен лично ме тревожи блестящата повърхност на много места по новия асфалт, която ме кара да се страхувам, че сцеплението на пътя с гумите не е добро. Не съм специалист в тази област, но поради съществуващото голямо недоверие към добросъвестността на строителите, винаги когато пътувам съм нащрек и се моля и този път да се върна жив и здрав у дома. Това недоверие трови живота ни и ни прави неуверени.
За 45 години възход една магистрала не направиха Сега имаме пътища КАТ Слънце Само дебилите зад волана са си същите
Тогава и колите бяха по-бавни и скоростта по-малка, и хората бяха по-отговорни. Не е вярно твърдението, че в миналото жертвите на катастрофи били повече. Няма как, след като автомобилите бяха далеч по-малко отколкото са сега и хората не пътуваха толкова активно.
Българите пишат средн 3 на всичко друго, освен на собствената си работа. На нея пишат отличен 7, докато останалите я оценяват на среден 3. Страната на дебилите.
Магистрала Тракия се разпадна и вече прилича на тестов път за изпитание на амортисьори.
По-полека с лъжите! Разпадат се участаците строени от Станишев. Яко крадене е било там!
Кои участъци са били строени при Станишев? Понеже паметта ни е кратка, всеки може да си пише каквото поиска, а някой може и да му повярва. Виж, че качеството на "Люлин" е под всякаква критика, е факт и част от нея наистина беше построена по онова време. Но не си спомням Станишев да се е хвалил колко много магистрали ни е построил. Друг го прави непрекъснато, обаче сега си мълчи за хвалбите и се заканва на виновните, сякаш той и министърката му по време на строежите са живели на друга планета. За момчето с интересните гримаси даже не споменавам.
Ако пътищата се строяха и ремонтираха качествено и по добря технология, щяха да издържат поне 10 години, че и нагоре. Има един участък по главният път София-Варна между Търново и Стражица, който е перфектен вече поне 15години. Разбира се, не го е строила българска фирма. :-) Июа начинз няма желание.
Колко ПАРИ. са пресвоили испалнител Н пот испалнител имасш власта имасш парите ниамасш власта губисш хората около промиера. Те са 1000000000000%
По добри и по безопасни бяха преди шибаната ви криворазбрана демокраднация.
Бегом къв Северна Корея. Там е твоето щастие. Стига да приемат дебили.
Алоу, ако си сравняваме демокрациите със СК на база пътища, значи ние сме някъде из феодализма.
Кога пътищата в България са били повече и в по-добро състояние, отколкото сега?
да ти отговоря така: повечето български пътища са построени през Pимската и Oсманската империя, съвсем малко през "социAлизъма и комуни3ама".... и сега тангентите , северните, дъги на боцето, още 200 км, магистрала по негово време 30 км по време на Станишката, НО ,.... той и дедо Симо там има малко участие !! Но при дедо Симо, Станишката, и Боцето всичко е под натиска на EС, и дотирано с техни пари, от които,.... поне половината, Cа откраднати чрез разни ганювски гимнастики!!;))
По време на Римската империя!
Да! Има и такива пътища, които така са строени, че са издържали над хиляда години. Същото се отнася и за мостовете по тях.
Зависи кой е строителят. Често пътувам по един асфалтов път, който е строен преди близо петдесет години и досега не е мръднал. Намира се в Предбалкана и е връзка между града и околните села, което означава, че е достатъчно натоварен. Но явно който го е строил си е разбирал от работата и е имал съвест, че отговаря за живота на много хора, които ще минават по него. Резултатшите от всичко опират май до съвестта на хората, а тя става все по-оскъдна. По-важна е печалбата.
