Черна Коледа край Пазарджик: Петима загинаха заради неопесъчен път
11 автомобила са претърпели инцидент на надлез между селата Звъничево и Братаница
Обратно в новинатаКоментари - Черна Коледа край Пазарджик: Петима загинаха заради неопесъчен път | Днес.dir.bg
Коментари
Най-вероятната причина е идиотският начин по който българинът управлява автомобил. Това не е магистрала а обикновен междуселски път и въпреки мъглата, ранният час и ниските температури, безсмъртните карат като в кръг от WRC
Ха стига отваряхте работа на поповете, и без тва си имат достатъчно по празниците. Отиам да отварям черквата.
Един с минус вече се е обозначил като безсмъртен. Мъглата ще да е виновна и липсата на опесъчаване, както са го написали дираджиите. Газ до ламарината и после съд за мъглата. Е, сорри, ама тези четиримата няма да са последните.
Гледам че има не само един ами много безсмъртни. Ама един умен човек е казал че кола се кара с глава не със задник
А защо трябва да стъпваш на надлез със скорост V-1 за излитане? Те по правило са заледени.
Всички катастрофи в Булгаристан се водят поради несъобразена скорост. А това че няма маркировка, предпазни мантинели, не се опесъчава (както в случая имаме черен лед), че пътищата не отговарят дори на булгаристанското законодателство, въпреки че плащаме винетки също никой не го интересува. Но така е прост народ - слаба държава.
Много важен фактор е дистанцията. Самият аз като пусна по-голяма дистанция все някой ще се шмугне и засече. Докато полицията не почне да взима книжки за не спазена дистанция и засичане нищо няма да се реши. Свидетел съм как една кола от крайното ляво платно на Сточна гара засече колите във всичките останали платна и зави към Орландовци. Катастрофата се размина на мм. Но ако имаше там полиция и му вземе книжката няма така да се прави.
Ако караш с 30-40 км. при подобни условия свежадаш риска до минимум, вчера бяха подобни условията край София и ме заднинаха доста идиоти с неадеквата скорост при ужасна видимост и заледен път!
в заглавието, с големи сини букви -"загинаха заради неопесъчен път". всъщност, с малки буквички в новината-"загинаха заради мъгла, несъобразена скорост и хлъзгавица". а в седем сутринта още не е и светло... колко плоско и манипулативно. п.п.пътя там го знам, не е ли множко да се опесъчават и междуселските пътеки? не е ли редно в мъгла и заледеност да караш полека? при ниска скорост нищо смъртоносно не може да се случи...
само така, при гъста мъгла, минусови температури и заснежена настилка не падайте под 100, да не ви се смеят !!!!
За да има оправия всички трябва да спазват дистанция и съобразена с пътните условия скорост.Същите тези бг джигити са съвсем различни шофьори в чужбина.Няма ефективен контрол тук.
Всичко това е съвсем вярно, но въпросът е тези диви селяндури не са ли наясно с тези обективни обстоятелства? Щом като условията са всеизвестно лоши, когато има мъгла и минусови температури, съвсем трябва да са се внимава. Какъвто и лед да има, при 50-60 км/ч и сложени колани, до чак такива жертви няма да се стигне. Това на теория, а на практика - всички сме карали в гъста мъгла и знаем с каква скорост карат немалко изтребители в нея. Последния път си спомням - при видимост под 20 метра на Тракия, отляво ме изпреварваха с поне 100. Тези по прибори и по GPS ли караха, не можах да разбера...
Излетели... силно деформирани... 11 автомобила... Сигурно са шофирали както си шофират и през август. Дебилска работа.
Мъглата и необезопасения път оказаха своето влияние. Но загинаха заради несъобразена скорост. Те дори не са претърпели челен удар. А колите произведени последните 15 - 20 години ти дават голям шанс да оживееш при челен удар с 80 км/час. За да загинат без челен удар са се движили с доста по-висока скорост. При мъгла това си е липса на мозък. При разумно каране в мъгла би трябвало да се изчукват само ламарини.
Мислех, че са били слаби по физика. Всъщност са били слаби по география. Объркали са се, че са в Южното полукълбо, където си е август.
То по принцип навсякъде и с всекиго може да се случи подобно нещо, но за да е масово, значи и дебилизмът е масов. Онези 80%...
