Дизелгейт - само завой на пътя на Volkswagen

Това, че Volkswagen изхарчи над 17 млрд. $ по скандала може би значи, че компанията е затворила една ужасна глава в историята си с малка отстъпка в цената.

Обратно в новината

Коментари - Дизелгейт - само завой на пътя на Volkswagen | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

1. VW надминаха по продажби и Тойота и Хонда, чиито заводи са в САЩ. - основна причина 2. Относно замърсяването: имаше един филм по Дискавъри, в който описваха колко милиона тона дизел е нужен на ден, за да може да функционита техния ЖП транспорт, който е основния транспорт на товари. 3. Е надали 10 000 бр. VW Polo с "манипулираните" емисии с разлика в микроните са им съсипали околната среда. за справка: вижт.2

То и кравите отделят вредни емисии като пърдят, така че скоро ще очакваме въвеждането на катализатори за всяко кравешко дупе...

Един път Фолц-Цел живот- Фолц! Прекрасни автоНобили! Имал съм няколко-не е да не знам! И ги сравнявам с транспортната ми Омега,долу в двора... Ей това Форд и Опел ако ги имат за коли...ама да не започваме спора. Ще се съглася и смногото привърженици на Мерц и БМВ-коли с достойнства...Не знам доколко са по-добри от Фолца,ама сме България-краде се всичко но колите! Един колега Е320 3 пъти огледала!!! не ги покрива застраховката! Друг с БМВ$4 пъти бъбреците,барабар с емблемата! Е това живот ли е? А американските автомобили са като моо френд Васко Мишелино-Големи,много харчат-а малоефективни! Таа,накрая-само Фолц!И некоя и друга японска бангия :)

Pesh0

Всичките 3 големи производителя в САЩ , не струват 17 милиарда . Преди около 5 години бяха продадени за по милиард два . Сега искат 17 от фолксваген

Някой е натопил "Фолксваген". И причината за това е проста - напоследък експанзията на немските коли стана сериозен проблем. Немските ли са качествени и от гледна точка на потребителя това че замърсяват повече от клкото са обявили няма особено значение. Всъюност, ако товане води до някакви санкции или по-високи данъци не би трябвало въобще да им пука. Е, има някои маниаци, които са си въобразили че ще спасят света, но те просто не виждат какво се случва. Това, което те с хиляди зорове събират с лъжички в Индия и Китай го осират с лопати. Да се ъже не е хубаво. Но всички лъжат. о разиченначин. Кой прикрива част от истината, кой не повдига болните въпроси, кой прави тестове в невъзможни условия и т.н. и т.н. Вие тествали ли сте реалния разход. И ако да, защо той винаги е п-голям от описания. И защо винаги заочват едни обяснения със стила на каране, с пътищата, с трафика и т.н. А може би вместо да лащат за реклама "Фоклсваген" просто не са потушили скандала, зада им се чува по-често името. В САЩ главно. И какво? Срещу 5-6 хил долара, те си имат 500 хил киенти. И още доста потенциални. нализе сещате, когато някой прави намаление нацените дали пък няма да купте точно от него. Пък голяма работа като е послъгал за емисите. В момента даже не ви и лъже - тя истината излезе наяве. А 5000долара са си 5000 долара.

изпадналата в тежко положение държава САЩ всячески се опитва да бъде конкурентна-чрез рекет,шантажи политически натиск над всички конкуренти.Но вече няма с какво да се конкурира.Авотомобилната индустрия фалира 2007г.,всички други производства и компаниите отдавна са напуснали страната и няма до се върнат.Остана само едничкият рекет.

Да бяха ги вложили тези 17 милиарда в разработката на батерии за електромобили, а те печки произвеждат.

