Коментари - ЕК одобри държавна помощ за БДЖ | dnes.dir.bg
назад

ЕК одобри държавна помощ за БДЖ

Европейската комисия стигна до заключението, че мерките на България в помощ на БДЖ спазват правилата на ЕС за държавните помощи.

Обратно в новината

Коментари - ЕК одобри държавна помощ за БДЖ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Опрощение му е майката, че то иначе няма излизане от батака!

Сега едно крадене. СУПЕР.

То държавата лесно ще опрости осигуровките и ДДС-то. Немските банки, обаче, нямат такива намерение за съществения дълг.

Само дето не ми става ясно как мерки за подобряване през 2011 година се разглеждат толкова време и сега подир ШЕСТ години одобряват нещо дето вече е коернно различно към този момент???Далавера, далавера......Няма как къщата ми да се срутва и подир вест години когато се е полусрутила вече да ми разрешат да правя нещо което би следвало да се направи ПРЕДИ полусрутването?????

Ами ще я разрешат естествено, то на Сименс за влакчетата дължим доста пари, не на филанкишията.

ЕК одобри държавна помощ за БДЖ От ЕК са били или пияни, или дрогирани.В казата без "дъно" наречено БДЖ, управлявано от Синдикатите каквото и да наливаш изчезва, като в черна дупка.

За ВСИЧКО ли се допитваме до ЕК? Ние СУВЕРЕННА държава ли сме или не?!?

Суверенна с много тарикати и мошеници на ключови държавни постове.Нормално от ЕК да ни нямат доверие и да гледат под лупа какво се случва като има движение на пари в милиони.Ако не си част от тази група дето ще се облажи би трябвало да си щастлив..

Маргарет Тачър, "желязната лейди" пое властта във Великобритания. Национализира губещите железници, финансира ги и ги преструктурира. Направи ги за 3 години печливши и след това отново ги продаде. Как мислите дали е питала Европейската Комисия? (една причина за брекзита)

6 години мислили !? Да им имам скоростта на мисълта !

Мери, още ли не знаеш, че от 2007г. НЕ сме суверенна държава?! Де юре и де факто. Официалната формулировка, т.е. де юре, е "ограничен суверинитет", а де факто сме без никакъв суверинитет! Просто територия, автономна все още, даже не и васална. Така е във всеки "съюз", т.е. империя. Така сме били във Византия с набиваното ни в главата чувство за малоценност от 167г. "византийско робство", както и първите 200 години османско робство! Отначало робството не се усеща, първите поколения са залъгвани в демократични ценности, колкото и да пъшкат те от икономическо иго и им се внушава колко им е хубаво в новата чужда за тях държава! Но затова пък следващите поколения забравят напълно за своето минало и ги превръщат в роби, в рая. Та и сега така.

НЕЩО КОЕТО ПО ПРИНЦИП Е ПЕЧЕЛИВШО ПО СВЕТА,У НАС Е ГУБЕЩО!!!БДЖ СЕ ИЗПОЛЗВА КАТО СРЕДСТВО ЗА ИЗТОЧВАНЕ НА ДЪРЖАВАТА!!!

В нормалните държави товарните превози (които са печеливши) дотират пътническите превози (които са губещи). В България почти всички товарни превози са взети от частни фирми (има над 20 частни жп. превозвачи), а за пътническите превози плаща държавата.

Още от 1997 г. не сме суверенни - от въвеждането на Валутния Борд. МВФ и СБ определят лихви, минимални заплати и пенсии, дали, и от кого да вземаме заеми, какво да приватизираме, ако ни трябват пари ... не е само 2 лв = 1 евро ...

А синдикатите в железницата и най-вече КНСБ, са скривалищата, където се скри партийната ( БКП/БСП) номенклатура и продължава да краде и разсипва!