Евродепутатите отхвърлиха нашите искания и приеха окончателно пакета "Мобилност"
Промените за камионите стават закон, преходният период е година и половина
Обратно в новинатаКоментари - Евродепутатите отхвърлиха нашите искания и приеха окончателно пакета "Мобилност" | Днес.dir.bg
Коментари
Цялата работа е, че искат фирмените данъци да се плащат в техните страни. Когато един бачкер отиде в Германия на него пак му плащат трохи и не им пука, но той си плаща данъците в Германия. Когато е БГ фирмата се плащат в Бг. Тази врътка я правят и техните фирми, когато пращат служители, само че в случая с шофьорите сегмента е зает от източно европейски фирми и го удрят със специален "пакет".
Това до някъде е разбираемо. Я да си представим Монголска фирма регистрирана в Монголшя да ви предлага таксита в София. Ще докарят коли и шофьори и ще предлагят 2 лв вместо 5 лв за километър или каквато е тарифата. Нашите бабаити с копърките ще изпищят веднага. Това става и на запад. Аз не виждам проблем босовете в БГ да си регистрират фирми на запат и да не връщат камионите. Със сигурност камиона и шофьора са отделни единици и ако камионите са регистрирани да речем във Франция, ще им пращат софьори със самолет, като моряците. Витлнаг и има вратички.
Аман от кавали. Никой не кара камиона на сила. Всеки е дошъл по собствено желание, така, че хора които не са шофьори да не коментират. Ават
Чудесна новина ,не може да осигуряваш хората си на 600 лв. ,да им плащаш три пъти по малко от западните им колеги ,да не им осигуряваш нормално спане ,почивка и хигиена и да излизаш на европейският пазар с по ниски цени и да крадеш бизнеса на западните превозвачи .Сега да ги видим нашенските чорбаджии как ще карат майбасите и бугатитата и ще плащат лизинги на камионите,за шофьорите не се притеснявам ,всеки западен превозвач ще ги наеме на два пъти по добри условия и заплащане ,не се притеснявам и за бюджета защото нашите измамници не плащат почти никакви данъци и осигуряват на МРЗ .
Чикаго ти май лапаш п...КИ, ако считаш че това е причината заради която е приет този пакет “Мобилност”. А, ти Чикаго, как наричаш закриването на производствени предприятия в Западна Европа и прехвърлянето им в Китай, Индия, Пакистан, Виетнам...? А Чикаго - за къв чеп го направи западноевропейския демократичен капиталист това??? Ти си поредната лицемерна издънка, просто подлога.
Добра новина за семействата на шофьорите, на 4 седмици ще се виждат. За камионите, които за 48ч обикалят Европа, къде е проблема? Проблем е за чорбаджията и джуджетата.
Чета как някои от нашите сънародници са доволни от решението на ЕП и дори обвиняват нашите превозвачи в дъмпинг, явно не познавайки значението на тази дума. Дъмпинг е да продадеш стока или услуга под себестойноста с цел завладяване на пазар или получаване на пазарен дял - при дъмпинг имаш натрупване на загуби които планираш да избиеш след като завладееш пазара / пазарния дял. За да правиш дъмпинг ти трябва бая як гръб и подкрепа от мощни финансови институции или да имаш натрупани голямо количество финансови резерви. Няма в България превозвач който има финансовата подкрепа да прави дъмпинг на Западните Превозвачи. Нашите превозвачи, не казвам че е редно, по-скоро плащат много по-малко като заплати и осигуровки а и фирмените данъци са може би най-ниските от всички членки на ЕС. Това им позволява да превозват на по-ниски тарифи от западняците, но това в никакъв случай не е дъмпинг. Но това с превозвачите е абсолютно същото което Западна Европа върши със сезонните работници от Източна Европа и тези в техните кланници - плаща им много по-малко отколкото биха платили на техните си граждани - но за тях това е ОК, защото фирмата е западноевропейска, а не източноевропейска. Лицемерие - те искат работната ръка от Изтока да им работи мръсната работа, но в техните фирми собственост на техните граждани и плащащи данъци в техните държави - фирми със седалище Източна Европа на техния пазар не са желани - това е ПРИКАЗКАТА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ, ПО-СКОРО ЗАПАДНОЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ С ПРИКАЧЕНИ КОНСУМАТОРИ И ДОНОРИ НА РАБОТНА РЪКА ИЗТОЧНОЕВРОПЕЙЦИ. Някой навремето да ви го е казвал това? Че старите основателки на ЕС се интересува единствено от разширяване на пазара за техните фирми с гарантирани консуматори и извор на човешки нископлатен материал в непривлекателните сфери на техните икономики, земеделие и животновъдство. Добро Утро Българи...
