Коментари - Директорът на Френската гимназия: Гъвкавостта на системата ни спаси в онлайн обучението | dnes.dir.bg
назад

Директорът на Френската гимназия: Гъвкавостта на системата ни спаси в онлайн обучението

Учителите вече придобихме увереност да прилагаме тази дистанционна форма, казва Емиля Богданова

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - Директорът на Френската гимназия: Гъвкавостта на системата ни спаси в онлайн обучението | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пази Боже архитект или доктор завършил дистанционно... Истината е, че дистанционното обучение е "отбиване на номера". Имах "щастието" да слушам онлайн уроците - пълна мъка. Да не говоря колко грешки правеше госпожата по БЕЛ в презентациите си, които пращаше на учениците си. Толкова ли не ги проверява, преди да ги запише? Как е възможно да учи детето ми на правопис, като тя прави по 5-6 грешки във всеки урок? На теста също имаше грешни отговори, които децата откриха, но тя вместо да се извини, ги нахока. За жалби не може и да става дума, защото е лична приятелка на директорката. Срам, срам за такива учители... Изобщо не искам да си хвалят дистанционното обучение. Нека се обърнат към родителите и да ги попитат тях дали са доволни от това "иновативно" обучение.

Както се пееше в песента: „Френската гимназия – Господ нека пази я!!“ Та ето новото, дойде ненадейно …. или точно планирано и целенасочено. Зад дистанционното обучение стоят едни хора, които или не разбират какво се готви или (което е по-вероятно) много добре разбират „какво се готви“ и участват активно. А то е просто – ситото да бъде задействано на по-ниско ниво. На кого му трябват образовани хора? На много по-образовани от тях! На кого му трябват НЕОБРАЗОВАНИ хора? На много ПО-НЕОБРАЗОВАНИ от тях! И тъй като ситуацията в БГ е, че ни управляват НЕОБРАЗОВАНИ, следователно на тях им трябват ОЩЕ ПО-НЕОБРАЗОВАНИ. Миналата година 2019 за 24 Май по БНТ показаха репортаж … ”как децата се обучават с НОВИТЕ технологии“. Поставиха им задача да съберат информация кои са „създателите на славянската азбука“. След 20 мин. ровене в „нета“ излезе един ученик, който (дословно) прочете това, което пишеше на таблета му. Че какво друго! А утре какво ще пише? 1. Че това са два двама афроамериканци, които след, като посетили, Европа с туристическа цел, продължили на изток към балканския полуостров и там предложили на месното население писмени знаци с които да обозначават своите звуци и да записват своята реч? 2. Или това са видни представители на Северна Македония изпратени с дипломатическа цел да разпространят словото на великия Александър Македонски по света в техните погранични територии. Какво ще научат и прочетат зависи САМО от тик марка 1 или 2 на някой … „зад океана“. Това ли избирате?

Емилия Богданова е бивша учителка по трудово от Обеля. Заради учителската стачка уволниха предишната директорка Малинска, и я смениха с тази подлога на Даниел Вълчев. И двете му дъщери завършиха Френската, но мекерето искаше да не им се внушава бунтарски дух. Тази Богданова стана директор на Френската без една дума на френски да знае. Смачка най-добрите преподаватели, смачка най-добрите ученици и им показа, че в България властва не интелекта, а Герб. Богданова дори пускаше жалби в полицията срещу свои ученици, за да убие съпротивата

Обучението по време на карантината бе спасено не поради "гъвкавостта на системата", а благодарение на огромния труд на учителите, бих казал, на техния ГЕРОИЗЪМ! И ТЕ БЯХА НА ПЪРВА ЛИНИЯ! ДА СМЕ ИМ БЛАГОДАРНИ!

Много точни коментари. Последните месеци бяха рай за учителите и мъка за родителите. Ако някое дете е научило или разбрало нещо от учебния материал, то е защото до него е стоял родител или друг близък. Да не говорим за безумните задания, тестове и домашни работи, изпълнени изцяло от родителите. Без да се преподава материал, се дава тест??? И, кой, по дяволите, очаква деца в първи клас да ползват таблет или компютър на ниво!? Тук не става въпрос за компютърна игра?!? Ясно е, че това е извънредна ситуация, но поне да не се говорят глупости и простотии.

