Експерт: АМ "Тракия" е в критично състояние, за 4 месеца са станали над 1000 катастрофи

След намесата на държавата Айтос е в транспортен хаос, градът е парализиран, твърди Богдан Милчев

Обратно в новината

Коментари - Експерт: АМ "Тракия" е в критично състояние, за 4 месеца са станали над 1000 катастрофи | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Проблема не е в магистралата, а в шофьорите, но това е добър повод отново да я ремонтирате.

Това е частна Частна фирма. Всяваща паника в страната нагла като анти ваксъри.

Това че трябва да се ремонтира на някой места и сега се прави. НПО всяващи безредици ужас ТРЯБВА ДА СЕ ЗАКРИЯТ.

То за да се поддържа и ремонтира трябва да се плаща. От 5 месеца не служенбите не плащат на никои за нищо свързано с пътища. Мантинелата да не е като терминатор, че сама да се оправи. Друг е въпроса с такива дето смачкват мантинелите, че трябва да плащат за тях след това каквато е практиката в Европейския съюз.

Асфалт не се яде. Свиквайте.

Не е магистралата в критично състояние а катаджийте в българия са в критично положение. Всякакви примати карат без книжки, с неизправни коли, с един куп катастрофи и нарушения зад гърба си, но видиш ли магистралата била виновна. Онзи фончо с БМВто дето наскоро се блъсна в спрения в аварийната лента ТИР и на него ли състоянието на магистралата му е криво?

Гоуем експерт ще да е тоя Богдан... Обаче още през 2013 г. беше уволнен като шеф на КАТ - София заради ... несправяне с работата! И понеже ченгето остава ченге, ама като нема топло местенце за него в системата, чилякът си направил частна фирма с гръмко име "Институт" и ръси ли, ръси "експертизи".

Аз ви казах. Чужди сили са взели държавата на абордаж и ни правят геноцид. Нищо не се прави за ваксинацията, успешни лекари се изчегъртват в най-голямата пандемия. Броят на починалите в катастрофи е рекорден и нищо не се прави. Дори контролът се занижава още повече. Изкараха ни предварително статистика, че ще станем 5 милиона. Това са плановете на тези чужди сили. Много надигнахме глава, не искаме да пускаме Северна Македония, направихме газопроводи, не искаме да приемаме Инстамбулса конвенция, сигурно има и други неща и ни дават урок!

работа работа работа

Ако АМ Тракия трябва да я затворят заради катастрофи, то Кресна и Бяла-Русе следва да ги разрушим и превърнем в кози пътеки. Прав е Милчев че в АПИ и МРРБ управляват интереси. тези на едрите транспортни фирми.

У нас се кара безобразно лошо.Не се оглеждат при изпреварване дали няма някой,който ги изпреварва и го засичат.Опитват се да изпреварват и тръгват срещу колата насреща и още много необмислени действия,които водят до трагедия.

Първо трябва някой да плати на АПИ. С тези срамни такси и обхват на ТОЛ системата, българските превозвачи плащат 60млн лв. годишно и още толкова плаща транзита. А Комитова иска милиард и половина от данъкоплатците.

Тъй като гледам булшинството е тръгнал да обяснява Как не бил проблем в магистралата А в шофьорите. Това означава че Бойко е строил хубави магистрали:)))) Ха сега да видим:)))))

Ехаа, тебе ли те питаха дали да пуснат Македония в ЕС?

Начело на АПИ фатмаците поставиха една откачалка протестърка от увредените майки на Верка и Маямата. Мъжа и също редовно го хапе кучката , редовно се въргаля из локвите заедно с останалите му авери-попа Диониз,бай Йоло ,психото Росен Данса и хахото Недевски,носят черни чували и ковчези,замерят с лайна и яйца софиянци.Е от тези зависи сега живота на българите! Батак до фатмака ,мила моя майно льо- навсякъде рашковщина,кацаровщина ,харвардщина и за капак невнятната бабетка Виолетка!

Да това е тъжната статистиката! Но само на няколко километра в страни, скрити в храстите, оборудвани с камери за скорост, кротко си дремят "органите" на пътна полиция и правят снимки в поредния " клондайк" на абсурдни ограничения и абсурдни оправдания: " участък с висока концентрация на ПТП". Защо НЯМА камери за скорост по магистралата???!!! То там не карат с превишена скорост нали! Само на междуградските второкласни пътища има "проблеми"!

