Челен сблъсък между кола и линейка в София след забранен обратен завой
За щастие при катастрофата няма пострадали
Обратно в новинатаКоментари - Челен сблъсък между кола и линейка в София след забранен обратен завой | Днес.dir.bg
Коментари
Защо не прочетох че този книжката му отива на трупчета за вечни времена.???? Той е отнел предимството на специална кола с включени звук и светлини а човекът който се е нуждаел от помощ всяка секунда е важна може да е починал помислете за последствията от забавянето
В останалите медии има новина за патрулка, която днес е минала на червено и е отнесла кола минала на зелено на Г. М. Димитров...
Аманнот кретени, които Ей така, изведнъж решават да правят ляв/обратен завой, все едно са на някакъв плац.
Дебилът с опела да плати ремонта на линейката.
Опелчето е директно за моргата. Или идиота да си го продава на части. Още по-пластмасови да почнат да ги правят?
Ако ходите пеша по тротоара, косата непрекъснато ви се изправя от шофирането на разни идиоти и идиотки .Чудя се защо не се свършват????
Надето Христова разбрала недоразбрала и пише ли пише. От снимката е видно. че опелът си е в неговата лента/не платно - платното там е едно със съответния брой пътни ленти/. Какъв обратен завой я тресе госпожицата/госпожата? Важно е да има драма.
Щом се налага пак Катя Сунгарска да обяснява значи на линейкаджията не му е чиста работата.
Гледам втората снимка и не ми се връзва изнесеното в статията.
Защото ? Разходи се да видиш ... за да разбереш .
Ти виждал ли си катастрофа. На снимката няма нито едно парче от бронята да речем. Оставяме фарове, решетки... Което показва че автомобилът е спрял там, но не е ударен на това място. Не знам къде си карал курсове за книжка, но при специален режим на движение има право да премине от там. Както и пожарна или полиция.
В други сайтове не пише, че колата е правила обратен завой, а като гледам снимките колата си е в платното. Дир, обяснете моля какво е правила, линейката в насрещното платно?
После пак експертите ще обясняват че пътищата били лоши което си е вярно и само за тва имало катастрофи ,а лумпените зад волана те са перфектни шофьори ,щом и на автомобили със специален режим не спират
На нашия булевард (не в България) често минават линейки, пресича се на пешеходна пътека със светофар, който ти светва зелено след като натиснеш копче. Линейките ако имат спешен случай се движат с включен светлинен сигнал и не спират на никакви пешеходни пътеки или червен светофар. Ако светне червено за тях защото някой натиска копчето за пресичане, само пускат и звуковия сигнал за секунда да ти дадат знак да си стоиш на тротоара, и да ти изкарат акъла и само профучават.
Непрекъсната, още повече двойна непрекъсната линия не се пресича. Моля полицията да поседи няколко часа на булевард Монтевидео и да си изкара заплатите за няколко месеца.
Ами ако забележиш колата си е в платното, линейката е навлязла в чуждите платна.
Малко offtopic: Гледате ли "Последния печели" с Орлин Горанов по БНТ? Какво е мнението ви за Галин? За мен той е еманация на агресивния провинциализъм. Не го харесвам от ден първи!
Човекът с Опела направи ляв завой от пряката на Капитолия по Драган Цанков. Линейката се движеше с бясна скорост без никаква сигнализация. Бях там и дадох показания на полицията. Незнам защо тези от ДИР са скалъпили такава история, но нищо от написаното не е вярно, освен че колата е тоталка, а линейката се паркира на тротоара.
къде има ляв завой там???
Гледаме ко праят в Хамерика и ни така.... Ко значи тук някаква линейка с движение при специален режим....?
Всяко второ двуного е малко дебил. Всяко трето - много дебил. Всяко четвърто - пълен дебил. Толкова за Кочината.
Ей, късметлия си е бай Петко, тейко му на Киро Простото. Още 15 метра по-нататък и линейката щеше да поломи новото му Волво, което паркира пред Центъра по алабализми на Кирчококорчовците.
Малшанс. Стават и такива неща. Не им е било ден, кой знае за къде е бързал шофьора на опела и кой му е вдигнал нервите преди да се качи да кара. Хубаво, че само със смачкани ламарини са се разминали.
Ами ако вашето дете пресичаше на пешеходната пътека, а линейката хвърчи преди и на нея нямаше да мислите така. Шофьорите на линейки трябва да спазват всички пътни знаци и да не допускат някой да пострада докато си вършат работата.
Как така опелът със забранения обратен е невинен, а линейката виновна? Да не си бил в опела, а? Линейката може да хвърчи, когато е включила сигнализацията.
Аман от тарикати ,той си влиза и в Борисовата така ,после обратния завой ,да живее свибодиятя в тая държава!!!!!
Див селяк с Опел комби. Толкова поразии направило животното, че с кеф да го риташ по главата, докато е още замаяно.
В Закона е записано, че се Осигурява предимство на автомобили със специално предназначение (линейки, пожарни, полиция...), а НЕ, че са с предимство. Има тънка разлика! И водача на специализиран автомобил също трябва да внимава за да не предизвика ПТП, особено по кръстовища и като минава на червен светофар.
