Коментари - АПИ: Правим държавна фирма за ТОЛ системата | Днес.dir.bg

АПИ: Правим държавна фирма за ТОЛ системата

Премиерът Борисов правилно е казал, започваме изграждането на държавно предприятие за опериране на ТОЛ системата.

Обратно в новината

Коментари - АПИ: Правим държавна фирма за ТОЛ системата | Днес.dir.bg

Коментари

Ето това е много добра хранилка. Колко минали, колко платили... Куче влачи... диря няма.

Да видим сега дали Телелинк ще "спечели" или ще е Телелинк ;)

СУДЖУК АГА ДАВА СУДЖУК НА 40-ТЕ СУДЖУЧЕТА ОР СИК :)))

Един от най-известните филми от времето на Третия райх е "Евреинът Зюс". Няма да се спирам подробно на сюжета - филмът е поучителен и доста актуален. Само ще кажа, че една от най-големите подлости, която извърши Зюс бе интригата и корупцията, която доведе до въвеждането на пътни такси и концесия на пътищата в щастливото (дотогава) германско херцогство.

Нещо не си разбрал. Не дава суджука на частници и той остава в държавата, въпреки, че щеше да е по-добре ако го беше дал.

Щеше да е добра за който я вземе, ама не се разбраха. Сега държавата ще изгради системата. После може да им я даде под наем и пак да си прибира полагаемото. Този път частният бизнес от алчност се изложи.

Как държавата губи от преминаващи транзитно автомобли!? Не се ли плаща винетна такса? Или след въвеждане на ТОЛ системата ще има и Винетки и ТОЛ-такса?

ще папаме яко!

Държавата ще я изгради, после тихичко ще я подари на "наш" другар за експлоатация ....

1) ПОРЪЧКИТЕ ЗА СТРОЕЖА СЕ ДАВАТ НА ЧАСТНИЦИ ОТ СИК .... 2) СЛЕД ТОВА СЕ ПРАВИ КОНКУРС И СЕ ДАВА ТОЛ-СИСТЕМАТА НА ЧАСТНА ФИРМА НА СИК ДА Я ОБСЛУЖВА ... 3) ЧАСТНАТА ФИРМА НА СИК ПЛАЩА НА КОНКУРСА С ПАРИТЕ СПЕЧЕЛЕНИ ОТ ПОРЪЧКИТЕ ЗА ОБОРУДВАНЕТО .. 4) ДЕМЕК ВСИЧКО ИМ ИЗЛИЗА НА СУДЖУЦИТЕ БЕЗ ПАРИ :))

като гледам резултатите на държавните компании не смятам, че ще е печеливша тази дейност. Може би преди да правим нова държавна компания беше редно да спрем политическите назначения в съществуващите. Искам някой да ми даде пример за мениджър в държавна компания, който да има кариера в частна с подобен оборот. Искам отговор на въпроса "Щом като мениджърите в държавните компании са много добри защо акционерите в частните не искат да ги наемат да им управляват активите". а - защото акционерите в частните се страхуват, че ще им донесат прекалено големи печалби. б - защото акционерите в частните компании смятат, че мениджърите в държавните не стават за нищо.

"министър Нанков уточни, че са внесени 6 оферти за участие в процедурата, а пред Комисията за защита на конкуренцията са образувани общо 14 производства по жалби ..." 'Баси, всеки е подал поне по 2 жалби. А можеше и да е всеки срещу всеки. ;)

"Почему държавата продава печеливши предприятия?!" "Почему държавата само ще гради печелившо предприятие?!" "Почему държавата нищо не строи?!" "Почему държавата строи?!" ..а почему държавата малко ви бие, а?

тоест, делкат се едни двеста милиончета, преди да се започне с голямото лапане хахаааа... боклуци!

пеевската "медиа" без автори под статиите няма новини! само бла бла...

само да не стане по стария начин: 1. държавата да я направи, да похарчи 200 милиона лева.. и после.. 2. да я "подари" на някоя частна фирма, под наем или като концесия... да се нагушва тя и тези зад нея.....

Ми така е в цяла ЕВРОПА!!!! Държавата дъри ТОЛ системата!?!!!!?!?! А ние кво правим?

Винетката е евтина за тежкотоварните превози в сравнение с винетката за леките МПС, при това камионите рушат настилката многократно по-интензивно от леките автомобили. В крайна сметка ТОЛ системата е най-справедлива, плаща се на изминат километър.

икономиката... Само с такси - в 3 ия свят...

Ми така е в цяла ЕВРОПА!!!! Държавата дъри ТОЛ системата!?!!!!?!?! А ние кво правим? Държавата тпябва и да е притежава след това!!!!!!!!!!!!!