Като човек каращ достатъчно по пътната мрежа на България мога да споделя че и 2-те твърдения са верни. 1-во, голяма част от шофьорите нямат НИКАКВА култура на каране, а преценката е обидна дума в техният речник. На места където видимо трябва да се намали за да се избегне опасност от ПТП, не се прави а се кара със скорост която не е съобразена с пътната настилка/условия. 2-ро, част от магистралите са скандални (за по подходяща дума не се сещам). Миналата седмица се връщах от Тетевен, карам сравнително нов джип, карайки с посоченото ограничение за магистралата от 120км. НЕ, 130м а 120 поради неравностите на пътното платно. Колата, която е в пълна изправност при скорост от 120км имаше момент в който щеше да изгуби сцепление поради неравностите по платното. Когато тези 2 описани от мен комбинации от неадекватност + лоша пътна настилка се вземат и се добави и някакъв проблем по превозното средство стигаме до описаният в статията резултат. Докато не се промени културата на шофиране на селяндура Ганя следващ сляпо гротески авторитети като Българоубиеца от Банкя и проповядващ тезите че той е над закона, смъртността ще продължава да се увеличава....

по мунчовски...

Какво стана бе поръчковите? Нещо се запънах те:)))) Нещо мисленето стана проблем-как хем да обясняваме как магистралата няма нужда от ремонт, а са виновни само шофьорите хем да си изпълняваме норматива по плюене срещу предишното правителство:)))) Кофти нали-това мисленето голям проблем:))))

Чак в критично. По скоро трафикът между София и отбивката за Свиленград е супер интензивен и затова стават доста птп та. Иначе ако се погледне цялостно магистралата, сигурно никога не е била в по-добро състояние. Няма нито един критичен участък вече след като оправиха частта около Стара Загора. За Бг бих казал, че е в прилично състояние.

си имаме...

това е наследството на бойко Методиев Борисов. Калпави магистрали, тесни, с много завои и неравни участъци, затова катастрофират хората.

Калпави, но магистрали. Преди Бойко имаше ли калпави магистрали?

Ето първият нескопосан опит. Три ленти плюс аварийна е тясна магистрала:))))) Толкова много завои затова се скъсват да си пускат във фейсбук снимки как карат с по 200 километра:))))

Може и да те изненада, но да, преди Боко си имаше магистрали също. Виж, "война по пътищата" нямаше по онова време. Ама иначе за едно си прав - боковият стандарт на работа е "Калпаво, ама поне се радвайте, че го има". Пък като не ти харесва, оди пеш, нали така?

ТРИ ленти ли??

Пустият Мунчо. ГРОБ 12 години работи, работи, работи, половин милиард километра построи, пък накрая за 4 месеца всичките се прецакали. Гарантирано от ГРОБ.

Доста точен и пълен отговор. Единственото , което мога да добавя е да спре българинът да вярва в накакви митове че трябва да се кара със 150-160 ... в по-голямата част от Европа скоростта е ограничена до 120, на места 130 и хората си го спазват ... само тук с това подобие на магистрали, трагично състояние на автомобилите и липсваща подготовка и преценка на шофьорите , скоростта е най-високата в ЕС (да не говорим в целия цивилизован свят) .

Да изключително много ме изненадва. Единствената магистрала преди десети беше пътят до Правец. Единствената магистрала за 20 години преди ГЕРБ беше вълнистата магистрала на Станишев. Хайде сега поръчковия изненадай ме кои още магистрали ги е имало:))))

Явно освен Радев и Комитова е Невнятна. АПИ е не работеща структура, магистралата (едничката ни) неподдържана! Като изтегли от бюджета на АПИ един милиард в Юни, не можа ли да остави поне колкото за мантинели??!!? Лигата на почтените, цвета на нацията даже не могат и да я ометат тази магистрала, камо ли да построят друга.