Абе, какви проучвания, какъв Галъп???;)) Поговорката : "Като, се обърне колата, пътища много" Cупер, пасва за Tази катастрофа!!;)) Какви експеременти , какви проби на асфалт и.т.н.?????;) На такива, Oпасни участъци, на които от години загиват хора, е ясно, че Tези пътища,.. са правени за каруци, преди 100 години, и Cега,... Hе Mогат, да поемат трафика и новите автомобили, особено автобуси и камиони!! Необходимо е да се прозре , че спешно Tрябва, Tези участъци, да се разширят максимално, завоите да се изправят, ако позволява терена, ако не, Боцето да докара онази машина от София която дупчи в метрото на София и да прави тунели в тези участъци !!! България не е само София , а и софиянци пътуват из цялата страна !! Боцето да не xвърля милиардите чужди пари, само в София, и да се бие в гърдите направиX, направихMе ,... Метро, северна, южна дъга "Tангенти,- Mангенти" , защото на всички е ясно, че България се дотира с еврофондовете и това са чужди пари, ами да отива в Брюксел и да се моли за отпускане на пари за изграждане на Tунели, Mостове и цялостно обновяване на второкласната пътна мрежа в цялата страна!! В Германия и особено в Австрия и Швейцария, издупчиха целите Алпи,.. HO , бундесщрасе (второстепенните ) пътища,... са Tоп!! Ако, не Mоже,... да си ходи!!;) Вероятно , "чуждите пари" хвърлени, само в София, са в пъти повече отколкото изграждането на двете магистрали Тракия и Хемус !! Там е проблема!!;)
Не е турски сериал....а късия гаранционен скрок на пътища и магистрали....а после...кво праим????? Ще плащаме майка си и баща си...за калпави ремонти ли?
Долна лъжа! От де ги изкарахте тези 27% бе?! Който и да питаш по улицата дали му харесват нашите пътища ще каже "не"...
До сега никога не е арестуван човек от АПИ ??????? Колко народ загина? И в тунела падна лампа и уби човек - от АПИ пак нямаше виновен. Та нали АПИ са собственици и поддържащи всички пътища в България. Нали ни вдигнаха винетките двойно? За какво? Нали те плащат на фирмите т.е. те/ АПИ/ носят отговорност! - по пътищата има хиляди тонове пясък хвърлян всяка зима, а от АПИ чакат дъжда да го отмие - трева и храсти са превзели пътните платна, а в канавките има двадесет годишни дървета - ако се кърпят дупки, то никой не спазва технология, а просто едни хвърлят един асфалт направо от камиона в тях и евентуално някой го заглажда с лопатата. От АПИ пак никой не проверява как е изпълнен ремонта преди да платят /може би защото плащат на собствените си фирми/
Важния въпрос който обаче "Галъп" избягват да задат е: " С пътищата в момента на кои държави се сравняваме?" Истината както са открили древните се ражда в сравнението!
Няма как да са по-зле, щото преди нямаше пътища. Иначе е вярно, че ги правят калпаво. Те, ако бяха като германските, сградите ако бяха като германските..България щеше да е като Германия..Приказката , че на Ганьо само децата му са хубави, щото ги прави без ръце, не от вчера... И си е чиста истина
Според зависи къде човек кара. Ако пътува по основните пътища и магистрали, като цяло положението се подобрява, и то значително. Ако трябва да се движи по по-малки пътища, със сигурност няма да има подобно мнение - междуселските пътища са в абсолютно окаяно състояние - или не са ремонтирани с години, или ремонтът е толкова нискокачествен, че след 2-3 години пътят е почти в състоянието преди ремонта.
Искрено се надявам някой значим за държавата човек да чете коментарите ни.
И да чете на него не му пука ! Интересува ги "тяхната" фирма да спечели търга, за да раздава после пликчетата с пари по веригата.
Какво да чете...Искаме всичко сега и веднага...Ако може за без пари...
