Коментари - АПИ: Правим държавна фирма за ТОЛ системата | Днес.dir.bg

АПИ: Правим държавна фирма за ТОЛ системата

Премиерът Борисов правилно е казал, започваме изграждането на държавно предприятие за опериране на ТОЛ системата.

Обратно в новината

Коментари - АПИ: Правим държавна фирма за ТОЛ системата | Днес.dir.bg

Коментари

..."стига простотии бе тате " !!!...защо веднаж не направите система ,която да подобрява стандарта на народа ...а все "внедрявате "нова грабителска система (cxема ) за грабене на народа ....като ни убеждавате колко "полезна " била тя !?!?...полезна за кого ???..не за народа вав всеки случаи ..защото от нас взимате парите !!!!

МАЧКАЙ, Бойко!!! Само така, смажи ги!!!

Това ми е като връщане в средновековието. Остава да се сложат градски порти и ако влизате в града от изгрев до залез, таксата е една, а от залез до изгрев - друга, като тогава да работят по-малко порти. Например, в София, горублянската ще се затваря и ще трябва да ходите до порта А1 на магистралата. На излизане също такса. На всеки мост - такса. На бродовете също. Това ще се наложи, защото след въвеждането на мостината, много хора ще почнат да минават реките през бродове. Не е лошо на тези порти да се правят и леки проверки - така за пренасяне на безакцизни цигари или акохол например. Или ако в колата са мъж и жена, дали те са съпрузи. Особено във времето от залез до изгрев. А проверките ще се плащат от проверяваните отделно. Повтарям - самата проверка ще е платена. Примерно едни 5 лева за проверката. Отделно ще са глобите ако те хванат в издънка - например, женен с чужда булка преди залеза - 100 лева и уведомяване на семейството или 500 лева без уведомяване. След залеза - по три. Я що работа за пазванти ще се намери. Аз мога и още идеи да дам. Така и така ще се слагат бариери, поне да се ползват пълноценно. Плащането на пътни такси на бариера за мен е отживелица. Събирането и с разни електронни еквиваленти на бариери също. Това, че половината цена на горивото ни се състои от държавни вземания, явно няма значение. Изграждането и поддръжката на системите за събиране на таксите са огромни разходи. Словения и Унгария се отказаха от бариерите, ние ще ги въвеждаме. Винетката е максимума, който трябва да допускаме. Нормално би било винетка от дата до дата.

Уж трябваше да се изгради тол система за всички, за да отпаднат винетките, а сега се отметнаха и ще остане само за ТИР-овете.Демек, хем да точат пари чрез винетките от българите, хем да взимат пари от тол такси от чужденците!Е няма такава държава!

то пътища ням,а те ТОЛ ще правят! Ебахти обира , нямат спирка!

няма да заработи за една година.

Имаше агенция за пътни такси и разрешителни където се събираха таксите но и много се крадеше. Сега няма такова управление и такси не се събират за да има повод да се усвоят едни пари с комисионни а и после ще се продължи с крадене на събраните пари. Нещата могат да се оправят само когато не корумпирани и чисти хора управляват но това е трудно постижимо и ще мине през кръвопролития защото кокал без бой не се пуска

а новия като захапе кокала?

Да знаете, че това означава: Държавата прави ТОЛ Система за някой ГЕРБер. След като е готова цялата инвестиция, ще се окаже по-удачно да мине в частни ръце, а държавата да събира 20% от печалбата. Демек - НУЛА, колкото и от Нефтохим държавата прибира 10% данък печалба

Сега?!...

...'маш' мьiлоОрд делает Поредний импасс... - импасс НЕ получаеться КакОбьiчноооо ...:-)))))))

Будь всегда будет солнце ... само за това не са се сетили още да ни облагат

дето за всичко мрънкате - в целия свят има тол сми за чуждите тирове, не като тук турските тирове да ни мачкат безплатно! В хазната влизат мн. пари! Които чужденците дължат за нашите пътища! даже в древността е ималом подобие на системата.

Си отворете Тефтера, Колега ! ... И! - Пишете ! : - В АбсолютноВсички понеНормални Държави -> се Събира Съответният Акциз при Вход и/или Изход на стоки -> при Пътуване на Външни (т.е. Нелокални ) превозни средства - същите са Изцяло подчинени/отговарящи на Всички Локални закони&разпореждания.

не разбра ли бе идиот че и сега на турските ТИРове им се взима ТОЛ още на самата граница като влизат в България

Събират ама в джобовете на митничарчетата:)))))

тръгнала ми е розовата пантера, да си търси нова далавера... - помните лия тая...

интересно кой ще изберат да им бъде бирник, техниката напредна ТОЛ се събира като камери на входа на магистралите засичат по номера ти кога влизаш и излизаш, за 200 милиона можеш да монтираш 1 милион камери толкова много ли са необходими наистина

това прави 500 хиледи отсечки, то нема толко улици у кочината дори да броиш и калдеръмените пътеки по селата : )))

А оправихте ли пътищата или след това ако остане нещо от тоя милиард?

"транзитно преминаващи през страната ни тежкотоварни автомобили за денонощие е между 8 000 и 10 000 тежкотоварни камиона" инж. Атанасов да си оправи сметките! Ако за транзитните тирове ще правим ТОЛ система за 200 мил.лв. си е пари на вятъра... Същите тези тирове влизат и излизат през КПП-та така или иначе. И така пак вземат българина за мезе ... уж парите няма да излизат от нашият джоб.

