Коментари - Експерти по пътна безопасност: Има проблем с настилката на пътя край Своге. Вижте още пет опасни пътища | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Има голям проблем с експертизите у нас,защото ги правят експерти,а колко са компетентни самите те,остава загадка.

Това е НПО което няма нищо общо с подвеждащо "институт" начело с майката на Крум Зарков от БСП.Каквито и да са изводите те са политически повлияни.честито.

Експерти парашутисти,с 40км ако се движеш и на лед няма да ти поднесе, стига глупости ! Това е прав участък , имам милиони километри изминати с прицеп и с буге ,тук има лов на вещици !

Едва ли някой е изненадан от тази информация. Да, може и шофьора да има вина, стават грешки, може да се е разсеял за секунда, но както писаха - има спирачен път, значи опитал се е да овладее автобуса и настилката не му го е позволила. Тази поредна огромна българска трагедия символизира упадъка на държавата. Много, много зле, няма стандарти, няма контрол, всичко на самотек и всеки "бизнесмен" гледа да се изготви, да измишкува, да спечели с нещо некачествено. Най-добрите лошото е не че сме зле, а че няма потенциал да се подобрят нещата.

винаги като пътувам през искърското дефиле съм на нокти

Сега осъдете собственика на фирмата изпълнител , за назидание да подлежи , че толкова се оядоха от тези поръчки , а и винту не спря да се хвали с супер некачествените ремонти , а нацията се топи всеки ден , за сметка на шепа крадливи некадърници , които ни управляват и крадат от където , каквото могат

хората загинали. Ако някой си мисли, че някой от шайката ще бъде наказан е наивник. Тези, които дават евросредствата са взели процента, фирмата изпълнител си е взела печалбата и е останало това което се вижда в цялото страна - пътища и ремонт но ремонта. Жалко за пострадалите!

На този участък за една година са станали 6 катастрофи с един загинал по според Н-к КАТ Своге. Пътят от Девин до Кричим има поне 50 участъка с по-труден релеф от този, но концентрация на катастрофи на определени места няма . Нещо да кажат във връзка с качеството на асфалта , наклона на завоите. и оттичането при дъжд Тиквените тролове?

ОТ коментарът ти става ясно, че изобщо не си виждал този участък. Таим и с 30 да караш може да се претрепеш!

Какво като се констатира сега, че има проблем с настилката и мантинелата след като обекта - пътя - е приет от държавна приемателна комисия с качество "отлично" - това беше оповестено вчера на брифинга от МС. За тези мушмороци - чиновници - дори и г-н Цацаров не спомена нищо - ще бъдат ли разследвани, ще им бъдат ли предявени обвинения или поне най-малкото - да бъдат отстранени от постовете, които заемат....

Поредното престъпление с жертви на корумпираното управление на Борисов. Къде се скри, страхливецо?

На тези мушмороци им се нарежда да ходят да приемат участъка, те са ужасно независими. Лошото е, че шефовете им явно са зависими....

Само там ли има проблем. Отпускат се и се отчитат милиони левове, но колко от тях се влагат.

А бе, Гербаджийска стерво, не с 40, с 10 на лед си улетел. А ефекта от 1см вода при проливен дъжд е аквапланинг-по лошо и от лед

Време е някой да каже, че царят е гол. Иначе пак нищо-фирмата прибрала парите, раздала там където трябва и ние продължаваме да се избиваме като пилци, и пак ние виновни-/ несъобазена скорост, стари автомобили и т.н., нали това са заключенията при всяко ПТП-никой дума не обелва за лошите пътища, за отговорност на фирмите, които ремонтират, поддържат/.

Ама ако е натиснал спирачката в завоя това не спомага за овладяването на автобуса.

ЩО за НАГЛОСТ и ДЕБЕЛООЧИЕ да се биеш в гърдите с построените АФИФ магистрали и след това да обявяваш траур в памет на загиналите по тези магистрали УБИЙЦИ !?!?!?!?!?!) БОГ да прости загиналите !!!!

