Коментари - Експерт подкрепя идеята да се забрани вноса на коли, по-стари от 10 г. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не знам дали ще има екологичен апокалипсис, но еколозите със сигурност ще ни докарат икономически апокалипсис. :)

Тоя "експерт" за ЕС не е ли чувал? Ще забрани, но първо трябва да излезем от ЕС.

За пореден път се обеждавам че демокрацията лошо деиства на някои политици и бизнсмени. Преставяте ли си да забранят коли по стари от десет години във Финландия карат коли и 20 годишни но няма проблеми щом е минала на преглед но понеже ние сме по богати от тях даваите забраняваите

Годините на колата не са чак такъв проблем. Колата е изправна или неизправна. Примерно да попитам - Каква е ролята на контролните органи, освен на наблюдатели, спрямо колите - димки?

да се карат коли над 10 год

Вместо да забраняват, простите тъпаци да помислят как да стане така, че на човек да му е изгодно да кара нова кола. И аз искам да карам нова кола, но да дам 20 хил лева и да ги лангъркам по ями и по лоши пътища и да ги скапват некачвствени горива. Все пак не печатам парите си, а ги изкарвам с яко бачкане.

Продавайте дизелите защото ги забраняват в цяла европа.

Да не говорим, че хората със заплати от по 700-800 лева посмъртно не могат да си позволят по-нови коли, а общественият транспорт в Територията е пълна скръб - преобладават мърлявите таралясници, в които кой знае какви вируси и паразити може да хванеш...

Да бе, щото народът масово иска да кара стари коли. Всичките видиш ли сме някакви ретро маниаци! Хората не могат да си позволят нови коли с тези заплати. С този стандарт на живот такива коли. Вие мислите, че на запад не карат стари дрънгели? Да, има много сравнително нови коли, но има и много над 10 години, а и до 20. Хайде рядко е да видиш 30 годишни бараки, но Вектра Б, поло 95та, голф 4, от първите Ц/едки и очиларки е съвсем нормална гледка. Е вярно не се разпадат от ръжда и не пушат като параход, но не са и нови. Я се замислете, писаха преди ден Берлин ОТЛАГА забраната за дизелите. Защо - щото всички карат нови екологичо чисти коли? Ами щото ще оставят хората без транспорт, затова, а не могат да си го позволят.

Няма страшно.Новите коли ще ги продават по 2 за лев и 10 години безплатен сервиз!

какви нови коли , какви пет лева , хората изнемогват за хляба,дрехите и да плащат училището на децата си , та нова кола да си купят. Разбира се че ще караме коли на старо. Лично аз карам коли над 10 години, не поради това че не мога да си позволя нова , а поради това че ще взема Ауди А6 на половин цена на опоскана Дачия, и като ме натресе някоя кифла която са я учили да гледа пътя само напред , без да ползва огледала - не ми дреме, отивам в "сивия" сервиз и си я оправям. Така си карам децата в сигурна кола за 15 хил лева , която разбира се е в идеално техноческо състояние , с нови гуми и така нататък. Ай ходи я сравнявай с Дачия за 25 хил. Няма начин. Ай живи и здрави !

на експертЪ нещо му куца експертизата или по-точно е лобист! Не сме толкова гламави:: проблемът е в стандартите за екология, за ремонт с нови части и т.н., т.е липсата на средства в народонаселението и 2-ро манипулиран псевдопазар на коли. Какви са пътищата, но това е голяма тема а не ей така за базик. Зсрамете се бре, стига с тез манипулации. По-добр кацете някоя лакърдия за м-р Деянов, пръднал ли, за Боко-Моко и коо преатели, раните там аптекари всичките до един родени с златна лъжижа и пушка на рамо, сега са горките от Ънденграуда ако да сте и се правите на по-така, отворени и интересни.

Какво bmw дизел си взех на 12 години, хем визията е супер, хем и евтино, на 350 хиляди но запазено. Жените направо умиргат.

Не купувайте коли от измамните автоджамбази. Абстолют всички коли които внасят са с повреди или превъртян километраж.

Не бъди толкова Обеден.

Да се забрани заплащане на заплати по-ниски от най-ниската минимална заплата в ЕС.

накрая от ЕК/ЕП ще кажат без дизеляци и всички останали да се съобразяват с еко изисквания недостижими за колите в България и ББ ще започне да гледа като теле в кланница. Щото българина е свикнал автомобила да не е лукс, а консуматив. Някой да протестира срещу кофти горивата - не, ми луд ли е Златев да гони качество на продукцията??? Някой да протестира срещу дупките по пътя - не, ми за чий тогава централна и местна власт да ремонтират старото, като може да режат ленти на новото и да трупат червени точки?

