Коментари - Експерти: Никаква мантинела не е могла да спре тира на "Тракия", хората са били обречени | dnes.dir.bg
назад

Експерти: Никаква мантинела не е могла да спре тира на "Тракия", хората са били обречени

На това място трябва да се вземат незабавни мерки за ремонт на пътя, заяви автомобилният състезател Димитър Илиев

Обратно в новината
| Редактор : Десислава Димитрова

Коментари - Експерти: Никаква мантинела не е могла да спре тира на "Тракия", хората са били обречени | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бетонна е могла.

Следите на влачене видими от снимките на дрона които показаха, се вижда, че тира се е обърнал още в дясната лента, т.е. възможно е не шофьора да е заспал, а да гръмнала предна лява гума, която от снимката се вижда, че е няма на джантата.

Lk

Последно колко са жертвите , след като са открили едва вчера трупа на шофьора /ако е вярно, в което се съмнявам/.,

ако беше бетонна стена?! И ако имаше дистанция между лентите от определени метри , дали щеяе да е пак толкова зле ситуацията?

ако беше бетонна стена?! И ако имаше дистанция между лентите от определени метри , дали щеяе да е пак толкова зле ситуацията?

Обречени са били като са тръгнали по българските пътища! Този участък на мегистралата от самото му изграждане е изключително некачествен, неравности и друсане ама яко. Ако си спомняте и го отчетоха с няколко километра повече за да откраднат допълнително пари, НО виновни и наказани няма!

Така хората са били обречени от правителството на гербавите и лобито на превозвачите! Докато не почнат да спират тировете презпочивнитедни щее така. Или да ги качват на жп вагони от граница до граница!

Бетон ти е падал на тиквата

Никакви мантинели - стари, или нови, не могат да задържат огромната енергия, предизвикана от 20-тонната маса, по скоростта на този ТИР- убиец на невинни хора. Може би само масивна стоманено-бетонна преграда би могла да спре такава стихия.

Крайно време е тези мантинели да бъдат сменени с бетони както е на запад. Даже ще се отвори място за още едно платна.

Имам едно питане , дипломите тези експерти от къде са си ги получили ? От зрънчо с награди , като гледам . Не се излагайте толкова елементарно поне . Вината е на АПИ , само че няма кой да потърси отговност . Имали поне един случай АПИ да е осъдена за тежък инцидент на пътя в пряк резултат от мърляшките им изпълнения ? Кой разреши отново движението на тежктововарни автомобили в този часови диапазон , кой не подмени изгнилата мантинела ?

Тази "магистрала" е убиец на животи, особено в този участък. Още преди 3 или 4 години се разбра че трябва да се вземат мерки, ама не с ограничение на скороста а с основен ремонт в двете посоки. Преди 2г . се обърна бус с работници поради същата причина. Тогава се направи частичен ремонт. Просто се чакаше някой да умре............е това вече е факт. Да видим как ще изкарат шофьора виновен........

...и Отново ! - Съболезнования на Семействата и близките на Поредните Убити от “наште” “пътища” ! ——- Поредно Доказателство за “качеството” на “пътищата” у Нас ! + Доказано че шофьорът на ТИР-а Е бил Заспал ! ...ама видишли - ПакетътМобилност бил бил незнамквоси според Вси”наште”.

като не ги ограничават през уикенда ще има още подобни инциденти

...при която турски тир, разкъсал мантинелата, помете няколко коли и уби 5-ма души, включително шофьора..... баси тия тирове били много своенравни бре! Тъпи списвачи! Тира без шофьор е една безопасна купчина метал. когато се качи шофьор, поведението на превозното средство е равно на поведението на шофьора! Ако зад волана седне отговорен, мислещ, предразположен към спазване на правила водач, то и превозното средство ще е кротко и безопасно на пътя. Аре сега, примата писал статията да обмисли ей това, първото изречение!

Да разбира се ! + ПакетътМобилност.

Какво разнасят тия тирове денонощно из цялата страна? Стоки, разбира се вносни. Всякакво българско производство тук е затрито и унищожено, ЗА ДА СЕ ВНАСЯ ВСИЧКО ОТВЪН. АБСОЛЮТНО ВСИЧКО. Боклуци, наречени храна, а и не само храна. Който може да стои на два крака и да работи е натирен навън да слугува на еврогейците и това е.

Калинка нещастна! Обречени са всички в тази клоака, наречена държава!

Мантинелата ли е проблемът, че онзи спи/ се друса/ не знае с колко кара/ не може да управлява МПС? Колкото и да ги мразя АПИ, ТОЛ всичките министерства и АД-та, които "поддържат" пътищата, ще кажа, че тук те нямат ама никаква вина, че някой се е напил и качил в колата/ камиона. Това никой не може да контролира освен собствения ни разум.

