Коментари - Експерт: При добро сцепление на пътя мантинелите трябваше да издържат | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз, като машинен инженер, след като видях снимката на мантинелата след удара, мога да кажа че бая пари са взели от "икономията" с метала. Е аз не съм пътен специалист, но съм полагал изпит по "СЪПРОТИВЛЕНИЕ НА МАТАРИАЛИТЕ (металите)". Язък, за загиналите край Мездра и Хитрино. Бащата на Радев не бил "видял" триколката, но не е утрепал инвалида в нея?! Обаче ОТКРАДНАТИТЕ ПАРИ от "ръководещите" България ИЗТРЕБВАТ БЪЛГАРСКИЯ НАРОД. ЗЛАТО ГАЗИМ, НО ВСЕ ПО- БЕДНИ ХОДИМ ("Дънди прешъс металс").

КАКВИ ГЛУПОСТИ ОТ ЕКСПЕРТ, АКО ИМАЛО „СЦЕПЛЕНИЕ МАНТИНЕЛАТА ТРЯБВАШЕ ДА ИЗДЪРЖИ” , ШОФЬОРЪТ НА АВТОБУСА СЕ Е ЗАБЛЯЛ И ИЗТЪРВАЛ МПС , ПОМЛЯЛ МПС В НАСРЕЩНОТО И Е ПАДНАЛ В ДЕРЕТО ,ТО НЯМА СПИРАЧЕН ПЪТ КАКВИ СЦЕПЛЕНИЯ СЕ ТЪРСЯТ ?!

Абе този "експерт" любка не беше ли милиционер? А защо не алекси стратиев? Гробаджиите са намерили за всеки техен верен кадър по една хубава службичка! До кога?

Сега установява,че е една мантинела,думата превенция.Така се строи у нас,,пари се дават за супер качество,а се строй НЕКАЧЕСТВЕНО,ОЩЕ СЪС САМИТЕ ПРОЕКТИ,,Е КАК ЩЕ ИМАТ САМОЛЕТИ,ЯХТИ ,БЕНТЛИТА,СКЪПИ ИМОТИ,ДЕСТИНАЦИ ЛУКС ЗА ПОЧИВКА.ЕДНА ОТ ПРИЧИНИТЕ ЗА КАТАСТРОФИТЕ И И ТАЗИ НЕКАЧЕСТВЕНО СТРОИТЕЛСТВО И НИКАКЪВ КОНТРОЛ ОТ ДЪРЖАВАТА,,А СЛУЖБИ В РАЗДУТАТА АДМИНИСТРАЦИЯ ИМА ВСЯКЪКВИ.КОМУНИСТИТЕ НИ ЗАПОЧНАХА ,НО ГЕРБ ОКОНЧАТЕЛНО ЩЕ НИ ЗАТРИЕ.

Оспалнител пот испалнител гадини долни

ГЕРБ убиват България.

Бог да прости загиналите и да си пожелаем никога, никъде да не се случва подобен кошмар! Колкото до експертката, бих искал да ми каже някаква формула, отчитаща зависимостта между сцеплението на гумите с настилката на пътя и издръжливостта на мантинелите?! Всичко това ми се струва изцепка на журналистите, както и 41 километра в час на присъстващия на мястото на произшествието. Уверявам ви - пълни глупости, нямащи нищо общо с действителността.

Ще се случват още подобни трагедии, колко ми още некачествен асфалт е положен

Ех ако беше тука експерта алекси стратиев, а също и калина крумова!

Какво се вторачихте само в пътя, а никой не обелва дума, за скороста с която се е движил този автобус и то на този път, при влошени условия?! Ако са били толкова лоши условията, можело е да се движи максимално бавно и внимателно.

Защо ли цензорът ми е изтрил репликата, към "гост"?

Когато българинът търси под вола теле нищо не може да го спре! При предната катастрофа мянаше мантинела- защо няма?; при тази - има- ама каква е тази мантинела, че да не може да спре всеки провъзгласил се за супермен? Виновен е Бойко, държавата, асвалта, мантинелата...но не и шофьорът- щото на всеки може да се случи- при такъв път, дъжд, буря, а да не забравяме и лошите мисли на Бойко...а да и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО лекарите и всички, които са помагали на пострадалите- те са дори по- виновни от Бойко! Значи не могат ли да карат зад всеки автобус и кола, че да са там на секундата и да възкресяват умерели с "Лазаре- стани'' хич не ми ги хвалете...

Иначе не си го обеснявам да ометеш коли и да се хвърлиш че и да не се усетиш заспал е и чак като е скочил сее усетил

Абе умнико пътя си е добър тоя е спал та три коли е ударил и сее обърнал това е

За съжаление, България гъмжи от такива "експерти". Ако беше експерт, нямаше да говори такива глупости.

Глупости говори Московски и ония калъфи от МВР. Много е удобно да се обвини само шофьора за катастрофата, но него не могат да го обвинят за катастофите през 2016 и 2017. Изхарчени са 22 млн. лева и пътят още е опасен.