направо почва да ми се повръща като гледам колко овчедушно е населнието на тая кочина управлявана от доказани престъпници рецидивисти, пълна поквара и гавра с интересите на предприемчивите и свободолюбивите, сега само камионите на мутрите ще останат в движение, да ви ева в заспалите сволачи, на чуждестранните ТИРове и сега им прибиат данак на самата граница ...като поскъпне транспорта ще се дигнат цените на стоките и усраната ви икономика съвсем ще се срине

недей да обиждаш народа !труй го тоя, че Данс дебне! Яд те е,ч е ще почнат да облагат гаджалските турове?

ДАНС са престъпници нахлули в КТБ помогнали за ограбването на банка, бившия им шеф Делян Пеевски също е углавен престъпник, а ти си обикновен измекяр дето слугува за жълти стотинки верно куче на Мафията

Най-после нещо държавно за държавата. Ще ви узрее тиквата ама късно. Иначе паричките изчезват навън както от енергото .

Пътищата се плащат когато разбойниците властват. Това, че на много по света се плаща , не значи че там именно не властва разбойническото осмисляне! Това са оснвни правила на обществото и държавността

разбойниците властват когато свободолюбивите живеят зад граница и мафията е обсебила държавата, ако сами не ги накажем никой нма да ни помогне, ще става все по лошо като в Африка с диктаторите дето салика приликас наща Мутра

Абсолютно ! - което Отново Ни адресира ЗА Глобалността на Работните-Ни Групи.

ТИЯ ЩЕ НАПРАВЯТ ТАКА,ЧЕ ЦЕЛИЯ ТРАФИК ЩЕ ЗАОБИКАЛЯ БЪЛГАРИЯ ЗАРАДИ ТЕХНАТА ЛАКОМИЯ!

...и ако позволите, Колеги : - Е ли Вярно че ЯсноЗащо 'наште' катоНикога СЕ 'изпозадействаха' БашСега и то През ваканцуването-им ?

"Магнитски" им пари под краката, трябва да платят допълнително на господарите им за да ги защитават

На ДнешенКремъл ли ?! - м'чи ТамБаш Ще тресне. ....колкото до Същността (на Вашата ...изберете думата ВиеСам ;-) - Смъртта на ТроянскоКонието на 'наште' .

Към "Баро" Предполагам, че не си мислиш, че тази частна фирма, дето ще оперира с ТОЛ системата ще е на загуба. Къде ви намират такива? . "Баро ( нерегистриран ) 14.08.2017 12:46 . Разбира се, че така ще стане. Експлоатацията на ТОЛ системата се дава на частен оператор. Да не очакваш държавата да назначава касиерки и да организира инкасо на парите? Нали това го плащаме с данъците си? "

За Български граждани които плащат данъци тук в България, включително и фирми ще има годишен абонамент с друга стойност. Така както е в Европа.

В Европа изобщо няма ТОЛ - система за леки автомобили - справка Германия. ТОЛ - такси в Германия плащат само товарни камиони. В Германия няма дори данък МПС, защото той е включен в цената на бензина. Караш - плащаш. В България мутрите ви спират служебно регистрацията, но продължават да ви искат данък в общината. Така е в Европа.

Скоро не си ходил в гИрманиътъ май.

и в почти всички други европейски страни има платени магситрали, има и безплатни. Зависи кой ги поддържа. И няма ли българска дума (или думи) ами трябва да се използва ТОЛ (от англ. TOLL), което за повечето българи не им говори нищо?

Вярващ ли Сте ?! ...ама на 'наште' !

ТОЛ - системата е представата на мутрите за бизнес: Излизаш на улицата, удряш една бариера и събираш пари.

Всичко е ясно. Ползваш - плащаш!

Не може ли направо да се върне соц-а?

стане.По него време за изцепки с държавни пари падаха глави...в буквалния смисъл.

Да попитам, Колко такси за автомобил имаше по време на Соца?

Браво! Най сетне! Всичко вече си идва на мястото. Държавата си показа главата от тръстиката след 27 години дълдисване и мъки.

...и описателно Детайлите : - Национална ТОЛ Система - НЕ е кат късане биуетчитъ от Ман Галка на Входа на 00 ! ... А ! : а. Взисква Съответната пътна Система да Е ОК ! ... И като Настилка, И като Оборудване, И като Сигнализация, И като Плавност на трафика. - т.е. за Всяко Несъответствие - Следват Задължителните ПротестниИскове и то Масово ! .... Изводите ?! - Пак към МакроСхема. б. Самата ТОЛ Система - Е Национално свързана - Има Съответно Оборудване - от апаратно и софтуерно, та до Директност към НАП и към Всички органи Ред&Сигурност ....Е, КакАджеба при Реалността на 'наште' ?!

Случайно да сте минавали през Сържбия?Там нито магистаралите са им добре(особено участъка до границата с Хърватска може пломбите да ти изпадат) а е за всички превозни средства не само за тировете

Адресирате към Същото което Изказах, Колега !