Аз го казвах, още преди да влезнем в ЕС предупреждавах, че това е капан и ще е голяма грешка, защото живеех вече на запад и опознах манталитета и подхода на хората там. А системата е такава, каквито са хората, защото те я правят. Но такива като мен никой не слуша, а и нещата бяха подготвяни много по-отдавна и отдалеч. Когато и аз се усетих България вече беше в чакалнята на ЕС и си беше дала суверенитета "капаро" за членството в " елитния съюз". Това са модерните форми на колониализъм, още по-брурални и от старите, плащаш си сам и се обвързваш с тежки клаузи, за да влезеш в кладницата като добитък за разфасовка.
Цялата работа е, че искат фирмените данъци да се плащат в техните страни. Когато един бачкер отиде в Германия на него пак му плащат трохи и не им пука, но той си плаща данъците в Германия. Когато е БГ фирмата се плащат в Бг. Тази врътка я правят и техните фирми, когато пращат служители, само че в случая с шофьорите сегмента е зает от източно европейски фирми и го удрят със специален "пакет".
На ЕС хич не му пука за тези държави. Като гледаме сценарият им, направо си ни дават на Турция. Най-добре ще е да наппавим същото като Англия, вън от ЕС. Така или иначе няма да ни защитят от Турция и само ни използват. Боклуци.
Само така ! Сега да видим политиците как ще връщат рушвети защото не са прокарали идеите на БГ "бизнеса" в ЕС !
всички се напъват да говоря за обединена Европа. Обединена, ама не съвсем. Едни и същи лицемери дърпат конците, а за Боко само потупване по рамото и хвалби - но няма завод на VW, няма нова АЕЦ, няма мнооооого други неща. Раята тук да си седи и да не се обажда много...
Хайде честито за поредното ни прецакване от нашите западно европейски "партньори"! Между другото, гражданската война в САЩ започва, когато северните щати прецакват южните по подобен начин, в резултат на което южните щати решават да се отделят от САЩ!
Най-после и ние ще разберем, че европейците не са балами и няма да търпят до безкрайност дъмпинга, който им правим.
А ние сигурно сме балами, и трябва да търпим до безкрайност дъмпинга, който те ни правят с индустриални стоки и земеделска продукция!
елементарни познания! Какъв дъмпинг? Прочети за дъмпинг, анализирай ситуацията и тогава пиши! Това е единен пазар на ЕС! Нали това искаха, с техните по ниска цена на продуктите да се настанят на пазара в България! Пък ние с нашата по-ниска цена на услугите да не може да оперираме на техния пазар! На кое му казваш дъмпинг? Това е да забранят някой продукти от един регион на България да се продават в друг, понеже себестойността им е била по-ника! След, като сме единен пазар, то дъмпинг може да се нарече, ако предлагаш продукти или услуги под себестойност, но не и, че цената ти е по ниска от на останалите, ако не си под себестойност!!! Та да си дойдем на думата! Нашите с разтворените заици нищо не направиха и хич не им дреме. Вече за пореден път ЕС ни показа, че ние сме им необходими само за коснуматори и да облагодетелстваме тяхната икономика!!!
На кого му пука ? Големият въргал ще бъде като дойде времето за общ европейски данък с единна ставка. Тогава вече всички ще завиете на умряло.
Евродепутатите ще ритнат българските евродепутати и България от ЕС?Тази корумпирана държава в която не работи Съдебната система и това превърна България в страна от третия свят.Кога ще се случи и това,трябва да е по скоро,иначе става все по лошо
Ще ни изключат, ама друг път. Те такива балъци като нас търсят - евтина работна ръка, йестмени и баламурници. По-лошото е, че няма да ни пуснат да се махнем, даже и да искаме. С този съюз ще се разделим единствено ако той се разпадне.
Ха ха ха ей няма страшно Мутрата е приятел с Ангела, със Себастиян (Меркел, Курц), той Ш'ъ упраи нещата, е верно те не знаят че са му приятели ама важното е тук стадото да си мисли че МУТРАТА решава какво ще стане у Европата. Буха ха ха ха
Ма нема начин шофьорите да не харесват спането в кабината и замиването набързо с по паркинги и бензиностанции. Нема начин да са ОК с това да не си виждат редовно семействата. Нема начин да не им харесва, че мутрошефът им поставя минимален часови диапазон, в който да си изпълняват курсовете и че бидейки редовно недоспали се излагат на риск от ПТП. ..... - Шефе, страхотна кола си си купил! - Ако работиш все така усилено, догодина ще си купя още една.
От коментара ти става ясно, че очакваш условията за шофьорите да се подобрят. Да ама не!. Единствената разлика, която ще настъпи е, че фирмите ще се преригистрират в други държави. Т.е. едиственият резултат ще бъде, че едни фирми вече няма да плащат осигуровки и данъци в България, а ще ги плащат, примерно във Франция. Някои фирми ще фалират и мястото им ще бъде заето от чужди фирми.
