Коментари - Експерт: За година са идентифицирани 40 пътни участъка с брой катастрофи над критичния минимум | dnes.dir.bg
назад

Експерт: За година са идентифицирани 40 пътни участъка с брой катастрофи над критичния минимум

Когато има натрупване на дадено място, това е сигурен знак, че има проблем в пътя, заявява Иван Табаков, държавен експерт в Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата"

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Експерт: За година са идентифицирани 40 пътни участъка с брой катастрофи над критичния минимум | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това означава просто, че определен процент от водачите не могат да преценят пътната обстановка.

Усещам,че вече ще има 40 нови хранилки на КАТ. Сега ще има 70 км знак на Ихтиман и купона. започва

Критичния минимум ? А къде е критичния максимум?

Че пътищата са под всякаква критика е ясно, ама и материалът е много зле. Като е лош участъкът мини с намалена скорост, ама те не...с 200.

Тя Калина и експертите й от къде да знаят, че критичния минимум е нормално да е надхвърлен.. иначе обикновено е лошо, поне в българския език..ниво под критичния минимум би изхвърлило бая редакторки ба улицата

Какво означава над критичния минимум?!? Един вид ако има под, си бало майката. За катастрофи става все пак, не за холестерол.

Кажете всички 40 критични места , да знаят хората ! Държавата да съди правителството , да не взимат заплати , партиите без субсидия докато не махнат проблемите ! Държавата това са хората !

Като за руски сайт, нормално заглавие! На матряла повече му не требе!

А колко нови милионера от откраднати пари за пътищата са "идентифицирани"?

Защото когато вали дъжд магистрала Тракия при Ихтиман не е магистрала. Цялата е в дълбоки локви, не се отводнява, през платната текат реки.

И като идентифицирате опасните участъци - какво правите? Тия, дето строят некачествени пътища, и тия, дето не контролират трафика - има ли за тях санкции някакви? И като хващате превишаващи скоростта; пияни и дрогирани зад волана - какво правите? И като някой такъв утрепе човек на пътя - получава ли ефективно наказание?

По-скоро - "под критичния максимум"

Е и .... ? Само приказки и разходи за всякакви приучвания ( безмисленни в повечето случай ). За избори пари винаги има ( това било демокрацията ) ама за такива участъци никога няма. Пример - Русе:Бяла - що народ измря по този има няма 50км участък и все няма пари да се направи. Ама за експерти и интервюта има ...

Честно казано, айо се спазват правилата за движение, едва ли ще стават сериозни катастрофи.

Без да ме пишат ексоерт, мога да кажа,че 99% от завоите в България са с обратен наклон!

Прави ли ви впечатление колко много "експерти" по пътна безопасност има, пък съд и следствие пищят, че нямало експерти за АТЕ по катастрофите и затова се бавели делата?

За да може да се охлажда по естествен начин мерака за висока скорост. Вече в големите градове, като се направи някой булевард или права улица добре, и веднага някой ще издъни педала за газта.

"Над критичния минимум" :-) Чудя се какво става с грамотността и елементарната научна такава.