Каквато е такава е пътната система. За да я ползваш с камиона с който вадиш пачки ще плащаш. Нещо неясно до тук? Като не ти изнася ей къде е гърция и македония- минавай от там ако са ти по арни пътищата.

Дали Е Венци Гочев или Гочо Венцев който Ползва пътя - ВсеЕдно, Колега ! - въпросът е че Става въпрос отн. И-ново Крадене на ДжобаНашДанъкоплатски ! ....а Ако държите да НямаИзобщо Международен трафик у Нас - м'чи то туй 'решение' - Натам води !

Инженер Дончо мяза да на 80 години. Защо този индивид не си гледа дома внуците, а е назначен за шеф на Агенция, докато млади хора мият клозети в Испания?!

кой за каквото е учил:))

Да лиже гъзове ли е учил инженер Дончо?

Защо в България всички системи струват толкова скъпо. Май много има по веригата да цоцат....

Заглавие от днес: "Ретрограден Меркурий е." "Това време не е подходящо за стартиране на нови дейности, водене на важни преговори и подписване на договори, тъй като е възможно впоследствие условията да се изменят и това да не е във ваша полза..." Кат си спомни човек, как са кахъреше Баце Втори за тоз пуст ретрограден Меркурий.. Как го чакаше да отмине... Та и за това може да премисли.. Щот от Баце Първи си го знайм - едно сабхлем, второ по инкиндия, трето - на заник..

Значи още клатикурци близки до властта, опраскване на още 200 милиона от бюджета дето могат да се използват за реалните нужди на хората и след като платим милионите изведнъж ще започнат да ни говорят как държавата е ''лош стопанини'' и вместо милиард взела че събрала милион и на най добре даващия комисионна герберасите ще я продадът за 10 милиона...

Направете, направете, децата ви ще работят там...

пътищата са строени с държавни пари, тоест са собственост на гражданите на държавата, подръжката е включена в Пътен данък който се плаща от всеки шофьор, каква е правната основа да изискваш от собственика пари за да ползва собственоста си ?

е същата като тая за собствената си къща да плащам данък а не да вися на врата на държавата. Жалко но факт.

кьорчо, писал съм Пътен данък, което съответства на данък имот

ТОЛ системата ще е за тировете само трол смотан,чукча не читател,той знае само да храчи

ти видя ли някъде да е упоменато че българи са освободени, те ева в кауна мазен

Заглавие на тема "Заинтересовани спъват ТОЛ системата" извадка "Според него в началото тази система ще обхване само тежкотоварните автомобили и т над 3,5 тона. Предстои обаче въвеждането й за леките автомобили и лекотоварните такива."

Тиквата изходи поредната простотия и калинкоподобния апарат веднага се включва. Сега да не свикат извънредно НС, да потвърди това мероприятие? Макар че дреме му на Суджуко какво ще кажат там! Той може да ги кара десет дни подред да гласуват всеки ден коренно противоположни тези и решения.

Имам предвид, че ТОЛ-системата може да е държавна, ама строежът ще е пак от частни фирми и не може без ЗОП! Затова е простотия!

Вижте, Хора ... - с Терористи НЕ се преговаря ! ----- Видяхме ли 'изпълненията' на 'наш' Винкеуъ по Слънчака ?! Разбрахме ли Данните на Колегата 'info' отн. ВЕИ проектите у Нас ?! (към съседен материал) Видяхме ли 'резултатите' от И-този 'сезон' ?! Виждаме ли Накъде 'отива' европредседателството ?! ....то каквоДруго да очаква Човек от 'наште' освен да Продължават с Опитите за 'отупване на брашнения чувал' ! Но пасаран ! --> Двустъпковата !!!, от А до Я.

грабвайте дулата

Схемата е отработена-с кинтите на данъкоплатците се строи системата, която после се обявява за губеща и се дава на концесия за 100 години!

Разбира се, че така ще стане. Експлоатацията на ТОЛ системата се дава на частен оператор. Да не очакваш държавата да назначава касиерки и да организира инкасо на парите? Нали това го плащаме с данъците си?

Този, който най-много руши републиканската пътна мрежа, трябва да плаща и порядъчно най-много...? Ще рече, човек, че основно "занимание" на МПС-та е да "рушат" пътищата (а тия, тежкотоварните се справят най-добре)!? Г-н председателю -Атанасов, МПС-та АМОРТИЗИРАТ пътищата, ползвайки ги по предназначение. Ако това ви прилича на вероломно рушене, то е заради НЕпропорционалното на цената им качество!

Абсолютно! Защо на Германците и Французите пътищата не се разрушават за 3-4 години? А там трафикът е в пъти по-голям, уверявам ви!

В Германия големите пътища се преасфалтират на 7 години. Разликата с нашите е, че там основата е много по-добра. Майсторите и технологиите им са по-качествени.

Поредната тъпота от изпълнителната власт. Не е въпроса кой ще я държи. То и сега я държи държавата д не би тол системата да е частна? Ми не е. Но частна фирма трябва да я направи. Няма как държавно предприятие да си я направи само. Няма как да се избяга от Зоп и държавно предприятие да е пак бидейки второстепенен разпоредител с бюджет ще прилага Зоп. Но държавата ще трябва да прекрати сегашната поръчка абсолютно в нарушение на закона, прекратяването също може да се обжалва, а това ще доведе до чудовищни загуби за държавата. Не може да се избяга от правото и адвокатите. Няма шанс.