според теб шофьора не е виновен а пътя...значи пътя се е надигнал и обърнал рейса ...или пътя е карал рейса ? КОГАТО шофьора не е уверен в пътя или има препятствие е длъжен да намали или да спре ....разбрали празноглави ? Та в края на крайщата возел хора , а на чували с картофи ....анадъм ма празноглави !

Тоз е бил експерт по добитъка Никаква мантинела не може да спре автобус Центъра на тежестта на автобуса е много високо следователно мантинеката е трябвало да е три пъти по висока Ако беше баба мъжка...

Това се има предвид, когато казват двойна. Чети. Пък и автобусът се е движил с 45 км/ ч... а мантинелата в основата усукана като консерва. Качество на материал и изпълнение. Трябва да го отбележим и това, все пак. Не знам дали и лека кола нямаше да мине през тази мантинела.

Както винаги подир дъжд качулка вместо още след експерилента преди година с доказана некачествена работа несъоветсътваща на изискванията на пътя е трябвало да се спре движението там и тоя с взетите 22 милиона лева да си свърши работата както трябва.. Всички институции са си виновни ама сега други обират парсата от няхната безотговорност

"Ако е имало добро сцепление на пътя, би трябвало мантинелата да издържи катастрофиралия край Своге автобус, колкото и да е бил тежък. Това обяви пред bTV Любка Маринова, експерт по пътна безопасност." Не смейте да обиждате асфалта на Асфалт Паша и на Експерта на експертите - Цв. Цв.!

Ше требе да проверим колко платих за винетка.

щяла ама не издържал..виновен е шаферина.

Какво е сцеплението при аквапланинг?

Какво сте захапали експертката? Права е жената! Три са основните причини за трагедията: 1. Лошо качество на настилката. Сцеплението се определя сосновно от качествата на каменната фракция в асфалтобетона. Явно тази е от тези дето с малко вода става като ледена пързалка. 2. Лошо проектиране. Специално оттичането на вода ако не е както трябва вода до т.н. аквапланинг. 3. Очевидно недостатъчната мантинела. Всички тези причини са с един общ знаменател: лоша инфраструктура. Лошата инфраструктура е лоша заради крадене. Краде се наедро. И един е на върха на пирамидата - бат' ви Асфалт Паша.

4. Лошия матрял Напиши дисертация на тема “Фракциите в асфалта при аквапланинг”

Захапа ли са я защото на Гербаджийските крадливи подлоги не им изнася като им казват в очите колко са крадливи и некадърни

единствен виновен е шоферчето другото е ала бала..и сняг в сахара.

Да, права е. Тя откри, че кокошата курешка не е взривоопасна.

Всеки сега реве за некачествените мантинели и път. Преди се ревеше срещу докторите, полицаите, администрацията, съдиите, прокурорите, даскалите. Така е. И срещу всеки от Вас има десетки случаи на некачествено свършена работа, за некомпетентност . Всичко в България е некачетсвено, евтино, недобросъвестно свършено. И изход няма , защото българите в 90% са такива.

Kои мантинели ще издържат и ще задържат автобус бре боклуци? Къде по света въобще има такива мантинели? Мършо...не умувай,а облизвай насраният Гъз на глупавият ти господар борисОфф,да ви еба пичката майчина и на двамата!

Точно никъде по света няма да видите такива ''мантинели'' защото по света все крадът ама като нашите кражби няма..

Kои мантинели ще издържат и ще задържат автобус бре боклуци? Къде по света въобще има такива мантинели? Мършо...не умувай,а облизвай насраният Гъз на глупавият ти господар борисОфф,да ви еба пичката майчина и на двамата!

много ми е люпопитно тая жена, кой и е дал тази титла "експерт по безопастност"...какво точно е учила или работила, за да стане такава ....това да не са от онези подлоги на власта дето са в една комисия, която тероризира всички нас и н ни превърна в терористи който водим война по пътищата...само да питам кой с кого воюва , че нещо нещо не ми е ясно..но какато и да е да не минен на въпроса...как е изчисла че мантинелата е трбвало да издържи...хаха...дори само от любопитство да погледнеш ще видиш, как коли премазват мантинели ..камо ли камиони или автобуси...дори само БГ новините да погледнеш в последните месеци имаше камоини преминали 2 мантинели...на Тракия...ама и тия журналистите не са "свет"...защо не я питат..как и защо е станала "експерт"...а канят некви никви да дават акъл..само за да върви предаването

.... - както би казал един лидер на етническа партия на чист английски. Докато има постоянно роене на експерти в България все повече хора ще умират безмислено, ей така, за нищо. Аман от експерти!

В Германия или Швейцария-със сигурност. Всичко е въпрос на"усвояване ". Аз знам,как се взема на едро у нас. От там тръгва всичко във всички сфери.

