ЕП одобри окончателно правилата за командироването на работници

За шофьорите в товарните превози промените няма да бъдат прилагани

Обратно в новината

Коментари - ЕП одобри окончателно правилата за командироването на работници | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

глътка въздух за българските, румънските, полските и др фирми .... но ... да не си помислите че макрончо ни е забравил ... ще ни души бавно ... французоеца пак ще измисли нещо демократично

Знам, че хората си вадят хляба, но...тираджиите по пътищата са най-голямата сган!

Nqma takava Zaplata 30-35 Hilqdi evro za 11mesetsa 6ofior sam v espaniq

българските търгаши и робовладелци успяха да докажат че за тях шофьорите са втора ръка хора

А, някой попита ли нашите шофьори какво искат?

ГОВЕДАТА РАБОТОДАТЕЛИ ОТ БГ.РО.ПЛ.ЛТ. СА НЕКАЧЕСТВЕНИ И ОПАСНИ ЗА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ГРАЖДАНИ.ШОФИОРИТЕ ИМ СА НЕКВАЛИФИЦИРАНИ.МИЗЕРНИ И НЕ ИЗПОЛЗВАЩИ КОНТЕЙНЕРИТЕ ЗА ОТПАДАЦИ.

В транспортния бранш в България като изключа дребните превозвачи рестото са олигарси перачи на пари изникнали най вече през десетте години на партия герб

Крайно време беше европа да осъзнае какво се случва...марш на изток гниди вьшливи барабар сьс шофьори трафиканти и шефове управници на бг.марш на изток...там където сте си изградили балканите.марш

Но не знаеш, че западно европейските шофьори не смеят да пътуват по на изток от Австрия. Кой ще кара товарите и ще работи без пари ... когато Банкянския каун спира магистралите в България , защото асфалта се размеквал? Някога българския Тексим с български шофьори държеше Иран, Близкия изток, Северна Африка и спедираше до Западна Европа и Соц. лягера. Огромна компания и за европейските размери. Не българските шофьори са проблема а дебилите управляващи днес България.

До първия коментирал- Абе човек, като ти чета глупостите разбирам, че изобщо си нямаш и най-малка представа от този бизнес. Говориш такива тъпотии, че си личи, че си на милион светлинни години от същността на проблема. По-добре коментирай неща от които разбираш.

Айде обясни като си толкова навътре в тоя бизнес и толкова ги разбираш нещата. Кое по-точно не е вярно? Кое не е вярно?

Бях много учуден, че БГ превозвачите , тоест техните шофьори протестираха срещу тези промени. Трябва да си уникален дебил и олигофрен да протестираш срещу това да ти увеличат заплатата и да ти подобрят условията на труд. Ама то и тия шофьори останали да бачкат в БГ нямат грам акъл. Ама разбира се техните шефове са ги напънали и хората вместо да се опълчат, си мълчат като да не казвам какво, за да може шефовете да си правят милионите, а шофьорите да взимат стотинки.. Евала на българина - мизерия и глад, ама си го е заслужил.

Има две възможности само. Или имаш по принцип повърхностно и елементарно мислене по икономическите въпроси. Второ - не си запознат с въпроса. Като задължат шофьорите на три седмици да се прибират в къщи, това са огромни разходи, поне част ще се поемат от шофьорите. Повече няма да задълбавам, че не мисля че ще ме разбереш.

И кое му е сложното да планираш курсове за 3 седмици, как испански и немски фирми го могат, а тука голям проблем? И кое му е сложното да имаш регистрирана база и в Словения или Полша примерно? Ааа, сетих се, трябва да се плащат данъци там и да ти правят проверка, нещо, което бг фирмите не искат, щото тука се минава метър на 10%+ подкуп , за да се укрива оборот и да се хвърлят шайби ;) Я кажи каква е икономическата логика? Как така толкова много ни искат шофьорите - ами те 80% вече са навън и без това, работят 11 месеца , 1 месец отпуска по закон. Ама за 11 месеца си изкарал 30-35 хиляди евро, а в бг и половината не могат да хванат., да не говорим за осигуровки за пенсии и медицински.

Tova e 100% istina evalata batka