Този да се скрие някъде, знаем го и него. Но иначе за катастрофите има 2 причини - неадекватни шофьори 70% и недобра настилка 30%. Всички знаем как се дават книжки и какъв бабаит е Ганьо Балкански. Колата му на 20 години, за последно влизала в истински сервиз преди да дойде в България, гумите регенерат за по 15 лева, харчи повече масло отколкото гориво, задължително трябва да има лепенки и гърне "Remus", което вдига поне с 20 коня мощността, и т.н..... Виждаш кола пред теб, кара с 140, но ти почваш да светкаш все едно е спряла, съответно нямаш търпение да се прибере в средното платно и изпреварваш отдясно. И резултатите са често видими. Като този плужек, дето със скапаното си, ръждясало бмв се беше навил на един стълб в София. Няма да намалеят катастрофите докато не се научим да спазваме правила, дори и немци или японци да дойдат да ни направят магистралите.

Тия части от пътя по които се движиш се наричат ленти за движение. На село не знам как им викате.

Ми ето, значи хем си наясно, че е имало магистрали, хем лъжеш. Че и не бяха в такова калпаво състояние като работата, работата, работата.

А на шизофренията и халюцинациите как им викате в града?

Вълнистия участък дето го построи Станишев Ина който хващаш морска болест след първия километър бил в перфектно състояние:))) Това поръчковите коментатори съвсем свалихте нивото на интелигентност:))))

Не знам дали е шизофрения и халюцинация да не знаеш какво значи лента за движение. Между другото там една лента за движение ли има или???

Вашето служебно правителство е постъпило престъпно безотговорно като е спряло ремонтите:))) Ха сега:)))

Бойковите фирми я построиха с гзъ си. Няма нищо, поне мантинелите са от 24-карата злато, поне по цена така излиза?.

Като тиражираш, че някой друг е казал нещо, което ти сам казваш от негово име, е съвсем нормално равнището на интелигентност на казващия да ти се струва ниско, да.

Много си виждал ти, немски или японски магистрали - Ганьо :)

Е ти ако знаеше, щеше да имаш критичност и да го нямаш това проблемче, между другото.

Поръчковия, ти твърдиш че магистралите преди Бойко са били в по-добро състояние отколкото бойковите. Следващия момент обясняваш че това не се отнасяло за единствената построена част от магистрала-вълнистия участък на Станишев. Значи поне да си беше погледнал един ред по-нагоре какво си написал.

Може да ти се стори изненадващо да го научиш, ама преди Боко не е имало само Станишев. Това какво е състоянието на магистралите от Боково време го пише в статията. Или в случаите като падаха лампи върху коли, плочки върху коли (все заради времето, разбира се). като се навяха преспи и заседнаха коли в тях по чисто новата отсечка (която скоро я ремонтираха), понеже някой беше "забравил" ветробранния пояс, като се късат мантинели непрекъснато, въпреки че уж следва да са изчислени да не правят точно това, като излизат говеда на платното, понеже някой е "забравил" задължителната ограда в случая, и с тези факти, които излязоха наскоро за начина, по който се строи "Хемус" без разрешение и с документи, писани на ръка на коляно.

Като си прост поне си мълчи, така не си личи много. По колата те познах.

"изпреварваш отдясно".... Вземи прочети чл. 15 от ЗДвП. Ако те "изпреварват" отдясно, значи то го нарушаваш, а "изпреварващият" го спазва. Аман от хора с абонамент за лявата лента.

Националния предател, независим шофьор на самолети със зависимо вице част от висшия партиен съвет на БКП е причината за цялата смърт по територията на страната. Под негово управление през последната година сме свидетели на невиждан скок на цените и невиждано досега крадене под егидата на реваншизъм, некомпетентност и мързел. По всичко личи че Виденовата и Лукановата Зими не са ни послужили за урок. Млади Фенове на Расшетников, Слаби и Черепа - Правете буркани с картофи защото иде ГУМЕНАТА зима и може и да няма какво да ядете! И не забравяйте да гласувате пак за тях!

Правителството не е "наше" или "ваше", а на народа. Съвсем законно е съставено съобразно законите на републиката. На ГРОБ-ДПС може и да не им отърва, но законите важат и за ГРОБ-ДПС. Пък като не ти харесва, че са спрени ремонтите на ремонтите на некадърната работа на боковоците, оди пеш, както ви посъвества вече чисто вашата проста путка по един такъв повод за един пропаднал чисто нов тунел на метро.

Защо обиждаш бе, Ганьо? Беден ли си, злобен ли си - какво ти е?

Става дума за изпреварване, "разбирач".

Много съм беден, едвам оцелявам. Дай 5 лева за хляб.