Коментари - ЕК: Няма да спираме парите за магистрали | dnes.dir.bg
назад

ЕК: Няма да спираме парите за магистрали

България и занапред ще може да получава пари от еврофондовете за магистрали и други пътни проекти, увериха от Европейската комисия по повод информацията, че от 2014-а до 2020-а година парите за инфраструктура ще бъдат орязани за сметка на еко и енергийни проекти и иновации.

Обратно в новината

Коментари - ЕК: Няма да спираме парите за магистрали | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не се строят пътища, надъхан. Освежават се, ремонтират се, кърпят се, подобряват се. Строи се нещо, което го е нямало. Не помня да съм ходил от град на град с делтапланер. Ти по-добре ми посочи държавата, която е постигнала успехи в развитието на икономиката си с ремонт на пътища. Живея в град през който минава магистрала от както се помня. За няма и 15 години този град опустя с 60% от населението си. Там кое щеше да спаси положението - още една магистрала ли? Или може би три направо? Нека са четири, за да станем водещ град в икономически просперитет на Балканите. Кой като нас - магистрали и в междублоковите пространства, елате ни вижте сега!!! Като махнем една София половин България е безработна. Пак като махнем София две трети от населението работи срещу 200 или по-малко от 200 евро. Много и под 150. Той ще ме убеждава, че чифте нови пищови крият гол задник. Как ли пък ще не!

Работници от строителния бранш си спомнят: -Нямаше много инфраструкторни проекти за строене по време на тройната коалиция . -Защото архитекта на коалицията Първанов беше некадърен.....

СПОДЕЛЯМ МНЕНИЕТО НА ТОЧЕН

Плевена бързо, върнете го тоя велик "спец", че имало още малко магистрална лапачка.

Стига с тези пътни проекти, бе! Създайте заетост и добро заплащане. Никой не ходи на избори щото му бил тесен и крив пътя. Успешната политика е тази, която ще изведе хората от тази мизерия. Умрели сме ви за пътните проекти, дайте работа и добро заплащане след нея!

добрата инфраструктура и "имането" на работа и хляб са много пряко свързани. Друг въпрос е, че в това не е инвестирано от десетилетия.

Нищо подобно! Първо завода, а после път до него. Обратното е тъпо. Път до поляната, където някога (може би) някой ще дойде да построи завод. Тъпо и безидейно, като сегашната ни политика. Плюс това ние пътища имаме. Това, че не са обновени, не значи, че сме без. Това в момента е козметика, не икономическо развитие. Когато човек е гладен си купува хляб, не нови обувки. Българинът е с празен джоб и хладилник, не с три коли в гаража. Пътища ще ми правят....

Нито съм от ГЕРБ ,нито съм фен на Борисов,но нещата стоят малко по друг начин.Големият ИНВЕСТИТОР в лицето на държавата си отиде през 1989г. Държавата вече не може да инвестира в производство. Пътища ,язовири ,училища и детски градини са работа на държавата . Заводите ,фабриките въобще производството са работа на частният бизнес. Само ,че у нас заможният човек като се види с пари прави няколко неща: -Прави си луксозна къща -Купува си няколко луксозни коли -Купува си самолет или яхта -Развежда се и се жени два -три пъти. В най добрият случай прави хотел на морето с мисъл за бърза печалба. Последна грижа му е производството -Това е главоболна работа-проекти ,строежи ,капризни пазари ,току виж живота ти минал. Българина не е предприемач и няма мнвици в бизнеса.Чака на държавата.

Ти току що закри 11 агенции и две министерства. Няма такава държава, която да остави до такава степен развитието си на самотек, единствено да добрата воля на частния бизнес. Пишеш прекалено крайно, чак утопично. Именно държавата е водещ фактор в икономическото развитие. Частният бизнес е нищо повече от "куче, което скача според тоягата", следствие от водена икономическа политика на една държава.