Коментари - Експерт: За година са идентифицирани 40 пътни участъка с брой катастрофи над критичния минимум | Днес.dir.bg

Експерт: За година са идентифицирани 40 пътни участъка с брой катастрофи над критичния минимум

Когато има натрупване на дадено място, това е сигурен знак, че има проблем в пътя, заявява Иван Табаков, държавен експерт в Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата"

Обратно в новината

Коментари - Експерт: За година са идентифицирани 40 пътни участъка с брой катастрофи над критичния минимум | Днес.dir.bg

Коментари

"Над критичния минимум" :-) Чудя се какво става с грамотността и елементарната научна такава.

Прави ли ви впечатление колко много "експерти" по пътна безопасност има, пък съд и следствие пищят, че нямало експерти за АТЕ по катастрофите и затова се бавели делата?

Без да ме пишат ексоерт, мога да кажа,че 99% от завоите в България са с обратен наклон!

Честно казано, айо се спазват правилата за движение, едва ли ще стават сериозни катастрофи.

Е и .... ? Само приказки и разходи за всякакви приучвания ( безмисленни в повечето случай ). За избори пари винаги има ( това било демокрацията ) ама за такива участъци никога няма. Пример - Русе:Бяла - що народ измря по този има няма 50км участък и все няма пари да се направи. Ама за експерти и интервюта има ...

По-скоро - "под критичния максимум"

И като идентифицирате опасните участъци - какво правите? Тия, дето строят некачествени пътища, и тия, дето не контролират трафика - има ли за тях санкции някакви? И като хващате превишаващи скоростта; пияни и дрогирани зад волана - какво правите? И като някой такъв утрепе човек на пътя - получава ли ефективно наказание?

Защото когато вали дъжд магистрала Тракия при Ихтиман не е магистрала. Цялата е в дълбоки локви, не се отводнява, през платната текат реки.

За да може да се охлажда по естествен начин мерака за висока скорост. Вече в големите градове, като се направи някой булевард или права улица добре, и веднага някой ще издъни педала за газта.

А колко нови милионера от откраднати пари за пътищата са "идентифицирани"?

Като за руски сайт, нормално заглавие! На матряла повече му не требе!

Кажете всички 40 критични места , да знаят хората ! Държавата да съди правителството , да не взимат заплати , партиите без субсидия докато не махнат проблемите ! Държавата това са хората !

Какво означава над критичния минимум?!? Един вид ако има под, си бало майката. За катастрофи става все пак, не за холестерол.

Тя Калина и експертите й от къде да знаят, че критичния минимум е нормално да е надхвърлен.. иначе обикновено е лошо, поне в българския език..ниво под критичния минимум би изхвърлило бая редакторки ба улицата

Че пътищата са под всякаква критика е ясно, ама и материалът е много зле. Като е лош участъкът мини с намалена скорост, ама те не...с 200.

Критичния минимум ? А къде е критичния максимум?

Усещам,че вече ще има 40 нови хранилки на КАТ. Сега ще има 70 км знак на Ихтиман и купона. започва

Това означава просто, че определен процент от водачите не могат да преценят пътната обстановка.

Коментари - Експерт: За година са идентифицирани 40 пътни участъка с брой катастрофи над критичния минимум | Днес.dir.bg

Експерт: За година са идентифицирани 40 пътни участъка с брой катастрофи над критичния минимум

Когато има натрупване на дадено място, това е сигурен знак, че има проблем в пътя, заявява Иван Табаков, държавен експерт в Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата"

Обратно в новината

Коментари - Експерт: За година са идентифицирани 40 пътни участъка с брой катастрофи над критичния минимум | Днес.dir.bg

Коментари

"Над критичния минимум" :-) Чудя се какво става с грамотността и елементарната научна такава.

Прави ли ви впечатление колко много "експерти" по пътна безопасност има, пък съд и следствие пищят, че нямало експерти за АТЕ по катастрофите и затова се бавели делата?

Без да ме пишат ексоерт, мога да кажа,че 99% от завоите в България са с обратен наклон!

Честно казано, айо се спазват правилата за движение, едва ли ще стават сериозни катастрофи.

Е и .... ? Само приказки и разходи за всякакви приучвания ( безмисленни в повечето случай ). За избори пари винаги има ( това било демокрацията ) ама за такива участъци никога няма. Пример - Русе:Бяла - що народ измря по този има няма 50км участък и все няма пари да се направи. Ама за експерти и интервюта има ...

По-скоро - "под критичния максимум"

И като идентифицирате опасните участъци - какво правите? Тия, дето строят некачествени пътища, и тия, дето не контролират трафика - има ли за тях санкции някакви? И като хващате превишаващи скоростта; пияни и дрогирани зад волана - какво правите? И като някой такъв утрепе човек на пътя - получава ли ефективно наказание?

Защото когато вали дъжд магистрала Тракия при Ихтиман не е магистрала. Цялата е в дълбоки локви, не се отводнява, през платната текат реки.

За да може да се охлажда по естествен начин мерака за висока скорост. Вече в големите градове, като се направи някой булевард или права улица добре, и веднага някой ще издъни педала за газта.

А колко нови милионера от откраднати пари за пътищата са "идентифицирани"?

Като за руски сайт, нормално заглавие! На матряла повече му не требе!

Кажете всички 40 критични места , да знаят хората ! Държавата да съди правителството , да не взимат заплати , партиите без субсидия докато не махнат проблемите ! Държавата това са хората !

Какво означава над критичния минимум?!? Един вид ако има под, си бало майката. За катастрофи става все пак, не за холестерол.

Тя Калина и експертите й от къде да знаят, че критичния минимум е нормално да е надхвърлен.. иначе обикновено е лошо, поне в българския език..ниво под критичния минимум би изхвърлило бая редакторки ба улицата

Че пътищата са под всякаква критика е ясно, ама и материалът е много зле. Като е лош участъкът мини с намалена скорост, ама те не...с 200.

Критичния минимум ? А къде е критичния максимум?

Усещам,че вече ще има 40 нови хранилки на КАТ. Сега ще има 70 км знак на Ихтиман и купона. започва

Това означава просто, че определен процент от водачите не могат да преценят пътната обстановка.