най-тежкото,мръсно,и пълно с вредни вещества гориво,получено при обработката на нефта се нарича мазут.виждал съм го многократно.черно като катран,гъсто като петмез,и пълно с всички "гадни"елементи от менделеевата таблица-отврат..но странно,мазута е доста обичан от корабите.без да се изхвърлям,съм сигуен ,че поне 90% от тях доста здраво си го хапват.дали замърсяват природата с огромните си двигатели,с размери на къщи-абсурд.през големите им комини димът отивал директно на марс.само малко власт ако имах,такава глобащях да им завъртя,че дори ще върна ветроходите

Със сигурност замърсяват, но тъй като броят на автомобилите е няколко хиляди пъти по-голям от този на корабите, емисиите от колите са многократно повече. Всъщност корабите представляват под 15% от всички вредни емисии. Можеш да провериш повече информация по темата.

краварите зареждат с кофти шистов дизел, и не ясно кви цървули горят

Зад този VW скандал,а също и зад онзи със замърсяването на Мексиканския залив се крие единствено РЕКЕТА на криминалната държава САЩ.

Единственно Фолц-а продава масови дизели в САЩ. Японците не продават нито един дизел. Всички минаха на хибриди. Поне японските коли не тръгват сами ... както американските джипове. Но Крайслер едва ли ще бъде наказан за този дефект както Тойота и Фолксваген. Нещо повече, в първият си мандат Обама наля милиарди през Крайслер и Шевролет на профсъюзите от държавният бюджет през програмата за защита от фалит. Тойота, Хонда, Нисан, Хюндай, Фолксваген - това са масовите коли в САЩ и държат пазара на коли. Американските дизели са на големите пикапи, които се водят commercial vehicle и не минават годишни емисионни тестове. Както и всички товарни камиони в САЩ, от малките двуосни до големите влекачи, нито е до такова превозно средство не минава на емисионни тестове. Защото трябва да бъдат спрени повече от 50% и американската икономика да рухне. В САЩ нито една лека кола или товарен камион не минават на годишни технически прегледи. В някои щати се минава Единственно емисионен тест на компйтър и то на 3 или 4 години. Делото срещу Фолц-а е Bullshit, защото техническите възможности на дизеловата технология са достигнати. Поставянето на DEF е невъзможно за личните . С това дело ще се спре продажбата на дизелови лични автомобили в САЩ...което е и зелта. За да се отвори пазар на Тесла. За любопитните: поделението на "Тесла" за товарни камиони "Никола" е готово да продава на пазара товарни камиони изцяло електрически. Които има двигател на пропан бутан в случай на пълно изтощение на батериите. Газовите станции са построени Има само един малък проблем...липса на купувачи на камионите "Никола" срещу скромните $375, 000.00 за брой влекач. Плюс федералните данъци върху тази цена. Бъдещето на американският пазар е предвидено само за американски производители. Подобно на Майкрософт, Гугъл, Монсанто, Епъл, Кока Кола, Макдоналдс.

горивото на дизеловите автомобили да скочи двоино,както и данъците.Tака ще бъдат покривани разходите по замърсяване на околната среда.

васалите ги мачкат по всички параграфи; големият брат е нагъл и безскрупулен - ще унищожи всеки, който се опитва да бъде независим - шпионаж, изнудване, шантаж - това са инструментите на уса спрямо поробените народи; белким им поозрее главата на дойчовците с кого да вървят напред

Цетче Дитер мустака като КТБ какво ще каже по въпроса? Има ли нужда от още роби?

ГЕРМАНСКИЯ ИНЖЕНЕРИНГ СЕ ОКАЗА ЧЕ Е КАТО УИНДОУС :)))

дира това не е политика а факти как то са!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

този които ми написа минус да покаже една каруца която може да стигне порше джти но европеиска в серините коли!!!!!!!!!!!!!!!!!макларън отпада това е кола по поръчка!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ти можеш ли да покажеш едно Порше , което вози лайна като една каруца ? пп. минуси се пишат и за неграмотен български език на писане.

