Експерт: Магистралите у нас са пътища на смъртта
Контролът по пътищата да е динамичен, а не статичен, казва Богдан Милчев
Обратно в новинатаКоментари - Експерт: Магистралите у нас са пътища на смъртта | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
хахо (нерегистриран)
Още колко хиляди трябва да загинат за да приключи анализа
Шофьор - бизнесмен (нерегистриран)
Те проблемите са ясни от много години 1. Не може колата ти да вдига 200 а да си ограничен на 140!!! А на другите пътища дори до 90! Аз каруца ли карам? 2. Не може пътя да е от завои, които да ограничават скоростта, провокирайки водача към скорост, с която не може да контролира автомобила. 3. Не може по пътищата да се движат куп таралясници. Откъде накъде аз на тях ще им давам предимство? Че и да карам след тях! Те кои са, аз кой съм? Тази глупост трябва задължително да се оправи 4. Същото и с градския транспорт - на тия бус лентите не им ли идват в повече? Както виждате проблемите са отново в държавата, която трябва да вземе мерки да си оправи глупостите, които са натворили некомпетентните и калинки
хахаха (нерегистриран)
когато към простотията на управляващите се добави простотията на управляваните става една проста касапница......
. (нерегистриран)
Ми хайде за теб специално да направят една безкрайна, пък си карай ако искаш и с 500, къде ще стигнеш на никой не му пука, поне няма да пишеш малоумщини тука.
Философ (нерегистриран)
Герб е пътят на смъртта у нас. Магистралите са част от този път. Гордостта на тиквунийййй първи. Ланголиери са гробарите. Изядоха настоящето и миналото и бъдещето. Алчни ланголиери. Ама евроуйдурмите застигат в момента и София и до няколко години София ще е образцовата кочина на Мутристана. Просто софиянци не знаят какво им иде на главата и как ще си платят дето ни натресоха тиквата.
хе хе (нерегистриран)
експерт бил..ти ако беше експерт щеше д аси наясно ,че в БГ магистрали няма... пропускам онези белите магистралки дето ги шмъркат политиците и после им се привижда всичко в розово!
ДДРОнег (нерегистриран)
Майтап ли си правиш?! То вярно, че такова е мисленето на много тъпанари, които са виновни за катастрофите!!! Може би си искал да покажеш с ирония тяхното мнение, но иронията ти не се чувства.
той (нерегистриран)
още един бивш стана голям експерт! само дето по времето на този бивш, а сега "експерт" загиналите са били с 20 % повече!
фатмак (нерегистриран)
В другите страни анализират без наредби. В България също. Причината не е там.
барман (нерегистриран)
Герб ли те качи пиян в колата?
барман (нерегистриран)
Направил е добро като се е махнал.
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
"Информирали сме премиера, че тези две наредби, които още от 2007 г. министърът на вътрешните работи и министърът на транспорта трябваше да са издали, за да могат да се правят тези анализи, все още не са издадени. Отговорът им е, че си обменяли информация и анализирали", заяви Милчев. Забележително! След 10 г. "усилен обмен на информация и анализи", "видимите резултати" са налице;))
ПЪТНИК (нерегистриран)
"...бивш шеф на КАТ"-като такъв с какво е подпомогнал решаването на пробелмите? Сега се уредил като експерт по пътна безопастност. Най-големият проблем идва от липсата на дисциплина в обществото, от респект към закона, от жестоки глоби и тяхното събиране, от усущането за безнаказаност и пр. Вижте, че държавни институции не спазват закона, а чакат от редовия гражданини да го прави. Анархията, която се настани в обществето ни трудно може да се излекува. Сега Калинка като направи тестовете, всичко ще си дойде на мястото.
Вулгарос (нерегистриран)
Магистралите са измислени от хора с мозък в главите. Търсеният ефект е постигнати.Но при цивилозованите население. При дивашко племе като вулгарското, магистралата ако ще от диамант да е, пак ще сее размазани ламарини и смърт.
