Експерт: АМ "Тракия" е в критично състояние, за 4 месеца са станали над 1000 катастрофи

След намесата на държавата Айтос е в транспортен хаос, градът е парализиран, твърди Богдан Милчев

Обратно в новината

Коментари - Експерт: АМ "Тракия" е в критично състояние, за 4 месеца са станали над 1000 катастрофи | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бойко им виновен на тъпите русофили, че не могат да карат.

Много хубава предизборна кампания сте подхванали. Тракия до преди 4 месеца беше перфектна, строеше се Хемус. И хоп 4 месеца и всичко подяволите, ако не е Х ежеминутно да се грижи за нас, край

Аааааа не така, не така... Асвалт не се яде... Нали така беше другарки и другари...еее взе че им се получи пожеланото

Как ви го набих с 200.Сега обикалям по махалите и селата.Там са толкова прости и неграмотни.Нищо не разбират.Няма нужда да се напрягам за да ги излъжа.Квото им кажа на всичко ми вярват.Овце да бяха щяха да се позамислят.Обичам я тая държава.

Като човек, който навърта около 50 000 км на година, мога да кажа, че не пътищата са проблем, а хората, които карат по тях. Въпреки че има знаци, никой не ги спазва. На магистралата карат като луди, на 3-4 метра един от друг при скорост минимум 100 км/ч. Да не говорим за лявата лента, където винаги има някой идиот, който да се лепне на предния, защото кара с 200 и не знае къде е спирачката. А който твърди, че пътищата ни са зле, значи не е излизал в чужбина да види. Една Румъния примерно, пътищата са като хармоника. Няма дупки, обаче ходиш нагоре-надолу, все едно си на кораб. На сравнително равен терен пътят не е прав, а следва извивките на терена и изпреварването в много трудно, защото няма видимост. В Италия пътищата също са зле, с много дупки. Платените са добре, ама там да не ви казвам за какви цифри става въпрос. Същото е и за Гърция. Няма да продължавам. Докато в България си избиват комплексите зад волана, няма да спрем войната по пътищата....

Най-обичам бивши началници на КАТ да ми се праят на "експерти". Ама кога можехте да промените нещо, що не го направихте? Или експертизата ви се появи впоследствие свише?

КАТ нямат право да затварят път, освен при инцидент и то трябва да разчистят по най-бързият начин. Те също не се грижат и за поддръжката на пътя. За тая работа си има стопанин на пътя, който заделя един бюджет на година за ремонти. Ама нали в България всеки има права да се чувства господар на пътя и врещи колчем му вдигнат я данък, я гориво, я ГТП, да не говорим за винетката и неотменимото право да паркира и 3-те си коли точно пред входа на 8-етажният блок където живее. Всички тези "екстри" си искат средства ама Ганю хич не му дреме ни за винетки, ни защо парите от винетките не стигат за ремонт. Не че е лош човешкият материал, ама не е за тая държава.

Богдане, га яде кифтета не рива? Кажи като началник в КАТ какво направи, за да промениш нещата към по-добро?

Така е с "безплатните неща" Трябва да се отдаде на концесия и всеки който ползва, да си плаща. Както е навсякъде в Европа. Магистралите навсякъде са скъпи съорежания и изискват постоянна специализирана подръжка. Защо сега всички да плащаме тая мизерия, без да я ползваме. Поредния инструмент за крадене.

Що мислиш, че е безплатно? Винетката какво е? А знаеш ли каква част от цената на горивото е държавни вземания - че е нещо като половината. А ако сложат такса на километър (мечтата на идиота) трафика ще тръгне по старите пътища и ще имаме много повече катастрофи, като ще се добавят и прегазени пешеходци.

Ти ако ще караш по старите пътища остави мен да карам по платената и хубава магистрала...

Не плащаме всички. Шофьорите плащат винетки, акциз и още няколко данъка. Парите се крадат и пилеят.

