До 2 г. пътуването с влак от София до Варна ще е 4 ч., дойдоха още Смартрони (снимки)

Министърът на транспорта в оставка Росен Желязков откри обновената жп гара Карнобат

Обратно в новината

Коментари - До 2 г. пътуването с влак от София до Варна ще е 4 ч., дойдоха още Смартрони (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

София - Варна през Карнобат означава, че влака най-вероятно се движи София - Пазарджик - Пловдив - Стара Загора - Ямбол - Карнобат - Варна. София - Варна през Карнобат за 4 часа, означава до две години, означава, че трасето е готово до някъде. И понеже предполагам, че са започнали от София, то трябва да са стигнали поне до Пловдив и сега с влака да се стига до Пловдив за около час. Но нещо не виждам такъв прогрес. Най-бързия влак от София до Пловдив е 2:32. Или е готово трасето между Пловди и Стара Загора например и се стига пак за под час, ама ядец - 1:37 най-бързо. Та преди да обещават какво ли не, нека да видим наистина позабързал се влак на някоя отсечка в България. Щото в същата Япония, бавният им влак постига ефективна скорост 90 км/ч през нещо като Искъското Дефиле . А е с метър междурелсие, колкото трамваите в София.

как ще минава през почти центъра на градове? при скорост 160 км в час ще спира до 30-40 поне 30 км и ускорява толкова ,заради шума!!!

вчера на пътя за Кюстендил междуграско карам с 90 и един дизелов Сименс го задминах все едно стоеше на място... Не знам тия влакове с колко се влачат, но докато са като охлюви и с размери по-малки от на трамвай 7, нямат много шанс да спечелят клиенти...

След като с кола ще е 3 часа...

Като костенурка крета тази държава. Не помня вече от колко години чакаме това пътуване да се скъси. Цял живот си мечтая за един приятен, чист и нормално бърз жп транспорт - той си има чара по принцип. Но най-вероятно няма да дочакам, аз поне -не.

С тая инфраструктура едва ли.

Може, ако се движи непрекъснато без да спира със средна скорост 120 км/ч по идеално правите и неогънати релси на БДЖ. Хау!

Да бе само ,че им плащаха да не го правят всички тези автобусни фирми трябва да затворят линията София-Варна и не да го правят български корумпирани фирми техните под изпълнители а някакви Китайски ,Турски каквито и да са само да не са наши защото нямат потенциал а и възможности да не говорим за техника и технически капацитет

Ей Вие сте голяма работа бе :))Хората вече се готвят да живеят на луната да вземат ток от там а вие какво искате сега да ви се кланяме ли какво Това трябваше до сега да сме го забравили ,че сте го направили толкова евро пари откраднахте ...:)) Ще одите по затворите скоро страхливци ще плащате със лихвите ...искрено се надявам

Колко да са смарт... Предвиждат ли действията на little orcs, които ще ги атакуват с камъни?

за неразбралите - кражбите са си вид спекула. спекулата, ако вече 30+ години не сте разбрали, е новото червено. Разликата между работещите капиталистически и нашата система е една: при тях се краде, но парите са повече и остава нещо да се съгради и се правят реални неща. А тук се разчита на тотално странично 'усвояване', и добавената стойност на 'ремонтите' впоследствие. За това съм против 'обществени поръчки' с най-малка цена. Просто не остават кинти за реалната работа.

Това преди или след като мангалите сложат траверси на релсите, или след като почнат да хвърлят камъни?

Трябват ни бързи влакове защото не всеки има кола а когато остарееш и нямаш книжка ще трябва да си плюуеш на краката да отидеш някаде.Божееее каква тъпа нация сме и завислива.Тодор Живков крадял Луканов крадял Станишев Бойко и тои все някой краде а ние сме най чесните

Само в първото изречение имам 3 пунктуационни грешки! Баси, колко съм неграмотна!

София - Варна за 4 часа. Ако това стане, за какво ни е магистрала..която се строи. Преди да са готови магистралите, бързи влакове няма да има. Не е ли ясно. като станат магистралите, следващото перо за кражби ще е НКЖИ. И БДЖ. Ако стане, все пак печелим всички. Независимо от кражбите. Трябва да спрем да сме разединени като Българи и да се плюем едни други а да строим и дружно да крадем от европа.

магистралите не изключват влаковете, и обратно.

ББ ще влезе в затвора след две години за четири часа.

ББ ще влезе в затвора, само ако има обновяване там и трябва да се режат лентички!

Поне 10 часа как ще станат 4 е загадка която само бате Бойко магистрално ще разреши .

Не е вярно! Ще се пътува с озвучени с чалга мотриси и ще се стига за 2 часа!

Да има пред вид от Карнобат до Варна.

Я па тея? Със смартфоно, че карат трено за Варна??!!!

