Оцелял зам.-директор от потъналия кораб се обеси

Зам.-директорът на училището, от което са изчезналите ученици от потъналия южнокорейски ферибот, бе открит обесен.

Обратно в новината

Коментари - Оцелял зам.-директор от потъналия кораб се обеси | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Естествено нали другите трябва да го последват. От къде да знаят на къде трябва да ходят все пак той най добре разбира от навигация. Не е правилно те да се разбягат в различни посоки и той да им вика: Не бе не на там! На татък!

69-годишен капитан ?! Аз не бих се качил при таксиметров водач на 69 г. камо ли ако управлява кораб...

Типичен пример за буржоазен морал ва ююжнокорейците. Цялата пропагандна шарада на властите там за величието на нацията им отиде по дяволите. Частично обликът им лъсна в Южен Виетнам, където се прочуха със средновековните си изстъпления към мирното население. оя се, че и ние вървим по същия път надолу.

южнокорейците са американците на Азия. Зомбирани идиоти, които си мислят че са център на света. Не може да се разчита на такива индивиди, не бих си купил нищо корейско, освен може би телевизор или телефон при положение ми ги дадат без пари.

Помошника значи ? Това е новина ! Добре че не е , някоя камариерка ? То, кът са замисла, и ас бих могла ! баба Тодорка, помощник-готвачка

E къде в билета е написано ЕГН на капитана, че да имаш такава претенция.

Не питай старило, питай давило -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Юж.- карей. пагаворка Перевот: баба Тадорка

До дир. Слаб превод на статията и интерпретиране на информацията. Сверявайте и с други сайтове преди да поствате в търсене единствено клюката.

Виновни ще излязат пътниците,които са натежали на палубата да гледат нещо интересно!Ясно и слънчево време,кораба потъва?Добре,че поне него го откриха къде е,та да не го търсят като самолета около Антарктида.Капитанът е "дал пример как да се напусне потъващата барака",но явно не всички са го последвали.Що за безотговорност?Мир на невинните души на загиналите.

Капитана и компанията се извиняват ,но не са виновни наглост ли е да я опишеш.

а северокорейски телефон или телевизор би ли си купил ?

По поста Ви съдя че сте почитател на корейски телефони, сглобени в Тайван, продавани от една известана компания от САЩ

И кво се оказа - че южнокорейците колкото и да ги праскат за водеща технологична нация, всъщност са егати малоумните.

8901

Това,че корабът е бил управляван от 3 тия помощник капитан е нормално.По корабите има така наречените вахти.Те продължават по 4 часа и са две за период от 24 часа.За това има старши помощник капитан,втори помощник капитан и трети помощник капитан.Всеки помощник капитан управлява кораба по 8 часа в денонощието заедно с вахтен рулеви.По време на вахтата си отговорен за цялостната безопастност на кораба е вахтеният помощник капитан,освен когато на мостика е капитанът и той(капитанът)е информирал вахтения пом.капитан,че поема управлението,за което се прави специален запис в корабния дневник.Разбира се, това не отменя основната отговорност на капитана за цялостната безопасна експлоатация на дадения кораб,под негово командване.Капитанът не е длъжен да бъде 24 часа на мостика(мястото от където корабът се управлява ).На корабите превозващи пасажери обикновено вахтата е двойно подсилена,т.е. има по двама пощник капитана плюс рулеви и наблюдател(и) на мостика с цел повишаване на безопастността на плаването.Както винаги и тук има изключения.Всичко зависи от компанията оперираща кораба.При плаване в райони със засилен трафик,лошо време,плаване в близост до навигационни опасности,подхождане към пристанища,котвени стоянки и др.особени ситуации капитанът е длъжен да бъде на мостика.Освен това по всяко време на деноноищието вахтеният помощник капитан може да извика капитана на мостика и при най малкото съмнение относно безопастността на плаването,при внезапно влошаване на метео условията(мъгла и др.).Всеки капитан си преценява сам кога да бъде на мостика,съобразявайки се със конкретната ситуация и екипа, с който разполага.При всички случаи на напускане на кораба(потъване,изоставяне на кораба с цел спасяване екипажа) капитанът е длъжен да напусне кораба последен и само след като се е убедил,че на кораба не е останал никой.Напускането на кораба става само след устна заповед лично от капитана.Трагедията случила се на този ферибот е огромна.Все по малка става вероятността за намиране на оцелели.И все пак по някога при потъването се образуват джобове пълни с въздух в различни помещения на кораба,къдет може да има все още живи хора.Обстойно претърсване е необходимо.Ако това,че капитанът е напуснал кораба преди да са спасени пасажерите е вярно то това е огромна вина.Да пази Господ да не му се налага на човек да взема такива решения.Отговорността е огромна без значение какъв кораб управляваш.За съжаление много хора не виждат тези дребни подробности.Много случаи има у нас,когато наши моряци гинат по моретата и никой не обръща внимание на това и не дава никаква подкрепа на семействата им.Нима тези хора не са отишли в морето за да хранят семействата си а за удоволствие и от авантюризъм?Много виждат само сравнително нормалните заплати.Но кое на ред в нашата държава?