Шофьорат на Опела, прави ДВЕ нарушения, точно там има знак, задължително на дясно и освен това има непрекъсната линия. Хайде седнете го научете този правилник!
Както казва Кирил Керин - "Шофирането е мисловен процес ,всичко останало е движение по инерция !".В случая при водача на опела се забелязва липсата на мисловен процес.
Ако човека заради който отива линейката почине заради закъснението, трябва този с опела да се съди за убийство!
Крайно време е , всеки водач, който НЕ осигури предимство на линейка, полиция , пожарна или друг автомобил със специално предназначение, да бъде СЪДЕН !! Това е безумие, да сечеш пътя на линейка, защото ТИ бързаш
Чакай аз сега да ти разкажа една история от миналата година. София, вечер около 22:00, слаб трафик. На светофара на Константин Величков има по една спряла кола на червен светофар. Отзад бавно и мазно и без да бърза се приближава линейка, застава зад една от колите и пуска светлините и сирената. Колите се изместват, тя минава, спира сигнализацията и бавно и мазно си продължава. Въпросът е - защо, след като не бързаше? Шофьорът като Супермен ли се изявяваше? Ако беше на зор - защо не караше през цялото време на сигнал? Така че конкретно в този случай искам да видя какво показват камерите. П.П. Преди десетина години линейка в Русия беше блъснала моторист, който почина. Обясняваха как линейката била с всички сигнали, ама като иззеха записите от камерите, се видя, че линейката кара без никаква сигнализация, мина на червено и пусна сирената чак след като мотоциклетът се блъсна в нея.
Карам един стар дръгел на 25+ години. Направо си е за моргата, ама някак си не мога да се разделя. Толкова години ми е служил.. Та по някога си мисля така, или иначе е в края на живота си и с кеф бих се натресал в някой който отнема предимство, не използва мигачи, или просто някъде си се вре нагло, или е така си кара все едно е сам във вселената. Рано, или късно ще го направя, щото дразнители по пътищата дал Бог...
Напомняш ми на инструктора, при когото карах шофьорски курс. Той беше бивш състезател и голям ценител на мисловния процес при шофиране. Та той като видеше такъв като тоя гьон, се размечтаваше как ще си купи от ония дърти москвичи с ламарини като на танк и ще мачка, ще мачка...
После да не ревете , че линейката закъснява ! Поставете се на мястото този който викнал линейката не е пристигнала заради идиота който подкрепяте ! Нищо чудо утре вие да сте на мястото който е извикал линейката !
Добре де ти там е 30км/ч , пешеходна пътека и изход на обект? Линейкаджията на господ ли се е правил?
Много странни коментари от хора, които после се възмущават, че линейката пристигнала 40 минути или час след подаването на сигнала към бърза помощ! Те са със специален режим, защото при тях всяка минута е важна, аз съм виждал коли, които дори не ѝ пречат на движението да отбиват, за да са сигурни, че няма да попречат, ама явно има и хора като вас!
Така си мислиш защото не знаеш как е организирана Бърза помощ в БГ. Да ти разясня: Първо ти правят интервю по телефона 112 кой как защо къде как се казва години и ЕГН на пострадалия и същите въпроси на кой се обажда. Това отива 5-10 мин. После сигнала се предава на Самата Бърза помощ тел. 150. Там съобщават на шофьора и медицинския екип. Шофьора обикновено е сънен или играе карти, за да не заспи. След като му съобщят отскача до деловодството за пътен лист и командировъчно което се пише в момента. Това трае други 15-20 мин. Колата реално тръгва не по-рано от 30-35м. Карат обикновено без дори дневни светлини. Сирени и червени лампи са мит. Обикновено сирената я пускат секунди преди катастрофата защото им надува главите докато пришпорват. После казват, ама то имаше сирена. Да имаше ама кога?
Тия шефьори карат като луди. Какво остава за децата и възрастните хора освен доста да се пазят от селяни шефьори
Катя Сунгарска да прочете Закона за движение по пътищата и тогава да коментира. Ще ѝ цитирам: "линейкаджиите така трябва да карат, че да не застрашават живота на останалите участници в движението."
Трябва да си наитина много, много бесен чалгар - вериятно фен на Костя Копейкин, за да правиш обратен завой на "Длаган Чанков" при Радиото. Егати нищожния селски боклук! Наистина жалко, че поне малко не е пострадал физически, грях ми на душата!!!
За съжаление Ганя няма пари да си вземе такъв модерен автомобил. Копейкаджиите са ганьовци със скъсани цървули. Тоя ще да е надрусан жълтопаветник, джендър обичащ да хапва скакалци на Ларгото. Или тъй наречен евроатлантически-помияр.
Шофьорите така трябва да карат, че като се наложи да могат да спрат без поражения. Този дето е правил завой само е правил грешна маневра Другия що не го пази , а го е натресъл?
Колеги, тоя с Опела не е само идиот. Той е човекоподобен изрод от отиващото си българско племе!...