Коментари - Експерт: При добро сцепление на пътя мантинелите трябваше да издържат | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Къде са тези експерти, когато се прави нещо.. Като се обърне колата, пътища много.

Да проверят мантинелата! Виждал съм как просто ги слагат в земята, колкото да стои изправена. И чакай такава мантинела да те задържи. Да проверят сцеплението, защото било замервано и не е достатъчно, апи била сигнализирана. В друг сайт има данни че там за 2017 и 2018 са станали над 10 тежки птп, в сухо време, без превишение на скоростта. Това ако е вярно някой от апи или министерствата е за затвор. И много интересно-на околовръстното в софия , в участъка който минава над бул.България, може да видите колко масивно е укрепено всичко, с мантинела, стоманена ограда, а ако не се лъжа и бетонни блокове. Естествено това не е направено за наша безопасност а за неговата. Нали отдолу е правителствено трасе и дебелия се страхува някоя кола да не излети от моста и да го премажа, падайки върхи нсо колата.

Да, мантинелите ги монтират на дървени колчета, намазани с боя, че да изглеждат метални. И като 12 тонен рейс ги удари, не издържат. Чудо!

Сцепление има не само при ползване на спирачка ... ABS служи предимно за запазване управляемостта, но реално няма отношение в случая, след като удара с мантинелата не челен ... ама ти доста си скаран с физиката.

Всичко се прави едно към гьотюре, правят и променят проекти по време на строителство, рушат и грабят наред и съд за тях няма, даже бочку си направи административен съд в частна сграда по бързо да му бута далаверите, пътищата за за преминаващите от анадола към Европа, не се лъжете че са за вас.

"експерт по пътната безопасност" казва, че мантинелите на такива участъци трябвало ДОРИ да бъдат двойни?.... И тройни да са , Любче, ако не са високи поне МЕТЪР И ПОЛОВИНА , автобусите ще продължават да ги прескачат като се преобръщат НАД тях ! С мантинела , висока 70 санта, няма как да удържиш камион, автобус и дори джип.... Но, толква са ни експертите, толкова ни е и пътната безопасност....!

Елементарно Уотсън след като сте избрали фирмата предложила най- ниска оферта за направата на пътя , едното е за сметка на другото качеството.

В Германия на опасни завои мантинелите са двойни и са по 2 метра високи. Правят се и краш-тестове на автобуси и камиони в мантинели като те удържат съответното превозно средство и го изтласкват обратно на пътя без да се нарушава цялостта на мантинелата.

В България мантинелите изпълняват само декоративни функции.

Италия са с най-многобройните мантинели и ко...Моста падна

Ти избери най-скъпата фирма...после в дранголника

В случая се потвърди истината, че не скоростта е главния виновник за инцидентите и жертвите. Лошите пътища ни убиват, а оправданието на всяка една власт и на КАТ е само една - несъобразена, превишена и тинтири минтири скорост. Време е всеки, който е на власт, КАТ, ДАИ, АПИ и кметовете да поемат лична отговорност за недобре направените пътища, малоумните знаци и всичко останало!

Жалко за загиналите и пострадали. У нас нямаме пътищ, а горски пътеки. Ако мантинелите са двойни, няма как да се краде двойно и за кмето и за партията.

Кога ще се изкаже главния експерт на републиката, Слънцето от Западните Балкани? Обяд мина, ала той е зад девет порти, десет синджира, 11 охранителя от НСО, лежи и пъшка за инцидента в Харманли.

Виновни ли са пак управлявалите ВВС, АСуджук Бей?

Да и ако кара с 40 км колкото трябва да кара при пороен дъжд и остри завои в дефилето няма да има проблеми. Не може да се кара с каквато скорост искаш а държавата да е длъжна да направи пътищата съобразени с това колко ти вдига колата.

За какво добро сцепление става дума все пак? За сцепление на гумите на автобуса със асфалта или за сцеплението на мантинелата със земята? Защото по правило мантинелите в Бъггария се правят със такова "сцепление" към земята (банкета), че още първият вятър ги е наклонил, а следващия ги събаря...! Колкото до сцеплението на гумите към пътя, при мокра настилка, кой може да определи кое е "по-доброто сцепление" ? Може би е най-добро, като спреш !?

Дори днес след обяд някой български шофьор да мине с колата си по пистата Спа,пак може да намери недостатъци.

В Германия или Швейцария-със сигурност. Всичко е въпрос на"усвояване ". Аз знам,как се взема на едро у нас. От там тръгва всичко във всички сфери.

Виж ся, който е уравлявал ВВС все нещо трябва да разбира и от управление на автобус. Значи , ерго, е виновен , трябва да поеме част от вината! Ако може , така по-голямата вина! По-малката ще я тръснем на министърчето на регионалното развитие, ще го накараме да си подаде оставката, но ние няма да му я приемем!

ако кара на "заден" , държавата за нищо няма да му е длъжна!

Но от президентството след 8 дена ще излезнат с позиция, а Радев ще повтори след 2 седмици казаното от Корнелия утре

.... - както би казал един лидер на етническа партия на чист английски. Докато има постоянно роене на експерти в България все повече хора ще умират безмислено, ей така, за нищо. Аман от експерти!

Но краш тестовете са със определената скорост за участъка

Автобусът-ковчег, който се преобърна край Своге, се е движел с 41 км/ч, показани на тахографа при снощната експертиза. Това съобщи пред “Труд“ присъствал на първоначалния оглед.