Държавата до сега не е потърсила съдебна отговорност от нито една частна фирма за некачествена работа и милиони кражби, ха сега как ще потърси отговорност от самата себе си? Така е защото това не е държавно управление а анархия на лакомите крадливи държавни служители.

сори уважаема но магистралата, която получихте от лошия чичко, отдавна не е печелившо предприятие, а шаблонна, мутренска схема за контрол чрез ограбване на електората. вносна е. с тол и без тол работи навсякъде по един и същ начин. вижте колко струва "подръжката" на магистралите в щатите и къде отиват парите. идват от електората и отиват точно при онези, които нямат никакъв интерес, дронът да измести каруцата, примерно! твърде отдавна жвеете в транс, за да сте наясно с "печелившо предприятие" през 2017

Всичко държавно се разпада и след това се продава на безценица,дано и с тол системата не се случи същото! Държавата ни е мафия...

Вече не ти се разбира, бързо за хапчета, изтича им действието на предходните!

Поредната тъпота от изпълнителната власт. Не е въпроса кой ще я държи. То и сега я държи държавата д не би тол системата да е частна? Ми не е. Но частна фирма трябва да я направи. Няма как държавно предприятие да си я направи само. Няма как да се избяга от Зоп и държавно предприятие да е пак бидейки второстепенен разпоредител с бюджет ще прилага Зоп. Но държавата ще трябва да прекрати сегашната поръчка абсолютно в нарушение на закона, прекратяването също може да се обжалва, а това ще доведе до чудовищни загуби за държавата. Не може да се избяга от правото и адвокатите. Няма шанс.

Българчета сме, няма начин да не направим някоя схема. То затова е "власттЪ". И всеки драпа за същото. Със все братовчеди, стринки и лели. "Не съм от тях, как Сийке".

Направо си е станало така. Схемата е отработвана много пъти и е работеща. Българина /избирателя/ отново ще плати сметката.

Този, който най-много руши републиканската пътна мрежа, трябва да плаща и порядъчно най-много...? Ще рече, човек, че основно "занимание" на МПС-та е да "рушат" пътищата (а тия, тежкотоварните се справят най-добре)!? Г-н председателю -Атанасов, МПС-та АМОРТИЗИРАТ пътищата, ползвайки ги по предназначение. Ако това ви прилича на вероломно рушене, то е заради НЕпропорционалното на цената им качество!

Схемата е отработена-с кинтите на данъкоплатците се строи системата, която после се обявява за губеща и се дава на концесия за 100 години!

Операторът на ТОЛ системата винаги е частна фирма. Слез до Гърция да провериш, че е по-близо.

Абсолютно! Защо на Германците и Французите пътищата не се разрушават за 3-4 години? А там трафикът е в пъти по-голям, уверявам ви!

Разбира се, че така ще стане. Експлоатацията на ТОЛ системата се дава на частен оператор. Да не очакваш държавата да назначава касиерки и да организира инкасо на парите? Нали това го плащаме с данъците си?

Точно така е. Интересно ми е кой пише минуси. Какво се чудя - сляпа защита. Все пак браво на ББ. Измислиха я.

В Германия големите пътища се преасфалтират на 7 години. Разликата с нашите е, че там основата е много по-добра. Майсторите и технологиите им са по-качествени.

Вижте, Хора ... - с Терористи НЕ се преговаря ! ----- Видяхме ли 'изпълненията' на 'наш' Винкеуъ по Слънчака ?! Разбрахме ли Данните на Колегата 'info' отн. ВЕИ проектите у Нас ?! (към съседен материал) Видяхме ли 'резултатите' от И-този 'сезон' ?! Виждаме ли Накъде 'отива' европредседателството ?! ....то каквоДруго да очаква Човек от 'наште' освен да Продължават с Опитите за 'отупване на брашнения чувал' ! Но пасаран ! --> Двустъпковата !!!, от А до Я.

Тиквата изходи поредната простотия и калинкоподобния апарат веднага се включва. Сега да не свикат извънредно НС, да потвърди това мероприятие? Макар че дреме му на Суджуко какво ще кажат там! Той може да ги кара десет дни подред да гласуват всеки ден коренно противоположни тези и решения.

пътищата са строени с държавни пари, тоест са собственост на гражданите на държавата, подръжката е включена в Пътен данък който се плаща от всеки шофьор, каква е правната основа да изискваш от собственика пари за да ползва собственоста си ?

Дава я на концесия. Примерно 20 милиона годишна такса плюс 70% от таксите. Концесионерите ще се състезават на търг.

