Бум на ремонти на автомобили заради некачествени горива

"Клиентите се оплакват, че двигателят гасне, прекъсва, липсва мощност, разказа Румен Дунев

Обратно в новината

Коментари - Бум на ремонти на автомобили заради некачествени горива | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Купуваш хибрид или електромобил и този проблем изчезва :) Не съм чул да се е повредил електромобил заради некачествен тик :) Същото важи и за plugin хибридите :)

Зареждам само на бензиностанции на големите вериги. Тези малките изнемогват и за това се чудят с какво да разреждат, за да излязат на печалба.

Докато държи батерията де...

Проблема е в трошките , сервизите а не в горивата !

Добре де, нали уж Западните Балкани?

АБе всичко което се продава в БГ е боклук.

Точно пък на Дунев няма да вярвам. Два пъти ходих в сервиза му, и двата пъти се справиха некадърно. По скоро ми прилича на самореклама тая статия...

"конденС" ??? - какво ли ще е това чудо неграмотнико?

Па и ти си един диагностик и майстор... Заради маркуч за 50лв искаше цяла турбина за 1000лв да ми смениш...

в момента, в който електромобилите станат по-масови ще видиш какви схеми ще им измислят и за тях, просто стой и гледай.

По голяма простотия скоро не бях чел,и журналиста и ,,специалиста,, са на едно ниво!

Точно пък от Дунев акъл и диагностика.... айде нема нужда !

Никакви схеми ! Те не са за прости хора и за още по прости автомонтьори !

Ама ти си кух като градинска лейка.

Ама ти си кух като градинска лейка.

"Конденс"! Ти да видиш, мила моя майко льо!

Като прочета Дунев и специалист и конденС, не довършвам четенето!

изпускВателна????

Добре де, защо и телевизи и сайтове постоянно се допитват до "светилото" на автомобилните проблеми Румен Дунев? Да не би да си плаща да изкаже някоя и друга глупост? Моля, намерете някой по-свестен специалист в областта...

така си мисли дъртото поколение,при тях няма напредък и промяна и искат всички да мислят като тях както е било миналия век та за това да си гледат "пенцията" и да не я мятат от балкона

Колкото и стар да е автопаркът в България и колкото и бавно да се обновява - обновява се! И родните мутри - държащи бензиностанциите, е крайно време да се разберат с мутрите - държащи сервизите и автокъщите, ЧЕ ТЪЙ ПОВЕЧЕ НЕ СТА'А... Страдаме всички... Мина времето на А92 и на старото TDI... Колкото и да стискат - настава време за бистра и качествена нафта, каквато е в Австрия, а не с добавки, оцветяване и като стане -10 градуса се спачоса като мастика.... Не става вече, господа, не става, КОЗЪТЪ СИ САКА ПРЪЧ !!!

Дай му на българина 20г каруца да се прави на майстор ! Виж ако му дадеш чист нов модел автомобил той се чувства като индианец ! съвременни автомобили не са индианци :) Те са хора които наистина имат нужда то автомобил , а не от каруца !

Това изказване за "1/3 по-евтино" е подозрително конкретно...

VM голяма верига ли е?

доста сте кухи и не виждате по-далече от носа си - при автомибилите с ДВГ дрането тук е с бензина, но в момента, в който EV-тата станат масови просто ще видите как ще намерят от какво друго да дерат! Тези горе ако си мислите че ще оставят просто ей така народа да си джитка на ток за без пари то сте в изключително дълбоко заблуждение! Евтиното ще е само в началото!

Лошо е да си неграмотен ! Огледай се какво се случи в страните около нас ! Словения , Хърватия , Румъния и ще си отговориш ! Ще ти дам един съвет ! Във всеки сервиз който влизаш питай дали могат да обслужват електромобили и ще разбереш защо са такива настроенията в БГ !

Никой, кото се е хванал с Русия не е прокопсал, никой. Просто няма такава държава.

Много дизеляци в този сайт !!!

Каде забравихте пътища и магистрали

Румен да вземе да спре да си прави евтина реклама и да обира клиентите. Що се отнася до бензиностанциите в София зареждам само на две - едната е до тунела на люлин, другата в дружба срещу параклиса. Хем с 30 ст. по-евтино хем е качествено. Така или иначе всичкото гориво идва от едно и също място - лукойл. Въпросът е тарикатите с колко бъркоч още ще го разредят.

Г-н Дунев безспорно разбира, но никой нормален човек, веднъж минал през сервиза му, не повтаря - защо ли?