В целият цивилизован свят ограничението на скоростта е това с което максимално може да се движиш в добри условия. У нас това е минимумът с който да караш, независимо от условията
Възможно ли е 11 коли да са карали с несъобразена скорост! Не сте попадали в ситуация да карате с 20км/час и да се завъртите на пътя! А че греховете на АПИ заради пътна настилка станаха пословични и е крайно време някои от тях да бъде "обесен"! Само за сведение, пътувам в чужбина и гледам как пътните машини не се спират докато не излъскат асфалта! НО ТАМ НЕ СЕ КРАДЕ!!!
Предлагам нова идея, за пътища, които не отговарят на никакви стандарти по отношение на маркировка, мантинела, опесъчаване през зимата и т.н. - да не се изисква винетка за движение по тях. Да видим дали изобщо ще трябва някой да си купи винетка в България.
Това е ЖП надлеза е на изхода от село Звъничево в посока Братаница. Ограничението на този надлез е 50 км/ч., когато влизаш в село Звъничево. Табелата е поставена преди надлеза. Предвид снимките не мисля, че някой е спазил ограничението. Останалото са физични закони. Колкото пъти съм минавал от там, толкова пъти никой не го спазва това ограничение, само когато има полицаи в селото някои карат бавно от едната страна на надлеза, когато започнат да се спускат към селото. От другата страна е като ускорител. Редовно там когато карам с 90 ме изпреварват като пътен знак. Бог да се смили над душите на загиналите. За останалите остава само мъката и болката. Докато не се въведе мярката затвор за превишена скорост и мобилните радари се поставят на всички възможни и неочаквани места, тази касапница ще продължава!
Давайте така, самообвинявайте се и плампайте в защита на продажните въшки в униформи, които знаят, че и правила и глоби са изкривени и надути, но щавят и се оправдават.Ами като гледам къде се е изтърколил автомобила, на хлъзгав , необезопасен и неопесъчен път и с 30 да караш, хлъзнеш ли се и отидеш в дерето никой не може д ти помогне.Тези чингита като толкова им знаят балалайките трябва да си познават добре райнона и при опасност, най-малкото патрулката трябва да е при опасния участък и да изиска бърза намеса за опесъчаване, обезопасяване или обходен маршрут.Ама както казва Баш Майстора "Ние сме свикнали контрата все в нас да е".Бог да ги прости и да даде сили на семействата имда преодолеят мъката.
а какво ще кажеш автомобил, който не отговаря на техническите изисквания да не се движи. Ама истински преглед като в Германия а не нашите театри
Мислиш ли че това е единственото опасно място в района? И защо правилата се спазват само ако виждаш патрулка?
ракия е имало и ще има .коментиращи простаци в дира винаги ще има .въртял ли се е някои от вас злобни коментиращи джуджета на лед.когато стъпиш на пързалката нито ниската скорост нито зимните гуми дори и да си с 4.4 няма зна4ение единственото от зна4ение е опеса4аване обработката с луга.но това е трябвало да се случи преди да се обърне колата.така е в потурландия така и ще бъде .амин
Без да оправдавам никого, ако катастрофираш с 30км/ч няма да викат пожарната да те вади от сгънатите ламарини. И без да съм защитник на МВР и КАТ, като ти нямаш акъл и дисциплина на пътя и Господ да застане до моста, все тая. Кой да те предпази от твоята дебилщина и безхаберие, би ли ми казал!
Неопесъчен път...Дрън-дрън...А през лятото защо пак се трепят като пилци? Пак ли заради 'неопесъчен път" ? Не, а защото карат като безсмъртни богове.Със 150-160. Преминават отляво на колата ми- все дно съм спрял. Хвърчат със скоростта на светлината. Мислят си, че това е Неед фор спеед и имат множество животи. Да, ама- не. Мъгла, каква мъгла, бе братче,,,Мъглата изобщо не ги притеснява...на този прелез натискат газта на старите си кошници , чието феродо е станало по-тънко от вестник и чиито гуми-джапанки от Битака са твърди като бакелит, до ламарините! Не ги интересува нито ограничение, нито пътна маркировка, нито нищо. наказуемостта е слаба , а глобите жалки. С драконовски мерки мерки гарантирам, че така наречената 'война по пътищата" може да секне точно за 24 часа!!! Мерките са- глоби до 20 000 лева, затвор, ефективни, не - условни присъди, конфискация на МПС-то, общественополезен труд и отнемане СУМПС до живот. Тогава да видим- ще има ли война или мир.