Трябваше да се случи най лошото ,та управляващите да признаят ,че пътищата са виновни за голяма част от пътнотранспортните проишествия !

Без да съм специалист мисля, че в този участък /с тротоар до шосето/ трябва да има две мантинели - между платното и тротоара и поне парапет между тротоара и дерето.Ако е една трябва да е между платното и тротоара. Така поставена мантинелата не върши работа, защото МПС-то, качвайки се на тротоара просто ще я "прехвърли". Ако ви прави впечатление мантинелата не е скъсана а премазана отгоре.

Битумния мат'рял на веднъж поставен бетонасфалт (правилното име на "асфалта") не изплува сам по себе си на поврнхостта. Той служи за "залепване" на агрегатите (чакъл и едър пясък). Нима са застилали този път веднъж с правилно разбъркан бетонасфалт, и само последният 1 см. САМО с битумен (който Е СКЪПАТА съставка на бетон'асфалта)?!? Което е практически невъзможно, последният слой асфалтбетон не е под 3 см., по тънко от 2 см. няма как да стане.

... И като дойдат БСП и сложите Румен Гечев за Министър на Финасите ще се оправи всичко . Може и жан Виденов да върнете , Орешарски и Еврогееца Станишев , все отбор Юнаци ....

Ами то няма как да се открадне 50% от парите за пътя и да е качествен. Перпетум мобиле няма, това е ясно, ясно обаче е, че и тия кражби стават С УЧАСТИЕТО на чиновниците ...

Настилката в участъка е била експериментална......................и на дъжд нямало никакво сцепление! Това го знаят много от високопоставените в района управляващи но мълчат!

Кражбите стават с активното участие на Боко тъпото и шайката от ГЕРБ.

В този род на мисли. Кой е работодател и кой изпълнител, когато са дадени едни пари под формата на рушвети? Дали този взел рушвета става работник на този, който го е дал?

значи, щото е готин?

герберастко тролче!

Няма да са по-добри, а са и по-гладни, но това не може да е основание да си затваряме очите. Онзи съсел Министъра на Пътищата /не му помня нито името нито титлата/ на съд, шефовете на АПИ и фирмата изпълнител също.

да не би хидрофобният битумен, с плътност като водата, магически да е спрял да бъде хидрофобен? :)))

И как за две години изплува този битум.... ЗАЩО в СЪРБИЯ не изплува за две години? Същия климат имат. - Има ли нянъкви стандарти за качеството на битумните материали които се влагат в пътните ремонти?

И като извадите старите играчи като Гечев , който последно време е много активен ще се случат чудеса ! а 65% от управлението на ГЕРБ са бивши партийни членове . Крушата не пада по далече от дървото . И крушата като е кисела незначи че дървото е добро !

За това БСП прибират парите и не праявят нищо ! После да ги обвиняват за некачествен ремонт , чиста работа .

Толкова много глупусти се казаха и изписаха от "журналисти" и "експерти", че ми е трудно да се ориентирам, кое е истина и кое е лъжи и манипулации за прикриване на винивните. Дори се намериха и глупаци да говорят за аквапланиг, но той се получава при висока скорост над 70-80 км./ч. А официално казаха, че автобуса се е движил със скорост 53 км./ч. при тази по-ниска скорост не може да има аквапланинг. Най-разумно звучеше местният човек, който каза, че има проблем със сцеплението на пътаната настилка - била хлъзгъва. Също така мантинелата била монтрана "лошо". Трябвало да е преди тротоара, а не след него. Защото така като е направен сега пътя, бордюра на тротоара при катастрофа изхвърлял автомобила над мантинелата и тя не "работи". За мен след този инцидент е ясно, че освен виновният изпълнител на "новият път" . Вина имат и чиновници и контрольорите, които приемат обеката и му дават разрешение за ползване. Прокуратурата трябва да разследва и държавните чиновници приели пътя за въвеждане в експоатация за престъпно неизпълнение на служебните им задължения. Може пък и да е е от некадърност, но пак трябва да си понесатотговорноста. След като са се съгласили да заемат държавен пост за който нямат нужните знания и способности. Борисов да поиска оставката на шефа на пътната агенция веднага и на министъра който отговаря за тази агенция и за пътищата. За мен е ясно, че в Пътната агенция не са си е свършили работата. Дори шефа на пътната агенция, да няма пряка вина. Той отговаря за това агенциата и подчинените работещите в нея да си вършата работата. А в случая поне едно е ясно пътя е изпълнен некачествено и държавни чиновници са го приели и въвели в експлоатация въпреки това. Имало е и сигнали, но нищо не е направено досега от отговорните чиновници. Дано този път прокуратурата свърши добре работата си и изпълнитела на пътя и чиновниците, които са го приели и въвели в експлоатация влязат в затвора. За неумишлено причиняване на смърт на 17 човека.

