Френски експерт ще влезе в управлението на БДЖ

В резултат на разговори на най-високо равнище, в началото на юли е получено положително становище от френската държава, която потвърждава номинирането на експерт с богат опит в железопътния сектор

Обратно в новината

Коментари - Френски експерт ще влезе в управлението на БДЖ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Добре че, "най-големият" експерт Еконтий ще излезе!

Ако ще германски и японски да викнете пак ще им трябват кинти. В България не разбрахме ли, че от пръдня боя не става.

Е нема проблеми! Влезе ли става българин! Много бързо се побългаряват.

анадолски експерт ще влеZе деликатно в управлението на Zаднио ми двор

да видим кога руските офицери ше те иZтрият

Туй кат ф сифойска вуда и американскити Марици и Кобутгскити юпита, Екипити на Бойку бюрЮсуф и ся Киру и Асан Харвфардцити

По-добре да вложат парите, дето ще ги вземе тоя експерт (на бас, че хич няма да са малко) в обновяване на подвижния състав. Не може да се пътува във вагони, произведени преди 50-60 години и мити пак горе-долу по това време!

Похвално е че най-накрая някой се опитва да направи нещо с БДЖ. Похвално е че канят чужди експерти. Тъжното е че пречат на това правителство да си свърши работа. Най-похвално е че пратиха 70 братушки обратно вкъщи. Не вярвах че ще го направят.

1906 година Царство България е наело един французин на име Пижон да ни организира военния флот. В резултат франсето е откраднал от България десетина милиона лева.

Срам за този министър, да плаща на чужденци да му вършат работата. Ще станем за смях на цял свят - толкова ли нямаме кадърни хора или по-скоро защо търпим некадърници да ни управляват ?

Боже Господи, каква държавническа мисъл, каква компетентност, какъв полетна мисълта, каква визия за бъдещето, какви неоспорими управленски решения! Неам думи! Свършиха се у нас калинките, ще вкарваме вносни!

Единствения успех на дядо Еконтий е, че успя да изкара БДЖ на печалба от дълго време. Дано да продължава да подобрява сервиза и обслужването.

Още една харвардска калинка на огромна заплата на държавна хранилка

малко по малко предоставяме държавното управление на чужденци, Макрон ни нареди и свалихме ветото, сега французин ще модернизира

а техниката е немска

Selendure, nema po zavisliv narod ot bulgarskia.

Tapanar,kade sa kadurnite xora....?

Ми то Събев вече не пее в хора. Следващите може да не го искат този иксперт....май ще се разсъхне работата

Този експерт някой брат зидар ли е? Или обикновен камарад?

Френски, немски, унгарски, няма никакво значение, ако ние не си задвижим нещата ... Трябват и нови линии, дизайна на много е от преди Балканската. Буквално. Нова линия от Русе до Бяла и после до Горна или Ресен. Цел Русе - Търново - 1 час, Русе - Плевен 1ч.45 мин, Търново Плевен 1 час Нова линия от Варна или Повеляново до Каспичан, Цел Варна - Шумен - 1 час; Да довършат Елин Пелин - Белово, тунела при Подвис/Лозарево Поне още една ЖП връзка с Румъния ЖП линии за големите гродове интегрирани с градския транспорт за околностите: София, Пловдив, Бургас (до летището + продължение към Поморие), Русе, Търново-Горна-Лясковец Има какво да се прави, стига са се оправдавали какво са казали френските експерти ...

от този обмен ще почнат да крадат и във френското БДЖ.

1. Александруполис - Бургас - Варна - Констанца 2. Варна - София 4 часа пътуване. 3. Коридор 8

Еееех човече, ако ти се мразиш кой чужд ще те обича ?!

Абе тази фалирала компания (БДЖ превоз на хора) на държавна дотация до кога? Или вдигнете нивото до европейско с чисти влакове и абсолютни точни до секунда или я закрийте...

То експерта като види за какво става дума и ще избяга с 300-та от място

Няма френски железници!!!!!!!!!!!!Лкбани араби от Катар са слбственници на АРАБСКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ ВЪВ АРАБИЗИРАНА Франция. Не бих се упудил ако този "френски " експерт се окаже арабин или евреин с френски паспорт. Ори всипки скупаи оътувам ежедбевно с "френските " влакове,които са неточни,които мигагбда спрат за два часа непосредственно преди гарата и да Ви се каже,че сте длхжен да чакате,дори ако имате бетъроимост към затворените пространства. "Френските" железнии са елемент от арабската диктатура във Франция. К дабо бе попаднете на често срещаните румънски цигани,които са обслужващи.