Точно така е. Интересно ми е кой пише минуси. Какво се чудя - сляпа защита. Все пак браво на ББ. Измислиха я.

Не знам какво са измислили, но тука проблемът не е че има жалби, а че изискванията по поръчката са толкова субективни и нагласени, че точно определена фирма да спечели. Докато подходът е такъв ТОЛ система няма да има. А иначе като гледам колко са празноглави повечето от пишещите тука и че всичко е само празно говорене и емоции и нищо конкретно не се учудвам, че има минуси. Простолюдието е много заблудено и винаги в страни от същността на нещата...

Всичко държавно се разпада и след това се продава на безценица,дано и с тол системата не се случи същото! Държавата ни е мафия...

Ми така е в цяла ЕВРОПА!!!! Държавата дъри ТОЛ системата!?!!!!?!?! А ние кво правим? Държавата тпябва и да е притежава след това!!!!!!!!!!!!!

Операторът на ТОЛ системата винаги е частна фирма. Слез до Гърция да провериш, че е по-близо.

Но две държави се отказаха от бариерите и минаха на винетки - Унгария и Словения.

икономиката... Само с такси - в 3 ия свят...

Ми така е в цяла ЕВРОПА!!!! Държавата дъри ТОЛ системата!?!!!!?!?! А ние кво правим?

само да не стане по стария начин: 1. държавата да я направи, да похарчи 200 милиона лева.. и после.. 2. да я "подари" на някоя частна фирма, под наем или като концесия... да се нагушва тя и тези зад нея.....

Направо си е станало така. Схемата е отработвана много пъти и е работеща. Българина /избирателя/ отново ще плати сметката.

Дава я на концесия. Примерно 20 милиона годишна такса плюс 70% от таксите. Концесионерите ще се състезават на търг.

Елементарно - срещу добра комисионна както до сега видяхме много пъти тази гербераска схема...Кой плати измислените пръстови отпечатъци на москов???НИЕ, кой плати измислените ''ремонти'' на ндк - НИЕ, кой плаща всякакви гешефти на властващите - НИЕ....Властващите с чужда пита т.е нашите пари помен т.е. пълнене на собствените си джобове правят...

пеевската "медиа" без автори под статиите няма новини! само бла бла...

тоест, делкат се едни двеста милиончета, преди да се започне с голямото лапане хахаааа... боклуци!

"Почему държавата продава печеливши предприятия?!" "Почему държавата само ще гради печелившо предприятие?!" "Почему държавата нищо не строи?!" "Почему държавата строи?!" ..а почему държавата малко ви бие, а?

Държавата до сега не е потърсила съдебна отговорност от нито една частна фирма за некачествена работа и милиони кражби, ха сега как ще потърси отговорност от самата себе си? Така е защото това не е държавно управление а анархия на лакомите крадливи държавни служители.

Българчета сме, няма начин да не направим някоя схема. То затова е "власттЪ". И всеки драпа за същото. Със все братовчеди, стринки и лели. "Не съм от тях, как Сийке".

сори уважаема но магистралата, която получихте от лошия чичко, отдавна не е печелившо предприятие, а шаблонна, мутренска схема за контрол чрез ограбване на електората. вносна е. с тол и без тол работи навсякъде по един и същ начин. вижте колко струва "подръжката" на магистралите в щатите и къде отиват парите. идват от електората и отиват точно при онези, които нямат никакъв интерес, дронът да измести каруцата, примерно! твърде отдавна жвеете в транс, за да сте наясно с "печелившо предприятие" през 2017

Вече не ти се разбира, бързо за хапчета, изтича им действието на предходните!

"министър Нанков уточни, че са внесени 6 оферти за участие в процедурата, а пред Комисията за защита на конкуренцията са образувани общо 14 производства по жалби ..." 'Баси, всеки е подал поне по 2 жалби. А можеше и да е всеки срещу всеки. ;)

като гледам резултатите на държавните компании не смятам, че ще е печеливша тази дейност. Може би преди да правим нова държавна компания беше редно да спрем политическите назначения в съществуващите. Искам някой да ми даде пример за мениджър в държавна компания, който да има кариера в частна с подобен оборот. Искам отговор на въпроса "Щом като мениджърите в държавните компании са много добри защо акционерите в частните не искат да ги наемат да им управляват активите". а - защото акционерите в частните се страхуват, че ще им донесат прекалено големи печалби. б - защото акционерите в частните компании смятат, че мениджърите в държавните не стават за нищо.

Държавата ще я изгради, после тихичко ще я подари на "наш" другар за експлоатация ....

Ако на открита тръжна процедура и казваш тихо значи ти е увреден слуха.

ще папаме яко!

Как държавата губи от преминаващи транзитно автомобли!? Не се ли плаща винетна такса? Или след въвеждане на ТОЛ системата ще има и Винетки и ТОЛ-такса?

Винетката е евтина за тежкотоварните превози в сравнение с винетката за леките МПС, при това камионите рушат настилката многократно по-интензивно от леките автомобили. В крайна сметка ТОЛ системата е най-справедлива, плаща се на изминат километър.

Ами да вдигнат винетката за товарни превози.

