Експерти настояват да се намали скоростта по главните булеварди в Пловдив
Полиция, прокуратура и неправителствени организации обсъдиха мерки за повишаване пътнотранспортната обстановка
Обратно в новинатаПолиция, прокуратура и неправителствени организации обсъдиха мерки за повишаване пътнотранспортната обстановка
Обратно в новинатаПолиция, прокуратура и неправителствени организации обсъдиха мерки за повишаване пътнотранспортната обстановка
Обратно в новинатада ме поправят майните, ако греша, но там май няма булеварди, като в София, където да е разрешено да се кара с нада 50км/ч ... и какво на 40 или 30 ще се намали скоростта по прав трилентов булевард???? ... оли.офрени, а не експерти са тия
Що не четеш преди да коментираш? Административно ограничение може да има, но като не се спазва.... Говори се за инженерни решения за ограничаване на скоростта.
тая дивотия вече я имат въведена. Още преди 3 години минах по два пловдивски булеварда - две ленти в посока с разделителна мантинела/остров между тях, забранен престой и паркиране вдясно, и ... ограничение от 30 км/ч.
През деня на практика е невъзможно да се кара бързо. Изключвам накои улици, България и бул. Северен, примерно. Или по Асеновградско шосе. Бързащите винаги ще кривнат от правилата, по скоро проблема е в чипа .
По много булеварди може да се развива и 60км/ч. ако цялата скорост се смъкне на 40-30км/ч това значи безкрайни тапи и допълнително замърсяване на въздуха. После ще кажат аман-заман, фини прахови частици над нормата - забраняваме преминаването на еди кои си МПС-та през центъра или по-широк периметър. Ето така се създават проблеми от нищото. Вместо да следят, глобяват,конфискуват и вкарват в затвора нарушителите - го нахакват на всички по равно
Пловдив е проектиран за не повече от 500 хиляди човека, а в момента там живеят повече от това. Не гледайте статистическите изследвания и измислената конкуренция с Варна. В града живеят много повече хора от това, което се брои. При това положение в пиковите часове скоростта на придвежване е под 30 километра. Няма какво повече да се ограничава. Гонките стават нощем на празните улици, но всички институции нехаят. Ако нощем има дежурни полицаи дали ще е така? Трябва да се затрудняват тези които летят, а не всички шофьори.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Гост (нерегистриран)
да ме поправят майните, ако греша, но там май няма булеварди, като в София, където да е разрешено да се кара с нада 50км/ч ... и какво на 40 или 30 ще се намали скоростта по прав трилентов булевард???? ... оли.офрени, а не експерти са тия
гошо (нерегистриран)
Що не четеш преди да коментираш? Административно ограничение може да има, но като не се спазва.... Говори се за инженерни решения за ограничаване на скоростта.
Те и (нерегистриран)
тая дивотия вече я имат въведена. Още преди 3 години минах по два пловдивски булеварда - две ленти в посока с разделителна мантинела/остров между тях, забранен престой и паркиране вдясно, и ... ограничение от 30 км/ч.
Пловдив столицата на помаците (нерегистриран)
Битовите проблеми в помашко-циганският Пловдив са ежедневие.
Майна с мнение (нерегистриран)
През деня на практика е невъзможно да се кара бързо. Изключвам накои улици, България и бул. Северен, примерно. Или по Асеновградско шосе. Бързащите винаги ще кривнат от правилата, по скоро проблема е в чипа .
Оффф (нерегистриран)
По много булеварди може да се развива и 60км/ч. ако цялата скорост се смъкне на 40-30км/ч това значи безкрайни тапи и допълнително замърсяване на въздуха. После ще кажат аман-заман, фини прахови частици над нормата - забраняваме преминаването на еди кои си МПС-та през центъра или по-широк периметър. Ето така се създават проблеми от нищото. Вместо да следят, глобяват,конфискуват и вкарват в затвора нарушителите - го нахакват на всички по равно
123 456 (нерегистриран)
Пловдив е проектиран за не повече от 500 хиляди човека, а в момента там живеят повече от това. Не гледайте статистическите изследвания и измислената конкуренция с Варна. В града живеят много повече хора от това, което се брои. При това положение в пиковите часове скоростта на придвежване е под 30 километра. Няма какво повече да се ограничава. Гонките стават нощем на празните улици, но всички институции нехаят. Ако нощем има дежурни полицаи дали ще е така? Трябва да се затрудняват тези които летят, а не всички шофьори.
НАЙ
Англичанин издъхна в УМБАЛ "Свети Георги", камера показва как охраната го бие
Шествие в защита на семейството: Ние сме цивилизованата алтернатива на прайда (снимки)
"София прайд“ в много цветове и настроение (снимки)
МВнР: Спрете всякакви пътувания до Ливан, незабавно напуснете страната
От събора на "Величие": 5-6 депутата от партията са пред изключване
Шествие в защита на семейството: Ние сме цивилизованата алтернатива на прайда (снимки)
Англичанин издъхна в УМБАЛ "Свети Георги", камера показва как охраната го бие
От събора на "Величие": 5-6 депутата от партията са пред изключване
"София прайд“ в много цветове и настроение (снимки)
"Нойе Цюрхер Цайтунг": Западът превъзхожда другите култури. Сега той застрашава себе си
Англичанин издъхна в УМБАЛ "Свети Георги", камера показва как охраната го бие
Шествие в защита на семейството: Ние сме цивилизованата алтернатива на прайда (снимки)
"София прайд“ в много цветове и настроение (снимки)
МВнР: Спрете всякакви пътувания до Ливан, незабавно напуснете страната
От събора на "Величие": 5-6 депутата от партията са пред изключване
Шествие в защита на семейството: Ние сме цивилизованата алтернатива на прайда (снимки)
Англичанин издъхна в УМБАЛ "Свети Георги", камера показва как охраната го бие
От събора на "Величие": 5-6 депутата от партията са пред изключване
"София прайд“ в много цветове и настроение (снимки)
"Нойе Цюрхер Цайтунг": Западът превъзхожда другите култури. Сега той застрашава себе си