Колко милиона са дадени за къси разтояния,ИЗОБЩО НЕ СА МАЛКО ПАРИТЕ ,НО МОГО СЕ КРАДЕ.ЗАЩО ДО КАЛОТИНА Е ХУБАВ ПЪТЯ,ЗАЩОТО НЕ Е СТРОЕН ОТ НАШИ ФИРМИ КРАДЛИВИ.ЯХТИ,САМОЛЕТИ,СКЪПИ КОЛИ,ЛУКСОЗНИ ИМОТИ,ВСИЧКО Е ОТ КРАЖБИ,НА РАБОТНИЦИТЕ НЕ ДАВАТ И ЗАТОВА СМЕ И БЕДНИ.Та не ги защитавай,че с таьи арогантност това са ти последни заплати като трол.Човек от грешките се учи,едва ли някой вече вярва на управляващите
Попитайте Лиляна Павлова и Лазар Лазаров защо обекти рехабилитирани по време на тяхното управление на МРРБ и АПИ са за ремонт въпреки ,че са предадени в експлоатация през 2015 и 2016 г. а именно: АМ "ХЕМУС" в участъка пътен възел Каспичан-- пътен възел Провадия нов участък осеян с кръпки,. Северна тангента в участъка пътен възел Требич -- Пътен възел Ботевградско шосе множество неравности опасни фуги на мостовите съоръжения, АМ "Марица" участъци с пропадания на пътните платна и множество свлачища в прилежащите откоси и т.н. и т.н.
Не съм даскал, че да пиша оценки. Което не ми пречи да виждам на какво приличат пътищата. Ще кажа само за един, основният ремонт на който приключи преди 2 месеца. Платното, продължение на АМТ, на входа на Бургас. В момента има една кръпка по цялата ширина на дясната лента, дълга около 30 метра. На още две места, пак дясната лента явно е поддала и е пропаднала. Там където са работили на етапи, когато се преминава границата, колата подскача. На входа на града, 150-200 метра преди колелото са го оставили "непипнато", подходът към колелото е със силно ограничена видимост към колите, които вече са в него. Дясната лента, отклонението към уж обходния път за южното черноморие го копаха, зариваха, асфартираха и т.н. поне 3 пъти, включително и след приключване на ремонта. Та, ако имах право да оценявам - твърда нула.
Аз лично пиша оценка слаб 2. При настоящия ремонт на пътя Костинбод-Петрохан новият асфалт друса явно от квадратния валяк и магистралата от Стара Загора до София е проходима само в скоростната лява лента. Пълно е с предпоставки за произшествия и нехайство от страна на отговорни лица.
Как не ги е срам! Пътищата са гордостта на цар Тиква! 6, даже 7 им давам! Уникални пътища, каквито няма в Германия, Япония и Щатите! Е, малко им е сцеплението и стават локви при всеки дъжд, но ЩЕ ВНИМАВАТЕ и ще карате с 40!
На завой с ограничение 40 ще караш с толкова. Освен ако не искаш да свършиш в дерето с БМВ-то. Правилата се спазват, не се коментират.
Той може даже и да изгаси двигателя и да слезе и да бута на всеки завой, но когато се проектира един път в заданието има средна скорост и проектанта трябва да направи всичко необходимо за да може ВСИЧКИ превозни средства да се движат с тази скорост безопасно. България е единствената страна в Света, в която ако има проблем на пътя, то той не се отстранява, а се поставя знак за намаляване на скоростта во веки!
Виденовите пътища бяха много по-добри! Какво безобразие, че сега има магистрали, междуградските пътища, до морето се стига за 3-4 часа!
Да кажеш, че пътищата в последните 1 години не са се променили към добро е абсурдно. Да, със сигурност има какво да се иска от качеството, но: правени са от българи и са правени евтино. Пътят от София до Кулата е по-добър, отколкото от Кулата до Солун.
Част от пътя до Солун е пълна трагедия, но като цяло пътищата в Гърция са повече и много по-добри. Гърция не е Халкидики, не знам дали знаеш :) А и като си почнал да сравняваш, защо не видиш магистралите в Хърватска. Хърватска е от "нашата черга", не е Германия. Обаче магистралите им нямат нищо общо с бутафориите на Бойчо Банкянски и обръчите на ГЕРБ - Трейс, Мейс и Спейс.
