Четвърта година ремонтират тунелите на "Витиня", пускат втората тръба до края на годината
Открити са големи кухини, които са опасни за конструкцията
Обратно в новинатаКоментари - Четвърта година ремонтират тунелите на "Витиня", пускат втората тръба до края на годината | Днес.dir.bg
Коментари
Когато са прокопавали тунела са открили, че планината е сцепена под наклон и горната част приплъзва и се свлича. Получава се срязване като с ножица. Оттогава се знае и за тази огромна кухина. Това не е първият такъв ремонт. Огромно количество бетон се изразходва регулярно за запълване и укрепване. Алтернатива няма, освен да се закрие тази част от магистралата и да се направи нов участък, който да заобикаля този масив.
колега разказваше, че в Европа-та миели знаците със специални машини а по магистралите минавали хора и бършели светлоотразителите по мантинелите! Ние тука, за такова нещо с увиснало чене слушаме
..., а на тези които са ремонтирани, поддръжката е гола-вода. Половината осветление не работи. Това е видно само от преминаването през тунела с автомобил, ако слеземе пеша кой знае какво още ще забележим
ма квичимЕЕЕ май:инъчи бодро си го избиръми баааааатеНИбойку:ми нъ неговото рамо плъчете бе селяндури (нъл сте зъвършини ееевропейци):ниЪ един плочник неъми кът хорътъ ва идиоти (знаете ли въ селене съ селене под лъманшъ зъ колко го крееееътивно сътворихъ:зъ пояснение нъ селенете:на бг език плочник му викъти мама ви убавци троооооооооотоар, ъ нъ сътворихмеее му викъти на майчин език диваци риииииииЪлизрЪхмееее (да ви го тъковам)
аз не мога да разбера защо след ремонт не ги боядисват в бяло тия тунели , за да бъдат по-светли , какво правят тъпите еврогейци.
"Открити са големи кухини, които са опасни за конструкцията" Некой от работниците сигурно е казал на шега "Сезам отвори се", че му е изгнила ватенката там от ремонти, на него, на бащ му, на дедо му, на пра дедо му и т.н.
за толкова години с с лъжици да копате бихте изкопали нов тунел
Нито Генчев, нито директора на автомагистрали са инженери! Неграмотници! Като му слушам обясненията на Генчев ме хваща срам и смях!
По правило за участъците от магистрали в ремонт не се събират ТОЛ такси,хората си плащат за изправен и бърз бът, а не за бабунеста и с дупки подобие на магистрала. Да видим.
Поради големия интерес след това се почва ремонта на първата тръба. Открити са кухини в няклко глави, но сасега там не се предвижда ремонт а само се запечатват с стотици банкноти от по 500 евро ( защото тези копюри са за големи кухини само).
Да уточним, че затворената тръба 4 години не струва само цената на самия ремонт, но времето на хиляди хора, които губят по 30-60 минути в задръстване (т.е. пропуснати икономически ползи), повече разход на гориво, повече замърсяване на въздуха от чакащите коли, но с включен двигател. Може би щеше да е по-евтино да наемат 3 пъти повече работници и да свършат по-бързо, но толкова акъл имат нашите управляващи на всички нива. Защото това е трябвало да го предложи някой шеф в АПИ.
Споко ве магистрала Черно море я строят от 1974. Днес е с феноменалните 8км. Два от които са Аспарухов мост не, че е с три ленти ама, за да си мислим, че е по-дълга.
То хубу ремонтират ама защо Траянови врата е с мижаво осветление и черия в черно. Е научете се да ги боядисвате в бяло тия тунели. Турете им едни ефтини лед ленти по цялата дължина на стените да гледаме къде ходим. Научете се да ги миете всяка нощ в полунощ когато почти няма трафик.
Веднага там да влезе прокуратурата, разваля се договорът, виновните в затвора и да се поканят китайците. Както направиха словенците.
4 човека средно работят - 4 години, ако бяха пет смятайте колко години ще са. Това щото едни наши фирми печелят всички проекти, ама имат хора само за половината от тях. Очакваме Западен парк да бъде завършен две години след кацането на Сатурн на човек.
