Експерти настояват да се намали скоростта по главните булеварди в Пловдив
Полиция, прокуратура и неправителствени организации обсъдиха мерки за повишаване пътнотранспортната обстановка
Обратно в новинатаПолиция, прокуратура и неправителствени организации обсъдиха мерки за повишаване пътнотранспортната обстановка
Обратно в новинатаПолиция, прокуратура и неправителствени организации обсъдиха мерки за повишаване пътнотранспортната обстановка
Обратно в новинатаПловдив е проектиран за не повече от 500 хиляди човека, а в момента там живеят повече от това. Не гледайте статистическите изследвания и измислената конкуренция с Варна. В града живеят много повече хора от това, което се брои. При това положение в пиковите часове скоростта на придвежване е под 30 километра. Няма какво повече да се ограничава. Гонките стават нощем на празните улици, но всички институции нехаят. Ако нощем има дежурни полицаи дали ще е така? Трябва да се затрудняват тези които летят, а не всички шофьори.
По много булеварди може да се развива и 60км/ч. ако цялата скорост се смъкне на 40-30км/ч това значи безкрайни тапи и допълнително замърсяване на въздуха. После ще кажат аман-заман, фини прахови частици над нормата - забраняваме преминаването на еди кои си МПС-та през центъра или по-широк периметър. Ето така се създават проблеми от нищото. Вместо да следят, глобяват,конфискуват и вкарват в затвора нарушителите - го нахакват на всички по равно
През деня на практика е невъзможно да се кара бързо. Изключвам накои улици, България и бул. Северен, примерно. Или по Асеновградско шосе. Бързащите винаги ще кривнат от правилата, по скоро проблема е в чипа .
да ме поправят майните, ако греша, но там май няма булеварди, като в София, където да е разрешено да се кара с нада 50км/ч ... и какво на 40 или 30 ще се намали скоростта по прав трилентов булевард???? ... оли.офрени, а не експерти са тия
Що не четеш преди да коментираш? Административно ограничение може да има, но като не се спазва.... Говори се за инженерни решения за ограничаване на скоростта.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
123 456 (нерегистриран)
Пловдив е проектиран за не повече от 500 хиляди човека, а в момента там живеят повече от това. Не гледайте статистическите изследвания и измислената конкуренция с Варна. В града живеят много повече хора от това, което се брои. При това положение в пиковите часове скоростта на придвежване е под 30 километра. Няма какво повече да се ограничава. Гонките стават нощем на празните улици, но всички институции нехаят. Ако нощем има дежурни полицаи дали ще е така? Трябва да се затрудняват тези които летят, а не всички шофьори.
Оффф (нерегистриран)
По много булеварди може да се развива и 60км/ч. ако цялата скорост се смъкне на 40-30км/ч това значи безкрайни тапи и допълнително замърсяване на въздуха. После ще кажат аман-заман, фини прахови частици над нормата - забраняваме преминаването на еди кои си МПС-та през центъра или по-широк периметър. Ето така се създават проблеми от нищото. Вместо да следят, глобяват,конфискуват и вкарват в затвора нарушителите - го нахакват на всички по равно
Майна с мнение (нерегистриран)
През деня на практика е невъзможно да се кара бързо. Изключвам накои улици, България и бул. Северен, примерно. Или по Асеновградско шосе. Бързащите винаги ще кривнат от правилата, по скоро проблема е в чипа .
Пловдив столицата на помаците (нерегистриран)
Битовите проблеми в помашко-циганският Пловдив са ежедневие.
Гост (нерегистриран)
да ме поправят майните, ако греша, но там май няма булеварди, като в София, където да е разрешено да се кара с нада 50км/ч ... и какво на 40 или 30 ще се намали скоростта по прав трилентов булевард???? ... оли.офрени, а не експерти са тия
гошо (нерегистриран)
Що не четеш преди да коментираш? Административно ограничение може да има, но като не се спазва.... Говори се за инженерни решения за ограничаване на скоростта.
Те и (нерегистриран)
тая дивотия вече я имат въведена. Още преди 3 години минах по два пловдивски булеварда - две ленти в посока с разделителна мантинела/остров между тях, забранен престой и паркиране вдясно, и ... ограничение от 30 км/ч.
НАЙ
След руски и американски ядрени подводници, канадски военен кораб също пристигна в Куба
БСП се разделя с Нинова на решаващ пленум, срещу нея се обърна и собственото й ИБ
БСП гони Калоян Методиев от Народното събрание и от парламентарната група
Христо Иванов: Ако Борисов има шанс да се измъкне от прегръдката на Пеевски, ще опита, но е късно
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Зеленски заяви на конференцията за мир, че натискът върху Москва се увеличава
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Главчев се включи в лидерската подкрепа за Украйна от форума в Швейцария
Разпада ли се демокрацията у нас?
БСП се разделя с Нинова на решаващ пленум, срещу нея се обърна и собственото й ИБ
След руски и американски ядрени подводници, канадски военен кораб също пристигна в Куба
БСП се разделя с Нинова на решаващ пленум, срещу нея се обърна и собственото й ИБ
БСП гони Калоян Методиев от Народното събрание и от парламентарната група
Христо Иванов: Ако Борисов има шанс да се измъкне от прегръдката на Пеевски, ще опита, но е късно
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Зеленски заяви на конференцията за мир, че натискът върху Москва се увеличава
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Главчев се включи в лидерската подкрепа за Украйна от форума в Швейцария
Разпада ли се демокрацията у нас?
БСП се разделя с Нинова на решаващ пленум, срещу нея се обърна и собственото й ИБ