Хърватска никога не е била от нашата черга. И не ме интересува пътищата в Германия. Интересува ме, че преди десет години нямаше път без дупка, нямаше магистрали. Май сте забравили как до морето се стигаше за 8 часа. Сега има, макар и със забележки, каквито Ганьовците намират на всичко, което не е правено от тях.
Ето защо има толкова много катастрофи - пътищата,които се строят са некачествени,спестявало се е от материали,крало се е яко и след това хиляди жертви,всички тези жертви трябва да лежат на съвестите на крадците,но явно на тях не им пука,важни са били парите! Пътищата,които се строят сега са пълна трагедия!!! Започнете да строите качествени пътища,стига крадохте бре гадове такива!!!! Не ви ли пука за хилядите,които се избиват по пътищата ни??!?!? ВВярно е,не всички се избиват заради калпавите пътища,но едни 50% точно заради това загиват... Всички горе сер.т,а един минава с валяка и заглажда,това ни е асфалта...
Добър ден. Радвам се, че след толкова години зацепихте, че пътищата са опасни и заради тях умират много хора. Добре е, че вече повече хора се сетиха да мислят така. Вече ме беше обзела безнадежност по въпроса. Жалко за загиналите и пострадали хора.
Пътищата в България са пълен смрад,но за сметка на това винетката е 100 лв,а гражданската вече 300лв! Данъка ти 200 лв,нови гуми - 300 лв,преглед - 50 лв и накрая ти излиза,че за година само за тези неща си дал повече пари,от колкото ти струва бракмата,която си закупил... Да не говорим,че си потрошваш колата в скапаните пътища,които след ремонтите се скапват за нула време. Напълно нов път за 2 години максимум и вече не става!? Защо??? Старите пътища издържаха повече от 30 години,а новите максимум 2 години... Това ли строи Борисов?!?!? Строи ла.нени пътища,пътища от тор! Това са му строежите и яко крадене,може би не самият той,но фирмите,които правят инфраструктурата крадат та се сцепват... Държавата,в която хората нямат доходи и постоянно се вдигат цените на всичко и то главоломно,как да издържи човек тук,та то е пълен жас!!!
Здрасти! Що се отнася до старото качество, причината може би е в това, че старите пътища са строени от доброволци, а новите с готови милиони от ЕС. Важното е кой и за какво стои.
Господин агент буда да отиде в турция да види пътищата и да попитам защо там няма винетки ?? А господин доносник заклет комунист
КАКВИ МАГИСТРАЛИ,ПЪРВОКЛАСНИ,ВТОРОКЛАСНИ ПЪТИЩА ИМАХМЕ.НАПРАВО САМОЛЕТНИ ПИСТИ.ДОЙДОХА ГЕРБ И БОЙКО И НАВСЯКЪДЕ ИЗ БЪЛГАРИЯ СТАНАХА ПЪТИЩАТА СОКАЦИ.
Какво става с вдигането на цената на гражданската отговорност. Чакам да кажат двойно, тройно, по етапно и все пак колко и кога ще я вдигнат. Нали беше належащо и всеки момент заради фалита на някакви си мошеници. Каква е причината поради която така рязко спря да се говори за толкова належащото вдигане на цената на гражданската отговорност. Сещам се за една причина, но ако е тя значи яко сме го закъсали от към управляващи. Ще я вдигннат пак, но тихомълком. Пари не им стигнаха.
И кво не им аресват на пътеките дето им утъпках през великата прерия? Льош матрял, льош.
Класната Курни ли?Кънчовците сякаш са предвидили трагедията до Своге,че са спретнали анкетата за пътищата,седмица преди катастрофата.Бе те като екстрасенси и шамани,бе?Всестранно развити личности са това Кънчовците - журналисти,анализатори,социолози,бизнесмени,голфъри,пу,пу,пу да не им е уроки.