Прав си! Лично съм виждал как под основните настилки се прави поне един метър железобетон! И сигурно пак са им по-евтини пътищата на километър!

Ако на открита тръжна процедура и казваш тихо значи ти е увреден слуха.

грабвайте дулата

Назови две фирми на СИК, че нещо не се чуват напоследък.

Направете, направете, децата ви ще работят там...

Имам предвид, че ТОЛ-системата може да е държавна, ама строежът ще е пак от частни фирми и не може без ЗОП! Затова е простотия!

Значи още клатикурци близки до властта, опраскване на още 200 милиона от бюджета дето могат да се използват за реалните нужди на хората и след като платим милионите изведнъж ще започнат да ни говорят как държавата е ''лош стопанини'' и вместо милиард взела че събрала милион и на най добре даващия комисионна герберасите ще я продадът за 10 милиона...

Заглавие от днес: "Ретрограден Меркурий е." "Това време не е подходящо за стартиране на нови дейности, водене на важни преговори и подписване на договори, тъй като е възможно впоследствие условията да се изменят и това да не е във ваша полза..." Кат си спомни човек, как са кахъреше Баце Втори за тоз пуст ретрограден Меркурий.. Как го чакаше да отмине... Та и за това може да премисли.. Щот от Баце Първи си го знайм - едно сабхлем, второ по инкиндия, трето - на заник..

Елементарно - срещу добра комисионна както до сега видяхме много пъти тази гербераска схема...Кой плати измислените пръстови отпечатъци на москов???НИЕ, кой плати измислените ''ремонти'' на ндк - НИЕ, кой плаща всякакви гешефти на властващите - НИЕ....Властващите с чужда пита т.е нашите пари помен т.е. пълнене на собствените си джобове правят...

е същата като тая за собствената си къща да плащам данък а не да вися на врата на държавата. Жалко но факт.

А кой ще да я прави тази система???отново частника за който толкова се тревожите и не си давате сметка че далаверата с боко отдавна е договорена за да може боко да се репчи в събота как ако не стане????до понеделник т.е. в неделя всичко с търга ще се реши:))))в понеделник ще да я прави ''държавна'' ама май само ще да е с държавни пари в частните джобове..

Защо в България всички системи струват толкова скъпо. Май много има по веригата да цоцат....

Коментари - АПИ: Правим държавна фирма за ТОЛ системата | Днес.dir.bg

АПИ: Правим държавна фирма за ТОЛ системата

Премиерът Борисов правилно е казал, започваме изграждането на държавно предприятие за опериране на ТОЛ системата.

Обратно в новината

Коментари - АПИ: Правим държавна фирма за ТОЛ системата | Днес.dir.bg

Коментари

Ето това е много добра хранилка. Колко минали, колко платили... Куче влачи... диря няма.

Да видим сега дали Телелинк ще "спечели" или ще е Телелинк ;)

СУДЖУК АГА ДАВА СУДЖУК НА 40-ТЕ СУДЖУЧЕТА ОР СИК :)))

Един от най-известните филми от времето на Третия райх е "Евреинът Зюс". Няма да се спирам подробно на сюжета - филмът е поучителен и доста актуален. Само ще кажа, че една от най-големите подлости, която извърши Зюс бе интригата и корупцията, която доведе до въвеждането на пътни такси и концесия на пътищата в щастливото (дотогава) германско херцогство.

Нещо не си разбрал. Не дава суджука на частници и той остава в държавата, въпреки, че щеше да е по-добре ако го беше дал.

Щеше да е добра за който я вземе, ама не се разбраха. Сега държавата ще изгради системата. После може да им я даде под наем и пак да си прибира полагаемото. Този път частният бизнес от алчност се изложи.

Как държавата губи от преминаващи транзитно автомобли!? Не се ли плаща винетна такса? Или след въвеждане на ТОЛ системата ще има и Винетки и ТОЛ-такса?

ще папаме яко!

Държавата ще я изгради, после тихичко ще я подари на "наш" другар за експлоатация ....