Коментари - АПИ: Правим държавна фирма за ТОЛ системата | Днес.dir.bg

АПИ: Правим държавна фирма за ТОЛ системата

Премиерът Борисов правилно е казал, започваме изграждането на държавно предприятие за опериране на ТОЛ системата.

Обратно в новината

Коментари - АПИ: Правим държавна фирма за ТОЛ системата | Днес.dir.bg

Коментари

..."стига простотии бе тате " !!!...защо веднаж не направите система ,която да подобрява стандарта на народа ...а все "внедрявате "нова грабителска система (cxема ) за грабене на народа ....като ни убеждавате колко "полезна " била тя !?!?...полезна за кого ???..не за народа вав всеки случаи ..защото от нас взимате парите !!!!

МАЧКАЙ, Бойко!!! Само така, смажи ги!!!

Това ми е като връщане в средновековието. Остава да се сложат градски порти и ако влизате в града от изгрев до залез, таксата е една, а от залез до изгрев - друга, като тогава да работят по-малко порти. Например, в София, горублянската ще се затваря и ще трябва да ходите до порта А1 на магистралата. На излизане също такса. На всеки мост - такса. На бродовете също. Това ще се наложи, защото след въвеждането на мостината, много хора ще почнат да минават реките през бродове. Не е лошо на тези порти да се правят и леки проверки - така за пренасяне на безакцизни цигари или акохол например. Или ако в колата са мъж и жена, дали те са съпрузи. Особено във времето от залез до изгрев. А проверките ще се плащат от проверяваните отделно. Повтарям - самата проверка ще е платена. Примерно едни 5 лева за проверката. Отделно ще са глобите ако те хванат в издънка - например, женен с чужда булка преди залеза - 100 лева и уведомяване на семейството или 500 лева без уведомяване. След залеза - по три. Я що работа за пазванти ще се намери. Аз мога и още идеи да дам. Така и така ще се слагат бариери, поне да се ползват пълноценно. Плащането на пътни такси на бариера за мен е отживелица. Събирането и с разни електронни еквиваленти на бариери също. Това, че половината цена на горивото ни се състои от държавни вземания, явно няма значение. Изграждането и поддръжката на системите за събиране на таксите са огромни разходи. Словения и Унгария се отказаха от бариерите, ние ще ги въвеждаме. Винетката е максимума, който трябва да допускаме. Нормално би било винетка от дата до дата.

Уж трябваше да се изгради тол система за всички, за да отпаднат винетките, а сега се отметнаха и ще остане само за ТИР-овете.Демек, хем да точат пари чрез винетките от българите, хем да взимат пари от тол такси от чужденците!Е няма такава държава!

то пътища ням,а те ТОЛ ще правят! Ебахти обира , нямат спирка!

няма да заработи за една година.

Имаше агенция за пътни такси и разрешителни където се събираха таксите но и много се крадеше. Сега няма такова управление и такси не се събират за да има повод да се усвоят едни пари с комисионни а и после ще се продължи с крадене на събраните пари. Нещата могат да се оправят само когато не корумпирани и чисти хора управляват но това е трудно постижимо и ще мине през кръвопролития защото кокал без бой не се пуска

а новия като захапе кокала?

Да знаете, че това означава: Държавата прави ТОЛ Система за някой ГЕРБер. След като е готова цялата инвестиция, ще се окаже по-удачно да мине в частни ръце, а държавата да събира 20% от печалбата. Демек - НУЛА, колкото и от Нефтохим държавата прибира 10% данък печалба

Сега?!...

...'маш' мьiлоОрд делает Поредний импасс... - импасс НЕ получаеться КакОбьiчноооо ...:-)))))))

Будь всегда будет солнце ... само за това не са се сетили още да ни облагат

дето за всичко мрънкате - в целия свят има тол сми за чуждите тирове, не като тук турските тирове да ни мачкат безплатно! В хазната влизат мн. пари! Които чужденците дължат за нашите пътища! даже в древността е ималом подобие на системата.

Си отворете Тефтера, Колега ! ... И! - Пишете ! : - В АбсолютноВсички понеНормални Държави -> се Събира Съответният Акциз при Вход и/или Изход на стоки -> при Пътуване на Външни (т.е. Нелокални ) превозни средства - същите са Изцяло подчинени/отговарящи на Всички Локални закони&разпореждания.

не разбра ли бе идиот че и сега на турските ТИРове им се взима ТОЛ още на самата граница като влизат в България

Събират ама в джобовете на митничарчетата:)))))

тръгнала ми е розовата пантера, да си търси нова далавера... - помните лия тая...

интересно кой ще изберат да им бъде бирник, техниката напредна ТОЛ се събира като камери на входа на магистралите засичат по номера ти кога влизаш и излизаш, за 200 милиона можеш да монтираш 1 милион камери толкова много ли са необходими наистина

това прави 500 хиледи отсечки, то нема толко улици у кочината дори да броиш и калдеръмените пътеки по селата : )))

А оправихте ли пътищата или след това ако остане нещо от тоя милиард?

"транзитно преминаващи през страната ни тежкотоварни автомобили за денонощие е между 8 000 и 10 000 тежкотоварни камиона" инж. Атанасов да си оправи сметките! Ако за транзитните тирове ще правим ТОЛ система за 200 мил.лв. си е пари на вятъра... Същите тези тирове влизат и излизат през КПП-та така или иначе. И така пак вземат българина за мезе ... уж парите няма да излизат от нашият джоб.