къде има изплувал битумен, бе примат? всеки идиот може да си набере едno парче битумен и да го хвърли в леген, да види ще изплува ли, както са изплували мозъците на безбожно лошия м'триал :)

За това БСП прибират парите и не праявят нищо ! После да ги обвиняват за некачествен ремонт , чиста работа .

EURO NEWS въобще не ни брои нас. Благодарение на ГЕРБ измирането върви нормално, но понякога се прилагат и мутренски действия.

Трявба малко повече да уважаваме полицията. Шефа на местния кат многократно сигнализирал за лошата настилка на пътя. Излиза че само този човек си е вършил работата. А нали прочетохте как са разрешили проблема -сложили знак за 40 км/ч ограничение, защото големи боко, специалистите от апи, свинетка и всички там подобни мекотели не са си мръднали пръста и местните полицаи сложили знака все поне един живот са спасили. А банкянския дебелак е първа писта да реже лентички, сега се е скрил и го няма да ни обяснява за великите му пътища строени със заеми от световната банка, то поне нещо да има насреща срешу заема, а то само некачесъвен път лтговарвщ на четвъртокласен европейски път. Изровилли на шофьора че за 40 год имал 3 акта, е какво е отношениетожна тези актове към катастрофата и лошия гербаджисйки път

какво БСП те гони? Да нямаш запек?

На нас българите все някой и нещо са ни виновни , а в нас вина никога няма!

Може и така да е. Но е възможно и местният полицейски шеф да си е измил ръцете, давайки само сигнали, знаейки истината за пътя и ограничението да компенсира качеството му. Дано не съм прав.

въпросът е - след като се знаят опасните участъци като този при Своге, ЗАЩО нищо не се предприема от държавните органи??? В нормалните страни се обръща особено внимание на ПРЕВЕНЦИЯТА с оглед предотвратяване на подобни трагедии, а тук се чака да стане беля, и тогава!

Не му върви на този пътен участък и това е. Да не би да са пропуснали да му резнат лентичката по случай откриването и сега се търсят виновни.

Като имаш изминати милиони километри я кажи, има ли някъде в чужбина път ремонтиран за 50 милиона с ограничение на скоростта от 40 км?

Правилно асфалта е виновен!

Преди 15г при ремонт на пътя за Шипка също беше положен асфалт, който стана причина за много какастраофи, защото беше хлъзгав, като че е намазан с масло! Смениха го с друг едрозърнест и грапав. Данеби и сега случаят да е същия?

Мафията убива...

Преасфалтираните места по пътя Русе-Бяла са по-зле от преди ремонта - бабуни, неравности и асфалт, който до пролетта ще е осеян с дупки. Не случайно миналата седмица човек загина именно на такъв "нов" участък!

Ако не се карат колите, най-добре, нали, тогава няма да има и катастрофи.

Реални пари за виртуални ремонти Влезнахме в епохата на цифровизацията Кой казва че не сме НАПРЕД

Борисов да не иска никакви оставки, а сам да подава незабавно неговата! Това в Своге не е единичен случай, това е система! Всичко, построено по тяхно време е тотален провал! В случая взе да взима и кървав данък!!