1) ПОРЪЧКИТЕ ЗА СТРОЕЖА СЕ ДАВАТ НА ЧАСТНИЦИ ОТ СИК .... 2) СЛЕД ТОВА СЕ ПРАВИ КОНКУРС И СЕ ДАВА ТОЛ-СИСТЕМАТА НА ЧАСТНА ФИРМА НА СИК ДА Я ОБСЛУЖВА ... 3) ЧАСТНАТА ФИРМА НА СИК ПЛАЩА НА КОНКУРСА С ПАРИТЕ СПЕЧЕЛЕНИ ОТ ПОРЪЧКИТЕ ЗА ОБОРУДВАНЕТО .. 4) ДЕМЕК ВСИЧКО ИМ ИЗЛИЗА НА СУДЖУЦИТЕ БЕЗ ПАРИ :))

като гледам резултатите на държавните компании не смятам, че ще е печеливша тази дейност. Може би преди да правим нова държавна компания беше редно да спрем политическите назначения в съществуващите. Искам някой да ми даде пример за мениджър в държавна компания, който да има кариера в частна с подобен оборот. Искам отговор на въпроса "Щом като мениджърите в държавните компании са много добри защо акционерите в частните не искат да ги наемат да им управляват активите". а - защото акционерите в частните се страхуват, че ще им донесат прекалено големи печалби. б - защото акционерите в частните компании смятат, че мениджърите в държавните не стават за нищо.

"министър Нанков уточни, че са внесени 6 оферти за участие в процедурата, а пред Комисията за защита на конкуренцията са образувани общо 14 производства по жалби ..." 'Баси, всеки е подал поне по 2 жалби. А можеше и да е всеки срещу всеки. ;)

"Почему държавата продава печеливши предприятия?!" "Почему държавата само ще гради печелившо предприятие?!" "Почему държавата нищо не строи?!" "Почему държавата строи?!" ..а почему държавата малко ви бие, а?

тоест, делкат се едни двеста милиончета, преди да се започне с голямото лапане хахаааа... боклуци!

пеевската "медиа" без автори под статиите няма новини! само бла бла...

само да не стане по стария начин: 1. държавата да я направи, да похарчи 200 милиона лева.. и после.. 2. да я "подари" на някоя частна фирма, под наем или като концесия... да се нагушва тя и тези зад нея.....

Ми така е в цяла ЕВРОПА!!!! Държавата дъри ТОЛ системата!?!!!!?!?! А ние кво правим?

Винетката е евтина за тежкотоварните превози в сравнение с винетката за леките МПС, при това камионите рушат настилката многократно по-интензивно от леките автомобили. В крайна сметка ТОЛ системата е най-справедлива, плаща се на изминат километър.

икономиката... Само с такси - в 3 ия свят...

Ми така е в цяла ЕВРОПА!!!! Държавата дъри ТОЛ системата!?!!!!?!?! А ние кво правим? Държавата тпябва и да е притежава след това!!!!!!!!!!!!!

Държавата до сега не е потърсила съдебна отговорност от нито една частна фирма за некачествена работа и милиони кражби, ха сега как ще потърси отговорност от самата себе си? Така е защото това не е държавно управление а анархия на лакомите крадливи държавни служители.

сори уважаема но магистралата, която получихте от лошия чичко, отдавна не е печелившо предприятие, а шаблонна, мутренска схема за контрол чрез ограбване на електората. вносна е. с тол и без тол работи навсякъде по един и същ начин. вижте колко струва "подръжката" на магистралите в щатите и къде отиват парите. идват от електората и отиват точно при онези, които нямат никакъв интерес, дронът да измести каруцата, примерно! твърде отдавна жвеете в транс, за да сте наясно с "печелившо предприятие" през 2017

Всичко държавно се разпада и след това се продава на безценица,дано и с тол системата не се случи същото! Държавата ни е мафия...

Вече не ти се разбира, бързо за хапчета, изтича им действието на предходните!

Поредната тъпота от изпълнителната власт. Не е въпроса кой ще я държи. То и сега я държи държавата д не би тол системата да е частна? Ми не е. Но частна фирма трябва да я направи. Няма как държавно предприятие да си я направи само. Няма как да се избяга от Зоп и държавно предприятие да е пак бидейки второстепенен разпоредител с бюджет ще прилага Зоп. Но държавата ще трябва да прекрати сегашната поръчка абсолютно в нарушение на закона, прекратяването също може да се обжалва, а това ще доведе до чудовищни загуби за държавата. Не може да се избяга от правото и адвокатите. Няма шанс.

Българчета сме, няма начин да не направим някоя схема. То затова е "власттЪ". И всеки драпа за същото. Със все братовчеди, стринки и лели. "Не съм от тях, как Сийке".

Направо си е станало така. Схемата е отработвана много пъти и е работеща. Българина /избирателя/ отново ще плати сметката.

Този, който най-много руши републиканската пътна мрежа, трябва да плаща и порядъчно най-много...? Ще рече, човек, че основно "занимание" на МПС-та е да "рушат" пътищата (а тия, тежкотоварните се справят най-добре)!? Г-н председателю -Атанасов, МПС-та АМОРТИЗИРАТ пътищата, ползвайки ги по предназначение. Ако това ви прилича на вероломно рушене, то е заради НЕпропорционалното на цената им качество!