направо почва да ми се повръща като гледам колко овчедушно е населнието на тая кочина управлявана от доказани престъпници рецидивисти, пълна поквара и гавра с интересите на предприемчивите и свободолюбивите, сега само камионите на мутрите ще останат в движение, да ви ева в заспалите сволачи, на чуждестранните ТИРове и сега им прибиат данак на самата граница ...като поскъпне транспорта ще се дигнат цените на стоките и усраната ви икономика съвсем ще се срине

недей да обиждаш народа !труй го тоя, че Данс дебне! Яд те е,ч е ще почнат да облагат гаджалските турове?

ДАНС са престъпници нахлули в КТБ помогнали за ограбването на банка, бившия им шеф Делян Пеевски също е углавен престъпник, а ти си обикновен измекяр дето слугува за жълти стотинки верно куче на Мафията

Най-после нещо държавно за държавата. Ще ви узрее тиквата ама късно. Иначе паричките изчезват навън както от енергото .

Пътищата се плащат когато разбойниците властват. Това, че на много по света се плаща , не значи че там именно не властва разбойническото осмисляне! Това са оснвни правила на обществото и държавността

разбойниците властват когато свободолюбивите живеят зад граница и мафията е обсебила държавата, ако сами не ги накажем никой нма да ни помогне, ще става все по лошо като в Африка с диктаторите дето салика приликас наща Мутра

Абсолютно ! - което Отново Ни адресира ЗА Глобалността на Работните-Ни Групи.

ТИЯ ЩЕ НАПРАВЯТ ТАКА,ЧЕ ЦЕЛИЯ ТРАФИК ЩЕ ЗАОБИКАЛЯ БЪЛГАРИЯ ЗАРАДИ ТЕХНАТА ЛАКОМИЯ!

...и ако позволите, Колеги : - Е ли Вярно че ЯсноЗащо 'наште' катоНикога СЕ 'изпозадействаха' БашСега и то През ваканцуването-им ?

"Магнитски" им пари под краката, трябва да платят допълнително на господарите им за да ги защитават

На ДнешенКремъл ли ?! - м'чи ТамБаш Ще тресне. ....колкото до Същността (на Вашата ...изберете думата ВиеСам ;-) - Смъртта на ТроянскоКонието на 'наште' .

Към "Баро" Предполагам, че не си мислиш, че тази частна фирма, дето ще оперира с ТОЛ системата ще е на загуба. Къде ви намират такива? . "Баро ( нерегистриран ) 14.08.2017 12:46 . Разбира се, че така ще стане. Експлоатацията на ТОЛ системата се дава на частен оператор. Да не очакваш държавата да назначава касиерки и да организира инкасо на парите? Нали това го плащаме с данъците си? "

За Български граждани които плащат данъци тук в България, включително и фирми ще има годишен абонамент с друга стойност. Така както е в Европа.

В Европа изобщо няма ТОЛ - система за леки автомобили - справка Германия. ТОЛ - такси в Германия плащат само товарни камиони. В Германия няма дори данък МПС, защото той е включен в цената на бензина. Караш - плащаш. В България мутрите ви спират служебно регистрацията, но продължават да ви искат данък в общината. Така е в Европа.

Скоро не си ходил в гИрманиътъ май.

и в почти всички други европейски страни има платени магситрали, има и безплатни. Зависи кой ги поддържа. И няма ли българска дума (или думи) ами трябва да се използва ТОЛ (от англ. TOLL), което за повечето българи не им говори нищо?

Вярващ ли Сте ?! ...ама на 'наште' !

ТОЛ - системата е представата на мутрите за бизнес: Излизаш на улицата, удряш една бариера и събираш пари.

Всичко е ясно. Ползваш - плащаш!

Не може ли направо да се върне соц-а?

стане.По него време за изцепки с държавни пари падаха глави...в буквалния смисъл.

Да попитам, Колко такси за автомобил имаше по време на Соца?

Браво! Най сетне! Всичко вече си идва на мястото. Държавата си показа главата от тръстиката след 27 години дълдисване и мъки.

...и описателно Детайлите : - Национална ТОЛ Система - НЕ е кат късане биуетчитъ от Ман Галка на Входа на 00 ! ... А ! : а. Взисква Съответната пътна Система да Е ОК ! ... И като Настилка, И като Оборудване, И като Сигнализация, И като Плавност на трафика. - т.е. за Всяко Несъответствие - Следват Задължителните ПротестниИскове и то Масово ! .... Изводите ?! - Пак към МакроСхема. б. Самата ТОЛ Система - Е Национално свързана - Има Съответно Оборудване - от апаратно и софтуерно, та до Директност към НАП и към Всички органи Ред&Сигурност ....Е, КакАджеба при Реалността на 'наште' ?!

Случайно да сте минавали през Сържбия?Там нито магистаралите са им добре(особено участъка до границата с Хърватска може пломбите да ти изпадат) а е за всички превозни средства не само за тировете

Адресирате към Същото което Изказах, Колега !