По важно е (нерегистриран)
КАТ да заработи ! Колкото и да са зле пътищата, ако се въведе ред и по немалко дисциплина, ще има положителен ефект. Но КАТ да заработи е по невъзможно, отколкото умрял да възскръсне. Послендото се е случвало все пак, според Библията.
Аха (нерегистриран)
Полицията е тяхна и ако имаше истински контрол .,нямаше да се качваш пиян на кола!
dd (нерегистриран)
Сигурно сме и единствената държава, в която липсата на наредба, пречи на некви чиновници да "анализират". Като приемат наредбата, чиновниците ще похарчат едни пари, ще поанализират, поанализират, ще напишат един доклад и готово! Работата е свършена, а проишествия пак има и не по-малко! Щото с наредби и писма не се решава въпросът с лошите пътища, пренатовареността им с коли и камиони, безумното шофиране от хора, кой знае как взели книжки, създаването на ситуации от безнаказани автоталибани и мутрафони с коли за милиони, които държавт всички в джоба си! Ето половината ви работа я свърших и без наредба!
Владо (нерегистриран)
Да,ама не чувам да се трепем по чужбина.
PEYTSCH
Разрушете магистралите за да оправите манталитета.
Вулгарос (нерегистриран)
Защото там стадото е под чуждо управление и чужди закони. Това е единственият път да се очовечи малко.
GadBG (нерегистриран)
Цивилни полицейски коли в трафика - без ограничение на бензина. Както е навсякъде по света. Вдигаш 200 - спират те, свалят ти номерата -толват ти колата - глобяват те 1000 -2000 лева , 1 -2 седмици обществен труд ( събираш боклуци по пътищата)...и готово. Какво толкова го мислят тея тъпанари не знам !!!
PEYTSCH
70-80% карат бавно стари коли...Останали карат бързо нови коли, но в...насрещното движение...
С ДВЕ ПЛАТНА- (нерегистриран)
ТОВА НЕ СА МАГИСТРАЛИ - ТОВА СА ЕДНОПОСОЧНИ ПЪТИЩА!
Крис (нерегистриран)
В чужбина спазваме закона а тук не, за това и се трепят тук а не в чужбина.
batkoof (нерегистриран)
да Ви го кажа в прав текст.Вие сте от хората за които важи правилато,,и сам да съм в автобуса пак ще се бутам,, .Дана ме разберете.
Те100Стерон (нерегистриран)
Ченгено си остава ченге. Нищо не е казал. Мутренската държава създаде и мутренско държане по скоростните автомобилни пътища, а и не само по тях.Магистралите са проектирани за скорост 100 км/ч и с една лента за движение и една лента за изпреварване, плюс аварийна лента. Мутрата се движи постоянно в лентата за изпреварване поне с 200 км/ч, но това създава проблеми при завоите, т.е в кривите участъци от трасето поради природен закон - центробежни сили. Но мутра и спазване на закон и правила са несъвместими понятия. И понеже и правителството е мутренско, никой не обръща внимание на това. Отделен е въпроса за качеството на пътната конструкция и пътната настилка. Там е въпрос на строителите и подръжката, където също са само мутри.
ㅤ
Не виждам много коментари от форумните професори, аналитици и филосови, които да твърдят, че ограниченията за скорост на пътя са "смешни", "комунистически", "остарели", "излишни" и други подобни дивотии.
111 (нерегистриран)
Оооо, това е такава кочина, че край нямат свинщините в нея.Да бе, в Търновско са най-големите свине по дебилщина с тези знаци за концентрация на ПТП, защото на междуградски път слагат ограничения с камери, защото пияните селяндурници с купени документи излизат на пътя като сватбари и глобите хвърчат.А това, че жена и бакшиш не знаят за съществуване на мигача- да не говорим.Да трябва динамичен контрол.Прави ми впечатление, че все повече жени с таралясници побеснява на магистралата-150-160 км са нищо за тях.Нали педла за газта трябва да е до дупка и да покажа на мухльовците какво мога.Все повече се убеждавам, че умните хора са със скъпи и яки машини и много рядко ще видиш простотия от тяхна страна.Имам чуство, че те се кефят на комфорта на машината,а не ма скороста.За това на безрасъдни и мърди на пътя трябва да се налагат строги наказания.Не са виновни толкова магистралите, колкото главочките с таралясниците.