че беше ад за всички с изключение на материално заинтересуваните лица, които успяват да получат дивиденти от всяка криза. Но нали затова са кризите...

Чудесни снимки и слова, от всяка дума капе мъдрост! Те това е одухотвореното лице на клетото ни образование.

че във Френската бе спусната от Даниел вълчев със съдействието на Фандъкова и Кастрева една тартюфка за директор с всички произтичащи последици от това и гимназията изгуби духа и артистизма си. Сега новите тезиси на партията са иновационни училища и дистанционно обучение и безмозъчно ще се повтарят до следващите нови лозунги, без значение с каква технологична обезпеченост са учителите и учениците, без питане защо им се вменява в задължение сами да си я обезпечат и доколко продължителното on line обучение вреди на физическото и на психическото здраве на обхванатите от него. Но пак се усвояват едни пари т.е. нищо различно не е тази гимназия от всички останали училища. А причината за зачестилата поява на госпожата в медиите напоследък е в това, че явно се търсят "свежи лица", защото вечният абониран по въпросите на образованието директор на 119 училище Д.Стаматов трябва да има заместници в медиите - в случая това лице е въпросната госпожа, придобила печална медийна известност с иновативната си идея да направи на всички ученици на Френската банкови карти в ПИБ.https://www.actualno.com/education/frenskata-gimnazija-s-nov-rejim-za-uchenicite-si-vlizat-bezplatno-samo-s-debitna-karta-news_548115.html Е, мина време, позабрави се случаят...

Коя Френска гимназия?В България има много френски гимназии.

Всичките са свърталища на бъдещи проститутки и нежни женчовци.

Грешиш, само една е!

33-та езикова гимназия в Люлин е известна като Втора френска, но тук става дума за 9ФЕГ.

Това е 9ФЕГ ''Антоан дьо Ламартин'', София.

Стига глупости, онлайн обучението е пълна порнография.

Престанете да публикувате статии и интервюта на учители в горните курсове на обучение, за които беше рай да са онлайн, вършейки освен служебните задължения и лични такива. Защо никой не пусна статия и интервю на родители и учители на първокласници?!

Моята гимназия :))) Едно време си беше хубаво училище...

ВъзпитаниК? Та това е момичешко училище. Нека позная - редовно участваш в "прайда" и развяваш шареното знаме, нали?

Отиди да се прегледаш, злобата и простотия ви край нямат. Имате някаква болестна фиксация в този прайд.

Да, беше си супер там! Сега нивото е плачебно. След Малинска, тази от статията унищожи гимназията. Трябва да сме благодарни на Даниел Вълчев, който довлече този парцал от кварталното училище в Люлин...

Даниел Вълчев? Тя се появи след края на неговото управление в МОН, всъщност точно по времето на Йордана ФандъкОвца, с която ѝ приписват близост.

Малинска беше страхотна интелектуалка, ола-ляяя, знаеше само ''бонжур'' и ''оревоар'', но много разбираше от пари.

че така беше.

Защо се заблуждавате, ами заблуждавате и родителите че децата им са научили нещо? 3/4 нямат представа от учебния материал за учебното ниво на което са. Една много малка част които заедно с родителите и с допълнителни уроци са научили нещо. Ако продължи така, от тези деца освен берачи на ягоди няма да стане нищо. Това е истината

Я, кажи, Богданова- по 10000 лева ли върви след 7ми клас записването в 9фег?

Защо на тази й се дава думата? Жената, която разсипа Френската гимназия.С подкрепата на Фандъкова и Кастрева, тази селянка унищожи гимназията. КАюествените предподаватели си отидоха, а на тяхномясто дойдохакакви ли не посредствени стринки. Самата Богданова я мързи, та две не вижда. Ходи на работа в 11, тръгва си в 14. И при всяко неудобно нещо, което йс е каже- веднага изтъква близката си връзка с Фандъкова. СРАМ!

Гъвкавост на образованието в Бг - хахахахаха.....

Само "Лижат МОН" - истината е че МОН не знаеше, какви са добрите практики. Доказателство за това, са липсата на подобни "обучителни системи " в Учебниците на МОН.