Коментари - ЕП одобри окончателно правилата за командироването на работници | dnes.dir.bg
назад

ЕП одобри окончателно правилата за командироването на работници

За шофьорите в товарните превози промените няма да бъдат прилагани

Обратно в новината
| Редактор : Таня Тодорова

Коментари - ЕП одобри окончателно правилата за командироването на работници | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бях много учуден, че БГ превозвачите , тоест техните шофьори протестираха срещу тези промени. Трябва да си уникален дебил и олигофрен да протестираш срещу това да ти увеличат заплатата и да ти подобрят условията на труд. Ама то и тия шофьори останали да бачкат в БГ нямат грам акъл. Ама разбира се техните шефове са ги напънали и хората вместо да се опълчат, си мълчат като да не казвам какво, за да може шефовете да си правят милионите, а шофьорите да взимат стотинки.. Евала на българина - мизерия и глад, ама си го е заслужил.

До първия коментирал- Абе човек, като ти чета глупостите разбирам, че изобщо си нямаш и най-малка представа от този бизнес. Говориш такива тъпотии, че си личи, че си на милион светлинни години от същността на проблема. По-добре коментирай неща от които разбираш.

Крайно време беше европа да осъзнае какво се случва...марш на изток гниди вьшливи барабар сьс шофьори трафиканти и шефове управници на бг.марш на изток...там където сте си изградили балканите.марш

В транспортния бранш в България като изключа дребните превозвачи рестото са олигарси перачи на пари изникнали най вече през десетте години на партия герб

ГОВЕДАТА РАБОТОДАТЕЛИ ОТ БГ.РО.ПЛ.ЛТ. СА НЕКАЧЕСТВЕНИ И ОПАСНИ ЗА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ГРАЖДАНИ.ШОФИОРИТЕ ИМ СА НЕКВАЛИФИЦИРАНИ.МИЗЕРНИ И НЕ ИЗПОЛЗВАЩИ КОНТЕЙНЕРИТЕ ЗА ОТПАДАЦИ.

Има две възможности само. Или имаш по принцип повърхностно и елементарно мислене по икономическите въпроси. Второ - не си запознат с въпроса. Като задължат шофьорите на три седмици да се прибират в къщи, това са огромни разходи, поне част ще се поемат от шофьорите. Повече няма да задълбавам, че не мисля че ще ме разбереш.

Айде обясни като си толкова навътре в тоя бизнес и толкова ги разбираш нещата. Кое по-точно не е вярно? Кое не е вярно?

И кое му е сложното да планираш курсове за 3 седмици, как испански и немски фирми го могат, а тука голям проблем? И кое му е сложното да имаш регистрирана база и в Словения или Полша примерно? Ааа, сетих се, трябва да се плащат данъци там и да ти правят проверка, нещо, което бг фирмите не искат, щото тука се минава метър на 10%+ подкуп , за да се укрива оборот и да се хвърлят шайби ;) Я кажи каква е икономическата логика? Как така толкова много ни искат шофьорите - ами те 80% вече са навън и без това, работят 11 месеца , 1 месец отпуска по закон. Ама за 11 месеца си изкарал 30-35 хиляди евро, а в бг и половината не могат да хванат., да не говорим за осигуровки за пенсии и медицински.

А, някой попита ли нашите шофьори какво искат?

Но не знаеш, че западно европейските шофьори не смеят да пътуват по на изток от Австрия. Кой ще кара товарите и ще работи без пари ... когато Банкянския каун спира магистралите в България , защото асфалта се размеквал? Някога българския Тексим с български шофьори държеше Иран, Близкия изток, Северна Африка и спедираше до Западна Европа и Соц. лягера. Огромна компания и за европейските размери. Не българските шофьори са проблема а дебилите управляващи днес България.

Tova e 100% istina evalata batka

българските търгаши и робовладелци успяха да докажат че за тях шофьорите са втора ръка хора

Nqma takava Zaplata 30-35 Hilqdi evro za 11mesetsa 6ofior sam v espaniq

Знам, че хората си вадят хляба, но...тираджиите по пътищата са най-голямата сган!

глътка въздух за българските, румънските, полските и др фирми .... но ... да не си помислите че макрончо ни е забравил ... ще ни души бавно ... французоеца пак ще измисли нещо демократично