Като гледам "пътищата" в и около Добрич... Навремето, след като американците бомбандираха Сърбия, техните пътища бяха по-добри. А сега някой неведущ да познае КОЙ печели търговете за ремонт на пътищата в Добрич. Лека подсказка - "Зеленчеко"...Миналата година асфалтираха наново околовръстното и тази година до кв.Балик - дупки.... Така,че оценка 2.00 ще им е много по щестобалната система.
Пишат среден 3,обаче си гласуват за тези,които ги правят тези пътища.Това е българина-мазохист и овца.
Питали старите болшевики от село, дето не са излизали от там още от времето на др. им Живков и са виждали само калдаръма по който Гана изкарва говедата...
Реалната оценка е под 2. Кой оценява пътищата като добри при толкова много жертви, изпочупени от дупки, скокчета и всевъзможни препятствия предизвиква и леки птп-та. какво ли не ми се счупи вече на фабрично здравата и сравнително млада 8 годишна кола. То не се чупиха пружини, дебели цял пръст, то не бяха хидравлики, гуми, два пъти така тресна, че помислих, че двигателя се счупи, да ме говорим, че кората отдолу, предната броня и калници ежедневно са подложени на удари, стъргане и какво ли не, включително и по отворените за движение и в същото време в ремонт столични булеварди. Моята оценка за пътищата е, че те стават само за движение на танкова, но том горивото ще е скъпо.
Странно имам кола вече на 15 години и около 350 000 км, купена поръчкова чисто нова от вносител едва на 8 км. За тези км съм сменял предните пружини и амортисьори два пъти и задните веднъж. Два пъти всички тампони на предната окачване, веднъж радиатор на 100к км (но тя си губеше по малко антифриз още от нова). Имам омазняване на хидравликата, тоест скоро и това ще се прави, но за тези км си е нормално за мен. Масло, ремъци, спирачна течност, чистачки гуми според износването или интервала препоръчан за смяна. Или ти е калпава колата или не можеш да караш.
а,на г-н Борисов, колко му пишат?!Сигурно 6+!!
Аз пък пиша 2 нашата улица никога не е ремонтирана а съм на 47 и живея в варна близо до морската
ОТ НАГЛОТО ПОВЕДЕНИЕ НА САМОЗВАНЦИТЕ УПРАВЛЕНЦИИ ИМПЕРСКИ ЧИНОВНИЧЕТА КАЛИНКИ.БОГ ДА ГИ ПРОСТИ ЗАГИНАЛИТЕ И ПРОКЛЯТИЕ И АНАТЕМА ДО ДЕВЕТО КОЛЯНО НА ЦЕЛОКУПНАТА ТЪЙ НАРЕЧЕНА ПОЛИТИЧЕСКА ПАПЛАЧ И ,,СТАРЦИТЕ МЪДРЕЦИ,,.
Я направете същото проучване сега .....
Само изследвания, само крадящи държавни чиновници и нито един разстрелян шеф на такава алчна фирма, която краде милиони. След турското робство пак такива лекета са взели управлението в страната ни и затова са затрили държавата ни. Докато не се вдигнем като народ- единни и задружни, да ги изправим до стената за разстрел няма да спрат боклуците да крадат от всички и от всичко. Управляващите са много силни на маса, но ако един от боклуците бъде разстрелян другите ще се осерат от страх- това е българина!
Аз само чувам, че се отделят големи суми за пътищата и всичко едва ли не е цъфнало, а то кошмарна работа и по-зле става
А бе, няма лошо да се строят нови пътища /па макар и некачествено/, ама помня едно интервю на Кеворкян с тиквата и го пита: Бойко хубаво е, че строите нови пътища, ама кой ще ги поддържа след това, новите, пък и старите? Отговорът на тиквуня беше: Е там е проблема! Изводът: при строителството на нови пътища далаверата е по-лесна и повече, отколкото при поддръжката на вече построени! С една дума - идиоТ!
Българинът е измъчен и обезверен човек. Не го питайте такива въпроси. Всичко ще бъде 2.5-3.15.
СРЕДЕН 3,15!!! А какви ли са били преди това!!!?