Nik (нерегистриран)
Каква магистрала имаме ние?! Няма едно информационно светещо табло, което да показва времето, трафика и т.н В дясната лента ако караш с повече от 100 колата ще се разпадне от неравности. Мантинелите навсякъде са без светлоотразители и не са съобразени със съвременните изисквания за безопасност, маркировката е избледняла навсякъде или липсва и като добавим и бай-ганьо който си мисли, че е безсмъртен и резултата е налице. За 3 дена 3 катастрофи с 6 загинали и то само на Тракия.
Хората са по важни от магистралите!!! (нерегистриран)
По света строят железопътен транспорт,а не магистрали! Строят се и магистрали,но повече се влага в железопътния транспорт,в България е обратното,защото от магистралите може много повече да се краде!! Като се строяли магистрали и бизнесът щял да идва,да де,ама този бизнес го чакаме вече 20 години и той не идва въпреки строежа на магистрали... Бизнесът отива там,където има хора,в България хората бягат заради ниските заплати и затова и бизнес няма да идва тук....
ДДРОнег (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ТодорЪ (нерегистриран)
Абре Експерте! Кви наредби, кви 5 лева бе човек?!! Те причините са ясни и на баба ми, ама питай защо никой не прави нищо!!! Ей ти причините: 1. Фалшиви шофьорски книжки, продадени на куцо, кьораво и сакато!!! 2. Тоталана липса на контрол по пътищата - така джигитите си правят каквото искат!! 3. Лошо планирани и лошо поддържани пътища: - дупки, стеснения, магистрали само с две ленти! 4. Стар автопарк! 5. Лоша маркировка, липса на осветление и сигнализация. Ей това ти е основата на всичко. Ето ти и решението: По т. 1 : Проверовъчен изпит и психотест за всички в България! + Уволнение на целите екипи на автомобилна администрация и МТ!!!! По т. 2 : Служебни автомобили с радари и камери за 3 седмици по всички пътища на България - 90 % от джигитте ще изгорят!!! Останалите ще се уплашат. И такива акции на всеки 2-3 месеца. + КАТ - децимация и назначаване на нови хора. По т. 3 : Ей тука Бойко ще е най-доволен, заедно със строителната мафия!!! Ще турят веднага по още една лента на магистралите!!! Верно за милиарди, ама пак ще е нещо. И пак ще е калпаво изпълнение ... нЕма бягане от тях! По т. 4 : Смяна на правителството на България и всички в затвора, за предизвикване на национална катастрофа, бедност, мизерия, смърт в особено големи размери!!! По т. 5 : Пак Бойко и Строителната МАФИЯ !
АЗ (нерегистриран)
Най вече по магистралите създават проблем големите камиони,където водачите заспиват и става белята,а колите много рядко по тяхна вина правят катастрофи по магистралите.
Пътуващ (нерегистриран)
Крайно време е да се направи северната магистрала за да се палто вариант южната. Сега купон и скатове е та тракия. А и другите магистрали да се изградят а не само да се приказва. Резултати трябват а не приказки.
--- (нерегистриран)
Категорично невярно твърдение, че голяма част от хората със скъпи и мощни коли в БГ са с висок интелектуален потенциал!!! Точно обратното - 90% от каращите луксозни коли, трудно могат да си напишат имената и не признават никакви пътни правила, защото считат, че всички трябва да им дават път и предимство по пътищата.
ㅤ
Тази нощ май не си спал... Я полегни, поспи и на свежа глава коментирай.
Пътуващ (нерегистриран)
Купон и скатове е парадокс южната
ДДРОнег (нерегистриран)
Поздравления!!!