Вярно пътищата са зле, но не са за подценяване и глупостите, които правят шофьорите.

Бре че много специалисти тука! Направо страх да те хване. Според мен причината са неадекватните шофьори. Каквито и да са пътищата, като имаш на пътя неадекватни телета, естественно ще има и много катастрофи. Работил съм в Африка много години, там няма пътища и малко хора имат шофьорски книжки. Но има много по малко инциденти и катастрофи. Хората просто се съобразяват с пътната обстановка и карат внимателно. Искат да живеят. Не си мерят мъжествеността по пътищата като в България. Тук всеки се надува когато шофира, устройват пътни войни. Хем сме голи хем "големи"..

Построените от Бойко магистрали са си много добри. Щото причината за катастрофите в шофьорите.

По принцип всеки сакатлък е причинен от неадекватна преценка. Но пък когато предпоставките за сакатлък са по-малко, сакатлъците стават по-рядко. За което говори и световната статистика -- най-малко ПТП стават на магистрала. Както в България, така и в Германия.

Националния предател, независим шофьор на самолети със зависимо вице част от висшия партиен съвет на БКП е причината за цялата смърт по територията на страната. Под негово управление през последната година сме свидетели на невиждан скок на цените и невиждано досега крадене под егидата на реваншизъм, некомпетентност и мързел. По всичко личи че Виденовата и Лукановата Зими не са ни послужили за урок. Млади Фенове на Расшетников, Слаби и Черепа - Правете буркани с картофи защото иде ГУМЕНАТА зима и може и да няма какво да ядете! И не забравяйте да гласувате пак за тях!

Инфлацията е в целия свят.Скока на газта, нефт, тока пак ве в цели свят.Ти от луната ли падаш или си съвършено тъп.

Колко трябва да си прост за да вярваш на тая смешна герберска пропагнда? Той бойко затова обикаля по селата и паланките, дето са простите хора.Те най лесно се лъжат.После да го върнат на власт тоя корумпиран глиган та пак да краде.Но това вече няма как да стане.Тиквата бе зачеркнат и от ес и от сащ.При новия главен прокурор тиквата ще отговаря за злоупотреби с милиарди, рекет и какво ли още не.Да е жив и здрав да иляди в централния.

Бойковите фирми я построиха с гзъ си. Няма нищо, поне мантинелите са от 24-карата злато, поне по цена така излиза?.

Този да се скрие някъде, знаем го и него. Но иначе за катастрофите има 2 причини - неадекватни шофьори 70% и недобра настилка 30%. Всички знаем как се дават книжки и какъв бабаит е Ганьо Балкански. Колата му на 20 години, за последно влизала в истински сервиз преди да дойде в България, гумите регенерат за по 15 лева, харчи повече масло отколкото гориво, задължително трябва да има лепенки и гърне "Remus", което вдига поне с 20 коня мощността, и т.н..... Виждаш кола пред теб, кара с 140, но ти почваш да светкаш все едно е спряла, съответно нямаш търпение да се прибере в средното платно и изпреварваш отдясно. И резултатите са често видими. Като този плужек, дето със скапаното си, ръждясало бмв се беше навил на един стълб в София. Няма да намалеят катастрофите докато не се научим да спазваме правила, дори и немци или японци да дойдат да ни направят магистралите.

Много си виждал ти, немски или японски магистрали - Ганьо :)

Като си прост поне си мълчи, така не си личи много. По колата те познах.

Защо обиждаш бе, Ганьо? Беден ли си, злобен ли си - какво ти е?

Много съм беден, едвам оцелявам. Дай 5 лева за хляб.

А ти като не си мърдал от България, защо смятяш, че и другите не са?

"изпреварваш отдясно".... Вземи прочети чл. 15 от ЗДвП. Ако те "изпреварват" отдясно, значи то го нарушаваш, а "изпреварващият" го спазва. Аман от хора с абонамент за лявата лента.