364 и 418, личи че сте виждали корейци само по телевизията. Това е истината за корейците.

Абсолютно точно!!!

Ще излезе виновен я някой стюард, а някоя готвачка. Все ще се намери защо.Та нали Орешарски скоро беше при тях. Ако по-внимчателно са го слушали, са разбрали как става това. Спр.фотографирането на къщата на откачалката от редови милиционери, пардон - полицаи

Е, за това мразя позьорите! Бягството на капитана е най- позорното нещо в плаването по море! Когато капитанът избяга и корабът потъне при пристигане в първото пристанище обесват капитана. Пак тогава ако кралят избяга държавата е без крал и му отсичат главата ако избяга и го хванат. Затуй капитанът е като цар на кораба, неговата дума се слуша и той е съдия и управител, на когото са поверени хората и той се грижи за тях, а те го слушат, за да му помогнат в морето. Накрая, може много хора да имат капитански свидетелства, но не от всеки става капитан.

Вахтата си е вахта, но да се избяга е друго нещо и то освен осъдително е и позорно.

Две думи за директорът, който се е обесил. Вижте какво означава чест и достойнство! От другата страна е избягалият капитан. Има нещо друго- в морето условията се променят драматично и е уместно ръководителите да уведомяват пътниците за времето,условията и маршрута на кораба. Когато на борда има деца,опасността е поначало повишена и трябва да се предвижда отдалече от ръководния екип. В обществото има едно предоверяване, което носи смърт. Ясно е, че съвременната техника не е достатъчно надеждна и ни лъжат, че всичко е наред. Ако беше така как да обяснят стотиците катастрофи? Преди месец един самолет изчезна с хората,сега кораб с ученици потъна. Явно човешкият фактор е много слабо звено в системата.

1. кога е построен корабът 2.кога е бил на ремонт 3. има ли препоръки не изпълнени от класът 4. има ли доклади от капитана за нередноси до корабособственика 5. каква е исторята и какви проверки , кои ги е извършил , какви са резултатите. 6. кои е наел капитана и екипжат и по какъв критерии. 7. кои е утвърдил процедурите в компанията. 8 чак тогава съдете кои крив кои прав 9. капитан на толкова години просто не се наема - в нормалните компании. 10. как разбраха че помошника е избягал и кои му позволи

Още при първата новина по ТВ за потъване на кораба, дадоха информация на един от спасилите се ученици , който каза нещо шокиращо : Единствената информация която ни се даваше беше - стойте си на местата и не излизайте !

искам да чета нещо хубавоо .почернихте ми душата,то и времето такова...

ти се изсра в темата за Маркес и дойде тука да говориш за чест и достойнство?

надявам се корейци да не строят ядрени централи. Жалко за загиналите деца.

Ами то и холандската кралица избяга от Холандия когато Хитлер ги превзе, но холандските дебили пак си я обичат.

И Путин няма да спре!! Заповядал е на космическите войски да създадат течение в Черно.., което да отнесе пясъка от Обзор, Съни бийч, Несебър .. и да го изхвърли на камъните в Сочи!! Като ответни икономически санкции за " кинжалите" от ЕС-а!!

деер

Чакам аз подобна постъпка от всички шефове в полицията по възходяща посока до министъра включително за случката с баретите!

...също като директорката на училището в Свищов при катастрофата на река Лим, която според спасителите се измъкнала първа от залетия автобус с багажа си. "Дебелата", както я нарекли те.

Чудя се защо по света има хора, които се занимават с теоретична физика, неврохирургия, ракетна техника... Като очевидно е достатъчно за всеки въпрос само да попитат форума на ДИРа - 100% ще се намерят поне 10 специалиста, които ще им обяснят подробно що са толко прости, че не са питали по-рано... Ей ги на по-долу... Вече всичко им е ясно...

оцелелите при трагедията на р.Лим директорка и учители от Свищов да последват достойния пример на корейския си колега!