ХА-ХА-ХА, готин виц, посмях се от сърце!

Тоя лъже като македонец. София Варна през Карнобат 4 часа след 2г. ?!? Инфраструктурата софия костенец няма да е готова. София пловдив ще е мин. 2 часа дори след 2г. От там мин 2,5 часа до карнобат и от там-тунел лозарево за 2г да е готов? Дори да е, което на 99% е лъжа, защото още не е почнат дори, карнобат - варна мин 1-1,5 часа. Всякак отива на мин 5,5 часа тая обиколка в най-оптимистичния вариант след 2г.

поне да пуснат повече спални вагони. от хубавите (последният внос). Така се пристигаш отпочинал, и дали са 6 или 8 часа няма значение. А и джебчии и пияндури няма.

От София до Варна за4часа до 2 години?Тази куха лейка Желязков сигурно не знае,че трябва трасе за да може тези влакове да развиват голямо скорости.В близките 10/15 години нова инфраструктура няма да се изгради.

И с 320 да се движат, на Ганьо пак няма да му стигат! До вчера на каруци, но от утре иска да се телепортира, че Китай да задмине! Когато човек няма точна преценка за това къде се намира, колко струва, колко може.... все ще счита, че са го прекарали и винаги ще недоволства! Аз пък ще кажа браво, крачка за по- хубаво, по- добро БДЖ, дано да стане!

Верно си кифла! Като знам какво е състоянието на НКЖИ, тези бомбастични твърдения са направо жалки. И стига с този герой на Алеко Константинов, изтърка се отдавна! До 1944 г. България е станала развита европейска държава, и нахалният и глупав еснаф от 19-ти век вече го няма. Не е актуален, ясно?

Нищо не се е изтъркало, по Алеково време е няюало толкова цървули колкото днес, а и иронията на Алеко е ненадмината и до днес! Келепира , всичко е в келепира, та те така до днешните политици, ясно!?

Така беше и при социализма - за 4 часа се пътуваше до Варна ама със самолет - от аерогара до аерогара.

Аз съм пътувал със самолет от Видин до София за 30 минути - само докато си изпиеш кафето и си кацнал! Разбира се, горивата тогава бяха евтини, защото бяхме съветска република.... е, почти!

Ама, Варна- София беше, 35-40 мин с ТУ-134, ти Видин- София със селскостопански тррябва да си пътувал:)

Мислим,че ако некъде по Европа- изключени са Балканите, се каже ,че след две години техните влакове за 4 часа ще минават към 450 км., то съответните компетентни служби веднага ще арестуват този саботьор подпалвач на ония модерни войни / забравих им името/ и ще се извинят на обществото за некадърноста си.Ловим ас 1 към23,че тва не е докладвано на Бони и ще има проблем с траверсите по линията.

Нека не прибързваме с еуфорията ... След 2 години ще се окаже, че София-Варна ще може да се взима за 4 часа, но само от локомотива, защото вагоните не стават ... при това само в случай, че другите влакове по линията се движат по разписание ... и ако някой товарен не е дерайлирал и потрошил 2-3-4 km трасе ...

В братски Китай разтоянието Пекин - Шензен от 2200км се взима за 8 часа със скоростен влак, а ние тука 500км за 4 часа, да има напредък, но още сме 25 години назад.

Болярите Ко праят. Още един час от гара горнавряховица до гарата и още един час до дома им. В соца имаше самолети а сега носталгия по соца.

СМЕШНИЦИ !!! ЛЪЖИ, ЛЪЖИ, ЛЪЖИ!!! Всяка година едно и също и така 10 години !!!

Нали уж Бойко беше забранил на подчинените си думичката "ще"?

Ами автобусите ще фалират ужас. Хората няма да ползват личните си автомобили,няма да ги глобяват за скорост и Икономиката Ще Фалира.

Това за "светлото бъдеще" сме го "гледали" тоя филм.

Ам дайте един такъв влекач да пътува по друга линия де...примерно от Бургас до Плевен.То за София разбрахме

Хубаво обновявате, но, когато видях KARNOBAT а не КАРНОБАТ, ми стана едно тъпо такова, поне да беше написано на двата езика едновременно, ами то, все едно не сме в България. И че колко ли чужденци пътуват по нашите железници... не знам, просто ми стана неприятно.

Не унивай! Тези, които ЩЕ се возят, не могат да четат даже- Дано озвучаването на влака е в ред!

НАСА пусна хеликоптер на Марс, Мъск праща космонавти през месец в космоса, ние ще поправим нещо непоправимо за да може след 2г. да преминем 400км за 4ч... Мъка, Боко да ходи да се повози в ICE баня на германците, или в Renfe на Испанците, за влаковете в Швейцария ще сме готови след 200г

Лъжа от А до Я. То с локомотиви и вагони само не става! ЖП инфраструктура на ниво 56 г. Релси , траверси, жп автоматика-трагедия!