Става дума за изпреварване, "разбирач".

А щото никога когато си карал в средната лента не са те изпреварвали отдясно през аварийната? Вярно ли?

Явно освен Радев и Комитова е Невнятна. АПИ е не работеща структура, магистралата (едничката ни) неподдържана! Като изтегли от бюджета на АПИ един милиард в Юни, не можа ли да остави поне колкото за мантинели??!!? Лигата на почтените, цвета на нацията даже не могат и да я ометат тази магистрала, камо ли да построят друга.

това е наследството на бойко Методиев Борисов. Калпави магистрали, тесни, с много завои и неравни участъци, затова катастрофират хората.

Калпави, но магистрали. Преди Бойко имаше ли калпави магистрали?

Може и да те изненада, но да, преди Боко си имаше магистрали също. Виж, "война по пътищата" нямаше по онова време. Ама иначе за едно си прав - боковият стандарт на работа е "Калпаво, ама поне се радвайте, че го има". Пък като не ти харесва, оди пеш, нали така?

Да изключително много ме изненадва. Единствената магистрала преди десети беше пътят до Правец. Единствената магистрала за 20 години преди ГЕРБ беше вълнистата магистрала на Станишев. Хайде сега поръчковия изненадай ме кои още магистрали ги е имало:))))

Ми ето, значи хем си наясно, че е имало магистрали, хем лъжеш. Че и не бяха в такова калпаво състояние като работата, работата, работата.

Вълнистия участък дето го построи Станишев Ина който хващаш морска болест след първия километър бил в перфектно състояние:))) Това поръчковите коментатори съвсем свалихте нивото на интелигентност:))))

Като тиражираш, че някой друг е казал нещо, което ти сам казваш от негово име, е съвсем нормално равнището на интелигентност на казващия да ти се струва ниско, да.

Поръчковия, ти твърдиш че магистралите преди Бойко са били в по-добро състояние отколкото бойковите. Следващия момент обясняваш че това не се отнасяло за единствената построена част от магистрала-вълнистия участък на Станишев. Значи поне да си беше погледнал един ред по-нагоре какво си написал.

Може да ти се стори изненадващо да го научиш, ама преди Боко не е имало само Станишев. Това какво е състоянието на магистралите от Боково време го пише в статията. Или в случаите като падаха лампи върху коли, плочки върху коли (все заради времето, разбира се). като се навяха преспи и заседнаха коли в тях по чисто новата отсечка (която скоро я ремонтираха), понеже някой беше "забравил" ветробранния пояс, като се късат мантинели непрекъснато, въпреки че уж следва да са изчислени да не правят точно това, като излизат говеда на платното, понеже някой е "забравил" задължителната ограда в случая, и с тези факти, които излязоха наскоро за начина, по който се строи "Хемус" без разрешение и с документи, писани на ръка на коляно.

Поръчковия явно си някое хлапе дето живота почва с управлението на Борисов. Много добре знам какво се правеше за всичките години преди управлението на ГЕРБ. Едно нищо. Грабеха грабеха кадяха грабеха крадяха само това. Венеца на постиженията на всички управления беше именно вълнистия участък от магистралата. Който така упорито хвалиш, че бил по-добре направен и поддържан от всички останали построени магистрали.

Точно тъй. Преди Боко направо държава нямаше. Пътища нямаше, те тия, които дойдоха от преди 10-ти и 50 години се държаха без ремонти, ремонти, ремонти, са илюзия. Всичките примери, които дадох за боковото качество на работата (само по пътищата, щото избилият "спешен" водопровод също е факт, канализацията в Средец и тя), са лъжи, а Боко е нашият цар-слънце, който изведе държавата на челни места. Вярно, че по смъртност и емиграция, но все пак. Фактът как се опитваш да ме обвиняваш, че съм "поръчков", понеже тези примери не ти изнасят, точно по примерна на дваж осъждания за клевети твой любим вожд само допълва картинката.