15 тона с 90 км/ч ! Каква ръжда по мантинела, какви 5 лв? Май половината трагедия в държавата ни е рдоната журналистика.

Как се оправя път в България - има дупки=знак "Неравности по пътя", много катастрофи - знак "Опасен участък" и т.н. А и ограничаване на скороста 40 ама да се ремонтира не може нямало пари. Като стене нещо такова к`во се прави ами ще ограничат още скоросто и ще сложат знак естествено. Егати смешниците сме.

Ограничаването на ТИР-овете да пътуват през уикенда няма да реши подобни драми. Ще ги отложи за друг ден от седмицата. Човешкия живот е също толкова скъп и от понеделник до петък. Трябва да се следи шофьорите наистина да почиват, а не да “наваксват” и да заспиват (ако приемем, че това е една от хипотезите). Корупцията убива.

Що бе? Нали умниците на площада викаха че ГЕРБ са виновни за тая катастрофа

Всички обаче пропускат да отбележат, че позволена скорост на камиона не е 140км/ч. Много ясно, че няма да повярвам на държавната агенция, която ми обяснява, че мантинелата не е причината. Една здрава и двойна мантинела би олекотила удара и сега нямаше да има толкова жертви. Оставка АПИ!

Несъмнено причината е някъде другаде - и това "някъде" е в главите на управляващите от АПИ и другите институции.

В някои страни вместо мантинела се прави преградна стоманобетонна стена, която е конструирана по такъв начин /с извивка/, че предизвиква преобръщане на превозното средство и оставането му на място.

Мантинели.... Ама не може ли друго, а? Аз не съм експерт, НО СЪМ СИГУРЕН, че сравнително леко бетонно ЗКРЕПЕНО съоръжение с правилната форма ЩЕ ГО (камиона) КАПИЧНЕ (СЪБОРИ, ПОЛЕГНЕ, НАСТАНИ, У*ДУРДИСА) мазно и красиво!... Експерти...

Правилата не важат за турските тирове?! ЗАЩО КАТ, МВР? Вие сте съучастници ! новите ремонти по АМ Тракива са направнеи толкова нескопосано ! Изчлисленията са грешни и се задържа вода на платното при дъжд, спестили са си маркировка на някои участъци, А изгнилата мантинела е поредно доказателство за Престъпна небрежност на АПИ

Голяма част от магистрала "Тракия" е в плачевно състояние, преди онези прословути 50 километра, за които и ограничение от 90 км/ч е много има дупки. Минахме от там преди няколко дни - в дясното платно има дупки. Дупки има на няколко места и при спускането към София около Ихтиман, на един малък камион се бе разкъсала предна дясна гума. С жена ми докато пътувахме си говорехме точно за изгнилата мантинела на място, където стана катастрофата. От пътно строителство и ремонти се краде колосално, не просто много - колосално. И пак за онези 50 километра с масивното пропадане на настилката. Няма ли да се направи разследване? Та този участък е такъв от малко след построяването му, минали са в това състояние десет години. И при тази настилка пак има "ниско летящи" с джиповете. Време е да започнат конфискации. Какво като е в кола за 200 хиляди, ако му я вземат и той и другите джигити ще се замислят. При ограничение 140 летят с 200.

ГЕРБ отново са извадили старите фокуси...свои членове по агенции и администрации да Защитават Своята си Мафия ГЕРБ ! Разпадащата се 30 годишна мантинела ,с дупки от ръжда...била напълно Ок ???!! Това че се разпада нямало значение,защото...............?!?! Както винаги Мафията се опитва да се измъкне .....НЯМА ДА ИМ ПОЗВОЛИМ !!! ОСТАВКА НА МАФИОТСКИЯ РЕЖИМ !!! 11 години Стигат !!

Още като стана катастрофата всички коментират, че е в участъка с ограничението 90. Вчера минах от там, оправяха мантинелата и се движехме в дясната лента. Катастрофата е между 160-ти и 161-ви км и там ограничението е 140. Участъкът с 90 е между 169-ти и 208-ми км. А това, че е безобразно този участък да е в това състояние толкова дълго е друг въпрос. Отделно, че аз го вземам с около 100 и всички ме изпреварват, някои с внушителна скорост.

Ами в почти всички други държави има бетонови блокове като ограничители след мантинелата да се попитат тези експерти защо на Тракия няма, хем участъка е строен 2007-ма на 1977-ма този специално...

