Бум на продажбите на "зелени" билети в София
Броят им надвишава закупените за цял ден при предишното им въвеждане през миналата зима
Обратно в новинатаКоментари - Бум на продажбите на "зелени" билети в София | Днес.dir.bg
Коментари
аууу браво.. ама да хаванете да решите проблема .. а не да намирате начин как да го заобикаляте... прост народ
Столична община има бюджет от над 1 милиард лева, така че самоковската руска учителница да не реве, че стрували 200 хиляди зелените билети.
Простия си ти. Точно така се решава проблема, като се ползва градския транспорт или велосипед. Но българина се мисли за умен (като теб) и си кара бричката всеки ден
Докъде ви докараха - да се радвате на билет от 1 лев. А навремето билетчето беше 0.06 лева или казано по друг начин - 6 стотинки.
Бюджетът е 1 милиард и 700милиона лв. И можеха да пуснат безплатен транспорт за такива дни, ама алчността няма граници.
пак даваш пари , губиш повече вреем в градския транспорт, дишаш същия въздух инищо не се променя
Те пенсионерите си имат карти с намаление, така че, едва ли зеленото билетче на Фандъкова им е необходимо.
Обаче,продавачите на билети се спотайват.Ако поискаш един билет,те ти подават билет на стойност 1.60 лв./не всички са чули или прочели/ Добре,че хората от опашката за билети си помагат!
Кви зелени билети , какви глупости....не мога да повярвам, че всичкото селтак, което се изтърси да живее в града ни , има пари за да изкупува всевъзможна скрап от Горубляне, но няма 50тина лева на месец, за да се придвижва с карта за градски транспорт. То и по затлъстяване сме номер 1, не само по мръсен въздух , заради тоя добитък селски....
1. До този момент са продадени 23 хиляди "зелени" билети. 2. По думите й между 150 и 200 хил. лв. струва на Столичната община пускането на "зелен билет" в дните с прогноза за силно замърсяване на въздуха. Значи 23К билета + още да речем 7К от водачите продадени... 30К х 0,6лв намаление правят 18хил лв. Тези да ги кажем отиват донякъде и се връщат х2 стават 36хил. лв Додопуснем, че ВСИЧКИ имат поне по едно прекачване на различни линии, добавяме още едни 36хил лв и стигаме до 72хил. при всички завишени условнисти. За какво се харчат останалите пари до 150-200хил? каква е та я сметка без кръчмар?!
Горката община, ще загуби хиляди заради "евтини" билети. Като не може да се справи със замърсители, тъй ще е. А няма да е лошо в такива дни да има безплатни билети.
Истината е, че градският транспорт в София е неадекватно скъп за предлаганата услуга. За сравнение годишна карта за транспорта на Прага е 365 лв., което я прави по-евтина от тази в София. Другият тънък момент с пражкия транспорт е, че еднократните билети са за време, а не за превозно средство. Има билет за половин и за един час. Сменяй линии колкото си искаш в рамките на половин или един час. Така и еднократните им билети излизат по-евтино от софийските. Въпросът е: заплатите там са по-ниски, токът ли, горивото ли, или крадат по-малко.
Мислите ли че спестените няколко левчета ще ви прочистят отровния въздух ? Че децата ни ще са по малко отровени и болни? Не ! Всичко е цирк за Замазване на Огромен проблем от бандата ГЕРБ . ГЕРБ Управляват София еднолично .. ..от 14 години ! А България от 10 !
Kaто социална услуга, градският транспорт не трябва да е на печалба. Няма град в никоя държава, където градския транспорт да е на печалба. Даже и в Женева и Цюрих например и там работи на загуба градския транспорт, но това не е проблем - в крайна сметка защо плащаме всички данъци на общината?! Наистина общината трябва да фокусира усилията си към решаване на проблемът със замърсяването из основи, а не с разни временни мерки като зеления билет само. Колкото и да е добър зеленият билет, замърсяването си е тук, ако общината не вземе и други мерки.
хах.. нека да съм аз, че живея извън БГ на чисто и спокойно място, а ти умника, то в БГ всички са много умни, както сам забелязваш и дават акъл... ама стоят, тръпят да ги мачкат и само се оплакват.. хах.. прост народ.. тоя дебил от дир-а да спе да ми трие коментарите.. прасчооо
Очуден съм че софиенци не са изпоразкупили ефтините годишни карти като Бойко им направи средната заплата 1500лв.
май, май градският трЪНспорт го е закъсал и са доволни и на 1 лв - само и само някой да го ползва... само, че едва ли ...
Ако примерно обикновено на ден пътуват във задръстените автобуси 100 хил дущи, това са 160 000 лв, обаче примерно по сметка са нужни 300 000 лв за да не е на загуба. И идва "на помощ" "промоцията" от 1 лв, с надеждата, че вместо 100 хил души, ше се качат 300 хил х 1лв - ей ги чаканите 300 хилки! да, ама не!
Съгласен съм да е в Луковит. Но има вариант и без столица. Може да делегираме ролята на Брюксел или Букурещ, тъкмо ще се спести от депутати, министерски съвет, президентство, НСО, а и за екологията на София ще бъде положително!
Уважаема Данче, този зелен билет нито ще ми направи въздуха по-чист, нито ще направи автобусите по-малко нередовни или претъпкани.
дигахте на 1,6 лв не рИвахти ... а аз ви предупреждавах ... а сега ревете ! казано е много пъти: лакомо дупе - кръв сере!
Миналата седмица беше в пъти по мръсен въздуха, имаше мъгла, зелен билет нямаше. Сега няма мъгла, но има зелен билет. Тия в общината за нищо не стават.
Трябва да пускат зелен билет. Да си го заложат и в бюджета за 2020. Ако спестят мръсния въздух, могат да си харчат парите за награди.
Трябва да се направи невъзможно всякакви прошляци да са с коли. Примерно ползването на кола в София да е с дневна винетка 100лв на ден. На буферните паркинги да се осигурят споделени автомобили и всеки да може да ги ползва, когато е необходимо. Приоритет за градския транспорт и оптимизирането му. Въвеждане на строги изисквания за чистота на автомобилите при техническите прегледи, които да не могат да се преминат от 10 и 20 годишни баракуди.
искаш "да изпъкнеш" с агресивното си БМП 8х8 , че не си "прошляк" ли и по този начин да си начечеш комплексарското чувство за значимост сред масите? ама знаеш ли колко бързо се става прошляк?