много ми е люпопитно тая жена, кой и е дал тази титла "експерт по безопастност"...какво точно е учила или работила, за да стане такава ....това да не са от онези подлоги на власта дето са в една комисия, която тероризира всички нас и н ни превърна в терористи който водим война по пътищата...само да питам кой с кого воюва , че нещо нещо не ми е ясно..но какато и да е да не минен на въпроса...как е изчисла че мантинелата е трбвало да издържи...хаха...дори само от любопитство да погледнеш ще видиш, как коли премазват мантинели ..камо ли камиони или автобуси...дори само БГ новините да погледнеш в последните месеци имаше камоини преминали 2 мантинели...на Тракия...ама и тия журналистите не са "свет"...защо не я питат..как и защо е станала "експерт"...а канят некви никви да дават акъл..само за да върви предаването

автобуса се е движил с 41 км/ч - неофициална информация от други медии.Сега какво ще кажеш

Всеки сега реве за некачествените мантинели и път. Преди се ревеше срещу докторите, полицаите, администрацията, съдиите, прокурорите, даскалите. Така е. И срещу всеки от Вас има десетки случаи на некачествено свършена работа, за некомпетентност . Всичко в България е некачетсвено, евтино, недобросъвестно свършено. И изход няма , защото българите в 90% са такива.

Kои мантинели ще издържат и ще задържат автобус бре боклуци? Къде по света въобще има такива мантинели? Мършо...не умувай,а облизвай насраният Гъз на глупавият ти господар борисОфф,да ви еба пичката майчина и на двамата!

Kои мантинели ще издържат и ще задържат автобус бре боклуци? Къде по света въобще има такива мантинели? Мършо...не умувай,а облизвай насраният Гъз на глупавият ти господар борисОфф,да ви еба пичката майчина и на двамата!

Ама амнтинелите стоят, нали....

Какво сте захапали експертката? Права е жената! Три са основните причини за трагедията: 1. Лошо качество на настилката. Сцеплението се определя сосновно от качествата на каменната фракция в асфалтобетона. Явно тази е от тези дето с малко вода става като ледена пързалка. 2. Лошо проектиране. Специално оттичането на вода ако не е както трябва вода до т.н. аквапланинг. 3. Очевидно недостатъчната мантинела. Всички тези причини са с един общ знаменател: лоша инфраструктура. Лошата инфраструктура е лоша заради крадене. Краде се наедро. И един е на върха на пирамидата - бат' ви Асфалт Паша.

Какво е сцеплението при аквапланинг?

4. Лошия матрял Напиши дисертация на тема “Фракциите в асфалта при аквапланинг”

Захапа ли са я защото на Гербаджийските крадливи подлоги не им изнася като им казват в очите колко са крадливи и некадърни

щяла ама не издържал..виновен е шаферина.

единствен виновен е шоферчето другото е ала бала..и сняг в сахара.

Ше требе да проверим колко платих за винетка.

"Ако е имало добро сцепление на пътя, би трябвало мантинелата да издържи катастрофиралия край Своге автобус, колкото и да е бил тежък. Това обяви пред bTV Любка Маринова, експерт по пътна безопасност." Не смейте да обиждате асфалта на Асфалт Паша и на Експерта на експертите - Цв. Цв.!

Както винаги подир дъжд качулка вместо още след експерилента преди година с доказана некачествена работа несъоветсътваща на изискванията на пътя е трябвало да се спре движението там и тоя с взетите 22 милиона лева да си свърши работата както трябва.. Всички институции са си виновни ама сега други обират парсата от няхната безотговорност

Тоз е бил експерт по добитъка Никаква мантинела не може да спре автобус Центъра на тежестта на автобуса е много високо следователно мантинеката е трябвало да е три пъти по висока Ако беше баба мъжка...

За съжаление, България гъмжи от такива "експерти". Ако беше експерт, нямаше да говори такива глупости.

Точно никъде по света няма да видите такива ''мантинели'' защото по света все крадът ама като нашите кражби няма..

Да, права е. Тя откри, че кокошата курешка не е взривоопасна.

Това се има предвид, когато казват двойна. Чети. Пък и автобусът се е движил с 45 км/ ч... а мантинелата в основата усукана като консерва. Качество на материал и изпълнение. Трябва да го отбележим и това, все пак. Не знам дали и лека кола нямаше да мине през тази мантинела.

Глупости говори Московски и ония калъфи от МВР. Много е удобно да се обвини само шофьора за катастрофата, но него не могат да го обвинят за катастофите през 2016 и 2017. Изхарчени са 22 млн. лева и пътят още е опасен.

Абе умнико пътя си е добър тоя е спал та три коли е ударил и сее обърнал това е

Иначе не си го обеснявам да ометеш коли и да се хвърлиш че и да не се усетиш заспал е и чак като е скочил сее усетил

Когато българинът търси под вола теле нищо не може да го спре! При предната катастрофа мянаше мантинела- защо няма?; при тази - има- ама каква е тази мантинела, че да не може да спре всеки провъзгласил се за супермен? Виновен е Бойко, държавата, асвалта, мантинелата...но не и шофьорът- щото на всеки може да се случи- при такъв път, дъжд, буря, а да не забравяме и лошите мисли на Бойко...а да и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО лекарите и всички, които са помагали на пострадалите- те са дори по- виновни от Бойко! Значи не могат ли да карат зад всеки автобус и кола, че да са там на секундата и да възкресяват умерели с "Лазаре- стани'' хич не ми ги хвалете...

Какво се вторачихте само в пътя, а никой не обелва дума, за скороста с която се е движил този автобус и то на този път, при влошени условия?! Ако са били толкова лоши условията, можело е да се движи максимално бавно и внимателно.