Експертите не изключват обаче иззетите незаконни горива да отиват в туби и бидони и да се препродават с 1/3 по-евтино. Българинът не разбра,че евтиното винаги излиза скъпо.Като сложиш и 20 годишните коли,които се ремонтират от пишман майстори в гаражи и после искаш колата да върви.

Карам дизело автомобил.В четвъртък заредих 65 литра на въпросната бензиностанция в Дружба.Колата и падна мощтноста и ми вдигна разхода с повече от половн литър.Така че и там стават издънки.

Щом е 20+ е всичко друго , но не е автомобил ! Дори парните локомотиви пушат по-малко от тях !

Изхвърляш локомотива и си купуваш електромобил и където да го заредиш никога не губи мощност :) Чиста физика и електротехника :)

Как ще стигнеш с електромобил до лефкада например.На репатрак ли ххахахахах

Елктромобила не е за дълъг път , засега.За града малки разстояния да, но за извън не.

Е как да не :) вече новите модели пробега е 500км и батерията се зарежда до 80% за 30 мин ! Колко дълъг ?!

Тези, които продават некачествени горива, интересно, дали ще има последствия или ... всяко чудо за три дни.

А какъв конденС имаше едно време.. Къде ви намериха такива списувачи, бре!?

електромобилите нямат капациета за пробег с прилична скорост на дълги разстояние.Къде ти ще търся да го зареждам и да го мисля докъде ще стигна и дали ще намеря къде да го заредя.Малки са, нямат капацитет за багаж, и на не толкова висока скорост им заминава батерията много бързо.Да не говорим ако са стабилн натоваарени с 4-5 чоека.Може би след 10 г ще е друго.

Никъде вече не може да сте сигурни за качеството на горивата. Ако тази седмица акцизният склад Х обяви ниска цена за доставки на едро - всички са там. Независимо от марката на веригата. От къде е доставено никой не го интересува. Купуваш 300 000 литра пръсваш го по 5000 - 10 000 л на обект и до петък следобяд всичко е продадено. Няма проби няма контрол

защо само в България има конденз в редервоарите на бензиностанциите? И това го питам от позицията на 20 години сравняване.

Как се строи хотел Хаят за 400 милиона до паметника на Васил Левски !? А иначе рафинерията която управляваш е на загуба почти всяка година !

За сега си минал по тънката тарифа. Бълха те ухапала. Некачественото дизелово гориво може да ти създаде такъв проблем с горивната уредба, че свят да ти се завие. Да припомним: Една нова дюза е между 500 и 800 лева в зависимост от видът и. Ако има увреждане и по помпата, тогава сметката става дебела. Има хора, които са далеч от автомобилната техника и не знаят, че в горивната уредба на дизеловия двигател има много прецизни двойки, където хлабината е 1-2 микрона. Мазането става от нафтата. Ако тя е некачествена, следва катастрофа!

Това е отмъщението на правешкия глиган заради скандала с ГеПи Груп !

Хотел Хаят, първо не е ХАят, а е само франчайз. Второ - строи се с инвестиция. Трето - няма нищо общо с рафинерията. Четвърто - Лукойл е собственост на холандски фондове, които са собственост на Ротшилдови. Пето-.... Плачи троле, няма да си получиш парите. Напразно се напъваш.

За 14 годишен Опел бензинов ми направиха оферта за смяна на масла, филтри, ремъци и водна помпа в размер на 870лв. И преди да сте отворили уста ще уточня, че това е само труд! Материалите отделно.

Напълних в София. Влязох в Австрия и допълних догоре. Влязах в Германия и на девет км на магистралата, по време на изпреварване, двигателят умря. Чука, тресе, мощност никаква. При над 1800 оборота тресенето беше безпощадно. Преспах в джоб на магистралата (да, магистлатата има само две ленти за движение в посока и тук таме има по едно джобже да се прислониш), докато минат прибиращите се към Мюнхен в неделната вечер. На сутринта до сервиза на 15 км ги ми трябваше цял час - представяте си какво предизвиква скоростта ми на движение на двулентов път, където пускат движение и с неограничена скорост. Случката е от септември 2019 с автомобил на 104 хил. каран само от мене. Разполагам с документи.

и като стане -10 градуса се спачоса като мастика Много хубаво сравнение. Хареса ми. От наблюдения обаче искам да кажа, че става по-скоро като желиран бульон, подобен на тези, които бодат в пилешките и свински филета. Направо в студа става на манджа. Обръщаш чинията и ТО (подобието на гориво) остава в чинията!