Насрани гащи, Ганю - бизнесмен превозвач и капиталист, Ганю - крупен инвеститор, работодател и данъкоплатец! Ганю - социалната политика с мотика!
Толкова по отношение на западно (пък и централно) европейското лицемерие. Толкова за свободното движение на стоки, хора и капитали. Подобен ход праща много лош сигнал към Източна Европа и към бъдещите кандидати за ЕС, както и налива масло в огъня на Екзитърите в целия ЕС, както и в Англия ("Ето, видяхте ли защо излязохме" ще е първото заглавие утре в английските вестници). А в Москва доволно потъркват ръце и правят списъци на всички про-европейски настроени граждани, които отново смятат да бесят по стълбовете... (образно казано).
Нищо лично, само бизнес. Европа ни помогна да деиндустриализираме България и с удоволствие прие износа на хора от България (а, робските условия от които бягаха хората тук, бяха създадени под диктовка на ЕС). Та за едни камиони нема как да не ни прекарат......
сега остава пак да се натискаме за еврозоната, въртат сучат кат нашия парламент квото е пърчано за тва се гласува.
Така ще е за напред. Щом каже европа ще се слуша. Знаех си, че няма да стане българската. Ще има и по-жестоки забрани.
Влизате в papagal точка bg и ще ги видите нашите превозвачи какви данъци плащат . Двете най-големи фирми - едната варненска , другата с едни червени автобуси и камиони , плащат по 200 000 корпоративен данък ! Колкото петима програмиста . А иначе карат Бугатита за 5 милиона .
Ко стана бе, Желязков? Тая немаше да бъде, май, ноу уей ли беше или как? Кога ше разберете, че в Европа не ядат доматите с колците и че нито ти, нито тулупа сте някакъв фактор.
Браво! Добре,че е ЕС,иначе българските работници щяха да са най долните роби в света! Дано и други мерки се приемат срещу долната българска феодална измет!
Карай да върви, важното е, че тиквата е гъст с всички в ЕС. И ги е... с 2000. Не знам докога малоумни българи ще гласуват за тоя клоун... Истината е, че никой не ни бръсне за нищо, а управляващите са слуги на чужди интереси.
Това се знаеше от години ама нали гербавите подлоги трябваше да врякат как се ''борят'' да защитят някакви си интереси та и в камиони се повозиха... Поне малко просветна за наемните шофьори на лакомите им работодатели.. Те сега бая български фирми ще се регисрират извън мутренската територия за да подпомагат други социални дейности с данъците дето ще внасят там., защото тука ги даваха като комисионна на властващите а така ще знаят че поне рекетьорите български ще избегнат...
като обявят фалит , ще решат всички екологични проблеми на континента - от това по-екологично няма
Сега е моментът българските управляващи да направят мръсно на западняците и да въведат минимална заплата в България от 1600 евро ! Така Лидл , Кауфланд и Билла ще трябва да плащат на българските си служители колкото и в Германия и Австрия !!! Хи-хи-хи-хи-хи !!! Хо-хо-хо-хо-хо !!! Ха-ха-ха-ха-ха -ха !!!
Българи, румънци, поляци и естонци искаха да заграбят бизнеса на германци, французи и италианци. Нашите тарикати много искаха да оперират в чужди държави с превози, които не включват България, но да си плащат данъците, ако изобщо решат да го правят, тука. Там да нямат бази, гаражи, данъчни адреси, каквото и да е физическо присъствирше. Изнесена на Запад икономика на ръба на законността заради правилото на свободно придвижване на стоки и хора, на което уж отговаряли. Шофьорите им бяха по шест месеца на път, но не бяха в командировка и получаваха български заплати. Да, ще има удар върху нашата икономика, но щом тази икономика се крепи на нередовна дейност, то промяната е правилна.
АКО НЕ БЕШЕ ТЕЖКАТА ЕПИДЕМИОЛОГИЧНА ОБСТАНОВКА, БОРИСОВ ЩЕШЕ ДА СЕ МЕТНЕ НАПРАВО НА ДЖИПА И ДА ОТИДЕ В БРЮКСЕЛ ДА ОПРАВИ НЕЩАТА ;)
Великобритания се оттегли и гласовете са в наша полза . Такива са сметките на нашите евродепутати хахахах ааааааааа
Се е.е с 200 гн борисов а не като вас Сега 100 години ще ни шиб.т с 200 заради вашите прости приказки и ще ви покажат как става на практика без приказки....
Къде е бойко къде е джипа .... Кво станаааа а леле кво станааа