Каквато е такава е пътната система. За да я ползваш с камиона с който вадиш пачки ще плащаш. Нещо неясно до тук? Като не ти изнася ей къде е гърция и македония- минавай от там ако са ти по арни пътищата.

Дали Е Венци Гочев или Гочо Венцев който Ползва пътя - ВсеЕдно, Колега ! - въпросът е че Става въпрос отн. И-ново Крадене на ДжобаНашДанъкоплатски ! ....а Ако държите да НямаИзобщо Международен трафик у Нас - м'чи то туй 'решение' - Натам води !

Инженер Дончо мяза да на 80 години. Защо този индивид не си гледа дома внуците, а е назначен за шеф на Агенция, докато млади хора мият клозети в Испания?!

кой за каквото е учил:))

Да лиже гъзове ли е учил инженер Дончо?

Защо в България всички системи струват толкова скъпо. Май много има по веригата да цоцат....

Заглавие от днес: "Ретрограден Меркурий е." "Това време не е подходящо за стартиране на нови дейности, водене на важни преговори и подписване на договори, тъй като е възможно впоследствие условията да се изменят и това да не е във ваша полза..." Кат си спомни човек, как са кахъреше Баце Втори за тоз пуст ретрограден Меркурий.. Как го чакаше да отмине... Та и за това може да премисли.. Щот от Баце Първи си го знайм - едно сабхлем, второ по инкиндия, трето - на заник..

Значи още клатикурци близки до властта, опраскване на още 200 милиона от бюджета дето могат да се използват за реалните нужди на хората и след като платим милионите изведнъж ще започнат да ни говорят как държавата е ''лош стопанини'' и вместо милиард взела че събрала милион и на най добре даващия комисионна герберасите ще я продадът за 10 милиона...

Направете, направете, децата ви ще работят там...

пътищата са строени с държавни пари, тоест са собственост на гражданите на държавата, подръжката е включена в Пътен данък който се плаща от всеки шофьор, каква е правната основа да изискваш от собственика пари за да ползва собственоста си ?

е същата като тая за собствената си къща да плащам данък а не да вися на врата на държавата. Жалко но факт.

кьорчо, писал съм Пътен данък, което съответства на данък имот

ТОЛ системата ще е за тировете само трол смотан,чукча не читател,той знае само да храчи

ти видя ли някъде да е упоменато че българи са освободени, те ева в кауна мазен

Заглавие на тема "Заинтересовани спъват ТОЛ системата" извадка "Според него в началото тази система ще обхване само тежкотоварните автомобили и т над 3,5 тона. Предстои обаче въвеждането й за леките автомобили и лекотоварните такива."

Тиквата изходи поредната простотия и калинкоподобния апарат веднага се включва. Сега да не свикат извънредно НС, да потвърди това мероприятие? Макар че дреме му на Суджуко какво ще кажат там! Той може да ги кара десет дни подред да гласуват всеки ден коренно противоположни тези и решения.

Имам предвид, че ТОЛ-системата може да е държавна, ама строежът ще е пак от частни фирми и не може без ЗОП! Затова е простотия!

Вижте, Хора ... - с Терористи НЕ се преговаря ! ----- Видяхме ли 'изпълненията' на 'наш' Винкеуъ по Слънчака ?! Разбрахме ли Данните на Колегата 'info' отн. ВЕИ проектите у Нас ?! (към съседен материал) Видяхме ли 'резултатите' от И-този 'сезон' ?! Виждаме ли Накъде 'отива' европредседателството ?! ....то каквоДруго да очаква Човек от 'наште' освен да Продължават с Опитите за 'отупване на брашнения чувал' ! Но пасаран ! --> Двустъпковата !!!, от А до Я.

грабвайте дулата

Схемата е отработена-с кинтите на данъкоплатците се строи системата, която после се обявява за губеща и се дава на концесия за 100 години!

Разбира се, че така ще стане. Експлоатацията на ТОЛ системата се дава на частен оператор. Да не очакваш държавата да назначава касиерки и да организира инкасо на парите? Нали това го плащаме с данъците си?

Този, който най-много руши републиканската пътна мрежа, трябва да плаща и порядъчно най-много...? Ще рече, човек, че основно "занимание" на МПС-та е да "рушат" пътищата (а тия, тежкотоварните се справят най-добре)!? Г-н председателю -Атанасов, МПС-та АМОРТИЗИРАТ пътищата, ползвайки ги по предназначение. Ако това ви прилича на вероломно рушене, то е заради НЕпропорционалното на цената им качество!

Абсолютно! Защо на Германците и Французите пътищата не се разрушават за 3-4 години? А там трафикът е в пъти по-голям, уверявам ви!

В Германия големите пътища се преасфалтират на 7 години. Разликата с нашите е, че там основата е много по-добра. Майсторите и технологиите им са по-качествени.

Поредната тъпота от изпълнителната власт. Не е въпроса кой ще я държи. То и сега я държи държавата д не би тол системата да е частна? Ми не е. Но частна фирма трябва да я направи. Няма как държавно предприятие да си я направи само. Няма как да се избяга от Зоп и държавно предприятие да е пак бидейки второстепенен разпоредител с бюджет ще прилага Зоп. Но държавата ще трябва да прекрати сегашната поръчка абсолютно в нарушение на закона, прекратяването също може да се обжалва, а това ще доведе до чудовищни загуби за държавата. Не може да се избяга от правото и адвокатите. Няма шанс.