ама всички плюват по "протестърите" - на ви сега.

Човек трябва да е голям оптимист ако смята, че за 20 хиляди лева може да си купи нова свястна кола!

е на такива шушляци трее се вземе микрофона и къф есктрасенс е тоя?

Да се забранят всички коли над 3 години въобще! Освен това да се забрани всяка бракма под 100 000 евро и под 250 коня!

Какъв "експерт" е всеку шибан бездарен и неграмотен боклук, лобиращ за вносителите на нови автомобили?!

Те тва е сума!

А, няма ли да е по-добре да се забранят неизправните автомобили? В Германия 20 годишните автомобил са ок, ама за България не стават...

Сетила се Мара да се побара. България отдавна се е превърнала в държава-автоморга.

Забраняват дизелите и въздуха ще се поосвежи, но кой ще купи от собствениците вече платените дизелови дрегели за по над 100 000 хиляди лева.

Забраняваме значи конкуренцията, това първо. Спираме хронично болните коли и оставяме само нови - лесно, регламентно обслужване. И стана песен да си автомонтьор.

Тая идея автор има ли си?Или просто така си витае из ефира.Искам да видя един политик да излезе пред хората и да каже - да, аз такъв и такъв имам такава идея!Знам че доходите ви са 20% от европейските, храните,тока и всичко останало е над 90% от европейските цени, обаче искам да ви забраня колите които реално можете да си позволите. Ей това като стане, тогава ще има идея и си я подкрепяй колкото искаш.Дотогава това е разтягане на локуми и сънуване на просо от гладни кокошки.

Кой ви ги прави тия снимки, бе баааси мамата ... то бива дърво бива, ма тоя сайт е направо за канала ....

не си мушне идеята отзад? Вместо да се засили контрола върху сервизите и пунктовете за прегледи тоя налъм ще забранява колите над 10 г.?!?! А и аз съм ценител и колекционер и всички коли, които притежавам са уникални!

Експерта е прав но е трябвало да добави че леките автомобили които се произвеждат в България са на цени от 10 000 - 15 000 лв. и всеки може да си позволи нова кола.

кои коли се произвеждат в България?

Обичам да чета приказки на празноглавци. А като забраниш дизелите как точно ще се пренасят стоки? Щото бензинов камион и бус аз да има не знам

Човека взе парите и си каза "добре, че е сивия сектор". Що да пише име?

Ми в ТУ софия май направиха 1-2. Електрички бяха даже.

Купува се кола с доказана история.Ако е била в гаражни сервизи такава история не се документира,а автоджамбазите у нас първо връщат километража за да я представят за младо маце.

Селският монтьор смени гарнитура на главата на голфа за 320 лева.в цената влиза шлайф на главата и смяна на гумички на клапаните. в сервиз на Нисан на Навара,смяната на гарнитура струва 1600 лева,без шлайф и смяна на гумички на клапаните.н аварата е на началника,и като му казаха цената,доста се изпоти.голфа ми го ремонтираха за два дена,а Навара за седмица.

Дедо, кварталното гаражче с канал в пода не е конкуренция.

В сервиза на Хонда, в Горубляне при Юри Андреев ме обслужват на макс качество и на приемливи цени, бързо и хубаво, ама идиота ето се е изказал има намерение да прави монополи

Никой не говори за селския монтьор. Говорят за всички знайни и незнайни пишман майстори дето нито са регистрирани, нито данъци плащат. Аман от тарикати. Като идат на проверка и се оказва че е събрал колите на цялата рода в двора и ги оправя щото му е хоби. Пари не зема. Само за части де. За труд никога.

Я ми кажи сервиза на Юри на хонда, дали е на фирма? Издава ли фактури? Дали плаща данъци и дали работниците са на договори? И кой всъщност е идиота?

Точно селския монтьор е в сивия сектор.регострорал е сервиза като магазин за авточасти плаща до осигуровки,л данъци като за магазин.о не може да плаща осигуровки на помощника си,защото в магазина има само едно работно място.ако реши да регистрира сервиз,ще трябва да вземе разрешително дори и от папата.

Вън таратайките от България!

Таратайка от 34-та, която никога няма да можеш да си позволиш. Карай си новата бракма за 20 000лв и се радвай на живота.

само леки автомобили ли,иска да се забрани или също да не се регистрират,товарни автомобили,микробуси,автобуси,мотоциклети? Питам просто,защото експерта не обясни!

Аз пък подкрепям идеята да се забранят експертите.

И по какво точно е експерт този цървул , че не се разбира ....И стига с глупостта , че някой не плаща данъци

Да дойде да ми купи нова кола.Няма да му се разсърдя.