Пример от ОАЕ: камионите се движат само в крайна дясна лента, изпреварването е забранено, ограничение на скоростта е 30км/ч под това за останалите платна. Освен това има забрана за движение на камиони по 2 часа сутрин и вечер, когато има трафик. И тая организация се спазва. Налага се въпросът защо тук говорят за мантинели, бетонови ограждения и т.н., а не за въвеждане на организация? Или пак до едни хора да вземат едни пари стигаме

По следите оставени от гумите на камиона е видно, че завива рязко наляво и удря мантинелата под почти прав ъгъл! Хммм?

Ало вярващите глупаци! Къде е вашият всевиждащ, всемогъщ и справедлив БОГ - защо е допуснал тази ужасна трагедия, каква е божията промисъл в случая?!

КАК СЕ ПРВЯТ НА ЛУДИ И МНОГО ДОБРЕ ЗНАЯТ КАКВА Е ПРИЧИНАТА,ТАМ ИМА БАБУНИ КОИТО ТЕ ИЗХВЪРЛЯТ,МАМИЦАТА ИМ.И ПОЛИЦИЯТА ГО ЗНАЕ,ЩО ЗА ХОРА СА ЧЕ НЕ ГО ОПРАВЯТ ТОЗИ УЧАСТЪК,НЯМА ЛИ ДА ИМ ТЕЖИ НА СЪВЕСТА?

щото нищо немогат да направят, толкова им е капацитета! А си задай въпроса дали шофьора е почивал и дали не е манипулирал данните за навъртяните часове, километри и почивки? Нищо не се говори за тази възможност?

Ако хора на магистралата наистина са обречени, значи нещо е фундаментално сбъркано в тази магистрала.

само че там където е пропаднал участъка се строи от Бойко, а коли за по на 200 хиляди евра или лева се карат от приятелите на Бойко!

и не само това, ами асфалта е неподходящ, много е гладък, няма как да се изтича водата

Контролните органи да излязат от храстите и да започнат да контролират трафика . Защо турците минават България на един дъх и не се съобразяват с нищо .

Сигурен бях !!!! И за Своге е същото !!! Оставка !!! Мутрите вън !!!

ти си обида за мъжкия пол

споко, ще го извъртят по техен си начин...

Този път си гледайте работата ,минавам от там редовно . Точно там където стана катастрофата има такива дупки и още 40 км - към Бургас ,че ще ти изпадат пломбите.Миналата седмица бях свидетел на камион който едва влезе в пътя - благодарение на шофьора да е жив и здрав. Когато 44 тонен камион се набие в дупка с 90-95 км /час -някой дава ли си сметка как се вкарва в пътя или да не дава господ да спука гума в движение защото и това съм виждал заради дупки. АПИ -явно са чакали да мине лятото и да сложат едно ограничение 90 км на 5-10 км -преди участъка и да си решат проблема ,но този път не стана . За 2 години този участък само го увеличавт беше 20-25-30-40км .ЗАЩО НЕ СЕ РЕМОНТИРА това трябва да питат ЖУРНАЛЯТА - нали са за това . в случая пак шофьора ще е виновен няма как да е по друг начин като стана в СВОГЕ като в ТУНЕЛА и както винаги - АПИ - никога не са виновни. И не ме интересува нито кой го строил кой го е откривал има начин да се потърси отговорност за случилото се . Искам да имаме ПЪТИЩА а не ГРОБИЩА .Жалко за хората .Бог да ги прости.

Да, и затова в Испания по многобройните магистрали не ограничават тирове през горещото лято и почивни дни, но има бетонна прегада между двете платна

Магистралата точно там е в тотален разпад, мантинелата е ръждясала и изгнила... виновни няма, всички са били обречени.... вие идиоти ли сте?

Удара в мантилета не е бил челен, а под много малък страничен ъгъл и камиона просто трябва да се плъзне по нея и да се върне в плантното си. Има достатъчно клипове в интернет как действат тези съоръжения. "Мантинелата" е изгнила и закрепена с неподходяащи анкери в земята. Как пък АПИ един път не е виновна за нещо? Дори за падналото осветително тяло в тунела на Витиня , което уби жената пак не бяха виновни!!!

Добре, че капитаните на контейнеровозите, тежащи стотици хиляди тонове, не знаят , че са обречени, минавайки по тесните канали, щом един 40 тонен тир нямало как да бъде задържан да не влезе в насрещното!!! Докато престъпната шайка вилнее, това ще е резултата! Бог да прости загиналите.

Димитърчо да си гледа състезателните коли, че е прост та прост. Има мантинели които могат да спрат камиона и ще го върнат обратно в неговото платно. Естествено Боко Курвата от Банкя не слага такива, защото трябва да се краде за да има парички да плаща на автобуси с цигани. Нали е вярващ, аз пък вярвам че Господ ще го накаже, и него и децата му и внуците му.