При последното ми шофиране по АМ Тракия в посока Бургас заковах круиз контрола на 100 км/ч и бях подминаван от неспирната лява колона както бързият експрес подминава малките гари. Тяхната средна скорост бе около 130-150 км/ч. Бързане към морето. Глупавото поведение на стадото. Някой си да не вземе да се прекара и да стигне по бавно от другите и да му заемат чадъра на плажа, затова газ, газ и това е. Едва ли някой от тях е чувал, че при скорост над 80 км/ч въздушното съпротивление рязко нараства и колкото по бързо се движиш от там нататък, толкова повече гориво плащаш за единица разстояние. Това при относително скъпото гориво за доходите на българина. Да оставим икономията на горивото, ами безопасността? Това, което можеш да направиш с колата си при 80-100, вече не можеш да го направиш при 150 км/ч. Тънката разлика между оцеляването и гушването на букета.
Що бе какво му е на август.Тогава не може ли да се завъртиш и с 40 км/ч.Ама сигурно никога не си минавал през проходите-"Шипка",Пишки или другите.Нов мерцедес с класа се завъртя пред мен на шипка, миналата година през август.Карахме с не повече от 40 км/ч, когато още в началото-посока Кзанлък -Габрово, на един по остър завой колата се завъртя.Добре, че спазвахме дистанция.Оказа се, че нападалите от дърветата слузести плодчета ли, листа ли бяха се смесили с влагата и става мазало.Никакви системи за стабилност не те спасяват ако няма сцепление, така, че не обвинявайте само водачите.Дървото си е за тези плямпалници илапачи от КАТ и АПИ.Там специалисти трябва да знаят усойни места или такива с предпоставки за създаване на течения, мостове и опасни виражи и при лоши метео ситуации да действат, а не да философстват.Сега кой ще пише рапорти срещу умниците от КАТ и АПИ.
Морски, гледай си лодките и не са занимавай с физика. Били ли сме се въртяли... Че кой не го е правил? Въпросът е с каква скорост. Кинетинчната енергия е в експоненциална зависимост от скоростта - 2 пъти по-висока скорост значи 4 пъти по-голяма енергия, 4 пъти по-голяма скорост значи 16 пъти по-голяма енергия. Когат вмчесто с 30 караш със 120, Ек ти е 16 пъти повече и ще те вадят с хидравлични ножици. Кой от тези дебили е имал илюзиите, че АПИ, общината или някой друг синекурец ще се погрижи за него с всички сили, а той ще кара все едно е лято. Самият факт, че катастрофите са такива, говори как са карали изродите. Отгоре на всичко, ншите селтаци колкото разбират от физика, толкова разбират и от биохимия - ей, убитаци, след петъчното напиване, в събота сутринта сте пияни съгласно всички критерии. Това, че сте поспали малко, не значи, че сте изтрезняли...
Истината е че заледяване може да стане за минути. Цялата пътна мрежа не може да се опясачи и лугира, ако няма заледяване. Другото е пари на вятъра. Обработването на пътищата е едната страна. По важно е обработването на водачите. Един месец КАТ и ДАЙ ни обработват, но който е решил да прави глупости по пътя, обработката не помага. Бог да прости жертвите.
Нормален човек в мъгла на заледен път кара с 40 км. И да поднесе, излиза от пътя вика трактора, но остава жив. Ако караш бракма с галоши с 80 км по завойте в мъглата ,пясъка и полицията ли са виновни? Мозък трябва не пясък.
Смело племе. Мъжествено, свободолюбиво. Люто мрази еврогейове и джендъри. Горещо “братски” народи и крайпътни дървета. Родено за несгоди, провали, мизерия и самозатриване, но много велико. Жалко че по света не знаят за това величие.
Кьорав ли си или се глух, за да не забележиш, че термометърът показва минус???? Колко тъп трябва да си, за да не знаеш, че първото място, което замръзва са надлезите и мостовете. Очите на четири и 10км/ч - да видим тогава дали някой ще се обърне! Ама не - винаги някой друг е виновен, а не собствената ти простотия, самонадеяност и чувство за безсмъртие!
Дирници, как си представяте автомобил, който опесъчава магистралата в мъгла в тъмното?