Ето първият нескопосан опит. Три ленти плюс аварийна е тясна магистрала:))))) Толкова много завои затова се скъсват да си пускат във фейсбук снимки как карат с по 200 километра:))))

ТРИ ленти ли??

Тия части от пътя по които се движиш се наричат ленти за движение. На село не знам как им викате.

А на шизофренията и халюцинациите как им викате в града?

Не знам дали е шизофрения и халюцинация да не знаеш какво значи лента за движение. Между другото там една лента за движение ли има или???

Е ти ако знаеше, щеше да имаш критичност и да го нямаш това проблемче, между другото.

Чак в критично. По скоро трафикът между София и отбивката за Свиленград е супер интензивен и затова стават доста птп та. Иначе ако се погледне цялостно магистралата, сигурно никога не е била в по-добро състояние. Няма нито един критичен участък вече след като оправиха частта около Стара Загора. За Бг бих казал, че е в прилично състояние.

по мунчовски...

си имаме...

Пустият Мунчо. ГРОБ 12 години работи, работи, работи, половин милиард километра построи, пък накрая за 4 месеца всичките се прецакали. Гарантирано от ГРОБ.

Вашето служебно правителство е постъпило престъпно безотговорно като е спряло ремонтите:))) Ха сега:)))

Правителството не е "наше" или "ваше", а на народа. Съвсем законно е съставено съобразно законите на републиката. На ГРОБ-ДПС може и да не им отърва, но законите важат и за ГРОБ-ДПС. Пък като не ти харесва, че са спрени ремонтите на ремонтите на некадърната работа на боковоците, оди пеш, както ви посъвества вече чисто вашата проста путка по един такъв повод за един пропаднал чисто нов тунел на метро.

Да това е тъжната статистиката! Но само на няколко километра в страни, скрити в храстите, оборудвани с камери за скорост, кротко си дремят "органите" на пътна полиция и правят снимки в поредния " клондайк" на абсурдни ограничения и абсурдни оправдания: " участък с висока концентрация на ПТП". Защо НЯМА камери за скорост по магистралата???!!! То там не карат с превишена скорост нали! Само на междуградските второкласни пътища има "проблеми"!

Начело на АПИ фатмаците поставиха една откачалка протестърка от увредените майки на Верка и Маямата. Мъжа и също редовно го хапе кучката , редовно се въргаля из локвите заедно с останалите му авери-попа Диониз,бай Йоло ,психото Росен Данса и хахото Недевски,носят черни чували и ковчези,замерят с лайна и яйца софиянци.Е от тези зависи сега живота на българите! Батак до фатмака ,мила моя майно льо- навсякъде рашковщина,кацаровщина ,харвардщина и за капак невнятната бабетка Виолетка!

Тъй като гледам булшинството е тръгнал да обяснява Как не бил проблем в магистралата А в шофьорите. Това означава че Бойко е строил хубави магистрали:)))) Ха сега да видим:)))))

Какво стана бе поръчковите? Нещо се запънах те:)))) Нещо мисленето стана проблем-как хем да обясняваме как магистралата няма нужда от ремонт, а са виновни само шофьорите хем да си изпълняваме норматива по плюене срещу предишното правителство:)))) Кофти нали-това мисленето голям проблем:))))

Ако АМ Тракия трябва да я затворят заради катастрофи, то Кресна и Бяла-Русе следва да ги разрушим и превърнем в кози пътеки. Прав е Милчев че в АПИ и МРРБ управляват интереси. тези на едрите транспортни фирми.

