Френски експерт ще влезе в управлението на БДЖ
В резултат на разговори на най-високо равнище, в началото на юли е получено положително становище от френската държава, която потвърждава номинирането на експерт с богат опит в железопътния сектор
Обратно в новинатаКоментари - Френски експерт ще влезе в управлението на БДЖ | Днес.dir.bg
Коментари
Ако ще германски и японски да викнете пак ще им трябват кинти. В България не разбрахме ли, че от пръдня боя не става.
Туй кат ф сифойска вуда и американскити Марици и Кобутгскити юпита, Екипити на Бойку бюрЮсуф и ся Киру и Асан Харвфардцити
По-добре да вложат парите, дето ще ги вземе тоя експерт (на бас, че хич няма да са малко) в обновяване на подвижния състав. Не може да се пътува във вагони, произведени преди 50-60 години и мити пак горе-долу по това време!
Похвално е че най-накрая някой се опитва да направи нещо с БДЖ. Похвално е че канят чужди експерти. Тъжното е че пречат на това правителство да си свърши работа. Най-похвално е че пратиха 70 братушки обратно вкъщи. Не вярвах че ще го направят.
1906 година Царство България е наело един французин на име Пижон да ни организира военния флот. В резултат франсето е откраднал от България десетина милиона лева.
Срам за този министър, да плаща на чужденци да му вършат работата. Ще станем за смях на цял свят - толкова ли нямаме кадърни хора или по-скоро защо търпим некадърници да ни управляват ?
Боже Господи, каква държавническа мисъл, каква компетентност, какъв полетна мисълта, каква визия за бъдещето, какви неоспорими управленски решения! Неам думи! Свършиха се у нас калинките, ще вкарваме вносни!
Единствения успех на дядо Еконтий е, че успя да изкара БДЖ на печалба от дълго време. Дано да продължава да подобрява сервиза и обслужването.
малко по малко предоставяме държавното управление на чужденци, Макрон ни нареди и свалихме ветото, сега французин ще модернизира
Ми то Събев вече не пее в хора. Следващите може да не го искат този иксперт....май ще се разсъхне работата
Френски, немски, унгарски, няма никакво значение, ако ние не си задвижим нещата ... Трябват и нови линии, дизайна на много е от преди Балканската. Буквално. Нова линия от Русе до Бяла и после до Горна или Ресен. Цел Русе - Търново - 1 час, Русе - Плевен 1ч.45 мин, Търново Плевен 1 час Нова линия от Варна или Повеляново до Каспичан, Цел Варна - Шумен - 1 час; Да довършат Елин Пелин - Белово, тунела при Подвис/Лозарево Поне още една ЖП връзка с Румъния ЖП линии за големите гродове интегрирани с градския транспорт за околностите: София, Пловдив, Бургас (до летището + продължение към Поморие), Русе, Търново-Горна-Лясковец Има какво да се прави, стига са се оправдавали какво са казали френските експерти ...
1. Александруполис - Бургас - Варна - Констанца 2. Варна - София 4 часа пътуване. 3. Коридор 8
Абе тази фалирала компания (БДЖ превоз на хора) на държавна дотация до кога? Или вдигнете нивото до европейско с чисти влакове и абсолютни точни до секунда или я закрийте...
Няма френски железници!!!!!!!!!!!!Лкбани араби от Катар са слбственници на АРАБСКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ ВЪВ АРАБИЗИРАНА Франция. Не бих се упудил ако този "френски " експерт се окаже арабин или евреин с френски паспорт. Ори всипки скупаи оътувам ежедбевно с "френските " влакове,които са неточни,които мигагбда спрат за два часа непосредственно преди гарата и да Ви се каже,че сте длхжен да чакате,дори ако имате бетъроимост към затворените пространства. "Френските" железнии са елемент от арабската диктатура във Франция. К дабо бе попаднете на често срещаните румънски цигани,които са обслужващи.