За да си върне държавата , вложените пари трябва да взима такси по 20 лв. на всяка кола за преминаване на най- скъпия тунел в света !
Какви 4 години,бе! Аз пътувам по този път от 1994 година. Постоянно някой от тунелите е в ремонт, я има две години без ремонт, я не! Там откраднаха милиарди!
Не, че нещо но само като прочета изказвания като "е направена система от опасни разливи" или "да привържат масива към първичната и вторичната облицовка". Става ми ясно какъв експерт е инженера. Аз не разбрах какво са правили 2 години, освен да ни тормозят със задръствания? както стана ясно ремонта на прословутия тунел ще продължи мин. 3 години. Преди да започнат ремонта защо не са обследвали тунела за каверни, а са почнали да го ремонтират и тогава са били изненадани, че има такива. Така са загубили време за проектиране за отстраняване на каверните, докакто се проектира в тунела нищо не се прави, а нив висим в задръствания.
Не мога да повярвам! Цели 1195 метра тунел (едната тръба!) САМО 4 години РЕМОНТ! Ударихме в земята швейцарци, французи, японци, китайци...Ще почнат на тълпи да се стичат за да черпят от нашенския опит в тунелостроенето и тунелоремонтите...
Бай ви Тошо построи магистралата с всичките мостове и тунели за 14 години. Сега за 4 години ремонт на тунел правим. И те така.
Странна работа – китайците за няколко денонощия построиха болница за хиляди пациенти, пък ний – развитата демокрация, 4 години не можем да отрементираме готов тунел. Какво да се коментира повече?
Перпето мобиле в ремонтите е патентовано от нашата мафия. От едната страна се ремонтира от другата ремонтираното е готово за нов ремонт. Та и тука, Боядисаната тръба вече се опуши и лампите започнаха горят.
Остава сега и осветлението да направите по еврпоейски стандарти, че във всички направени ремонти по тунелите само инжинер или геолог може да констатира свършена работа.
Цитат: "....Четвърта година продължава ремонтът на тунелите в прохода „Витиня“...." хаха в Китай за 10 дни построиха Болница на площ в пъти по голяма от площа на тия Тунели, обзаведоха я с техника , приеха пациенти а нашите 4 ГОДИНИ реконстроират 4 Тунела. Това е Междупланетен Рекорд по бавно строителство и Реконструкция.
не ги величай много китайците. Сглобяема конструкция от модули тип "фургон". Това на всякъде може да се направи бързо стига да има желание. Защо не построят един небостъргач за 2 седмици? Защото няма как да го направят. просто има технологични процеси за които трябва време. И Хрушчов е строял бързо панелките в Москва през 60-те години.
Не 4, а 20 години ги ремонтират. Преди този ремонт, имаше друг ремонт, клойто също се проточи с години.
Викайте австрийци да ви пробият нов тунел, а тоя го зарежете.
защото Тиквата обеща,че като я завърши,ше се оттегли от управлението.А не му се иска.Така че,докато е жив,няма да видим магистрала до Варна.
Чета каментарите - 99,9% са относно дългия срок на ремонта. Какво искате, след като изпълнител е ДЪРЖАВНАТА фирма "Автомагистрали" ЕАД, тя е като в един изключителен филм, от който ми е останала в съзнанието една реплика (и не само тя), чудесно описваща предназначението на тази фирма - "куче - касичка, зайче - касичка"...
В ЕК ОТГОВОРНИКА, КОЙТО ОТГОВАРЯ ЗА ФИНАНСИРАНЕТО НА МАГИСТРАЛИТЕ , ЗАДАЛ ИРОНИЧНИЯ ВЪПРОС НА НАШИТЕ ТУМБАЦИ ХЕМУС ДАЛИ ЩЕ УСПЕЯТ ДА Я ЗАВЪРШАТ ДО КРАЯ НА ВЕКА!!!
Да пратят китайците дето построиха болницата за няколко дена, в почивката ще оправят и тунелите за 20-30 минути.
