Дежавю: Ремонтират жълтите павета пред парламента заради пропадане и разместване
При трайно затопляне на времето предстои да бъдат премахнати всички профили и да бъде възстановена настилката
Обратно в новинатаКоментари - Дежавю: Ремонтират жълтите павета пред парламента заради пропадане и разместване | Днес.dir.bg
Коментари
настилка не е за такъв силен трафик на автомобили. Дълги години беше наред. С усилване на движението се видя, че вече не е подходяща.
А кой и как е подписвал договора и за чия сметка ще е ремонта? щото ако е за наша сметка, а не на фирмата дет се е оакала... трябва да хвърчат глави.
Де да беше дежавю. Чист рецидив си е. Рецидивисти поръчители- рецидивисти изпълнители.
Е символ на пропадналото управление в България. Лебеците от герб са рядко некадърност тъпани, а по ги заминаха!!!
Какво трябва да се случи да осъзнаят , че трябва да стане платеното преминаването по жълтите павета ?! Сега всеки селяндур минава от там !
Една фирма за редене на павета не могат да изберат, но избраха изпълнител на АЕЦ.... Тия ше дотъркат не само държавата, а и континента!
В Нови Сад - Сърбия има подобен площад със същите жълти павета. Ако нашите бастуни не зная как да ги наредят, да наемат сръбски майстори да ги наредят какта трябва !!!
Да вземе да им сложат розови или с цветовете на дъгата.Ще им подхождат повече.Знаем какви депутати са вътре.Така наречените парламентарни курви.
и в Одеса също. Пробвали са ги като са ги залели с вода и пуснали конски файтони. Конете не могли да се задържат и така Одеската управа се е отказала. Това преди революцията. Пробният участък още се пази.
боклуци пепейски ..онова нищожество васко ушето даже ина тоя коптор не е член боклуци кадливи псевдохарвардски
Йорданке, Йорданкеее ... Нека позная - зимата беше тежка, духаше вятър и съвсем неочаквано по паветата минаха коли , нали ... То бива некадърство и безтопанственост , но СО по герб_аво време хептен съсипа този град ...
Тези павета преживяха военните паради на социализма, но няма да преживеят демосрацията.
За всички Американски бананови републики. Каквито сме ние. Западните Американски губернии са по-добре, поне в централните си части. Но ние и в тях сме типичен пример за разпад на обществото, тоталната липса на меритокрация, кражби и нищо повече.
Майсторите на паважа са в Турция. Защо не ги поканиха да наредят нашенския паваж не ми е ясно.
Съсипаха центъра на София от алчност и некадърност. И старите, и новите ... Дано някога след години градът ни придобие нормален вид
И понеже никоя, ама буквално НИКОЯ медия не смее да назове името на фирмата, която праве тоя злополучен ремонт се нала ние от село да я назовем. ТРЕЙС. Това е същата фирма, която прави магистралата около Стара Загора и пропаданията от около 0.5м по снадките се появиха първата година след пуска. Това е фирмата на която чорбаджия е някакъв "професор", учЕн от ВИАС и колеги. (Представям си какво преподава на студентите). Това е фирмата, която си е "оставила ръцете" по пътищата в България. И не само. Дори бяха пуснали оферта да ни ремонтират покрива и след като се срещнахме все пак с техния представител, естествено ги отсвирихме. Рядко се среща по-нагъл изпълнител. Освен, че бяха безумно скъпи, арогантни, уверени че ще вземат договора се опитвали да предлагат рушвет на човек от Домсъвета. За някакъв си покрив на кооперация. Представяте ли си за какво иде реч!
Тие виновна, че си в държавата на тарикатлъка, кражбите и некъдърноста. Комплексиран орк
Едни камъни/клинкер не могат да наредят, държава управляват. Щом е пред скупщината, да стоят на вълни и да се друсат сутрин с колите на НСО. Ако не за друго, поне да си припомнят колко чинят.
Ама тези работи се оразмеряват., а не се правят интерпретации - капчица, поксипол или една жена каза. Друг е въпроса трябва ли да се допуска трафик по тези павета. Понеже някои чугунени глави навремето са докарали магистрала А1 да свършва в... центъра на града, сега каквото и да се прави все такъв резултат ще има.
У нас едно и също нещо се прави по няколко пъти, ремонтира се ремонта, или за да се вземат едни пари, или от обикновена некадърност.
Има, ама не ги наемат, щото на "Трейс" ще им лъснат корупцийките и некадърността.....И аз не харесвам терзиев, но в случая няма вина, а Фандъка...А що забравихте "Западен парк", дето една година я правиха ПЕТ и пак нищо не направиха?Пак Фандъка!!!
Докато под паветата не се положи железобетон винаги ще се разместват. Всички много добре знаят как се поставят павета. Но в България сме тарикати и си отглеждаме внуците с ремонти на ремонтите.
Прав е Анонимния ! Въобще не трябва да има трафик по паветата. И по другите улици на София- също не трябва да има трафик. Който може да лети- значи е софиянец - другите- айде на село. Анонимният ще ги води. По онази магистрала А1 ще се изнесе към родните си места. На дълго сексуално пътешествие в компанията на ПиПидастрите, след като забършат праха от паветата.
Жълтите павета потъват в земята от срам, тъй като са свидетели на срамотиите и простотиите, които се правят в т.н. парламент на РБ. Така че ремонтът трябва да е някъде на друго място.
Да спрем трафика по паветата? Ами 41-тонни танкове пердашеха на парадите по тези павета и нищо им нямаше.
хаааааа хаааа хааааааааааааа хааааааааааа :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Не мога повечееееееееееееееее :-)))))))))))))))))))))))))))
Епоксидна смола за фугите няа жълтите павета? Това е един паваж, за Бога, римляните преди 2000 години са пазвирали цяла Европа и пътищата им не са мръднали, доста се ползват и днес. Без епоксидни смоли, металнио профили и 55 ремонта на ремонта. То бива крадене, ама тези павета са вече пословични.