Дори днес след обяд някой български шофьор да мине с колата си по пистата Спа,пак може да намери недостатъци.

За какво добро сцепление става дума все пак? За сцепление на гумите на автобуса със асфалта или за сцеплението на мантинелата със земята? Защото по правило мантинелите в Бъггария се правят със такова "сцепление" към земята (банкета), че още първият вятър ги е наклонил, а следващия ги събаря...! Колкото до сцеплението на гумите към пътя, при мокра настилка, кой може да определи кое е "по-доброто сцепление" ? Може би е най-добро, като спреш !?

Виновни ли са пак управлявалите ВВС, АСуджук Бей?

Виж ся, който е уравлявал ВВС все нещо трябва да разбира и от управление на автобус. Значи , ерго, е виновен , трябва да поеме част от вината! Ако може , така по-голямата вина! По-малката ще я тръснем на министърчето на регионалното развитие, ще го накараме да си подаде оставката, но ние няма да му я приемем!

Кога ще се изкаже главния експерт на републиката, Слънцето от Западните Балкани? Обяд мина, ала той е зад девет порти, десет синджира, 11 охранителя от НСО, лежи и пъшка за инцидента в Харманли.

Но от президентството след 8 дена ще излезнат с позиция, а Радев ще повтори след 2 седмици казаното от Корнелия утре

Жалко за загиналите и пострадали. У нас нямаме пътищ, а горски пътеки. Ако мантинелите са двойни, няма как да се краде двойно и за кмето и за партията.

В случая се потвърди истината, че не скоростта е главния виновник за инцидентите и жертвите. Лошите пътища ни убиват, а оправданието на всяка една власт и на КАТ е само една - несъобразена, превишена и тинтири минтири скорост. Време е всеки, който е на власт, КАТ, ДАИ, АПИ и кметовете да поемат лична отговорност за недобре направените пътища, малоумните знаци и всичко останало!

Да и ако кара с 40 км колкото трябва да кара при пороен дъжд и остри завои в дефилето няма да има проблеми. Не може да се кара с каквато скорост искаш а държавата да е длъжна да направи пътищата съобразени с това колко ти вдига колата.

ако кара на "заден" , държавата за нищо няма да му е длъжна!

Автобусът-ковчег, който се преобърна край Своге, се е движел с 41 км/ч, показани на тахографа при снощната експертиза. Това съобщи пред “Труд“ присъствал на първоначалния оглед.

автобуса се е движил с 41 км/ч - неофициална информация от други медии.Сега какво ще кажеш

В България мантинелите изпълняват само декоративни функции.

В Германия на опасни завои мантинелите са двойни и са по 2 метра високи. Правят се и краш-тестове на автобуси и камиони в мантинели като те удържат съответното превозно средство и го изтласкват обратно на пътя без да се нарушава цялостта на мантинелата.

Италия са с най-многобройните мантинели и ко...Моста падна

Ама амнтинелите стоят, нали....

Но краш тестовете са със определената скорост за участъка

Елементарно Уотсън след като сте избрали фирмата предложила най- ниска оферта за направата на пътя , едното е за сметка на другото качеството.

Ти избери най-скъпата фирма...после в дранголника

"експерт по пътната безопасност" казва, че мантинелите на такива участъци трябвало ДОРИ да бъдат двойни?.... И тройни да са , Любче, ако не са високи поне МЕТЪР И ПОЛОВИНА , автобусите ще продължават да ги прескачат като се преобръщат НАД тях ! С мантинела , висока 70 санта, няма как да удържиш камион, автобус и дори джип.... Но, толква са ни експертите, толкова ни е и пътната безопасност....!

Всичко се прави едно към гьотюре, правят и променят проекти по време на строителство, рушат и грабят наред и съд за тях няма, даже бочку си направи административен съд в частна сграда по бързо да му бута далаверите, пътищата за за преминаващите от анадола към Европа, не се лъжете че са за вас.

Да проверят мантинелата! Виждал съм как просто ги слагат в земята, колкото да стои изправена. И чакай такава мантинела да те задържи. Да проверят сцеплението, защото било замервано и не е достатъчно, апи била сигнализирана. В друг сайт има данни че там за 2017 и 2018 са станали над 10 тежки птп, в сухо време, без превишение на скоростта. Това ако е вярно някой от апи или министерствата е за затвор. И много интересно-на околовръстното в софия , в участъка който минава над бул.България, може да видите колко масивно е укрепено всичко, с мантинела, стоманена ограда, а ако не се лъжа и бетонни блокове. Естествено това не е направено за наша безопасност а за неговата. Нали отдолу е правителствено трасе и дебелия се страхува някоя кола да не излети от моста и да го премажа, падайки върхи нсо колата.

Да, мантинелите ги монтират на дървени колчета, намазани с боя, че да изглеждат метални. И като 12 тонен рейс ги удари, не издържат. Чудо!

Къде са тези експерти, когато се прави нещо.. Като се обърне колата, пътища много.