. (нерегистриран)
В малка България няма контрол, защото на властта така и е удобно. От най- горе до последната махала т.н. " управляващи", са направили мазало от престъпност и беззаконие. Катастрофите и самите шосета са част от резултатите на горното. Става въпрос единствено за пари и за власт, по най- лесния възможен начин. Ако не бяха точно тези политици и бизнесмени, щяха да са други, но накрая щеше да е същото. Защото сме българи и така е в България.
Пътуващ (нерегистриран)
Крайно време е да се направи северната магистрала за да не пътуват всички по южната. Сега куцо и съкаго е та тракия. А и другите магистрали да се изградят а не само да се приказва. Резултати трябват а не приказки
Бай Миле (нерегистриран)
Първо, това са магистрали само на хартия. В тях са заложени изключително много капани, които могат да предизвикат ПТП - неправилни виражи или липса на такива, неправилно отводняване, лоша настилка с вдлъбнатини, които могат да ти изхвърлят колата, липса на обезопасителни мрежи и други фактори. Може би Струма се доближава най-много до магистрала, но Хемус и Тракия в голяма част са много опасни. Ако няма контрол върху безопасността на самите магистрали, то този "динамичен" контрол няма да даде никакъв ефект.
СТЕФАН (нерегистриран)
НЕ СА ВИНОВНИ МАГИСТРАЛИТЕ А БЕЗСМЪРТНИТЕ СОБСТВЕНИЦИ НА БЪРЗИТЕ КОЛИ , КОИТО СЕ ЗАБРАВЯТ КАТО СА НА ПЪТЯ!!! СМЯТАТ ЧЕ СА САМИ !!
Пешо (нерегистриран)
На крива ракета космоса .. опа магистралата му виновна
ТодорЪ (нерегистриран)
Нищо ново не казвам. Всички знаем, че в лявата лента на АМ Тракия всяка 5-та кола кара с над 160 км/ч, и КАТ го знаят, ама се правят на умрели лисици! И на кьоравия му е ясно, че на магистрала с разрешена скорост от 140 км. трябва да има поне една лента за бавно каращи - примерно тирове, камиони, стри коли, една лента за нормална скорост и една за изпреварване! Заради простотията, наглостта, корумпираността и безхаберието на управляващите се избиваме и ни избиват всеки ден ама си мълчим!!!! Я една всенародна подписка за подвежане под отговорност на персонала на Министерство на Транспортс воглаве с министъра (дето уби сина си при транспортен инцидент) и глей кво става!!!
Бачо Киро (нерегистриран)
Айде, айде ... Идиотите с бързи коли ок ... А нещо така за тежкотоварните? И те ли карат с 200? Факт е, че има проблемни зони и те няма да се оправят никога, ако някой не свърши работа с анализа и подобрението на пътища проектирани и строени преди десетилетия за съвсем друг трафик и превозни средства ... Но те нашите, ръйш ли, си говорели и анализирали, нямало нужда от професионален анализ - къде ще има, нашите Тикви и Кратуни са специалисти по всичко, анализират си за 5 минути всичко по време на кафе ...
Доростолски (нерегистриран)
Да бе прав си. Аз от София до Силистра минавам по Тракия за по-направо и по-бързо!!!
Бачо Киро (нерегистриран)
Кат гледам си от специалистите дето "си обменяли информация и анализирали" ...
Swiss made (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
lazo (нерегистриран)
Проблема е, че две ленти в посока са малко за скоростите е с които се движим ( дори разрешените от закона) и наличието на доста бавно движещи се в дясната лента ( камиони, ТИР, какво ли не...). После е ясно - един джигит стига и ….бум !
Факт (нерегистриран)
В КАТ експерти няма, както сред настоящите, така и сред бовшите служители на КАТ. КАТ трябва да изпълява закона, а не да го пише, както е сега и после не го изпълнява. Най-добре за България е КАТ да се закрие.
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно