Евродепутатите ни се обединиха с обща позиция за пакета "Мобилност"

Отговорното решение е да се даде възможност на следващия състав на ЕП да се върне към темата, казват те

Обратно в новината

Коментари - Евродепутатите ни се обединиха с обща позиция за пакета "Мобилност" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За съжаление обединението на европейските депутати от български произход закъсня много. И подозирам, че то е предизвикано от това те да са отново и в новия европарламент.

Бареков Президент !!!

Това е гнусно.Но от комунистическите свини друго не може да се очаква.Но това е нищо в сравнение с тъпотата на БГ.Комунистическите свини действат така щото БГ са тъпи адски тъпи.Всички да мълчат.Никой да не смее да каже че от тоа закон губат само и единствено собствениците.А шоферите ше станат малко,не много, но поне малко повече хора.Те пак ше живеат като скотове,но поне мааалко от малко ше живеат по човешки.И как една цела държавна машина лае като бесно псе срещу човешкото...Ако не сте разбрали на кого е държавата-е не е ваша.Защото тя защитава не вашите интереси-в случая интересите на шоферите-а интересите на комунистите.Щото комунистите са собствениците в БГ.Те са собствениците на теа фирми.И така наречената държава защитава техните интереси.Що мълчат профсъюзите а?Щото профсъюзите защитават интересите на теа дето са ги създали.А те са комунистическите свини.И докато вие БГ говеда мълчите ше бъде все така.

В БГ лаете срещу капиталистите.УбачИИИ те са станали такива не като крадат а като създават.А комунистическите свини днес са капиталисти ама след като откраднаха собственоста-веднъж пре 1947г,а след 89г само узакониха тази кражба.Комунистисти са едни най-обикновени крадци.ак се сдобиха с теа фирми.Създадоха ли нещо или си гепиха тва дето ужким беше общо за себе си.То и преди 89г не беше общо.Техно си беше само дето немаха документа за собственост.А след 89г се сдобиха и с него като преди тва беха се уредили с такива правила че само те да могат да гепат от това което се водеше за общо.Те са най-низшето съсловие в едно общество.Те има морала на крадеца.И така отравят целото общество и превръщат нормалните хора в помия,като ги принуждават да действат по техните правила,правилата на престъпниците.

барека що го няма в списъка? Или защото онзи ден се изцепи, да се връщали на 3 месеца шофьорите...

Гледам бая коментари ама ми е интересно колко от коментиралите са пряко засегнати от въпросния закон? И колко са наясно за какво става въпрос?

Мисля, че по същество пакет "Мобилност" подобрява условията на труд и повишава доходите на шофьорите в цяла Европа. Т.нар. "български интерес" е всъщност интерес на четири фамилии, тънещи в крещящ лукс. Оня ден с чартърни полети тираджии пристигат в Брюксел за протест. Как бай Сабри от Джебел, който не събува чехлите, не напуска кабината и зорлем изкарва 1000 лв. от денонощно въртене на геврека, ще си позволи чартър? Интересно е единодушието на "леви" и "десни" евродепутати в случая. По принцип би трябвало да изповядват различни идеологии, но само по принцип и в по-различни страни от нашата. Майтап, ама ще излезе, че Бюрека единствен мисли за бачкаторите. Които пък, обзети от Стокхолмски синдром, с протести бранят ламборгинитата на благодетелите си.

Всъщност 1000 за тираджия са заплата за 1.5 седмици. Що говориш глупости?

хаха правилно Барек, няма да ставаш подръжник на капиталистите обирджии!! Тия дето карат Вейрони за 5 -6 милиона!!

Само бъларин може да протестира за по-ниски заплати и по-лоши условия на труд! После този и онзи ни е виновен! Еми, клоака!

те там като отидат в Брюксел им сменят чипа!!! Виж Жамбаза

тия на снимката само от първия ред приличат на шофьори?

Къде е Барека?

тоя ако го срещне някой шофьор, познай дали ще оцелее

съшностнаясно ли си защо се вдигат работодателите?? Наясно ли си че тази поправка принуждава нашти капиталисти да плащат повече наработниците си??

Ако става дума за еднакви заплати за еднакъв вид труд, то съм с две ръце за. Иначе ще слушаме още 1000 години как след 1000 години ще стигнем запдняците по заплати. Ама мафията не иска така. Иска да са бг заплати, но да изнася продукцията на западни цени.

Кой е Ваньо Алексиев? Уникално черно Ламборгини Авентадор на стойност 450 хиляди евро паркира редовно пред столичния хотел "Маринела". Който има търпение да изчака и да види кой е собственикът, установява, че в него се качва средно висок мъж, облечен в изискан скъп костюм. Той се придвижва, заобиколен поне от петима охранители. Всичките горили са яки, еднакво високи, със сходно телосложение и в черни дрехи. Собственикът на впечатляващата кола е един от най-известните в публичното пространство “мъже”. Казва се Ваньо Алексиев и е собственик на голямата транспортна компания "Биомет" и на най-голямата спедиторска фирма в България Освен топ модела на Ламборгини той притежава още 2 уникални автомобила "Ролс-Ройс". Ламборгинито му често се ескортирало от черно БМВ Х5, също пълно с охранители. Ваньо Алексиев е собственик и управител на "Биомет" от 1991 г., създава я веднага след като завършва. При баща,полковник Георги Алексиев от Първо главно на ДС.е много лесно да се познае откъде е взел първоначалния капитал.

Баща,полковник Георги Алексиев от Първо главно на ДС.Познайте откъде е взел първоначалния капитал

Първият в България суперавтомобил "Бугати Широн" на стойност зашеметяващите 5 милиона лева бе доставено от производителя на собственика – транспортния бос Ваньо Алексиев. Шефът на най-голямата у нас фирма за всякакъв вид превоз "Биомет" Най-скъпата кола в света бе поръчана от Ваньо Алексиев в края на 2016 г. на изложение в Женева, където бе представена. Впечатляващото возило е с мощност без аналог – 1500 конски сили, като ускорява от 0 до 100 км за рекордните 2,5 секунди. От модела "Бугати Широн" до този момент са произведени 396 от общо 500 бройки, а производствената цена на колата е фиксирана на 2,4 милиона евро. Транспортирането отнема още около 15 000 евро. С данъците, таксите и застраховките, които другаря Ваньо е платил за единственото "Бугати Широн" в България, цената на автомобила надхвърля 5 милиона лева. Алексиев е основател и собственик на транспортната фирма "Биомет" Фирмата му разполага с над 500 тира и има офиси и складове в Испания, Англия и Франция. Алексиев притежава апартамент от 500 квадрата в центъра на Париж, лятна вила в Монте Карло, жилище в Лондон и къща в Барселона. В България баровецът живее в просторна къща в квартал "Бояна". Това са пенсиите на милиони соц.труженици с по 40 г.стаж в България.Иронично казано докато те са строили НРБ-то и пенсионите им осигуровки бяха опапкани от партията майка... През 1990г.чичо Андрю Луканович раздал куфарчетата и нашето момче открило фирма.Започнало да обслужва нишите оставени от соц.транспорта и станало честен милионер. След уточнението за тате от ДС и "Тексим" става ясно защо няма нужда от машинации. Благословията на ДС е достатъчна за регистрираните през 1990-та и 1991-ва бизнеси.

ще ли ставаме европейци или ще си останем циганите от ориента?!?

Краят им на облагодетелстване идва и се чудят какъв пиар да си направят в последните дни защото по голямата част от авантаджийството си там са си го проспали кога трябва да работят..

PEYTSCH

Защо големите транспортни фирми или Обединените превозвачи не наемат стаи за почивка на стратегически места, транспортни възли като Амберг, Страсбург/Кел и не предложат там човешки условия за почивка на 4 седмици веднъж ? Толкова ли са стиснати за едни бекярски гарсониери стопанисвани от някой българин с кола (за да взема шофиора от там където го е сварила задължителната почивка ?

Защото не става така - в закона е предвидено камиона да се връща в страната по регистрация на 4 седмици, точно за да не наемат стаи и хотели за шоферите. За Европа е важно нас да ни няма, а не шофьорите да са добре...

Ми ше се връща, шо да не се връща? Хората мислят как на Марс да отидат да работят и да се връщат, те един камион не могат да върнат. p.s. я да пускат uber и максим, що не ги пускат?