Точно така е. Интересно ми е кой пише минуси. Какво се чудя - сляпа защита. Все пак браво на ББ. Измислиха я.

Не знам какво са измислили, но тука проблемът не е че има жалби, а че изискванията по поръчката са толкова субективни и нагласени, че точно определена фирма да спечели. Докато подходът е такъв ТОЛ система няма да има. А иначе като гледам колко са празноглави повечето от пишещите тука и че всичко е само празно говорене и емоции и нищо конкретно не се учудвам, че има минуси. Простолюдието е много заблудено и винаги в страни от същността на нещата...

Всичко държавно се разпада и след това се продава на безценица,дано и с тол системата не се случи същото! Държавата ни е мафия...

Ми така е в цяла ЕВРОПА!!!! Държавата дъри ТОЛ системата!?!!!!?!?! А ние кво правим? Държавата тпябва и да е притежава след това!!!!!!!!!!!!!

Операторът на ТОЛ системата винаги е частна фирма. Слез до Гърция да провериш, че е по-близо.

Но две държави се отказаха от бариерите и минаха на винетки - Унгария и Словения.

икономиката... Само с такси - в 3 ия свят...

Ми така е в цяла ЕВРОПА!!!! Държавата дъри ТОЛ системата!?!!!!?!?! А ние кво правим?

само да не стане по стария начин: 1. държавата да я направи, да похарчи 200 милиона лева.. и после.. 2. да я "подари" на някоя частна фирма, под наем или като концесия... да се нагушва тя и тези зад нея.....

Направо си е станало така. Схемата е отработвана много пъти и е работеща. Българина /избирателя/ отново ще плати сметката.

Дава я на концесия. Примерно 20 милиона годишна такса плюс 70% от таксите. Концесионерите ще се състезават на търг.

Елементарно - срещу добра комисионна както до сега видяхме много пъти тази гербераска схема...Кой плати измислените пръстови отпечатъци на москов???НИЕ, кой плати измислените ''ремонти'' на ндк - НИЕ, кой плаща всякакви гешефти на властващите - НИЕ....Властващите с чужда пита т.е нашите пари помен т.е. пълнене на собствените си джобове правят...

пеевската "медиа" без автори под статиите няма новини! само бла бла...

тоест, делкат се едни двеста милиончета, преди да се започне с голямото лапане хахаааа... боклуци!

"Почему държавата продава печеливши предприятия?!" "Почему държавата само ще гради печелившо предприятие?!" "Почему държавата нищо не строи?!" "Почему държавата строи?!" ..а почему държавата малко ви бие, а?

Държавата до сега не е потърсила съдебна отговорност от нито една частна фирма за некачествена работа и милиони кражби, ха сега как ще потърси отговорност от самата себе си? Така е защото това не е държавно управление а анархия на лакомите крадливи държавни служители.

Българчета сме, няма начин да не направим някоя схема. То затова е "власттЪ". И всеки драпа за същото. Със все братовчеди, стринки и лели. "Не съм от тях, как Сийке".

сори уважаема но магистралата, която получихте от лошия чичко, отдавна не е печелившо предприятие, а шаблонна, мутренска схема за контрол чрез ограбване на електората. вносна е. с тол и без тол работи навсякъде по един и същ начин. вижте колко струва "подръжката" на магистралите в щатите и къде отиват парите. идват от електората и отиват точно при онези, които нямат никакъв интерес, дронът да измести каруцата, примерно! твърде отдавна жвеете в транс, за да сте наясно с "печелившо предприятие" през 2017

Вече не ти се разбира, бързо за хапчета, изтича им действието на предходните!

"министър Нанков уточни, че са внесени 6 оферти за участие в процедурата, а пред Комисията за защита на конкуренцията са образувани общо 14 производства по жалби ..." 'Баси, всеки е подал поне по 2 жалби. А можеше и да е всеки срещу всеки. ;)

като гледам резултатите на държавните компании не смятам, че ще е печеливша тази дейност. Може би преди да правим нова държавна компания беше редно да спрем политическите назначения в съществуващите. Искам някой да ми даде пример за мениджър в държавна компания, който да има кариера в частна с подобен оборот. Искам отговор на въпроса "Щом като мениджърите в държавните компании са много добри защо акционерите в частните не искат да ги наемат да им управляват активите". а - защото акционерите в частните се страхуват, че ще им донесат прекалено големи печалби. б - защото акционерите в частните компании смятат, че мениджърите в държавните не стават за нищо.

Държавата ще я изгради, после тихичко ще я подари на "наш" другар за експлоатация ....

Ако на открита тръжна процедура и казваш тихо значи ти е увреден слуха.

ще папаме яко!

Как държавата губи от преминаващи транзитно автомобли!? Не се ли плаща винетна такса? Или след въвеждане на ТОЛ системата ще има и Винетки и ТОЛ-такса?

Винетката е евтина за тежкотоварните превози в сравнение с винетката за леките МПС, при това камионите рушат настилката многократно по-интензивно от леките автомобили. В крайна сметка ТОЛ системата е най-справедлива, плаща се на изминат километър.

Ами да вдигнат винетката за товарни превози.