Когато китаец видял, че от София до Варна се стига за 7 часа си е мислил, че България е по-голяма от Китай! Още се чудя дали ще доживея чудото БДЖ да предлагат качествена услуга!

Усложливата Чилева единствено от всички медии с новината за новите локомотиви е развила фантазиите на Росен Желязков за скрости на влакове и време за изминаване на разстояния ! Министъра с психопатологично мислене надминава своя патрон БМБ ! И първолак знае,че разстоянието от София до Варна през Карнобат не може да се измине за два часа дори и влаковете да си движат с 300 км. в час !!! Но приемащия сънищата си за реалност явно се е намирал в Китай или в Япония ! В необозримо бъдеще скоростите на влаковете на БДЖ ще се движат с около 160 км. в час ! В момента единствената отсечка за такава скорост е от гара Септември до Пловдив ! И тя е направена през последните 10 години ! Разстоянието е около 50 км. Хипотетично да премем , че след 10 години бъде подновен релсовия път по трасето за такива скрости,то времето за изминаване ще бъде около 6.5 часа без спирания на гарите !?

Пловдив-Септември около 50 км. Влака се движи със 140 км/ч защото няма локомотиви. А може с 220 км/ч. За Толко е направено трасето Свиленград-Септември. До 2021 г. трябваше да е завършена цялата ЖП Мрежа.

ЧАСТ от Трасетата са готови за 220км/ч но няма вагони с наклонен кош и високо скоростни влакове! Свиленград-Септември. Пловдив-Бургас (трасето е готово, но се ремонтира, защото обърнаха влакове около Чирпан - калпаво строителство). Изпитанията с френски влак ги има в мрежата! До 2021 г. трябваше цялата ЖП Мрежа да е готова, ама ...... В момента се работи в участъка Септември-София 60 км тунели и 60 км виадукти за 1 милиард лева!

И един мармот завива шоколада у станьол...

"До 2 години пътуването с влак от София до Варна през жп възел Карнобат ще се осъществява за 4 часа. " Не са били 500, а 500 хиляди, и не са били компютри, а компоти, и не са били за Япония, а за Китай, и не са били изнесени, а са били върнати. Да се чете: Пътуването ще се осъществява за 24 часа, 4 часа е от Карнобат до Варна.

Кръщаване на футболни отбори и локомотиви с имена на исторически личности е........ ганьовщинка, а кога ще върнем българските имена на местности и райони!? а съкращаването на времетраенето по маршрута "София-Варна" от 8 часа до 4 часа си е прогрес.

Че то 46- та серия, румънските електровози на "Електропутере" дето ги имаме към 50 машини, внос средата на 80-те, последния соц-внос в БДЖ , по спецификация развиват 200 км/ч. А са и 6 - остни, при близка мощност теглят по- голям товар.

Силно ограничена видимост има тоя локомотив. Няма страничен прозорец. Как машиниста ще види сигнала на началник- влака за тръгване от него?

Българска работа, ако се направи нещо хубаво -защо е хубаво. Ако се направи нещо лошо - защо е лошо. Това на българина няма угодия. И за половин час да го прави Варна-София все недоволни ще има. Тази велика българска нация дето целият свят се върти околу нея .

Ти карал ли си влак бе, хахавел кух?

Гледам много хора коментират скорости и как било в Китай и Япония, и Франция, и не знам си къде. А я кажете колко струват билетите за тези влакове? Я кажете в какво икономическо състояние са въпросните държави? Я кажете при тях имало ли е 3 фактически и няколко на косъм фалита за последните 50 години? Никой няма да ви оправи, балъци, хващайте се да работите!

Милано-Флоренция около 300км, има билети по 14 евро има и по 100 евро, София - Казанлък 190км билета струва 14 лв. Разликата в цената не е голяма, а разликата в качеството, няма да коментирам...

Ще..ще ... ама надали .....

Всекакви проекти в които Пловдив не е вързан със софийското метро и в които разстоянието метростанция Сердика (София)- централна гара Пловдив се покрива за повече от 30 мин. са вехти и неактулни.

Ако това се случи до две години, ще си отрежа кура.

имаш ли, ма, комунде?

Брат дай координати да те проследим, къде си след две години, за да ти клъцнем чушляка, ако евентуално стане.

БДЖ е любима касичка на поколения управленци у нас, от години компанията се източва с фиктивни ремонти, безумно скъпи поръчки, отдаване под наем на собствените вагони на частни компании на абсурдно ниски цени. Ако работеше нормално, БДЖ можеше да е златна кокошка в короната на страната, която да носи много пари, а е точно обратното - бездънна каца.

Ще ще...ама друг път. С новото статукво мутри вътре (в парламента) много патки ще пасем...