Схемата е отработена-с кинтите на данъкоплатците се строи системата, която после се обявява за губеща и се дава на концесия за 100 години!

Операторът на ТОЛ системата винаги е частна фирма. Слез до Гърция да провериш, че е по-близо.

Абсолютно! Защо на Германците и Французите пътищата не се разрушават за 3-4 години? А там трафикът е в пъти по-голям, уверявам ви!

Разбира се, че така ще стане. Експлоатацията на ТОЛ системата се дава на частен оператор. Да не очакваш държавата да назначава касиерки и да организира инкасо на парите? Нали това го плащаме с данъците си?

Точно така е. Интересно ми е кой пише минуси. Какво се чудя - сляпа защита. Все пак браво на ББ. Измислиха я.

В Германия големите пътища се преасфалтират на 7 години. Разликата с нашите е, че там основата е много по-добра. Майсторите и технологиите им са по-качествени.

Вижте, Хора ... - с Терористи НЕ се преговаря ! ----- Видяхме ли 'изпълненията' на 'наш' Винкеуъ по Слънчака ?! Разбрахме ли Данните на Колегата 'info' отн. ВЕИ проектите у Нас ?! (към съседен материал) Видяхме ли 'резултатите' от И-този 'сезон' ?! Виждаме ли Накъде 'отива' европредседателството ?! ....то каквоДруго да очаква Човек от 'наште' освен да Продължават с Опитите за 'отупване на брашнения чувал' ! Но пасаран ! --> Двустъпковата !!!, от А до Я.

Тиквата изходи поредната простотия и калинкоподобния апарат веднага се включва. Сега да не свикат извънредно НС, да потвърди това мероприятие? Макар че дреме му на Суджуко какво ще кажат там! Той може да ги кара десет дни подред да гласуват всеки ден коренно противоположни тези и решения.

пътищата са строени с държавни пари, тоест са собственост на гражданите на държавата, подръжката е включена в Пътен данък който се плаща от всеки шофьор, каква е правната основа да изискваш от собственика пари за да ползва собственоста си ?

Дава я на концесия. Примерно 20 милиона годишна такса плюс 70% от таксите. Концесионерите ще се състезават на търг.

Прав си! Лично съм виждал как под основните настилки се прави поне един метър железобетон! И сигурно пак са им по-евтини пътищата на километър!

Ако на открита тръжна процедура и казваш тихо значи ти е увреден слуха.

грабвайте дулата

Назови две фирми на СИК, че нещо не се чуват напоследък.

Направете, направете, децата ви ще работят там...

Имам предвид, че ТОЛ-системата може да е държавна, ама строежът ще е пак от частни фирми и не може без ЗОП! Затова е простотия!

Значи още клатикурци близки до властта, опраскване на още 200 милиона от бюджета дето могат да се използват за реалните нужди на хората и след като платим милионите изведнъж ще започнат да ни говорят как държавата е ''лош стопанини'' и вместо милиард взела че събрала милион и на най добре даващия комисионна герберасите ще я продадът за 10 милиона...

Заглавие от днес: "Ретрограден Меркурий е." "Това време не е подходящо за стартиране на нови дейности, водене на важни преговори и подписване на договори, тъй като е възможно впоследствие условията да се изменят и това да не е във ваша полза..." Кат си спомни човек, как са кахъреше Баце Втори за тоз пуст ретрограден Меркурий.. Как го чакаше да отмине... Та и за това може да премисли.. Щот от Баце Първи си го знайм - едно сабхлем, второ по инкиндия, трето - на заник..

Елементарно - срещу добра комисионна както до сега видяхме много пъти тази гербераска схема...Кой плати измислените пръстови отпечатъци на москов???НИЕ, кой плати измислените ''ремонти'' на ндк - НИЕ, кой плаща всякакви гешефти на властващите - НИЕ....Властващите с чужда пита т.е нашите пари помен т.е. пълнене на собствените си джобове правят...

е същата като тая за собствената си къща да плащам данък а не да вися на врата на държавата. Жалко но факт.

А кой ще да я прави тази система???отново частника за който толкова се тревожите и не си давате сметка че далаверата с боко отдавна е договорена за да може боко да се репчи в събота как ако не стане????до понеделник т.е. в неделя всичко с търга ще се реши:))))в понеделник ще да я прави ''държавна'' ама май само ще да е с държавни пари в частните джобове..

Защо в България всички системи струват толкова скъпо. Май много има по веригата да цоцат....