няма страшно, швабите ще се преквалифицират да мажат с мед тея дето "щипят" девойки по нощите! хахахааа

много години трябва да минат и пак няма да могат да стигнат TOYOTA, нито по качество,нито по икономия на гориво,швабите могат само да се учат от тях

тойота абе ти къде си расъл а в китаи ли??????????????ебати проажника е този драскач а какво е направила тойота ?????????камион как волво или скания и ли сааб е по лош??????????????нема по надежden от сааб нема виж цената и тогава говори за тойота!!!!!!!!!!пример сааб 9 требица!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!порше лимузин!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Май се явяваш неподготвен. Не си чел за днес.

Трошльота ли каза?

Напълно в добрите традиции на дивият запад, краварите прибраха една прилична сума от един добре печелещ производител, дръпнаха му юздите за да направят път на позакъсалите свои. Нашите мутри има много още какво да учат как се прави рекет.

Закривай!

Германската аристокрация е в дъното на мнмого световни проблеми. Нямате си прадстава за каква наглост и безочие става дума там! Без дъно! От тях произлиза и комунистическата революция, и Първата, и Втората световна войни, а днес което се задава, ще бъде вероятно мнго пагубно отново. Това са базово прости, лишени от етика, но особено нагли хора, които са се домогнали до пари и рушат около себе си безогледно устоите на обществото. Психопатично е. Германецът масово е подведен, дори възпитан да действа подобно на тях. Изключенията са малко, масата е нагла и безочлива. Това руши общества и няма да е за пръв път. Русия това, САЩ онова, но междувременно масата хора по света не виждат какви мръсотии прави Германия на света. Почва все по-често да се чува, Фолксваген е само един случай от хилядите подобни, даже много по-лоши. Разни фирми с "Б" в химията и със "С" в електрониката вече управляват европейската политика и изпълняват пъклени планове, водещи към разруха. А ние спим...

Впечатляващо. Чета и си викам, брех какво е станало с Дойче Веле, много са вдигнали нивото, пък то статията била от БТА.

Преди произвеждаха танкове и картечници, сега произвеждат много повече смърт. Печелившите са едни и същи.

Дизелгейт - само завой на пътя на волксваген.. --- Германия е един геит към отвъдното! да затворим тази врата с ров и стена иначе вихърът ще ни засмуче всичките в отвъдното!!!

Отдавна е известно, че дизелите отделят азотни оксиди и недоизгорени частици, сажди, аерозоли, сулфати и силикати. Дизел - не мерси. За камионите нямало как да не е дизел - с похдодяща предавка става всичко (справка ГАЗ 53 :) ). Бензин, хибрид или само ток.

За камьоните не бих заложил само на бензин, ГАЗ 53 харчи 36л/100км. Виж, вариантът с електрически двигател и бензинов генератор е чудесно решение.

За сега по-добре е да заложиш на правописа, щото камЬОн е много идиотско...

Поредната англо-американска статия срещу ЕС и Германия. Нито дума за милионите американски коли с огромните им бензинови и дизелови двигатели, не познаващи никакви икономии. Който е бил в САЩ, ще ме разбере.

Няма американски автомобили с дизелови двигатели!

Е, и? Човека ти казва за "милионите американски коли с огромните им бензинови и дизелови двигатели, не познаващи никакви икономии", а ти рупаш ли рупаш - нямали били дизели... . Това, че вредните емисии от са разделени ЯСНО на американски и останалия свят, и че американските са в ПЪТИ ПОВЕЧЕ от другите - не го знаеш... .

Има ве муньо, Кадилак! с дизел двигател на фиат!

Я провери Ford F150 с какъв двигател е. Харчи 12 до 16 l/100km, ДИЗЕЛ. А, стотиците хиляди тирове да не мислиш, че някой ще ги подкара на бензин?

Само един завоЙ или много завоИ?

Ми, то, прости журналя. Нищо, че за прием в университет, имат изпит по български език. Явно наблягат на литературата, не на правописа... ;-)