УМРЕ РУСИЯ, СЕГА ПОЧНАХТЕ ХИБРИДНИ АТАКИ С КИТАЙ! НЕДЕЙ,Ч Е И ТЕ СА СЪЩАТА СТОКА КАТ РУСНАЦИТЕ! ТАКА СА Я ПОСТЕОИЛИ, ТОЧНО КАТ БОКО! КАТ ИМ ГЛЕДАМ ПРОДУКЦИЯТА- С 2 ЛЕВИ РЪЦЕ! 1 СТОКА СВЯСТНА НЯМАТ! АЙ У ЛЕВО! НО ТОЙ ВИРУСА СИ ВЪРШИ РАБОТАТА!
Така се строеше при социализма-скухини в които се пъхаха празните чували от цимента. Още ги вадя от панелката
Запечатайте ги и направете за няколко месеца нови. Така ще изчезно тошевския спомен и Правец...
Момент! 4 години се прави ремонта само на едната тръба на тунелите! Не двете. За тези години хората построиха тунала под ламашна! За тези години се построи новия лъч на метрото под цяла София. Кой сега ще ме опровергае, че явно ремонта се бави умишлено. Да не би строежа на метрото под София да е по-лесен от колкото ремонта. Ми да бяха направили нов направо. Пълна пародия! Пълна! Тази магистрала никога няма да я видя цяла от до, без ремонти, без отбивки, без ограничения, без бабунки на завоите м/у 61-66 км посока София Пълна трагедия! Пълна! Срам!
Много прост народ. Идете вие да ремонтирате тунела. А като друсне едно заметресение и тунела се срути върху колите, какви песни ще пеете? Все разбирачи и специалисти.
Ремонт на една тръба – няколко години. Хората в Кита за седмица болница построиха. В Европа за тези години пет тунела под Алпите щяха да направят. Сутринта гледах по БТВ – преди 89 година за 30 години са построени 76 големи и значими язовира за водоснабдяване. След 89 г. за същите 30 години са построени 2 – и то доста по-малки, а при единият още няма водопровод за отвеждане на водата към населените места. Е кажете сега, какво да си мисли човек, когато гледа една от най-разпространяваните снимки в мрежите, където бай Тошо /Тодор Живков/ самодоволно се хили и каза „ Аз това което построих за 40 години, вие само не можете да го боядисате..”. Колкото и да ми е противна снимката, истината е факт. И тук не трябва да се намесват политически системи, а още по-малко да се хвали тоталитаризма пред демокрацията – защото у нас след 1989 г. не е имало и грам демокрация. Само крадене, крадене, крадене – същността и квинтесенцията на управленията през този период. Крадене, олигархии, крадене, олигархии, крадене….и наколенки пред новите господари. То и бай Тошо имаше господари, и то доста по-свирепи от сегашните, ама е намерил начин нещо и да понаправи. Сега с пет-пъти по-модерни технологии, с пет пъти по-модерна техника, с огромни фондове от ЕС – нищо. Крадене-олигархии-боклуци от Европа-крадене-олигархии-боклуци от Европа. И не напред. Върнахме се 40 години назад – без вода, без ток, без пътища, без здравеопазване,без качествено образование, без възможността да имаш храна и лекарства. Само медийни кьорфишеци всеки ден. Дори не атракции – само кьорфишеци. А бай Тошо ще продължава да се хили от снимката...
ТОЙ, СВЕТИНЯ МУ, ВИ СТРОИ, А ВИЕ ДАЖЕ НЕДОВОЛСТВАТЕ! ЗА 1400 Г. НИЩО НЕ Е НАПРАВЕНО ПРЕДИ НЕГО,ОДБРЕ,Ч Е ВЪЗЛЕЗЕ ТОЙ...
Баневи, Арабаджиеви, Божков били крадци - може и така да е, а тези какви са - СУПЕР големи крадци, направо космически!
Долно , нагло , корумпирано , некадърно управление ....... вие си знаете по нататък какво искам да кажа ....
напречни галерии на двете тръби – две пешеходни и една пътна. Ще има обратен завойв тунела? Макар и сервизен - гарантирам , че ще бъде използван при някои задръствания...ще има пакнапълнени тунели със смачкани ламарини ей... Дано не..
На мен ми е интересно какво пише в договора с фирма която ремонтира ?! Да не е като с метрото !!!