работа работа работа

Аз ви казах. Чужди сили са взели държавата на абордаж и ни правят геноцид. Нищо не се прави за ваксинацията, успешни лекари се изчегъртват в най-голямата пандемия. Броят на починалите в катастрофи е рекорден и нищо не се прави. Дори контролът се занижава още повече. Изкараха ни предварително статистика, че ще станем 5 милиона. Това са плановете на тези чужди сили. Много надигнахме глава, не искаме да пускаме Северна Македония, направихме газопроводи, не искаме да приемаме Инстамбулса конвенция, сигурно има и други неща и ни дават урок!

Ехаа, тебе ли те питаха дали да пуснат Македония в ЕС?

Гоуем експерт ще да е тоя Богдан... Обаче още през 2013 г. беше уволнен като шеф на КАТ - София заради ... несправяне с работата! И понеже ченгето остава ченге, ама като нема топло местенце за него в системата, чилякът си направил частна фирма с гръмко име "Институт" и ръси ли, ръси "експертизи".

Не е магистралата в критично състояние а катаджийте в българия са в критично положение. Всякакви примати карат без книжки, с неизправни коли, с един куп катастрофи и нарушения зад гърба си, но видиш ли магистралата била виновна. Онзи фончо с БМВто дето наскоро се блъсна в спрения в аварийната лента ТИР и на него ли състоянието на магистралата му е криво?

Като човек каращ достатъчно по пътната мрежа на България мога да споделя че и 2-те твърдения са верни. 1-во, голяма част от шофьорите нямат НИКАКВА култура на каране, а преценката е обидна дума в техният речник. На места където видимо трябва да се намали за да се избегне опасност от ПТП, не се прави а се кара със скорост която не е съобразена с пътната настилка/условия. 2-ро, част от магистралите са скандални (за по подходяща дума не се сещам). Миналата седмица се връщах от Тетевен, карам сравнително нов джип, карайки с посоченото ограничение за магистралата от 120км. НЕ, 130м а 120 поради неравностите на пътното платно. Колата, която е в пълна изправност при скорост от 120км имаше момент в който щеше да изгуби сцепление поради неравностите по платното. Когато тези 2 описани от мен комбинации от неадекватност + лоша пътна настилка се вземат и се добави и някакъв проблем по превозното средство стигаме до описаният в статията резултат. Докато не се промени културата на шофиране на селяндура Ганя следващ сляпо гротески авторитети като Българоубиеца от Банкя и проповядващ тезите че той е над закона, смъртността ще продължава да се увеличава....

Доста точен и пълен отговор. Единственото , което мога да добавя е да спре българинът да вярва в накакви митове че трябва да се кара със 150-160 ... в по-голямата част от Европа скоростта е ограничена до 120, на места 130 и хората си го спазват ... само тук с това подобие на магистрали, трагично състояние на автомобилите и липсваща подготовка и преценка на шофьорите , скоростта е най-високата в ЕС (да не говорим в целия цивилизован свят) .

Асфалт не се яде. Свиквайте.

То за да се поддържа и ремонтира трябва да се плаща. От 5 месеца не служенбите не плащат на никои за нищо свързано с пътища. Мантинелата да не е като терминатор, че сама да се оправи. Друг е въпроса с такива дето смачкват мантинелите, че трябва да плащат за тях след това каквато е практиката в Европейския съюз.

Първо трябва някой да плати на АПИ. С тези срамни такси и обхват на ТОЛ системата, българските превозвачи плащат 60млн лв. годишно и още толкова плаща транзита. А Комитова иска милиард и половина от данъкоплатците.

Това че трябва да се ремонтира на някой места и сега се прави. НПО всяващи безредици ужас ТРЯБВА ДА СЕ ЗАКРИЯТ.

Това е частна Частна фирма. Всяваща паника в страната нагла като анти ваксъри.

Проблема не е в магистралата, а в шофьорите, но това е добър повод отново да я ремонтирате.

У нас се кара безобразно лошо.Не се оглеждат при изпреварване дали няма някой,който ги изпреварва и го засичат.Опитват се да изпреварват и тръгват срещу колата насреща и още много необмислени действия,които водят до трагедия.